Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Strik 22:52
 » ulan 22:52
 » YanSi 22:51
 » Conan Bar 22:51
 » antrax 22:50
 » GULIwer 22:48
 » BoloX 22:48
 » Wojtekar 22:47
 » mirek190 22:47
 » Doczu 22:47
 » Seba 22:46
 » bodeq 22:45
 » Zbyl 22:44
 » ManiusNG 22:43
 » Gab 22:41
 » maddog 22:38
 » rzymo 22:38
 » KaszeL 22:37
 » RoBakk 22:35
 » kicior 22:34

 Dzisiaj przeczytano
 44512 postów,
 wczoraj 56313

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

!i!i!i!i!i T-P-C team UNITED DEVICES już działa !i!i!i!i!i! , DYD-Admin 27/11/01 11:58
Grupa badawcza pod egida TPC rozpoczela sie! Tak jak wspominalem wczesniej, potrzebuje kogos do pomocy przy stworzeniu odzielnej podstrony promujacej ta akcje! Moj mail jest otwarty na propzycje [ m@twojepc.pl ]

A teraz juz tylko adres Teamu TPC :

http://members.ud.com/...7F-4D3D-A277-3B892379C999

-- DYD

  1. zaraz się zapisuje , GULIwer 27/11/01 12:04
    tylko do domciu wróce ;)

    I'm only noise on wires

  2. ja chetnie ale.. , McRabbit 27/11/01 12:09
    .. musze poczekac na sdi :-((((((((
    moze wykozystam to jako dodatkowy argument dla TPSA :-)))))))
    pozdr.

    rabbit@dobrze.robi.to :-))

    1. nie musisz , XiSiO 27/11/01 13:22
      jak przeliczysz on chce sie laczyc po nowa paczke, mozesz to robic czytajac boarda :)))

      "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
      zapłacisz adeną" (C) XiSiO

  3. hmmm , sawic 27/11/01 12:14
    no to ja uciekam z tuika ;> i siem zapisuje do was

  4. WITAM W TEAMIE , XiSiO 27/11/01 12:37
    JUZ SIE ZAPISALEM I JEDZIEMY Z KOKSEM :)

    ps. Ludziom w firmie powiedzialem ze to nowy program antywirusowy :)))) ciesza sie jak dzieci ze go maja na kompie :)))

    ps2. Dzieki DYD - teraz tylko walczmy o rankingi :)))

    "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
    zapłacisz adeną" (C) XiSiO

    1. hihihi:)))))) , McKania 27/11/01 17:28
      zarabiste, naprawde:)))))

      config: skóra, fura i coreDuo ;)

  5. a teraz wszyscy , Maximus 27/11/01 12:48
    po kolei odlicz :))
    jestem z wami pod ksywką cyberboy
    DYD jesteś AS

    AMD 1700@2400, Soltek 75FRN-L,
    2x512 DDR 333 Mhz,2xBaracuda IV
    80,Radeon 9000 Sapphire,Win XP

  6. Juz 13 osob !!!! , XiSiO 27/11/01 14:54
    Uwaga nie zawsze odrazu sie pokazuja osoby na liscie to jest odswierzane co jakis czas, jak macie komunikat ze wsio jest ok i nalezycie czekajcie cierpliwie az samo odswiezy.

    "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
    zapłacisz adeną" (C) XiSiO

    1. a moze zrobimy rankingi kto wiecej przeliczy AMD czy INTEL ? , XiSiO 27/11/01 14:57
      :)))) Co ty na to zryty ?

      "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
      zapłacisz adeną" (C) XiSiO

  7. No to ja tez... , Ar3cK 27/11/01 14:59
    ...tylko mam pytanie: Dostaje sie jakis program, ktory trzeba miec uruchomiony caly czas?

    It's the Bright One, it's the Right
    One, that's Ar3cK...
    http://thesurrealist.co.uk/slogan

  8. jestem , JanoszW 27/11/01 15:20
    na pokladzie.

  9. ja tez sie dolaczam :) , Ashen 27/11/01 15:20
    Akurat dzisiaj tepsa chyba cos naprawila, bo net mi chodzi o niebo lepiej :P

  10. Ich bin dran! , vaneck 27/11/01 15:20
    Ale jestem pełen wątpliwości...

    A little less conversation, a little more action
    please

  11. a cio to? , bosman 27/11/01 15:26
    A co to jest???????

  12. CO TO JEST. , XiSiO 27/11/01 15:51
    Projekt ma na celu wykorzystanie wolnej mocy obliczeniowej wielu komputerów na całej Ziemi do walki z z niebezpiecznymi chorobami, przede wszystkim z nowotworami. W większości komputerów nie wykorzystuje się w pełni jego mocy obliczeniowej, a na pewno nie, gdy się włącza wygaszacz, więc można wziąć udział w tym projekcie, nie tracąc nic, a możliwe, że akurat na twoim komputerze odnajdzie się lek na raka. Miliony użytkowników wstępujących do tego projektu dają w sumie o wiele większą moc obliczeniową niż najszybsze superkomputery. Dr. Sujuan Ba dyrektor naukowy Narodowej Fundacji na Rzecz Badań nad Rakiem stwierdził, że dzięki naszemu uczestnictwu czas opracowania lekarstwa na nowotwory skróci się o około pięć lat. Przewidziano, że co czwarty człowiek będzie miał w przyszłości problemy z nowotworami, więc warto w to wejść, może w przyszłości się przyda. Ten projekt jest możliwy tylko dzięki takim ludziom jak ty. Firma United Devices jest także autorem klienta znanego programu badawczego Seti@HOME, działają podobnie w architekturze p2p(peer to peer) . Przewiduje się, że odnajdzie się tysiące leków zwalczających raka, ale tylko część z nich nada się do leczenia nowotworów u ludzi.

    Nalezy sciagnac programik ze strony :

    http://members.ud.com/download/gold/

    Zainstalowac, poczym podac swoje dane. Od tego czasu program juz liczy, nie trzeba miec stalego dostepu, po przeliczeniu programik poprosi o dostep i wysle wyniki i pobierze nowe pakiety. Sa dostepne programy do wspomagania tego procesu i pobierania na raz wiekszej porcji danych.
    Nie zapomnijcie dolaczyc sie po tym wszystkim do Teamu TwojePC !!!!

    "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
    zapłacisz adeną" (C) XiSiO

  13. Krótkie info , Maximus 27/11/01 16:30
    TwojePC przyłączyło się do grupy serwisów biorących udział w projekcie Think , jest to bardzo podobny program do słynnego już Seti główna różnica polega na tym komu pomagamy, tu nie szukamy zielonych a pomagamy znaleźć lekarstwa na raka !!!
    Większość czasu jaki spędzamy przed komputerem nie wykorzystujemy jego mocy obliczeniowej , po co nam do worda procki 1 Ghz ? dlatego warto się zainteresować żeby nadmiar mocy wykorzystać w szczytnym celu.
    XiSiO podał linka skąd można ściągnąć programik, wydaje mi się że wszystko co mogliśmy to zrobiliśmy żeby was zachęcić
    jak by ktoś miał problem ze ściągnięciem programu to chętnie wyśle

    Pozdroofka
    Maximus

    AMD 1700@2400, Soltek 75FRN-L,
    2x512 DDR 333 Mhz,2xBaracuda IV
    80,Radeon 9000 Sapphire,Win XP

  14. dokladnie maximus... , XiSiO 27/11/01 16:37
    a jak jakies pytanie to prosze na gg 4670

    "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
    zapłacisz adeną" (C) XiSiO

  15. obecny! , Dzuby 27/11/01 16:39
    rowniez dolaczam sie do projektu

  16. zara bede... , c@pricornus 27/11/01 17:20
    :-)))))))

    1011111110101010010110100
    www.cert-clan.com

    1. qrcze... , c@pricornus 27/11/01 18:07
      mam komunikat: "An error has occurred while processing your request. Please try your request again or return to the previous page." i nie moge wlatac...:(((

      1011111110101010010110100
      www.cert-clan.com

  17. Heh, mam takie pytanie - skąd wiecie, , sebtar 27/11/01 17:30
    że wyliczacie lek na raka a nie np. nową broń chemiczną albo symulacje wybuchów termojądrowych? Trust no one jak to mawiał agent Mulder zanim go kosmici nie zjedli.
    Pozdrawiam - natural born alien killer sebtar!

    Demokracja to władztwo intrygantów,
    wybieranych przez głupców.

  18. Panowie pomocy , zeb 27/11/01 17:34
    próbuję dopisać ale bezskutecznie - podaję swój login i hasło i co chwila wyskakuje mi, że hasło jest nieprawidłowe :((((( przy rejestracji dostałem swójlogin_numer i jak to wpisuje to dzieje się to samo - pomocy może coś pochrzaniłem.

    Zack

    1. nie mam pojecia moze caps lock ? , XiSiO 27/11/01 17:45
      albo moze zarejstruj sie raz jeszcze ?

      "Przyjaźń - bezcenna za wszytko inne
      zapłacisz adeną" (C) XiSiO

  19. Sebtar , Maximus 27/11/01 17:46
    nie przejmuj się to jest tylko macierz polecam ci niebieską tabletke a ubudzisz się jutro i o wszystkim zapomnisz :))

    AMD 1700@2400, Soltek 75FRN-L,
    2x512 DDR 333 Mhz,2xBaracuda IV
    80,Radeon 9000 Sapphire,Win XP

  20. zeb , Maximus 27/11/01 18:02
    a może coś na stronie , odczekaj chwile i spróbuj ponownie

    AMD 1700@2400, Soltek 75FRN-L,
    2x512 DDR 333 Mhz,2xBaracuda IV
    80,Radeon 9000 Sapphire,Win XP

  21. odczekajcie chwile , Maximus 27/11/01 18:20
    chyba ich serwer nie wytrzymał tylu chetnych :)) , ludzie tylko po kolei hihihi
    a tak poważnie to chyba im coś siadło bo właśnie kumpel teraz sie zapisywał i miał to samo co c@pricornus
    radzę spróbować za chwilke

    AMD 1700@2400, Soltek 75FRN-L,
    2x512 DDR 333 Mhz,2xBaracuda IV
    80,Radeon 9000 Sapphire,Win XP

  22. nie moge pobrac pakietow , Piapia 27/11/01 18:37
    Jestem juz zarejestroway, program sie uruchamia ale nie moze pobrac pakietu. Mam stale lacze 1Mb (swiatlowod). Czy jest inna mozliwosc sciagniecia pakietow???

    Pozdrawiam

    "Człowiek się starzeje bo się
    nie bawi" B&W
    gg40609

  23. nie , Maximus 27/11/01 19:02
    pakiety można pobierać tylko przez programik, jak go uruchamiasz to automatycznie stara się połączyć i ściągnąć pakiet danych, nie wiem dlaczego masz problem, może coś ci blokuje jakiś Firewall albo coś z proxy nie tak.

    AMD 1700@2400, Soltek 75FRN-L,
    2x512 DDR 333 Mhz,2xBaracuda IV
    80,Radeon 9000 Sapphire,Win XP

    1. odpowiedz , Piapia 27/11/01 19:58
      zaczyna odbierac, ale po pru kB sie wywala :(
      Co do servera proxy, uzywam go do przegladania stron www, czy tutaj tez go mam wpisac???


      Pozdrawiam

      "Człowiek się starzeje bo się
      nie bawi" B&W
      gg40609

  24. cos maja zwalone z naszym regionem , marsmok 27/11/01 19:23
    :( (

    Ryzen2700X,16GB,Asus PrimeX470-Pro, M2 SA1000M8
    SSD 4x256GB, 3TBHDD,Asus GTX 970,Tagan
    700W.

  25. chwilowo , Maximus 27/11/01 19:27
    nie można się połączyć , nawet link rejestracyjny nie działa, radzę spróbować później

    AMD 1700@2400, Soltek 75FRN-L,
    2x512 DDR 333 Mhz,2xBaracuda IV
    80,Radeon 9000 Sapphire,Win XP

  26. Ja też dołącze , DJopek 27/11/01 19:43
    ale chyba nie dzisiaj, bo czasu brak a muszę do niemca i anglika się uczyć (jutro mam sprawdzian)...

  27. :) juz dziala , Piapia 27/11/01 20:13
    Wystarczyło ze wylaczylem Nortona Internet Security.
    Czy mozna go skonfigurowac tak, zeby chodzil tak jak teraz. Pakiety sciagnely sie w pare sekund :)

    "Człowiek się starzeje bo się
    nie bawi" B&W
    gg40609

  28. Obra ja tez , Yog-Sothoth 27/11/01 20:30
    dolaczylem, ale wywala caly czas bledy ze strona (obciazona ?). Jak tam zatrzymac te liczenie (snooze ?) bo jak wcisne snooze to pisze ze "Agent is in the snooze mode... i tu czas sie zmniejsza od 5 minut" wiec co pozniej sam sie wlacza ? Bo nie mam zamiaru grac z wlaczonym tym bo obciazenie procka 100% :)

    wrong fool!

  29. nie wiem , Maximus 27/11/01 20:32
    jak to jest w Nortonie ale ZoneAlarm zawsze się pyta jak wykryje że nowy program coś wysyła albo odbiera czy ma zablokować komunikacje tego programu czy ma udostępnić połączenie, wydaje mi się że norton musi takie coś mieć.

    AMD 1700@2400, Soltek 75FRN-L,
    2x512 DDR 333 Mhz,2xBaracuda IV
    80,Radeon 9000 Sapphire,Win XP

  30. Yog-Sothoth , Maximus 27/11/01 20:36
    wejdź w programie w device options i masz tam snooze sleeps for ...... minutes, zamiast kropek podajesz czas z jakim działa funkcja snooze

    AMD 1700@2400, Soltek 75FRN-L,
    2x512 DDR 333 Mhz,2xBaracuda IV
    80,Radeon 9000 Sapphire,Win XP

    1. Hmm , Yog-Sothoth 27/11/01 20:38
      Juz znalazlem thx ale to cienkie bo przewaznie gram dluzej :) niz 2 h naraz i juz wyobrazam sobie co sie stanie jak sie odsnooze :) , wystarczy ze jak gram w CS'a w piatek o 20 mi sie wlacza Antyvir :)

      wrong fool!

  31. Think , Maximus 27/11/01 20:48
    wykryje jak odpalisz gierkę i zwolni proca :)) nie powinno ci nawet zwalniać a najwyżej wyłącz Thinka, nie stracisz tego, co liczyłeś, ewentualnie parę punktów przeliczenia

    AMD 1700@2400, Soltek 75FRN-L,
    2x512 DDR 333 Mhz,2xBaracuda IV
    80,Radeon 9000 Sapphire,Win XP

    1. czasami sie wiecej traci , Samidare 27/11/01 22:15
      niz tylko kilka punktow. Pamietam jak kiedy liczylem pewna jednostke gdy to w 4 godziny dochodzilo mi do 98 procent, a potem trzeba bylo jakies dalsze 30 godzin by zakończył liczenie. Kazde przerwanie liczenia powodowalo powrót do stanu takiego jak po 4 godzinach liczenia. Czesciowo pomogł tu program jaki można sciągnąć z http://www.distributed.fromru.com/udprog-e.htm Co ciekawsze program umozliwia sciagniecie kilku jednostek i liczenie ich po kolei a nastepnie wyslanie ich i pobranie nastepnych.

      - - - Samidare - - -

  32. No cóż , misiek 27/11/01 20:57
    Będzie trzeba sprubować pużniej bo narazie nie działa :o(

  33. nie łaczy mi się , Sznaps 27/11/01 21:27
    nic a nic cholerka no:-(((

    Every one of us has heard the
    call !!! !!! !!!

  34. Samidare , Maximus 27/11/01 22:32
    masz racje są takie sytuacje że jeden punkt liczy cały dzień ale ile potem dostajesz punktów przy wysyłce :))

    AMD 1700@2400, Soltek 75FRN-L,
    2x512 DDR 333 Mhz,2xBaracuda IV
    80,Radeon 9000 Sapphire,Win XP

  35. L I N K ! ! ! , Tummi 27/11/01 22:52
    HEY !!!

    Przezornie, bedac dzisiaj na uczelni zaladowalem ud na ftp'a ;-)
    Adresik:
    www.okey.pl/~tummi/ud.exe
    ud.exe, bo nie chcialo mi sie tego ud_device_costam pisac na boardzie (wiadomo - TAB i jest, a na boardzie TAB i jest wyslij hehe)

    T.

    www.skocz.pl/uptime :D

  36. hmm , GULIwer 28/11/01 09:47
    w pracy bym zainstalował, ale czy chodzi z Win95 ???

    I'm only noise on wires

  37. no to jestem , kojot 28/11/01 10:01
    także :)))

    pomyśl, zanim napiszesz coś
    głupiego...

  38. a ja tez jestem , Thadeus 29/11/01 20:07
    pozd xywka Thadeus-TPCTeam hehe bo moja juz zostala przez jakiegos leszcza zajeta :(

    ...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2020, TwojePC.PL