TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Gwarancja... , Darek 10/04/02 15:14 Oddałem nagrywarke na gwarnacji no i trzymaja juz ja 2 tygodnie i nic :(
W gwarancji (LG Polska) było napisane że termin naprawy wynosi 14 dni roboczych no i te 14 dni mija w piątek. Wcześniej powiedzili mi żebym zadzwonił za kilka dni ale ja juz tak dzwonie od tygodnia i zawsze każą zadzwonić jutro albo za 2 dni...
No i teraz mam pytanie - jeśli zadzwonie do nich w piątek a oni powiedzą że dalej nie ma sprzętu to czy przypadkiem nie przysługuje mi nowy sprzęt? - jeśli tak to w jaki sposób to najlepiej rozegrać?- :)) , arekalf 10/04/02 15:16
Są instutucje które chronią konsumentów
Musisz iść z tym kwitkie co dostałeś od serwisuGG 1086616 - :(. , arekalf 10/04/02 15:20
jak ja pisze...GG 1086616
- chyba tak bede misial zrobic i ja , ksiaze 10/04/02 15:32
firma ktora wygrala przetarg u mnie w firmie wygrala go miedzy inymi czasem naprw y wynoszacym :uwaga!!! 24h w przyszlym tygodniu bedzie 30dni jak sprzet jest w naprawie i co wy na to? w Polsce mozna napisac wszystko przcie papier cierpliwy.....- Normalka... , JE Jacaw 10/04/02 15:47
...u mnie w pracy tez bylo podobnie - w umowie jest napisane, ze czas reakcji serwisowej to 24h (niezaleznie czy dni robocze, czy wolne). A jak cosik sie skopalo to trzeba bylo poczekac okolo 4-5 dni, oczywiscie pomijam fakt, ze maszyny zakupione nie wyrabiaja tyle ile powinny... ale to juz inna bajka. :-((Socjalizm to ustrój, który
bohatersko walczy z problemami
nieznanymi w innych ustrojach
- no dobra, ale... , Darek 10/04/02 16:22
jak do nich pójdę i powiem że mineło 14 dni to oni pewnie cos wymyślą swojego i nie będą mnie słuchali...
A przecież to ich wina bo nie dotrzymują warunków gwarancji i powinni mi oddać sprzęt, a skoro nie mogą naprawić tego to powinni dać nowy... Czy nie mam racji? - A ja to podsumukę tak.... , fatal 10/04/02 16:34
(Z mojego doświadczenia ze sklepami komputerowymi i różnymi serwisami).
Otóż idzie sobie taki potencjalny klient do sklepu po kompa lub po dodatkowe urządzonko peryferyjne. Płaci grubą kase za sprzęt, podpisuje gwarancje itp, itd. Oczywiście szczerzy ząbki po udanym zakupie w domu. Jak jest już sprzęt na chodzie, to jest użytkownik zadowolony. Pech chce, że po np. 2 tyg. sprzęt mu siada. Więc idzie z gwarancją i sprzętem do sklepu / serwisu, (jest super, jak uznają mu gwarancję), bo czasami się zdarza, że w serwisach pracują nieznający się na rzeczy kudzie. Tam mu mówią, że za 14 dni roboczych, sprzęt będzie naprawiony. No to idzie sobie klient po 14 dniach do serwisu i co słyszy?:
1) że nie ma części;
2) że wysłano to do autoryzowanego serwisu;
3) że wszystko jest na dobrej drodze;
4) że już się tym zajęli;
5) itp, itd.
A to jest czysta kpina. Jest dobrze jak dadzą takiemu sftrustrowanemu klientowi część zastępczą (na czas naprawy).
Tak się jakoś u nas w kraju przyjęło, że sklepy/hurtownie sprzedajc coś nie biorą na siebie po części praw gwarancyjnych. Wszystko zwalają na urzytkownika sprzętu, albo na dostawcę (producenta) a sami są święci.
A już podsumowując to wszystko można stwierdzić co następuje:
SKLEP INKSSUJE KLIENTA, A POTEM MA GO W DUPIE (I TO GŁĘBOKO)Nikt nie jest samotnym mając ......
gumową kaczuszkę ;) - Z doswiadczenia wiem, ze... , Rothan 10/04/02 20:41
LG podpisuje umowy na prowadzenie ich serwisu z roznymi dziwnymi punktami naprawczymi, ktore czasami przypominaja serwis pralek a nie punkt naprawy elektroniki precyzyjnej :)
Na twoim miejscu w przeczytal bym dokladnie gwarancje czy czasem nie ma punktu dotyczacego przedluzenia okresu naprawy ze wzgledu na jakies tam czynniki nie zalezne od gwaranta. Jesli nie ma czegos takiego to ocen czy oddany przez ciebie sprzet jest wart utarczki z serwisem, moze lepiej poczekac jeszcze 2 dni i nie tracic nerwow na sprzeczki z nimi.
Jesli nadal jestes pewien, ze chcesz odebrac sprzet w terminie to uzbruj sie w opanowanie i marsz do serwisu.
Zgodnie z prawem musza ci wydac naprawiony twoj sprzet lub nowy. (Sprawdz nr seryjne, w przypadku CD-ROMow serwisy LG luba wydawac inny sprawny nie koniecznie twoj a tymbardziej nowy). Jesli wydadza ci nowy sprzet to musza ci wydac nowa gwarancje. Jesli zas twoj naprawiony dopilnuj zeby podbili twoja karte gwarancyjna.- cd... , Rothan 10/04/02 20:57
Gorzej natomiast jesli beda cie zbywac jakimis wyjasnieniami (patrz post Fatala). Wtedy popros kierownika (przewaznie dziala to mobilizujaco na pracownika:)) Jesli rozmowa z kierownikiem serwisu ci nic nie da zawsze mozez porozmawiac z szefem firmy. Jesli to ci nic nie da zglos sie odrazu do Biura Ochrony Praw Konsumenta. W tym momencie oni dalej prowadza sprawe. Nie zaszkodzi jeszcze napisac odpowiedniego listu do LG Polska. Na koniec zycze ci powodzenia i wytrwalosci.- no dobra , Darek 10/04/02 22:37
ale gdzie mam znaleźć takie biuro w moim mieście?
- Zadzwon pod 913, Infomacja TP S.A. , Rothan 11/04/02 10:20
:-) - no i tak , Darek 12/04/02 17:54
Poszedłem do nich dzisiaj a oni na to że dalej jest w W-wie no i trzeba czekać. Ja na to że minelo 14 dni a on dalej swoje i jak juz go zacząłem bardzo wkurzac to kazał mi zadzwonic do LG w W-wie. Zadzwonilem no i dowiedzialem sie ze przyznali mi nowy sprzet i bedzie w poniedzialek, bo juz dzisiaj wyslali...
I co Wy na to? - czy zamiast mnie nie powinien tam zadzwonic ten koles z tego serwisu i sie tego za mnie dowiedziec? - Pewnie, ze tak. , Rothan 12/04/02 20:19
___ |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|