TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
BALTA i problemy z reklamacja... , Koziol 4/03/02 11:52 Okolo 2 tygodnie temu kupilem w BALCIE 256 DDR Kingstona za prawie 400 zl ! Kupilem Kingstony bo chcialem
miec swiety spokoj z pamieciami. Po zakupie okazalo sie ze pamiec jest trafiona. Tym razem nie bylo problemow i serwisant
wydal mi nowa pamiec. Zaczely sie dziac dziwne rzeczy z komputerem (czytajcie archiwum). Komp mi sie zawieszal i takie tam.
dochodzilo do takiej sytuacji, ze musialem podchodzic do komputera jak do domku z piasku bo mocniejsze klepniecie stolika powodowalo zwis.
Wyobrazcie sobie ze kladac rekec na stole kolo myszy byl zwis...
Jako ze bylem w trakcie pisania egzaminow i nie mialem czasu oddac pamieci na reklamacji wiec porzyczylem pamiec od kumpla
a Kingosty zapakowalem do pudeleczka i wpakowalem do szuflady. Po dwoch tygodniach wyslalem kumpla (bo nadal pisze egzamy porpawkowe)
by wymienil pamiec. Jako ze w sklepie BALTA zaopatruje sie w sprzet od jakiegos czasu bylem pewny, ze nie bedzie zadnego problemu.
Oczywiscie zdnego problemu nie ma do momentu proby oddania uszkodzonej rzeczy na reklamacji.
W uszkodzonej pamici brakuje 1 czy 2 nozek ... nie wiem dlaczego... Pierw pameic dzialala a potem wyparowala ?
Dodam ze w/w pamiec byla montoana do kompa przez serwisana BALTY.
Wracajac do reklamacji...
Kumpel (pracownik w firmie mojego Ojca) poszedl do BALTY a serwisant stwierdzil...
uwaga uwaga prosze sie nie smiac... USZKODZENIE MECHANICZNE !!!
Jesli czesc z was sie jeszcze nie smieje to prosze sprobojce z uszkodzonych pamieci oderwac zlote sciezki bez uszkodzenia
reszty pamieci... Dodam ze na reklamowanej pamieci oprocz tych dwoch sciezek wszystko jest OK...
Serwisant nie chcial przyjac do reklamacji. Pracownik zadzwonil do mnie i kazalem mu im oddac ta pamiec bo w koncu mam prawo
de reklamacji ! Pracownicy w/w sklepu laskawie przyjeli pamiec informujac, ze wysylaja do producenta...
Dodam jeszcze, ze czlowiek, ktory byl oddawac pamiec opowiadajac mi otym fakcie dodal, ze przyszedl do nich facet z zepsutym
coolerem na CPU. Dokladniej wiatrak wpadal w rezonans i powodowal drgania (tak bynajmniej slyszal pracownik, ktory stal obok czlowieka,
ktory proboal oddac na reklamacji). co na to serwisant ? Poinfomowal grzecznie klienta, ze musi 2 tygodnie czekac bo wiatrak wysla
do producenta :) Na to klient : "To co ja mam przez dwa tygodnie byc bez komputera?"
Na co pracownik BALTY : "moze pan kupic drugi cooler"
klient: "A po dwoch tygodniach bede mial dwa wiatraczki?"
serwisant : " Na to wyglada ze tak "
czy to nie jest zalosne??
Czekam z niecierpliwoscia na reakcje BALTY i mam nadzieje, ze wszystko skonczy sie pomyslnie i nie bede musial odradzac tego
sklepu ludziom chcacym kupic czy tez rozbudowac sobie sprzet.
P.S.
Sory za dosyc chaotyczny post ale jak mi pracownik odpowiedzial o zainstanialem sytuacji to poprostu za przeproszeniem dostalem QR**CY
POZDRAWIAM
Nieziemsko wqrzony KoziolGG : 1515425
ICQ : 19922002
*CMOK* - Nie dziwie ci sie , Paolo 4/03/02 12:03
ze jastes mocno wkurzony.
Jedynym stwierdzeniem, moze byc to iz pod wzgledem reklamowania Polsce jeszcze bardzo daleko do reszty swiata.Zycie jest jak pudelko czekoladek.
Ngdy nie wiesz na co trafisz :) - Tak i nie... , JE Jacaw 4/03/02 12:35
...w sumie racja, ze u nas z reklamacjami jest kiepsko, ale z drugiej strony, jest to obrona przed nieuczciwymi reklamacjami - czego zreszta przyklady byly i na boardzie.
Oczywiscie kolege Kozla popieram calkowicie... a to powyzej to tylko taka mala dygresja, ktora przyszla mi do glowy. :-)Socjalizm to ustrój, który
bohatersko walczy z problemami
nieznanymi w innych ustrojach - Stary, to jest błędne koło ... , Muchomor 5/03/02 11:51
... równie dobrze możesz powiedzieć, że krętactwa niektórych boardowiczów to sposób obrony przed tego typu choruymi sytuacjami. Taki sam związek tu widzę (czyaj: nie widzę żadnego). Jedno i drugie jest naganne i sprawy nie powinny tak wygladać.Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów - Mam tylko nadzieje... , JE Jacaw 5/03/02 12:44
...ze to jednak nie jest bledne kolo. Moze w koncu w naszym narodzie zatraca sie przyzwyczajenia PRL'owskie, kiedy kazdy kombinowal jak mogl i ile sie dalo - niestety te przyzywyczajenia nadal sa mocno widoczne.
A moja wypowiedz, byla po prostu taka sobie dygresja... tak mi przyszlo do glowy. :-)Socjalizm to ustrój, który
bohatersko walczy z problemami
nieznanymi w innych ustrojach
- No cóż.... , PKort 4/03/02 12:42
Ciekaw jestem, co się stało z tymi dwiema nóżkami...
ATSD to wszystko jest zgodnie z polskim prawem - firma ma 14 dni na naprawę sprzętu. Nawet wiatraczka. Ale moim zdaniem to zwykłe, ludzkie świństwo - przecież wiatraczek to groszowa sprawa, więc każda szanująca się firma komputerowa powinna go wymienić od ręki, bez żadnego gadania. Nauczka na przyszłość, żeby tam nie kupować.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - A podsumowywując to wszystko, to stwierdzam, że , fatal 4/03/02 13:58
u nas (w POLSCE) większość firm oferuje swoje produkty (czyt. kompy, części) po atrakcyjnych cenach. Jak już potencjalny klient wyda w sklepie np. 3500 zł na komputer, to Ci Panowie z sewrisów składają go tak, aby tylko działał. Instalują system "jak leci", podłączają dyski razem z CD-ROM/RW/DVD na jednym kontrolerze (co jest moim zdaniem błędem - czyt. transfer), itp, itd. A jakby dodali 1 taśmę IDE (10 zł), to by nie zzbiednieli, nie? Bo 3500 zł to nie jest kwota, którą można wydać ot, tak sobie !!!
A jeżeli chodzi już o serwis gwarancyjny i pogwarancyjny to mogę stwierdzić co następuje:
"Dziękujemy Panu/i za zakup u nas sprzętu, ale gwarancji nie możemy uznać, bo to wina klienta", itp., itd.
I cóż my mamy zrobić??? Ano składać reklamacje, i czekać, czekać, czekać, wku***wieni do białej gorączki co tak długo !!!Nikt nie jest samotnym mając ......
gumową kaczuszkę ;) - Ano tak to jest, dlatego najlepiej samemu , sebtar 4/03/02 16:20
sobie zlożyć ;)Demokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców. - No tak, ale... , fatal 4/03/02 16:36
jak ktoś nie umie, albo nie ma kolesia który się na kompach zna, to co? Nic innego pozostaje, jak zdać się na "obiecanki" sprzedawcy w stylu:
1) płyta główna na chipsecie VIA
2) procesor AMD Duron 900MHz
3) pamięć 128 MB
4) karta muzyczna kompatybilna z SB
5) karta graficzna GF2MX200 lub co gorsze: proc Pentium 1GHz+RIVA TNT2 M64 !!!! - to jest dopiero ERROR, i to FATAL ERROR - oj..... to ja !!! - a tak na poważnie widziałem coś takiego !!!
6) monitor 17''
I to wszystko za np. 3500 zł - jak ktoś jest ZIELONY w te klocki, to mu współczuję - a on będzie i tak się cieszył, że ma prawdziwego PC-ta.Nikt nie jest samotnym mając ......
gumową kaczuszkę ;) - No to wiadomo, ale , sebtar 4/03/02 16:39
ja widziałem gorszy fatal error - PIV 1,5 GHz + 128 MB SDRAM + TNT2M64 = taaaaki sprzęt prosto z supermarketu :)Demokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców. - hyhy , Koziol 4/03/02 16:45
rzadzacy sprzet :)GG : 1515425
ICQ : 19922002
*CMOK*
- no racja... , Koziol 4/03/02 16:40
skladasz sam, kupisz pamiec i przestaje dzialac...
i to Kingston. Najfajniejsze jest to, ze to druga kosc Kingstona w ciagu 2 tygodni... bosko co nie ? Mam juz uraz do tych kosci bo przez nie mam takie problemy.
tak a propos na Kingstonach sa kosci WinBonda i tak mi sie wydaje ze widzialem te same kosci na innych DDRach nie-Kingstona tylko jakis no-name ... czyzby Kingston za swoja naklejke bral tyle kasy?GG : 1515425
ICQ : 19922002
*CMOK* - Ueee ja tam na żadne Kingstony się nie porywam, , sebtar 4/03/02 18:44
poszedłem do sklepu ze zwykłymi pamiątkami i tak wybieraliśmy, aż znalazłem takie co chodzą na 2...Demokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców. - ale nie wszyscy maja tak dobrze niestety.... , Meteor 4/03/02 22:28
j.wTak, naleze do grupy trzymajacych
kierownice i jestem z tego dumny!
Pzdr. Univega,Author&Meteor
- Swoja droga , Koziol 4/03/02 16:46
to sie zastanawiam co sie stalo z tymi sciezkami dwoma... wyparowaly ??!!GG : 1515425
ICQ : 19922002
*CMOK* - Przez ta reklamacje... , Koziol 4/03/02 19:59
zapomnialem o plycie glownej...
Te walone pamieci przysmazyly mi troche jeden slot DDR...
Nie jest co prawda mocno uszkodzony ale widac slad ...
Obecnie wlozylem 128 DDR do slotu 2 i nie wiem jak to bedzie bo boje sie wsadzic do pierwszego, ktory moze byc uszkodzony i moze mi zepsuc druga pamiec. Jak wyglada spawa z adresowaniem pamieci jezeli nie jest obsadzony pierwszy slot? Duzo strace na wydajnosci? Teoretycznie powinno sie pamiec obsadzac od slotu pierwszego ale wiecie jak to jest w praktyce?GG : 1515425
ICQ : 19922002
*CMOK* - Jestem ciekaw co powie na reklamacje , Koziol 4/03/02 20:30
sklep w ktorym kupowalem plyte glowna. Dodam, ze to tesh jest jeden z liczacych sie sklepoof wysylajacych sprzet na testy...
Pewnie BALTA bedzie mowic ze to winy plyty a sklep XXX ze wina pamieci? Hmm... albo jeszcze lepiej ... pewnie moja wina!
bo przeciez to moje niecodzienne hobby zeby zrywac noozki pamieci zeby sfajczyc sobie plyte i DDRy... Tak wogole to sproboojcie zerwac to zycze powodzenia : dzis sprawdzalem na EDO-RAM i za cholere nie udalo mi sie zerwac..GG : 1515425
ICQ : 19922002
*CMOK*
- mysle, ze potrzebne sa 2 sprawy , Meteor 4/03/02 22:39
1. Edukacja obywateli w zakresie ich praw z tytulu gwarancji i rekojmi
2. Szybki specjalizowane sady konsumenckie, w ktorych wyroki wydawane sa niemal natychmiast (to sa w gruncie rzeczy proste sprawy, ktore latwo udokumentowac. Jeden sprawny sedzia moglby rozstrzygac o wielu takich sprawach w ciagu dnia).
Jestem optymista w tej sprawie i mysle, ze predzej czy pozniej doczekamy sie w miare sprawnego systemu w tej kwestii. Miedzy innymi dlatego jestem za wejsciem do UE, bo prawodastwo Unii da nam niezle w du... w zakresie takich spraw.Tak, naleze do grupy trzymajacych
kierownice i jestem z tego dumny!
Pzdr. Univega,Author&Meteor - taaa.... i bardzo dobrze.... , Koziol 5/03/02 01:17
i hope so..GG : 1515425
ICQ : 19922002
*CMOK*
- myślę że było trochę twojej winy Koziol.. , ili@s 5/03/02 11:33
a dlaczego już wyjaśniam..
Pamięci mają to do siebie że należy je porządnie osadzić.
Kiedyś nie docisnąłem kostki RAM-u. Komp niby ruszył, pochodził trochę i nagle zwis totalny. Co jest myślę sobie. Zaglądam a tam slot pamięci z czarnego zrobił się brązowy. Kostka patrzę tak trochę krzywo siedzi. Wyciągam ją a ta fraca gorąca jak szlag, brak kilku nużek i jedna kostka z niej odpadła. Na szczęście slot się nie usmażył. Tyle że ja nawet nie próbowałem reklamować bo to była na pewno wina niedociśniętego ramu. Próbowałem to później powtórzyc na starej płycie do MMX i DIMMie 16MB i wyobraź sobie udało mi się :)))). Wsadziłem DIMM odwrotnie.. trochę odstawał ale jaki efekt :)))))))))))))))))))))))) pamięć i część slotu się stopiły!! jeszcze parę sekund i podejrzewam że gdyby w tym momencie nie walnął zasilacz to by się płomień pokazał.- Byc moze... , JE Jacaw 5/03/02 12:50
...ale kolega Koziol napisal, ze pamieci wsadzal gosciu z serwisu Balty.Socjalizm to ustrój, który
bohatersko walczy z problemami
nieznanymi w innych ustrojach - tak , mirkrup 5/03/02 13:42
serwis rulez!! - dokladnie , Koziol 5/03/02 13:43
W dzien zakupu kiedy to pojechalem oddac pierwsza kosci i serwisant wymienil mi nanowa. odebralem sapkowanego kompa i jescze dla pewnosci spytalem : "czey napewno tam sa wylozone Kingstony?" :) Oczywisice byly Kingstony i komp chodzil na nich jeszcze troche a potem kabum... wiec to raczej nie moja wina ...GG : 1515425
ICQ : 19922002
*CMOK*
- czyli z tej dewagacji wychodzi jeden wniosek... , fatal 6/03/02 00:04
Mianowicie KUPUJMY SPRZĘT OSOBNO I SAMI GO SKŁADAJMY, BO GDY SERWISANT DA DUPY (CZYT. ŹLE WŁOŻY PAMIĘĆ I ZAPLOMBUJE) A KOMP SIĘ ZJARA TO NASZA WINA.
I KŁÓĆ SIĘ CZŁOWIEKU Z TAKIMI CH.....Nikt nie jest samotnym mając ......
gumową kaczuszkę ;) - no tak zrobilem... , Koziol 6/03/02 01:04
tylko 1 pamiec nie dzialala. Epox wyswietlal C1 co oznacza DDR error albo L2 cache error... bylem prawie pewny ale nie w 100% ze to pamiec wiec zabralem cala obudowe na moje szczescie...GG : 1515425
ICQ : 19922002
*CMOK*
- Ciekawa historia... , Koziol 19/03/02 19:21
i stalo sie po dwoch tygodniach otrzymalem swoje 256 DDR. Caly szczesliwy wracam do domu ... wsadzam kosci... PIIIIIII...
plyta wywala C1 error co znaczy blad pamieci...
Zagluje miedzy portami - kicha .. nic sie nie zmienia.
Okazuje sie ze nowe kosci znoof nie dzialaja. Juz nie wiem czy smiac sie czy plakac :) Znoog Kingsotny padly? :P
Pojechalem do w/w sklepu.. serwisant sprawdzil przy mnie pamieci i w BALCIE natomiast okazuje sie ze NOWE dzialaja a stare nie :)
Znoof 2 tygodnie z jedna koscia i czekam na reklamacje...
Czyzby z Kingstonami podobne jaja jak z IBM 30 GB 7.200 ? Jush sam nie wiem ...
W kazym razie w razie jakby co reklamacja pierwsza zostala uznana (szkoda ze tak dlugo musialem czekac)
No ale teraz nastepne... Mam nadzieje ze tym razem pamieci dzialac beda bo jak nie to dam slowo ze nigdy wiecej ni kupie Kingstonoof ...GG : 1515425
ICQ : 19922002
*CMOK* |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|