TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
FSAA i filtrowanie anizotropowe , Yoghurt 13/06/02 01:46 nie gram za duzo ale czasami cos wpadnie w moje lapy (tak ostatnio stalo sie z gta3) mam wiec takie pytanie. skad mam wiedziec czy taka gra jak gta3 korzysta z FSAA lub filtrowania anizotropowego? gdzie to sie wlacza i jak sprawdzic czy to dziala? dodam ze mam karte graficzna gf4 tiroot is a state of mind - Raczej się nie da , exmac 13/06/02 08:36
1. W opcjach sterowników ustawiasz czy ma być zawsze włączone, zawsze wyłączone, czy zezwalać na sterowanie aplikacji.
2. Bez względu na to co ustawisz w punkcie 1., to aplikacja może i tak włączyć, i tak wyłączyć, albo spytać się użytkownika.
3. Bez wzgledu na to co powie użytkownik, to aplikacja może go posłuchać, albo olać i ustawić, to co uzna za "lepsze" dla danego sprzętu.
Jak widzisz jest to dość skomplikowane.
Ja oceniam to na oko :)))
Jeżeli jest możliwość włączenia i po włączeniu wydajność spada 3- 4-krotnie, to znaczy, że prawdopodobnie jest włączone :)))) - o ile sie nie myle , hillel 13/06/02 08:38
to gta3 nie kozysta ani z FSAA ani z filtrowania anizotropowego. FSAA mozna poznac po krawedziach obiektow - jesli jest wlaczone to piksele tworzace krawedzie sa uzupelnione o dodatkowe piksle w kolorze posrednim pomiedzy obiektem a tlem. a filtrowanie anizotropowe daje ostrzejsze tekstury przy duzych katach nachylenia obiektu wzgledem obserwatora (np podloga)
nie wiem jak w gf4, ale zwykle obydwie funkcjie mozna wymusic w sterownikach.Gods Made Heavy Metal - W zasadzie nei kozysta .. , NimnuL-Redakcja 13/06/02 09:28
ale mozna wymusic z poziomu sterownika ...Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|