TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Final Fanatasy 9 ( raport 2 ) , acd 28/07/02 23:25 Taaa jakby ktos nie wiedzial jak skonf. ePSXe ,zeby ff9 chodzilo jak najlepiej to nalezy
1.W GPU ( Pete D3D 6 ) ustwaic limit automatyczny !
2.W SPU ( Pete / Eternal DX ) wybrac opcje "timer"
3.CD-ROM ( Pete - mozna ustawic limt na 8X / Senku (?) buffer na 20-30 )
Sama gra jest swietna ( choc pocztkowo denerwowala mnie cukierkowosc postaci ) ,Fabula jak zwykle genialna a i glowny bohater jest jakis taki bardziej ... swojski ( hyhyh bo jest zlodziejem ;)) ) - w FF7 i FF8 glowni bohaterowi najczesciej uzywali zdan "i don't care" ...
Na razie gram 4,5 ( dopiero 1 CD ) i generalnie sie wciagnalem .POLECAM WSZYSTKIM !!!
Ps.:Linka do Osla dalem nizej
Ps2.:Jak ktos chce sie czegos dowiedziec o ePSXe niech wali z metra ( piekne sa te polskie idiomy )>>> We are The BOARD. Resistance
is futile.<<< - właśnie ciągnę gierkę z Osiołka... , Dracoxik 29/07/02 11:59
Śmigałem w FF7 i FF8 na PC (giery były boskie) a potem cierpliwie czekałem aż FF9 zostanie wydana w wersji pecetowej i... jak niestety nici. Już myślałem, że będę musiał tę część pominąć (podobnie jak FFX, ale na PS2 kasy z tej okazji wydawać nie będę) a tutaj niespodzianka. Zresztą inne giery z PSX, na które ostrzyłem ząbki, również chodzą jak burza. Grunt to refleks :) Przynajmniej teraz procesor popracuje (ostatnio "przegrzewał się" na starej, dobrej cywilizacji).
Mam nadzieję, że gdzieś w okolicy wtorku-środy odetnę się od świata... dziękuję wszystkim za info w tym temacie!yoma taisan! - facet przestań , GULIwer 29/07/02 15:05
nie kuś więcej bo ja robote rzuce :))
hihi ePSXe potęga jest i basta :)) choc u mnie lepiej spisuje sie Pete's OGL bo ma Kyro a ty zapewne ATI skoro uzywasz D3DI'm only noise on wires - nVidia , acd 29/07/02 15:48
Na OGL gdy jest czarny ekran to zostaja jakies krzaki .W innych grach jednak uzywam OGL>>> We are The BOARD. Resistance
is futile.<<< - takie buty , GULIwer 29/07/02 20:49
kurka a ja mam Kyro II nie ma zadnego plugina i tylko plugin Pete's OGL działa i to tez bardzo wolno mniej wiecej jak na MXie a powinno byc szybciej no ale sie płaci za indywidualnosc :(( a reszta (bo se zaciągnęłam cała paczke pluginów pare MB) lipa zobaczymy.
ATSD widziałem zajawki FFX i w jakimś progdzie na tV4 z gry obrazki matko ze 300Mhz Emotion Engine to ciągnie a u nas to chyba 5Ghz dopiero bedzie mogło to emulowac z jaką taką predkocią ;))
BTW wiesz moze na ile taktowany jest chim w PSXie ????I'm only noise on wires - Pentiacz IV i GF 4600 spokojnie to pociągną , Piter 29/07/02 22:21
I do tego w rozdzielczości powyżej 800-600 z AA :) Taki X-box to przeciez celek+GF3 a jest potężniejszy od PS2. Inna sprawa to różnice między budową konsol a PC-ów i optymalizacja kodu - wiadomo, na konsole trzeba dobrze pisać by gra poszła na takim sprzęcie jaki jest dostępny, tu nie uświadczysz przypadłości w stylu "masz za słaby sprzęt na naszą grę"
Jednak teoria teorią a w praktyce gry na PS2 i X-boxa mają super grafikę i płynność - PC jeszcze trochę na to poczeka...chodziaż Doom III się zbliża :)"Uspokój się! bo zobaczysz,
dostaniesz wpierdol." - Piston (TM) - W sumie PS2 to nic nadzwyczajnego , Piter 29/07/02 22:29
Main Processor Features:
Central Processing Unit (CPU):
128 Bit "Emotion Engine
System Clock Frequency:
294.912 MHz
Main Memory:
Direct RDRAM
Memory Size:
32MB
Graphical Features:
Graphics:
"Graphics Synthesizer"
Clock Frequency:
147.456MHz
Embedded Cache VRAM:
4MB
............................................
A jednak kopie dupsko !!!!"Uspokój się! bo zobaczysz,
dostaniesz wpierdol." - Piston (TM) - a jedynka , GULIwer 30/07/02 11:38
bo mi chodzi o jedynke żeby sobie porównać bo u mnie to dało sie pykać w Tekkena 3 dopiero na ePSXe w 800x600 na Celku 300A@464 i MXie który wtedy kosztował ~600zeta sprzet był nieżły a to było takie sobie csem sie muza cięła szczególnie przy przechodzeniu z planszy na planszeI'm only noise on wires - Będziesz się śmiał :) , Piter 30/07/02 19:10
Controller Included: (1) Dual Shock
Interface: CD-ROM
Memory: 2MB Main, 2MB Video, 1MB Sound
Graphics: 320x240
Color: 24-bit
Sound: CD-Quality Digital
Connectors: (2) Control Pad, (1) Memory Card, Serial
CPU: R3000A 32-bit RISC 33.9 MHz !!! :)
Ale grafika w sumie nie jest taka zła, a gierki bardzo ciekawe."Uspokój się! bo zobaczysz,
dostaniesz wpierdol." - Piston (TM) - BUUUAHHHA , GULIwer 31/07/02 09:12
no mój mięsień piwny ma troche treningu :)) przebicie 1 do 10 i to ledwo chodziło
czyli emu do PS2 bedzie potrzebowało cos koło 4Ghz i dobrych conajmniej tak dobrych pluginów jak Pete'ego ale on je robi od 2 lat
czyli FFX albo poczekać 2 lata i sie pomeczyc albo kupić miast GF4 PS2
A co do PS2 to byłem świcie przekonany że ma 64MB RDR. czego to sie człowik na boardzie nie dowie
dzieki za info
ATSD co znaczy bezpośrednie odwołanie do urządzenia ale kufa w blaszkach tego nie uświadczy :((I'm only noise on wires - Więcej danych , Piter 31/07/02 23:01
CPU
R3000A
32 bit RISC processor
Clock- 33.8688MHz
Operating performance - 30 MIPS
Instruction Cache - 4 KB
Data Cache - 1 KB
BUS - 132 MB/sec.
GEOMETRY ENGINE (GTE)
Operating performance: 66 MIPS
3D polygon transformation:
Type Per second
--------------------------------------------------------------
Flat shaded 1.5 M
Gouraud, textured and light sourced 500 K
GTE performs high speed matrix multiplies
DATA DECOMPRESSION ENGINE (MDEC)
Operating performance - 80 MIPS
Directly connected to CPU bus
Motion JPEG-like Hardware Decompression Engine
HARDWARE RENDERED POLYGONS (GPU)
Rendered in hardware
Up to 360K polygon/sec.
Texture mapping
Flat or Gouraud shading
MEMORY CONFIGURATION
Main RAM: 2 Megabytes
Video RAM: 1 Megabyte
Sound RAM: 512 Kilobytes
CD ROM buffer: 32 Kilobytes
OS ROM: 512 Kilobytes
SOUND PROCESSOR
24 Channels
44.1KHz sample rate
PCM audio source
Digital effects include:
Envelope
Looping
Digital Reverb
Load up to 512K of sampled waveforms
Supports MIDI Instruments
SPRITE SPECIAL EFFECTS
Rotation
Scaling up/down
Warping
Transparency
Fading
Priority
Vertical and horizontal line scroll"Uspokój się! bo zobaczysz,
dostaniesz wpierdol." - Piston (TM) - nic do śmiacia... , XTC 31/07/02 23:08
RISC jest RISC i tyle... a jeszcze jak specjalizowany...
hu hu...
ale tak już jest uniwersalność vs. szybkość...
to jak teoretycznie wolniejszy Vortex2 jest szybszy niż teoretycznie szybszy EMU2k ... bo bardziej "hardwired" - ale niestety... "less features, practically not upgradable" ...
/czy ja nie mogę pisać po polsku?/Linux - ale popatrz , GULIwer 1/08/02 08:37
wszak obecnie w kompach masz procki od grafy od muzy czy kurka nie mozna tego tak ze sobą zgrać aby wszytko chodziło tak jak na konsolach. Wiem wiem to niemozliwe ale fajkno pomarzyć ;))
ATSD power RISCa znam jak zobaczyłem co znajomy robiłna swojej amisi podajze 40 25Mhz (9MIPS) a co ja mogłem na DX4 100Mhz (25MIPS) to porostu szokI'm only noise on wires - ta... , XTC 1/08/02 16:23
niby są ale muszą być "kompatybilne" cokolwiek to znaczy - ze wszystkim co się rusza...
tak więc i tak większość funkcji jest software-emulated albo tylko "doemulowywana" co wiąże się z tym, że musi być jednak tak a tak i inne takie tam... :( i kiszka dlatego okropna...zresztą PC od początku nie był przewidziany do tego... i teraz to jak łatanie moich zębów (baj de łej ide właśnie zaraz na kanałowe :((( i okropnie mi z tym) ...
taka amiga czy cokolwiek innego ZAPROJEKTOWANEGO w jednym kawałku zawsze było/jest/będzie efektywniejsze...Linux
- A mi jeszcze 600MB zostało , Piter 29/07/02 18:05
mam nadzieję że nie będzie błędu w archiwum bo nie wiem co uczynię."Uspokój się! bo zobaczysz,
dostaniesz wpierdol." - Piston (TM) |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|