Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » kyusi 07:11
 » Fl@sh 07:10
 » resmedia 07:09
 » NimnuL 06:58
 » PeKa 06:38
 » cVas 06:33
 » NWN 05:07

 Dzisiaj przeczytano
 41129 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Quake3 + Detonatory vs VSYNC , ABSolute 11/04/02 10:20
Konfiguracja to: WinXP, GF2MX, Q3 v1.31

A problem, to wlaczenie synchronizacji pionowej w Q3.

Sterowniki wbudowane w XP (zdaje sie, ze v14.40) nie robia problemu z VSync'iem - po prostu dziala. Natomiast na 23.11 czy 28.35 nie udaje mi sie tego uzyskac.

Synchronizacja pionowa dla OpenGL jest ustawiona na domyslnie wlaczona w zakladce detonatorow, co potwierdzaja dodatkowo tweakery, takie jak GTU, czy NVMax, no i VSync jest rowniez oczywiscie zalaczony w samym Q3. Inne gry oparte o ten sam silnik dzialaja ok, ale nie Quake.

Wkurzaja mnie lamiace sie pionowe krawedzie, przy rozgladaniu sie na boki, wiec szukam rozwiazania - czy ktos moze zauwazyl podobny problem?

  1. Ostatnie , Poke 11/04/02 10:52
    dobre IMHO detonatory jakie nvidia wypuscila to 21.83, sprobuj z tymi.

    09 sierpien 2008 - penitentiam agite

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL