|
OBECNI NA TPC |
|
|
» kyusi 07:11 » Fl@sh 07:10 » resmedia 07:09 » NimnuL 06:58 » PeKa 06:38 » cVas 06:33 » NWN 05:07
Dzisiaj przeczytano 41129 postów, wczoraj 25974
Szybkie ładowanie jest: włączone.
|
|
|
|
|
|
TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Quake3 + Detonatory vs VSYNC , ABSolute 11/04/02 10:20 Konfiguracja to: WinXP, GF2MX, Q3 v1.31
A problem, to wlaczenie synchronizacji pionowej w Q3.
Sterowniki wbudowane w XP (zdaje sie, ze v14.40) nie robia problemu z VSync'iem - po prostu dziala. Natomiast na 23.11 czy 28.35 nie udaje mi sie tego uzyskac.
Synchronizacja pionowa dla OpenGL jest ustawiona na domyslnie wlaczona w zakladce detonatorow, co potwierdzaja dodatkowo tweakery, takie jak GTU, czy NVMax, no i VSync jest rowniez oczywiscie zalaczony w samym Q3. Inne gry oparte o ten sam silnik dzialaja ok, ale nie Quake.
Wkurzaja mnie lamiace sie pionowe krawedzie, przy rozgladaniu sie na boki, wiec szukam rozwiazania - czy ktos moze zauwazyl podobny problem?- Ostatnie , Poke 11/04/02 10:52
dobre IMHO detonatory jakie nvidia wypuscila to 21.83, sprobuj z tymi.09 sierpien 2008 - penitentiam agite |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|