TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
jaki sprzet do MOH'a ? , tebe 27/04/02 15:28 przy jakiej konfiguracji gfx+cpu da sie w MOH'a grac przy max detalach, rozdzielczosć np 1024x768 i wszystkich ustawieniach na max Video oraz Advanced?- Ja mam , zgf1 27/04/02 15:50
Durona 1000 i G2Ti i jest spokoLeave me alone I know what I'm doing! - a może masz za mało ramu ? , McJackal 27/04/02 16:08
bo i ram też sie liczy :-)))
u mnie chula spoko na p IV 1,6A, gf2 32ddr i 512 ram rimm
pozdro,
MJi7-10700K@5.2GHz 16GB@4600MHz
RTX2080Super 34''165hz1TB-NVME 8TB-HDD
Win11Pro - Nie pamietam dokladnie ustawien... , Setlerin 27/04/02 16:08
...wiem, ze ustawilem wysoko [rozdz. ofkors: 1024x768] i wszystko smigalo na moim P3 650@806 MHz, 320 ram, GF1 32 MB SDR :)
Pozdr.Saol na saol, tus go deireadh. Ta muid beo... Go deo... - serio? , McKania 27/04/02 16:34
albo inaczej - co znaczy dla Ciebie: "smigalo" ?config: skóra, fura i coreDuo ;) - Znaczy... , Setlerin 27/04/02 16:51
...dzialalo plynnie.... bez zadnych zaciec.....Saol na saol, tus go deireadh. Ta muid beo... Go deo...
- wydaje mi sie , McJackal 27/04/02 16:19
że chodziło tu o full wypas, a nie o pikselozę :-))))
pozdro,
MJi7-10700K@5.2GHz 16GB@4600MHz
RTX2080Super 34''165hz1TB-NVME 8TB-HDD
Win11Pro - Ta gra jest bardzo , sebtar 27/04/02 16:32
kiepsko zoptymalizowana i podobno niektóre etapy (las) cięły się nawet na GF3 i Radkach 8500. Więc może GF4 Ti4600 wystarczy? :)Demokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców. - Radek 64ViVo+PIII500@700 , ZGreG 27/04/02 16:41
Te procki są dwa ale MOHAA nie wie jak z tego skorzystać. Pamięci mam 256 SDRAM, dysk Barraszkuda3 20GB. Chodziło spox na 1024 przy max detalach. Może czasem było wrażenie powolności ale nigdy nie miałem slideshow ani żadnych zacięć -ATi!!!
A co do "testów" to właśnie po kilku m-cach przerwy zapodałem Collina2 i z racji że mam nowy monit puściłem go na 1280x1024 i chodzi płynnie, nie zacina (przy max detalach, droga, auto, itp - na maxa). Zacinać zaczyna dopiero jak w driverach karty ustawię antyaliasing. Ale przy 1280 to już i tak ząbków zbytnio nie widać, więc nie puszczam FSAA.
Najlepiej mam przy Quake3 - właśnie dziś go ustawiłem na 1600x1200, trilinear, max detali i biega aż miło - jeszcze nie zaciął ani razu...a już ostro było. Znaczy się że Radek ma ogromny zapas mocy.
PS. Grafy niczym ale to niczym nie kręciłem...Kiedyś używałem Rage3DTweaker i tam były różne "optymalizacje", i kartę miałem na 210/210OC z fabrycznych 182,5/182,5. Ale nie widzę wielkej różnicy więc nie ma to sensu.
Pozdropodpis?
jaki podpis! - byla jakas komenda dla q3 na wlaczanie obslugi 2CPU... , McKania 28/04/02 13:23
poszukaj moze na jakiejs stronie listy komend, gdzies to powinno byc
a skoro dla q3 dzialalo, to moze i dla moh zadzialaconfig: skóra, fura i coreDuo ;) - w rtcw , xmac 28/04/02 16:22
nie dzialalodual&mobile power
XMAC - Owszem była ale... , ZGreG 29/04/02 00:37
Nawet ją miałem tyle że dokładnie to nie było jakby to powiedzieć skalowalne, po prostu w pewnym momecie przysot mocy pt. 2CPU był znikomy, juz nie pamiętam jak to było dokładnie - czy nie było związane z rozdzielczością...Czytałem na Pisikomie jeszcze dawno temu (choć było w tym ich artykule o dual CPU b.dużo błędów i co gorsza rzeczowych...).
Ale jak znajdę to może zapodam. (Ostatnio robiłem porządki po dyplomie i mam świerze partycje i w ogóle jest dziwiczo..;)))
Pozdropodpis?
jaki podpis! - przyrost byl rzedu 20-30% , xmac 29/04/02 11:29
tak bylo na moim bp6 z dwoma c400@500 i CLAP w 1024/768/32dual&mobile power
XMAC
- zalezy co uznac za max... , Ament 27/04/02 16:54
Bo u mnie: PIII 750@1GHz,BE6II, 512 Ram, GTS Pro dobrze podkrecony w 1024x768 przy max detalach skaczy od 20 do 120fps - zalezy w ktorych momentach... Ale przy desancie na Omaha srednio bylo 25:(((((( Wydaje mi sie ze nie jest to problem configu tylko slabej optymalizacji enginu;-)
pozdr I
-AMENT-
I - ja tam narzekam .. , pachus 27/04/02 17:02
na "smiganie" tej gierki .
Nie mowiac o lesie....
aha..sprzet to:
TB , Radeon 7500 (@324core,306mem) , 256ddr na MSI KT266a - więc tak , walczy 27/04/02 17:10
niedawno pisałem o moich wrażeniach po kupieniu Kyro 2 i że MOHAA śmiga u mnie na max wszystkich detali na 1024x768x32bit. Tak było na początku w Training Mode, później było trochę gorzej. Teraz gram bezproblemowo w 1024x768x32bit na detalach częściowo na medium częściowo na high. To giera w nektórych momentach faktycznie tnie się u kumpla na XP1600 + GF3 TI200 gdy ma max detali....brzydki jak noc ale za to nadrabia
brakiem inteligencji...
...nie mam na nic czasu.... - Moja opinia , KrAtA 27/04/02 17:45
Jest podobna jak kilku przedmówców- engine cośik niedopracowany, bo np. na plaży(na której jest chyba najwięcej modeli, etc.) gierka śmiga że aż miło w 1024x768 i full detale(dodatkowo włączony FSAA[Quincunx] i anisotropic filt[4x],), natomiast w niektórych, wydawałoby się mniej wymagających od sprzętu levelech haczy nawet na medium(u mnie dzieje się to np. w ostatnim levelu, po założeniu maski gazowej)
Mój config- Athlon XP1700+@1540mhz, Gf3, 512 ddr ramHardkoor 4 Life - D 800, Gf2MX-400 32sdram, 256sdrram , nezged 28/04/02 10:56
grałem 800*6008*32 i wszystko na max. Gra zwalniała rzadko i tylko w niektórych momentach,ale poza tym spoko.Sempron 3.4+, 754, SIS 755a2, 1.5GB
ram, ATI 3650AGP ,ST320, WD80, - U mnie śmigało ... , NimnuL-Redakcja 28/04/02 11:18
na Athlonie 1,4@1,53 + 256SDRAM GF2Pro na max detalach i 1024x768 ...
Teraz śmiga na Athlonie 1,4 + 256SDRAM + Radeon 8500 detale j/w + filtrowanie anizo 16x i wsio w sterowniku na jakość :-)Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - oki , tebe 28/04/02 11:53
czyli o jednoznaczny konfig trudno, jednak uzytkownicy Radka
8500 wydaja sie najbardziej happy :)
thnx za wypowiedzi- ;-) owszem - jak najbardziej happy :-) , NimnuL-Redakcja 28/04/02 17:16
ale użytkowników R8500 się tu wypowiedziało ? :-)Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.
- jeśli aktywujesz dźwięk... , XTC 28/04/02 12:37
3D to tak szacuję...
dla A3D 1.0 (vortex1, vortex2, fortemedia, live, yamaha) to dla 16bit 48kHz trzeba odrębnie przeznaczyć "dodatkowe 200MHz"...
dla A3D 2.0 (vortex2) aby nie czuć różnicy trzeba by dodatkowych ok 400MHz...
(wszystko to moje subiektywne odczucia...)Linux - Ja mam u siebie włączone , NimnuL-Redakcja 28/04/02 17:17
A3D 2.0 za pomocą tych komend z Miles opisywanych jakiś czas temu na Boardzie ...
I wszystko ładnie chodzi ..
Dźwiękówka - Muse XLGdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - tak... ;) 2.0... , XTC 28/04/02 17:32
masz to samo co 1.0 więc zobacz gdzie Ci chodzi "płynniej" bo to co słyszysz to A3D 1.0 więc "nie ma sensu przepłacać"...Linux
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|