Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » cVas 23:38
 » yanix 23:32
 » Kenny 23:28
 » rooter666 23:27
 » Flo 23:16
 » Shark20 23:13
 » dugi 23:12
 » DJopek 23:11
 » ManiusNG 23:02
 » maddog 22:59
 » faf 22:51
 » JaroMi 22:49
 » Dexter 22:45
 » john565 22:43
 » Tomasz 22:31
 » wrrr 22:29
 » rulezDC 22:28
 » Chrisu 22:21
 » ulan 22:21
 » GLI 22:13

 Dzisiaj przeczytano
 41136 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

PROPOZYCJA - PYTANIE - PROSBA... , Stefan 9/10/01 17:33
Witam,
Czytajac naszego boarda znajduje bardzo duzo postow dotyczacych warunkow serwisowania, postepowania w wyniku awarii sprzetu, oplat, terminow, etc.
W zwiazku z tym mam propozycje-pytanie-prosbe. Czy moze jakis prawnik albo osoba posiadajaca w tej branzy wiedze napisalaby moze cos na lamy TPC dotyczacego praw klienta/uzytkownika oraz obowiazkow, procedur, itp. zwiaznych z reklamacjami?
Wydaje mi się że taki mini-przewodnik mialby nieoceniona wartosc...
Pozdrawiam wszystkich,
S.

  1. Od tego to są stronki które dotyczą tej tematyki , Serwiz 9/10/01 18:28
    dla przykładu podam http://e-klient.pl/ wystarczy tam trochę posiedzieć i to w zupełności wystarczy. Tylko niestety prawo to jedno a rzeczywistość to drugie, ale znajomość prawa zawsze się przyda.

    Serwiz

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL