TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
uszkodzony sprzęt i nie ma już gwarancji , Zryty_Berecik 14/05/02 15:43 zjarał sie kumplowi SB LIVE
nie krecił proca i nic nie grzebał
widocznie jakies napiecie poszło i life odszeł z tego swiata
gwarancja skończyła sie pol roku temu
ale podobno jest możliwość wysłania bezpośrednio do producenta
firma w ktorej kupował dała rok a moze producent daje inaczej ?
i gdzie moge o takich rzeczach poczytać na inecie ?
moze wiecie czy da sie cośz tym zrobic ?
thz za info
pozdro- zapytaj dystrybutora , Meteor 14/05/02 16:07
czyli Creative - Polska - niewykluczone, ze dali dluzsza gwarancje, ja mam np na CLAPa 24 miesiace.Tak, naleze do grupy trzymajacych
kierownice i jestem z tego dumny!
Pzdr. Univega,Author&Meteor - Całkiem możliwe ... , NimnuL-Redakcja 14/05/02 17:23
w zasadzie sklep często daje 1rok gwary .. to chyba jest raczej rękojmia czy jakoś tak .. producent często daje więcej - spójz chocby w komputroniku, gdzie jest rozgraniczenie na gwarancję komputronika i GP - gwarancja producenta ...Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - to i ja się dołączę (Abit) , Chrisu 14/05/02 19:57
jest może przedstawicielstwo w Polsce? Pytam się bo padł mi jakiś czas temu BE6. Kupiłem płytę 18 miesięcy temu (gw. już nie mam) i myślę sobie że może przedstawiciel na Polskę coś poradzi... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|