Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » homzik 02:04
 » DeathClaw 02:02
 » ziemoone 01:42
 » Baraka 01:23
 » kosa23 01:23
 » biEski 01:19
 » ptoki 01:18
 » Rafuncio 01:09
 » Mario2k 01:08
 » Bart 00:59
 » Zibi 00:57
 » myszon 00:56
 » Nezget 00:55
 » Dather 00:54
 » Zino 00:52
 » Zbyszek.J 00:47
 » bajbusek 00:43
 » pawel1207 00:42
 » Qjanusz 00:40
 » rarek 00:40

 Dzisiaj przeczytano
 2995 postów,
 wczoraj 22966

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] Jaki telewizor , PKort 1/12/01 16:12
Cześć! Rodzina postanowiła zmienić telewizor domowy, aby zastąpić wysłużonego już 12-letniego Panasonica. Oczywiście wszystko spadło na mnie, a ja się na tym nie wyznaję. Tak więc zwracam się do Boardowiczów: Jaki telewizor polecacie? Powinien mieć przekątną około 28-30 cali, płaski kineskop 100Hz, telegazetę i kosztować pomiędzy 4 a 6 tysięcy (i tak weżmiemy go na raty). Ja osobiście wiele dobrego słyszałem o Panasonicahc Tau. Ale może jakiś Philips? Albo coś innego?

Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !!

  1. Stary... , Grza 1/12/01 16:29
    Nie zawracaj sobie glowy jakmis Panasioniciem... kup czarno-bialego Neptuna albo (jak masz wiecej kasy) Rubina to sa najlepsze telewizory.

  2. Racja... , Ar3cK 1/12/01 16:29
    ...chyba najlepiej Philipsa. A moze Thomsona?

    It's the Bright One, it's the Right
    One, that's Ar3cK...
    http://thesurrealist.co.uk/slogan

    1. Thomsona ??? człowieku zapomnij... kolega pytał o dobry telewizor , Godmaker 1/12/01 16:47
      Panasonic Sony Philips

      ...:::| Think for yourself |:::...
      ...:::| Question authority |:::...

      1. a co ty wiesz o Thomsonie :D , Meteor 1/12/01 17:54
        mam 28" 16:9 i jest gites. Kilku funkcji ze swieczka szukac w wymienionych. Radze nie skreslac tych telewizorow z listy zakupow.

        Tak, naleze do grupy trzymajacych
        kierownice i jestem z tego dumny!
        Pzdr. Univega,Author&Meteor

        1. Troche wiem bo przez jakiś czas pracowałem w sklepie RTV i sprzedawałem takie wynalazki... , Godmaker 1/12/01 21:57
          ...i Thomsona sobie bym nie kupił (słaby obraz kineskopy szybko sie wypalają)
          Wołałbym Philipsa -> obraz i dźwięk OK ale baardzo wrażliwe na przecięcia w sieci -> zawsze po burzy wracało kilka
          Panasonic hmmm tych najnowszych specjalnie nie znam (poprzednie miały słabą ostrość)
          Sony -> cóż... po prostu Trinitron Tylko ile to cholerstwo waży -> trzeba pod niego mocny stolik.. (Ostatnio słyszę ze nowe modele dosc czesto sie psuja)
          Loewe sa drogie ale uważam że warte swej ceny.. gorzej jak coś sie zepsuje
          Pozdrawiam:))

          ...:::| Think for yourself |:::...
          ...:::| Question authority |:::...

          1. Popieram , McArra 2/12/01 11:27
            mam sony 29'' Wega 100Hz i jest zajebiscie ostry i funkcjonalny, od 2-ch lat chodzi i sie nie psuje wiec chyba jest ok.

            ---McArra---

          2. Jak Loewe to może od razu tak... , Chrisu 2/12/01 23:15
            Bang & Olufsen???
            Za troszkę ;) więcej....

            /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

      2. Zdecydowanie Panasonic ... , NimnuL-Redakcja 1/12/01 19:38
        Mój wujek ma Panasonica (nie pamiętam modelu) 28", 100Hz ... i jest wyśmienity ... znakomity dźwięk z bajerami no i obraz jak kryształ .... funkcjonalny pilot i niewielkie wymiary (mała głebokość) ... według mnie warto albo zainteresować się Panosanicem , albo SONY - Trinitrona 28" (ale chyba 50Hz) ma moja babka (sam jej doradzałem :-))) I też jest wyśmienity ...aczkolwiek IMHO dźwięk lepszy jest na Panasonicu ... ale obrazy porównywalne ...
        Trzymam właśnie w łapkach "katalog" Media Markt i za 4000zł masz JVC 28"(płaski kineskop, 100Hz, Stereo Nicam ...) a cena 32" JVC (te same parametry) to 6000zł ...
        SONY KV29 LS60K kosztuje 4000zł (też Media Markt) -29" stereo nicam/A2, 100Hz, Dolby virtual surround...
        Philips słyszałem, że tez jest dobry ... ale nie widziałem go w akcji ... co do Thomsona ... odradzam z góry - kolega ma też 28" i IMHO dźwięk słabej jakości ... a obraz taki sobie ...

        Gdyby nie wymyślono elektryczności,
        siedziałbym przed komputerem przy
        świeczkach.

  3. Zdziwiło mnie Twoje pytanie , zeb 1/12/01 16:48
    Zawsze mówisz to samo jeśli ktoś waha się na temat monitora - myślę, że Twoja metoda odnośnie monitorów znajdzie również zastosowanie w świecie telewizorów.

    Zack

    1. hehe TO FAKT :)) , Godmaker 1/12/01 17:00
      :))

      ...:::| Think for yourself |:::...
      ...:::| Question authority |:::...

  4. Ja polecam: , Piter 1/12/01 16:51
    Coś z Philipsa, np: 29 calowy Matchline - 100Hz Tv. Mój koleżka kupił taki niedawno za 4000zł i obraz jest nieziemski !
    Jak masz wiecej kasy możesz pokusić sie o paronamiczny Tv
    Co by tu jeszcze.....hmm można też zobaczyć coś ze stajni Sony no i może Panasonica.
    Najlepiej pooglądaj oferty tych firm na ich stronach firmowych, tam się dowiesz wiecej szczegółów.

    "Uspokój się! bo zobaczysz,
    dostaniesz wpierdol." - Piston (TM)

  5. PANASONIC , JanoszW 1/12/01 16:54
    to najlepszy wybor. Taki zbieg okolicznosci ze moja rodzina tez postanowila zmienic 12 letniego panasonica na co nowego. (serio). Dzisiaj kupilismy Panasonica 100Hz, 29" , NICAM, zajebiscie plaski ekran itp. za 3199zl. A Thomsony tez sa niezle.
    Ale jezeli masz do 6tys to bankowo bral bym SONY, sa najlepsze i maja naprawde dobra jakosc obrazu.

  6. U mnie , Yog-Sothoth 1/12/01 17:13
    stoi Sony Wega Trinitron 29' bardzo ladny obraz, 100Hz, telegazeta, przelaczanie pomiedzy 16:9/4:3 (ale nie panoramiczny)
    Kosztuje okolo 5000 zl

    wrong fool!

    1. Odnosnie ceny , guma 1/12/01 17:16
      Aktualnie w/w model kosztuje 3999 do tego stoliczek za okolo 1100 - 1200 zeta, parek kilo chipsow, lodowka piwa i z domu nie wychodzic :)))

      pozdrawiam

      ps. sam mam Grundiga i nie narzekam ale ten Soniacz jest naprawde w dobrej cenie ... :)

      1. Ceny , Yog-Sothoth 1/12/01 17:30
        Bralem ja ze starej ulotki, wiec widze ze lekko stanial :) yyyy starczyloby na kilka plytek DVD :))

        wrong fool!

  7. Jesli idzie o Tv.... , Kilgor-Admin 1/12/01 17:20
    ... najpierw Sony, pozniej sporo nic dalej Panasonic pozniej znowu sporo nic dalej Philips a pozniej cala reszta (z drobnymi wyjatkami)

    Ale jesli ja mialbym kupowac to tylko Sony. Oczywiscie rozniez przed zakupe nalezy ogladnac dokladnie :))

    Pozdr. Kilgor
    Admin Board'a

    1. a ja slyszalem , Meteor 1/12/01 17:59
      ze ostatnio SONY na fali zainteresowania tlucze telewizory na ilosc a nie na jakiosc. Wiele egzemplarzy wytmaga natychmiastowej korekcji w domu. Fabryka zapomina je wyregulowac.

      Tak, naleze do grupy trzymajacych
      kierownice i jestem z tego dumny!
      Pzdr. Univega,Author&Meteor

      1. Dlatego... , Kilgor-Admin 1/12/01 18:03
        ... mowie aby dokladnie obejzec przed zakupem jak monitor.

        Obecnie wiekszosc starych dobrych firm idzie na ilosc, a nie na jakosc.

        Dobrze widac to w Hi-fi i w samochodach.

        Pozdr. Kilgor
        Admin Board'a

      2. mysle ze naprawde , McArra 2/12/01 11:29
        malutko wiesz o produkowaniu w japonskich fabrykach.."tlucze..." huehue

        ---McArra---

        1. tylko że większosc soniaczy jest produkowana w ... , Godmaker 2/12/01 13:23
          UK i Hiszpanii... Japońskie są tylko te najdroższe i najnowsze

          ...:::| Think for yourself |:::...
          ...:::| Question authority |:::...

          1. to tych z UK , McArra 2/12/01 15:50
            bym sie trzymal z daleka ;-)

            ---McArra---

  8. Ja radzę , , dokmar 1/12/01 17:55
    Kupić Loewe . Interesowłem się tym wcześniej i w/g mnie i nie tylko mnie ale i servisantów /sony , philips/ jest obecnie najbardziej zaawansowany technicznie . Jakość obrazu super , naprawdę polecam . Dostępny w media markt .
    pozdr..

    1. taaak , McArra 2/12/01 11:31
      televizor Loeve, opony kleber, a dziecku daj Fritz ;-)
      A tek kity o Loewe to pewnie wcisneli Ci w Media-Markcie :-PPP

      ---McArra---

      1. Skąd takie nastawienie do "Lewego" , Godmaker 2/12/01 13:36
        Przyjrzyj się jaki obraz ma Loewe i porównaj go z Panasonic'iem, Soniaczem, Philipsem (Thomsonem hehehe)
        To wcale nie jest taki kiepski sprzęt

        Mnie tam zawsze uczyli że najlepsze marki są najmniej znane
        Przeciętny człowiek zapytany o to jaki jest najlepszy sprzęt audio powie że Technics... zapytany o Denona czy Marantza stwierdzi że w życiu nie słyszał o czymś takim albo udając że zna ten sprzęt powie że to szajs przy Technicsie :))

        ...:::| Think for yourself |:::...
        ...:::| Question authority |:::...

        1. nie mowie, , McArra 2/12/01 16:02
          faktycznie obraz nie jest zly, tylko dlaczego mam tyle placic za cos co nawet nie potrafie wymowic ;-). Jakby sie ktos zapytal, jaki mam telewizor, to co mu powiem, ze mam lewe? - to pachnie kryminalem ;-)
          A tak powaznie to wydaje mi sie ze ten model, ktory byl w cenie sony to raczej byl srednio plaski...

          ---McArra---

          1. a ja nie mówię że masz go kupować , Godmaker 2/12/01 16:46
            To że nie potrafisz wymówić "Loewe" to już twój problem
            Popatrz jednak z innej strony Dlaczego sprzęt firm znanych i cenionych przez znawców tematu jest sporo droższy od porównywalnego sprzętu szeroko znanej marki ?

            A co do płaskich ekranów...
            Przyjrzyj się LG (płaski jak stół) i Soniaczowi (Trinitron jest wycinkiem walca)

            ...:::| Think for yourself |:::...
            ...:::| Question authority |:::...

            1. a tak w ogóle to chciałbym zauważyć że praktycznie każdy Loewe to cyfrówka... , Godmaker 2/12/01 22:16
              a w zasadzie półcyfrówka bo to nie HDTV i sygnał jest analogowy:))

              ...:::| Think for yourself |:::...
              ...:::| Question authority |:::...

  9. kupowanie dzisiaj telewizora 4:3 , Meteor 1/12/01 17:57
    to juz nieco anachronizm. Radze sie rozejrzec za moze nieco mniej zaawansowanymi 32" 16:9 Ostatnio dosc tanio sprzedawano kilka modeli Philipsa.

    Tak, naleze do grupy trzymajacych
    kierownice i jestem z tego dumny!
    Pzdr. Univega,Author&Meteor

    1. 16:9 to też anachronizm. , sebtar 1/12/01 18:11
      Ja bym kupił raczej 32:18, na Wolumenie wszystko się dostanie.

      Demokracja to władztwo intrygantów,
      wybieranych przez głupców.

      1. Sorry.. , Kilgor-Admin 1/12/01 19:56
        ... czy 32:18 to nie to samo co 16:9 ?
        Bo mi po podzieleniu przez 2 wychodzi to samo

        Pozdr. Kilgor
        Admin Board'a

        1. :) Dokładnie to , sebtar 2/12/01 10:05
          samo :))))

          Demokracja to władztwo intrygantów,
          wybieranych przez głupców.

          1. tak , McArra 2/12/01 11:32
            ale 2 razy wiekszy ;-)

            ---McArra---

  10. polecam ci , Maximus 1/12/01 18:18
    zakupić Sonego jest teraz taki nowy model KV-29FX66K mamy go w salonie za 4199,- oczywiście jest 100 Hz, Nicam , Pip a reszta to już standart.
    Co do Sonego a tylko taki sprzęt mamy w salonie to mogę powiedzieć tak, nie kupiłbym telewizora ani kamery innej marki niż Sony , te produkty opanowali do perfekcji i z tego słynie ta marka.

    AMD 1700@2400, Soltek 75FRN-L,
    2x512 DDR 333 Mhz,2xBaracuda IV
    80,Radeon 9000 Sapphire,Win XP

    1. A ja potwierdzam... , Grolshek 2/12/01 13:23
      bo wczoraj kumpel w Euro zakupil.Szczeka opada,fajny jest.Dzisiaj testy na DVD i SVHS:)Matrix,Johnny Mnemonic i pokrewne:)

  11. wczoraj ogldalem..... , Holyboy 1/12/01 18:32
    bylem w sklepiku - tak wpadlem popatrzeec bo mialem poczekac na kogos wiec postanowilem nie marznac....

    na pierwszy rzut oka to Philipsy - kolorki super... sony nie bylo, ale thompson przy tych philipsach wypadal - blado :)

    Strength is irrelevant.
    Resistance is futile.
    We wish to improve ourselves.

  12. Hehe , Yog-Sothoth 1/12/01 19:03
    Wiesz jesli kupujesz telewizor do dvd i do filmow z tv to raczej 4:3, bo glupota jest dla mnie meczyc sie pozniej ogladajac rozszerzony obraz 4:3 na takim tv.
    A dla samych dvd to juz tylko rzutnik na sciane :) ale to wydatek :)

    wrong fool!

    1. latwiej , Meteor 1/12/01 21:17
      jest przyzwyczaic sie do trybow w telewizorze 16:9 niz do tych cholernych paskow w zwyklych TV. Szczegolnie jesli obraz jest 2.35:1

      Tak, naleze do grupy trzymajacych
      kierownice i jestem z tego dumny!
      Pzdr. Univega,Author&Meteor

      1. ee tam , McArra 2/12/01 11:34
        latwiej do paskow, ktore i tak sa nawet na 16:9, niz do splaszczonego gowna, gdzie kazda postac wyglada jak ET ;-)

        ---McArra---

        1. ciekawe , Meteor 2/12/01 18:30
          nie trzeba ogladac splaszczonych postaci. Naprawde mozna zyc z nieco ucietym ekranem. Szczegolnie, ze 90 % obrazu wyglada, jakby go specjalnie robiono na tryby 16:9 (w niemieckiej telewizji nawet 95%)

          Tak, naleze do grupy trzymajacych
          kierownice i jestem z tego dumny!
          Pzdr. Univega,Author&Meteor

  13. Ja myślę o takich , Miro 1/12/01 19:29
    JVC, Panasonic lub Loewe (trochę drogi ale super)

    1. W Media Markt jest fajny , Miro 1/12/01 19:31
      JVC 28" 16/9 ya 3999.

  14. SONY , CyberK 1/12/01 22:37
    Sony ale tylko wega flat scren 27" albo 32".Wplejni digital oraz HDTV..

  15. oczywiscie sony wega , burz 2/12/01 00:33
    mam od miesiaca KV-29FX66K (4199 zl), a sprzet kupowany byl naprawde po kilkudniowych wedrowkach po sklepach i porownywaniu obrazu (bo w koncu obraz jest najwazniejszy, nieprawdaz?).

    Przez jeden krotki moment wahalem sie czy nie brac Philipsa panoramy 28 cali, ale na szczescie nie popelnilem tego glupstwa. A tv panoramiczny 28 cali daje mniej wiecej obraz tej samej wielkosci (ciut wiekszy), co panorama ogladana na tv 4;3 29 cali... Wiec jezeli panoramiczny, to minimum 32 cale - a na taki nie bylo mnie juz stac (sony tej wielkosci to minimum 7.900 zl). Poza tym, co tez wazne, obraz 4;3 ogladany na odbiorniku panoramicznym jest wkurzajaco znieksztalcony i jest to nie do przeskoczenia.
    Ogladalem tez plaskiego panasonica, ale mial on to nieszczescie, ze stal obok soniaka...

    Wracajac do sony wega. MUSISZ koniecznie zobaczyc obraz w sklepie i ew. wybrac z kilku sztuk - niestety, regulacja w fabrykach sony przedstawia wiele do zyczenia;((
    Z tego powodu odradzam zakupow w duzych marketach, oni traktuja tam upierdliwych - czyli takich, ktorzy za swoje ciezko zarobione pieniadze chca miec towar OK - klientow jak gowno. Nie przesadzam, sam kupowalem moj tv w media markt (Lodz) i uwazam, ze "tego powinni zabronic" - czyli takiego traktowania klientow. Niczego juz u nich nigdy nie kupie!

    niestety, moj sony jest do reklamacji. Po dlugim ogladanie wiesza sie - tzn. przestaje reagowac zarowno na pilota, jak i na przyciski z bocznego panela. Pomaga tylko twardy reset, czyli wylaczenie na chwile z sieci...
    Co nie zmienia faktu, ze jakosc obrazu jest super, dzwiek tez w porzadku (ma oddzielny glosnik niskotonowy).
    to tyle. zycze dobrego wyboru.
    burz

    1. nie potwierdzam , McArra 2/12/01 11:43
      ja mialem same przyjemne reklamacje w MM. Kiedys kupilem Matroxa G200, i oddalem, bo mi obraz drgal, powiedzieli ze nie moga oddac kasy tylko moge wyminic na cos innego, to wymienilem na baterie do walka ;-). Ostatnio wziolem Sony E220, bo tani, ale mial fatalna geometrie i bagi w softmenu, i wymienili mi go na bez szemrania na inny model - Samsung 700IFT (mozna brac w ciemno). Co do TV, to mam telewizor Sony i dziala, ale faktycznie po tym E220, moze czlowieka ogarnac zwatpienie w kontroling w tej firmie...Ale mysle ze inne firmy nie sa lepsze, na pewno nie jest nia Philips. Osobiscie wybor zostawilbym pomiedzi SONY a Panasonikiem, z akcenetem na SONY

      ---McArra---

    2. telwizor , Meteor 2/12/01 18:32
      28" panorama daje ten sam obraz na pelnym ekranie jak 33" zwykly w pasku. Piszesz nieprawde.

      Tak, naleze do grupy trzymajacych
      kierownice i jestem z tego dumny!
      Pzdr. Univega,Author&Meteor

      1. przeciez mowie, ze ciut wiekszy , burz 4/12/01 22:19
        ...

  16. do burza , Maximus 2/12/01 11:40
    jak bede miał chwilke czasu to napisze ci coś na maila z tym wieszaniem , może nie bedziesz musiał jechać do serwisu a zrobisz sobie sam , zrobimy mu twardy reset z menu :))

    AMD 1700@2400, Soltek 75FRN-L,
    2x512 DDR 333 Mhz,2xBaracuda IV
    80,Radeon 9000 Sapphire,Win XP

    1. ooo, super , burz 2/12/01 14:44
      by to bylo:))))) Czekam
      burz

    2. to jest boskie! , burz 4/12/01 22:22
      dzieki, po wejsciu w menu serwisowe lekko sie glupieje, bo taka mnogosc opcji... ale mozna wyregulowac chyba wszystko, prawie kazde znieksztalcnie obrazu. Cudo. Dzieki!!!
      a propos - czekam na drugiego maila dot. zawieszania sie tv.
      pozdr. burz

      1. jak to zrobiles , McArra 5/12/01 06:38
        powiedz, powiedz..

        ---McArra---

    3. Maximus , McArra 5/12/01 06:37
      ja tez kce, mozesz mi to zdracic na priva?

      ---McArra---

  17. Macie ludzie jakiś uraz do Thomsonów? , Pron! 2/12/01 14:15
    Przeciez to są całkiem dobre telewizory. Mam takiego 29" i jest super. Ma wszystkie bajery( PIP, stop klatka, powiekszanie obrazu. itp.) i do tego ma extra głośniki dosyć mocne.
    Podobno ma sub woofer wbudowany od góry... może jest ?
    Znajomy kupił LOEWE . Ma to samo co ten moj Thomson a zapłacił 3x wiecej.

    Babciu! Babciu! Znalazłem twój
    dowód!

  18. tylko nie Panasonic :() , taz13 2/12/01 18:36
    Panasonic'ki które kiedyś mogłeś kupić w Polsce były sprowadzane z UK i były to dobre jakościowo produkty porównywalne z Sony. Teraz jednak Panasonic'i które możesz zakupić w sklepach pochodza od naszych południowych sąsiadów (nie pamiętam dokładnie) z Czech albo Słowacji. Różnią się one baaardzo od tych z zachodu. Mówię teraz oczywiście o 29'' Panasonic'ach 100 Hz z płaskim kineskopem. Są one cenowo atrakcyjniejsze od odpowiedników Sony ale jakościowo też od nich odbiegają :(( Są 350-450 zł tańsze ale ja bym ich nei polecał. Tak się akurat składa że moja rodzinka też właśnie kupuje TV. My bierzemy Sony Wega Trinitron 29'' 100 Hz który w tej chwili jest najlepszym wyborem na naszym rynku.
    A propos - sytuacja na rynku prezentuje się następująco:
    1/2 Sony z Panasonic na zmianę plasują się to na 1 to na 2 miejscu w zależności od parametrów TV
    3. Philips któremu jeszcze troszeczkę brakuje do pierwszych
    4. Cała reszta

    Sapere aude, homo !!!

  19. Odnośnie Sony Wega , zartie 3/12/01 14:39
    To ostatnio często odwiedzałem serwis i za każdym razem stała piramidka ...

    1922 - Narutowicz
    2019 - Adamowicz

  20. Thomson , Lucas McFly 3/12/01 22:05
    Jest OK mam 28" 16/9 juz 2 lata i chodzi OK. Kolega w podobnym czasie Philipsa 29" i byl juz 4 razy w serwisie. THOMSONY sa cool zobaczcie na stronie ranking telewizorow http://www.sat-av.com.pl

    Kobieta jest jak cień.
    Jak idziesz za nią - ucieka,
    Jak odchodzisz - idzie za Tobą.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL