Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » @GUTEK@ 05:26
 » alien1 05:19
 » piszczyk 04:17
 » Shark20 03:52
 » Martens 03:45
 » cVas 02:53
 » mo2 02:43
 » rzymo 02:25
 » mirek190 02:21
 » Visar 02:04
 » MARC 01:52
 » BoloX 01:09

 Dzisiaj przeczytano
 41118 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Mało pamięci w D3D??? , Hokum 24/07/02 16:43
Mały problem - w grach Silent Hunter 2 i Desytroyer Command po ustwieniu antyaliasyngu na 4x pojawia się taki oto błąd:
"Error -1 [DirectDraw does not have enough memory to perform the operation.]
DirectX code: "Unrecognized error: 0xffffffff"
C:\Devel\Janus2\Windows\Sources\BD3DImg.cpp
Line 595".
Po ustwieniu tylko na 2x problem znika. Gra ładuje się normalnie. I tu moje pytanie. Czy chodzi o pamięć na karcie graficznej (GF2 gts 32 MB) czy o zasoby przypisywane przez system w sterownikach lub gdzieś indziej??? Jest sposób by ewentualnie to ręcznie zmodyfikować?
System to w2k, 384 MB

  1. Tak chodzi o ilość pamięci na karcie. , Świstak 24/07/02 17:24
    Nie da się tego obejśc. Poprostu gdy ustawisz antyaliasing 4x, to karta renderuje obraz 4 razy większy, a następnie zmniejsza go do docelowego rozmiaru. Jedyne co możesz zrobić, żeby mieć antyaliasing 4x, to obniżyć rozdzielczość. Wtedy powinno starczyć pamięci na karcie.

    1. dzięki , Hokum 24/07/02 18:27
      :))

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL