Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Zbyszek.J 01:24
 » bagi_glog 01:20
 » Martens 00:42
 » PiotrexP 00:30
 » Wolf 00:28
 » ham_solo 00:28
 » Holyboy 00:23
 » okobar 00:12
 » piszczyk 00:03
 » Chavez 23:57
 » mrowa_82 23:51
 » BoloX 23:50
 » DYD 23:48
 » toledo 23:30
 » rooter666 23:28
 » jenot 23:22
 » Tomasz 23:15
 » power 23:12
 » wrrr 23:01
 » JE Jacaw 22:57

 Dzisiaj przeczytano
 2701 postów,
 wczoraj 34100

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

3DSMAX4 , Xavier 1/02/02 00:42
jak w czwórce nakłada się tekstury (gdzie się podział material editor) :)

"ja nie jestem agresywny - agresywność:
jeden"

  1. TheAnswer is ... , Norton 1/02/02 01:07
    Nie mam zielonego pojęcia o czym mówisz. Material Editor jest tam gdzie wcześniej czyli na górnym paseczku, ikonka z czterema kropkami. Lub klawisz "m" z klawiatury.
    Poza tym wszystko jest w helpie
    lub na stronie
    http://www.max3d.pl/begin/pdf/shortkeys.pdf

    Pozdrawiam

    Zmień swój podpis na Boardzie
    maks 100 znaków, 3 linie,
    zabroniony spam oraz reklama

    1. A odnośnie nakładania teksturki to na początek zaznaczasz obiekt... , Norton 1/02/02 01:19
      ... potem z panelu modyfikacji (rozwijana lista) wybierasz UVW Map. Wybierasz najbardziej odpowiadający twojemu obiektowi gizmo (box, sphere itd.). Klikasz fit. Wciskasz "m". W Material Editorze wybierasz pierwszy wolny slot (jeden z 6 kwadratów z kulkami). Klikasz na pierwszą ikonke po lewej pod slotami (ta ze strzałeczką i kulką), wybierasz interesującą cię teksturę. Przenosisz ją w wybrany slot. I klikasz w 3 ikonkę od lewej w Material Editorze. To wsio.

      Zalecenia:
      1. Ciągle musisz mieć zaznaczony obiekt, na który nanosisz teksturę.
      2. W ten sposób możesz nakładać jedynie materiały (mapy nakładasz przez rozwijane menu "maps" w material editorze - opcja diffuse.

      Na początek wystarczy.
      Pozdrawiam

      Zmień swój podpis na Boardzie
      maks 100 znaków, 3 linie,
      zabroniony spam oraz reklama

      1. Wyslalem zdjecie... , Ar3cK 1/02/02 01:35
        ...odebrales bo mnie ta poczta juz dobija...

        It's the Bright One, it's the Right
        One, that's Ar3cK...
        http://thesurrealist.co.uk/slogan

        1. Już jest na stronce. , Norton 1/02/02 02:00
          THX

          Pozdrawiam

          Zmień swój podpis na Boardzie
          maks 100 znaków, 3 linie,
          zabroniony spam oraz reklama

  2. ehh.. , Xavier 1/02/02 02:14
    ...moje niedopatrzenie. w pasku nie miałem ikonki a chodziło mi o to że bł w menu tools->material editor a teraz w Rendering->Material Editor, drugi mój błąd to to że nie sprawdziłem shortkey'ów w kazdym razie sorki za zawracanie głowy i dzięki za cenne rady.

    "ja nie jestem agresywny - agresywność:
    jeden"

  3. 3DSmax4 nie rózni się , NimnuL-Redakcja 1/02/02 19:00
    prawie niczym od poprzednich ... no jedynie doszedł szybszy rendering i kilka innych bajerów, ale reszta - główne przyciski na pasku górnym bez zmian (jedynie bardziej kolorowe :-) a bardziej zaawansowane funkcje są na liście rozwijalnej - może chodzi Ci o UMV Map i w zakładce Modify wybierasz z listy rozwijalnej ... tam wszystko jest ...
    A tak w ogóle to polecam pomoc programu - według mnie jest znakomicie opracowana ... ja nie kozystam prawie w ogóle z ksiązek - czegos nie wiem, ide do pomocy i tyle ...

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL