Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ghost12 07:32
 » XepeR 07:29
 » @GUTEK@ 07:27
 » Zbyl 07:25
 » MARtiuS 07:22
 » patinka 07:21
 » m&m 07:19
 » myszon 07:14
 » Robak 07:01
 » DYD 06:59
 » Demo 06:56
 » Dhoine 06:52
 » Ziomek 06:51
 » DJopek 06:48
 » Dexter 06:45
 » PeKa 06:37
 » RoBakk 06:36
 » NWN 06:20
 » CodeNameH 06:19
 » Kenny 06:18

 Dzisiaj przeczytano
 41146 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

pyt do uzywajacych prg-ów 3D , tebe 26/04/02 23:05
Czy spotkaliscie prg ktory potrafiłby wyeksportowac do pliku txt-owego wspolrzedne wierzcholków bryły czy tez calej sceny 3D?

Czy sa prg, w ktorych mozna definiowac liczbe wierzcholkow polygonu np. 3 (trojkat), 4(czworokat) ?

  1. ad 1. , hillel 27/04/02 08:58
    nie wiem.
    ad 2. lightwave

    Gods Made Heavy Metal

  2. 1)tak, , juniorEZ 27/04/02 10:50
    poczytaj sobie na www.wotsit.org (opisy formatów) o min. *.ase, albo też wyeksportuj za pomoca programu 3d Exploration do *.cpp (zapisuje w OpenGL-u) sceny z max'a, autocad'a, lightwave'a itd.

    pozdr. juniorEZ

  3. thx , tebe 28/04/02 20:08
    3d Exploration to jest to :)

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL