Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Curro 16:21
 » Jumper 16:21
 » muerte 16:21
 » b0b3r 16:19
 » El Vis 16:16
 » NimnuL 16:13
 » AdiQ 16:12
 » ligand17 16:11
 » Liu CAs 16:10
 » SebaSTS 16:10
 » Zbyszek.J 16:07
 » john565 16:04
 » gromki_86 15:56
 » Killer 15:55
 » Artaa 15:50
 » P.J._ 15:50
 » 3kawki 15:49
 » sofolok 15:41
 » GULIwer 15:40
 » elliot_pl 15:38

 Dzisiaj przeczytano
 41116 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Jedi 2 - very high , DirT 20/06/02 23:28
czy na gf3 ti200 da sie grać w JediKnight2 z teksturami ustawionymi na max bo u mnie w 64 megowym gainwardzie gra ładuje sie ok 5 minut a potem swapuje niemiłosiernie, myślałem że tyle video ramu to pociągnie bez problemu

  1. No zalezy jaki masz procek , Mackie Messer 20/06/02 23:32
    jeszcze i ile ramulca na plycie. Ja na duronku 1000 128 ram, r7500 gram na 800X600 i detale na max i srednio ma 70-80 klatek a przy wiekszych lokacjach 40-50.

    "Predzej sam siebie zgasze, niz sie wypale"
    F. Nietzsche

    1. Framerate , Eisley 20/06/02 23:40
      Jak odczytac liczbe klatek w Jedi Outcast? Chetnie bym poobserwowal... :-)

      1. TAk jak w qwaku , Mackie Messer 20/06/02 23:46
        konsola (shift + tylda) : \cg_drawfps 1

        "Predzej sam siebie zgasze, niz sie wypale"
        F. Nietzsche

        1. Senks , Eisley 20/06/02 23:50
          :-)

    2. moje to , DirT 21/06/02 00:18
      celeron 1000 i 256 ramu więc konfig zbliżony a framerate jest w pożądku tzn 60-90 fps non stop tylko te dogrywanie co nową broń czy nową grupe wrogów mnie denerwóje

      1. sory za .. , DirT 21/06/02 00:20
        błędy spać mi sie chcie i jakoś tak wyszło

  2. nie można się dziwić, że taki długi czas... , snail 20/06/02 23:36
    przeca giera musi go potrzebować do "rozpakowania" ładnego ponad 500 MB pliczku.... :-)

    ...zamknij ryja i
    umieraj jak mezczyzna...

  3. wgrywa sie tragicznie u wszystkich , bajbusek 21/06/02 08:10
    a chodzi u mnie na max w 1024x768x32 bit - w kazdej lokacji FPS powyzej 60 !!! Celek 1,5 GHz, 384 RAM i GF2Ti 64 mega..

  4. Ja mam , XepeR 21/06/02 08:42
    na D750 + 256 + GF3Ti200@500 od 40 do 200FPS. 40 na otwartych lokacjach i tu wine ponosi Dureń. Oczywiscie 1024x768x32 i wszystko na max. /com_maxfps na 555

    1. Noo , XepeR 21/06/02 08:44
      te 200FPS to sporadycznie w malych pomieszczeniach ale jest :)

    2. czy aby na pewno ? , Dhoine 21/06/02 08:50
      musialbym miec czestlotliwosc odswiezania monitora ponad 200 Hz (w 1024x768?) zeby miec 200 fpsow.
      Chyba ze '\cg_drawfps 1' podaje teroretyczna ilosc klatek liczonych przez grafe, a nie ilosc fizycznie wyswietlana ?
      Powiedz mi, jesli sie myle.

      1. jeżeli masz włączoną synchronizację to tak , mod2 21/06/02 09:00
        Ja gram na GF 4 4400 i mam w 1600x1200 /full wszystkiego 90 klatek ponad. Gra jest dobrze zoptymalizowana jak wszystkie tego typu gry z Lucasa. Jak myśle o MOH AA to hmm nie wiem jak to napisać ale nasze wnuki nie będą miały kompów na których będzie chodził płynnie :-)

        1. synchronizacje ? , Dhoine 21/06/02 09:08
          mozesz nieco jasniej ?

          Skad moje watpliwosci:
          W CS (engine Q2) - tez ustawiasz 'max_fps', ale mimo ze ustawisz 863, to w grze , jak dasz z konsoli 'net_graph 3' to maxymalna ilosc klatek bedzia taka jaka jest aktualna czestlotliwosc odswiezania w rozdzielnczosci w ktora grasz. Nic wiecej.

          Wiec kto mnie oswieci, o co chodzi z ta synchronizacja ?

          1. W menu ustawien graficznych , mod2 21/06/02 09:11
            V-sync ON/OFF , nie pamietam jak to dokładnie brzmi bo siedze w pracy

    3. a moze magistrala Ci nie wyrabia ??? .-))) , Deus ex machine 21/06/02 09:03
      bo 1024x768 przy 32 bitach przy powiedzmy 150-200 fps to masa danych, no moze ci magistrala przytyka. Ty sie chopie opanuj. 200 fps - chcialbym to gdzies zobaczyc i pewnie monitor Ci zrywa strasznie wtedy bo nie wyrabia z odswiezaniem. Swoja droga jaki masz monit??? 200 Hz na seke to musi niezle kosztowac. A od Durnia to zdala jak sie takie pierdoly pisze, bo to porzadny proc jest i basta. Heh. Az siem rozelzilem.

      "Uti non Abuti"

      1. Co??? , XepeR 21/06/02 09:24
        A powiedz mi JAKI ma zwiazek odswiezanie ekranu z FPSami ??!!! Mam 19'' ktory w 1024x768 wyciaga 85Hz i sugerujesz ze tylko tyle moge miec klatek na sekunde?! B Z D U R A !!!

        1. a taki , Dhoine 21/06/02 09:32
          ze 85 Hz oznacza ze obraz na monitorze jest rysowany 85 razy na sekunde. Wiec jak w tym czasie mozna fizycznie narysowac wiecej niz 85 (pelnych) obrazow ?
          Mod2 mowi cos o 'V-sync ON/OFF' - ale ja nie orietnuje sie jak to dziala, wiec chcialbym zeby mi ktos wyjasnil. A nie tylko krzyczal ze BZDURA i ze 200FPSow.
          Moze sie myle - ale pisze na podst. enginu Q2 (w ktorym bylo wlasnie tak jak mowie).
          Wiec jak to jest ?

        2. moze sie założymy ???? , mod2 21/06/02 09:33
          :-)

        3. jesli monit potrafi wywalic np. 100Hz , Deus ex machine 21/06/02 09:43
          to po kiego grzyba zabijac magistrale wieksza iloscia FPS? Jesli i tak tego nie zauwazysz. A odciazysz magistrale i nie bedzie narzekania, ze to procek cos wali. A nie wiem czy pozioma synchronizacja tu cos da, jesli monit wywali 100 klatek na seke to karta i tak wiecej mu nie wyrzuci na wejscie bo monit nie wyrobi - tak jest bodajze z synchronizacja karta monitor. Takze karta moze wyliczyc swoje, a na monit i tak wysle tyl ile ma Hz w danej rozdzielczosci - sprobuj na 1024 ustawic 200Hz pod windowsem - efekt, albo monit sie nie odpali (black screen), albo ruszy jesli ma taki tryb odswiezania.

          "Uti non Abuti"

          1. Bo mnie krew zaleje , XepeR 21/06/02 09:59
            Monit mam na 85Hz. Tyle mam ZAWSZE, tzn w 1600x1200 mam juz 75Hz i jest to wartosc niezalezna os FPS! Zalozmy ze uruchamiam JK2 w 1600x1200x32 + 4xAnyaliasing i mam wtedy 10FPS (nie wiem nie sprawdzalem :) to tak czy siak mam te 75Hz gwarantowane przez monit. Sugerujesz ze przy 10FPS jest tylez samo Hz? Oczy wypadly by mi po 2 minutach :)

            1. oj chyba cie krew zaleje , duke_leto 21/06/02 10:41
              V-sync wymusza maksymalna ilosc klatek = synchronizacji monitora. jak nie chcesz miec tego to wylaczasz to w sofcie dolaczonym do karty graficznej, czasami gry maja override tego ustawienia. oczwyscie jak v-sync=off to monitor moze wyswietlic i 1000 fps, tylko moze pojawic sie efekt "rwania" sie obrazu.

              1. to teraz , XepeR 21/06/02 11:08
                wiem co to v-sync :) czyli wszyscy mamy racje, dyskusja zamknieta :))

  5. A u mnie sie zatkalo;-) , Ament 21/06/02 09:09
    Pokazuje caly czas 99fps niezaleznie od lokacji i nie chce wskoczyc wieceje tzn. powyzej 100;-) Sprzet PIV1.6@2.4, 512RAM i Gainward @250/550;-)

    BTW Gra jest super - na taka wlasnie czekalem:-)

    I
    -AMENT-
    I

    1. bo tylko 35% procka wykorzystane , coobav 21/06/02 09:13
      :)))

      Lenovo X1 Nano, HP Zbook G5
      Legion5 R7-5800H, RTX3060

    2. wpisz , XepeR 21/06/02 09:19
      w konsoli com_maxfps 555 i bedziesz mial wiecej jak 100FPS. Oryginalnie jest ogranicznik do 100

  6. u mnie , Budasty 21/06/02 09:38
    na Grunwaldzie o/c Ti500 przy włączonym aa2x i anizox2 przy celkuT 11x137 i 256 ram bardzo płynnie, synchronizacja on.

  7. Moze masz , Poke 21/06/02 10:02
    wlaczone "dokladne cienie" (nie pamietam jak to sie nazywa). Ale to w sumie nie ma nic wspolnego ze swapowaniem, raczej z 3d...

    09 sierpien 2008 - penitentiam agite

  8. Boshe no :(( .... , Auror 21/06/02 10:37
    Wszyscy gadają o jakichć Duronach 1000, P4 1500, Ramach liczonych w paru setkach, Gainwardach... i gadają że w grze w którą ja gram w 640x480 i mam tragiczne lagi ( C533,192ram,VooDoo3 2000 :( ), oczywiście przy 16bit i Blinear filtering, oni grają w 1024x768 co najmniej, przy wszystkim na max i denerwuje ich że nie mogą wyjść poza 200 fps`ów.

    Ludzie cieszcie się z tego co macie. Ja na tym sprzęcie gram ( a raczej próbuje grać ) w m.i. GTA3, Jedi, Fife WC, Global Ops i CS`a :))))
    Niezły hardcorowiec ze mnie co :)))

    portnicki.com
    +++++++++++++
    portnicki@gmail.com

    1. Hmmm, cos w tym jest ;) , Poke 21/06/02 11:24
      j.w.

      Pozdrowienia
      P.

      09 sierpien 2008 - penitentiam agite

    2. pewno juz ci sie raczki pala do nowego DOOMa , GULIwer 24/06/02 11:50
      No wiesz ja Unreal przeszedlem mając nie wiecej jak 10fps a zawdzieczam to sup[er bombastcznej karcie i740 8MB ale mogłem sobie ustawic nawet 800x600 bo roznicy i tak nie było ;)))

      I'm only noise on wires

  9. Eeee , NimnuL-Redakcja 21/06/02 11:24
    prez moment grałem ... wszystko na max, 1024x768, teksturki max, filtrowanie anizotropowe x16 i smothvision x2 no i ... wszystko pięknie chodzilo - Athlon 1,4 i Radeon8500 + 256SDRAM .

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

  10. Eee no bez przesady, u mnie , sebtar 21/06/02 16:38
    na tym Gainwardzie i nędznym 1 GHz Athlonie z 256 MB nie mniej starego SDRAMu chodzi w 1024x768 bezproblemowo. Tez ustawiłem na maxa i tak gram. A gry na engine Q3 ładują się przeważnie tak długo jak kiedyś gry na ZX Spectrum - nędzna optymalizacja kodu się kłania, i tego nie przeskoczysz. Taki SOF2 to się dopiero ładuje...

    Demokracja to władztwo intrygantów,
    wybieranych przez głupców.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL