Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Wedrowiec 08:43
 » 247 08:43
 » alien1 08:42
 » soyo 08:42
 » Bitboy_ 08:41
 » fuzjon 08:41
 » rurecznik 08:41
 » Venom79 08:39
 » BeeDead 08:38
 » Glock19 08:37
 » RBX 08:36
 » Dhoine 08:36
 » ReeX 08:35
 » rainy 08:34
 » Soulburne 08:34
 » Master/Pe 08:34
 » krochmi 08:33
 » Demo 08:32
 » Kilgor 08:32
 » Ramen 08:29

 Dzisiaj przeczytano
 6952 postów,
 wczoraj 24612

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Oucz troche mnie nie bylo [ot] , Thadeus 1/04/02 16:56
i sie postow nazbiralao ale juz po wyjezdzie półtoratygodniowym(bu kiedy nastepny) i swietach wiec czas nadrabiac zaleglosci i czytac posty i zalegle maile :)

A tak nawiasem to przyznam sie ze dzisiajszgo dnia o godzinie 12:00 lat temu 24 przyszedlem na ten swiatek :)

Dobra pedze czytac posty i malie :)

...

  1. No to wszystkiego... , Setlerin 1/04/02 16:59
    ...najlepszego ;)

    PS. A co do postow, to niektore sobie lepiej darowac. Heh...

    Saol na saol, tus go deireadh. Ta muid beo... Go deo...

  2. Wszystkiego... , yanix 1/04/02 17:19
    ... najlepszego...

    Będzie, będzie...

  3. No to Ci się prawie że upiekło ;) , DJopek 1/04/02 17:26
    Bo post się kończy i imprezkę urodzinkową można zrobić :))) Wszystkiego najlepszego!!!

  4. I ja składam życznia , Tony Soprano 1/04/02 17:39
    zdrowia i powodzenia (w czym chcesz)
    Pozdro,

  5. Ha! To i ja nawiasem , Agnes 1/04/02 20:08
    złożę życzenia samych dobrych i samych kochanych rzeczy dla ciebie :)
    <uściski urodzinowe>

    Metafizyka: - Poznaj, proszę, to jest
    Fizyk, a to jego Meta...

  6. Najlepszego , NimnuL-Redakcja 2/04/02 18:04
    100K lat życia :-) i jeszcze więcej radości zaczerpniętej z niego życzy NimnuL ...
    Trzymaj się ...

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

  7. dzieki dzieki :) , Thadeus 2/04/02 22:04
    jakos sie upoalem z czytanie ale mi to 2 dni zajelo a dzialo sie troche :)

    ...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL