Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » GULIwer 14:33
 » Artaa 14:33
 » Dhoine 14:32
 » Nazgul 14:30
 » ulan 14:29
 » Wedrowiec 14:29
 » Liu CAs 14:26
 » @GUTEK@ 14:25
 » Sherif 14:25
 » Dexter 14:23
 » JE Jacaw 14:19
 » muerte 14:18
 » stefan_nu 14:15
 » dulik 14:13
 » bajbusek 14:13
 » krismel 14:11
 » bmiluch 14:10
 » Hitman 14:03
 » Zibi 14:03
 » bieniek 14:02

 Dzisiaj przeczytano
 41123 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Final Fanatasy 9 ( raport 2 ) , acd 28/07/02 23:25
Taaa jakby ktos nie wiedzial jak skonf. ePSXe ,zeby ff9 chodzilo jak najlepiej to nalezy
1.W GPU ( Pete D3D 6 ) ustwaic limit automatyczny !
2.W SPU ( Pete / Eternal DX ) wybrac opcje "timer"
3.CD-ROM ( Pete - mozna ustawic limt na 8X / Senku (?) buffer na 20-30 )

Sama gra jest swietna ( choc pocztkowo denerwowala mnie cukierkowosc postaci ) ,Fabula jak zwykle genialna a i glowny bohater jest jakis taki bardziej ... swojski ( hyhyh bo jest zlodziejem ;)) ) - w FF7 i FF8 glowni bohaterowi najczesciej uzywali zdan "i don't care" ...
Na razie gram 4,5 ( dopiero 1 CD ) i generalnie sie wciagnalem .POLECAM WSZYSTKIM !!!
Ps.:Linka do Osla dalem nizej
Ps2.:Jak ktos chce sie czegos dowiedziec o ePSXe niech wali z metra ( piekne sa te polskie idiomy )

>>> We are The BOARD. Resistance
is futile.<<<

  1. właśnie ciągnę gierkę z Osiołka... , Dracoxik 29/07/02 11:59
    Śmigałem w FF7 i FF8 na PC (giery były boskie) a potem cierpliwie czekałem aż FF9 zostanie wydana w wersji pecetowej i... jak niestety nici. Już myślałem, że będę musiał tę część pominąć (podobnie jak FFX, ale na PS2 kasy z tej okazji wydawać nie będę) a tutaj niespodzianka. Zresztą inne giery z PSX, na które ostrzyłem ząbki, również chodzą jak burza. Grunt to refleks :) Przynajmniej teraz procesor popracuje (ostatnio "przegrzewał się" na starej, dobrej cywilizacji).
    Mam nadzieję, że gdzieś w okolicy wtorku-środy odetnę się od świata... dziękuję wszystkim za info w tym temacie!

    yoma taisan!

  2. facet przestań , GULIwer 29/07/02 15:05
    nie kuś więcej bo ja robote rzuce :))
    hihi ePSXe potęga jest i basta :)) choc u mnie lepiej spisuje sie Pete's OGL bo ma Kyro a ty zapewne ATI skoro uzywasz D3D

    I'm only noise on wires

    1. nVidia , acd 29/07/02 15:48
      Na OGL gdy jest czarny ekran to zostaja jakies krzaki .W innych grach jednak uzywam OGL

      >>> We are The BOARD. Resistance
      is futile.<<<

      1. takie buty , GULIwer 29/07/02 20:49
        kurka a ja mam Kyro II nie ma zadnego plugina i tylko plugin Pete's OGL działa i to tez bardzo wolno mniej wiecej jak na MXie a powinno byc szybciej no ale sie płaci za indywidualnosc :(( a reszta (bo se zaciągnęłam cała paczke pluginów pare MB) lipa zobaczymy.
        ATSD widziałem zajawki FFX i w jakimś progdzie na tV4 z gry obrazki matko ze 300Mhz Emotion Engine to ciągnie a u nas to chyba 5Ghz dopiero bedzie mogło to emulowac z jaką taką predkocią ;))
        BTW wiesz moze na ile taktowany jest chim w PSXie ????

        I'm only noise on wires

        1. Pentiacz IV i GF 4600 spokojnie to pociągną , Piter 29/07/02 22:21
          I do tego w rozdzielczości powyżej 800-600 z AA :) Taki X-box to przeciez celek+GF3 a jest potężniejszy od PS2. Inna sprawa to różnice między budową konsol a PC-ów i optymalizacja kodu - wiadomo, na konsole trzeba dobrze pisać by gra poszła na takim sprzęcie jaki jest dostępny, tu nie uświadczysz przypadłości w stylu "masz za słaby sprzęt na naszą grę"

          Jednak teoria teorią a w praktyce gry na PS2 i X-boxa mają super grafikę i płynność - PC jeszcze trochę na to poczeka...chodziaż Doom III się zbliża :)

          "Uspokój się! bo zobaczysz,
          dostaniesz wpierdol." - Piston (TM)

        2. W sumie PS2 to nic nadzwyczajnego , Piter 29/07/02 22:29
          Main Processor Features:

          Central Processing Unit (CPU):
          128 Bit "Emotion Engine

          System Clock Frequency:
          294.912 MHz

          Main Memory:
          Direct RDRAM

          Memory Size:
          32MB

          Graphical Features:

          Graphics:
          "Graphics Synthesizer"

          Clock Frequency:
          147.456MHz

          Embedded Cache VRAM:
          4MB
          ............................................

          A jednak kopie dupsko !!!!

          "Uspokój się! bo zobaczysz,
          dostaniesz wpierdol." - Piston (TM)

          1. a jedynka , GULIwer 30/07/02 11:38
            bo mi chodzi o jedynke żeby sobie porównać bo u mnie to dało sie pykać w Tekkena 3 dopiero na ePSXe w 800x600 na Celku 300A@464 i MXie który wtedy kosztował ~600zeta sprzet był nieżły a to było takie sobie csem sie muza cięła szczególnie przy przechodzeniu z planszy na plansze

            I'm only noise on wires

            1. Będziesz się śmiał :) , Piter 30/07/02 19:10
              Controller Included: (1) Dual Shock
              Interface: CD-ROM
              Memory: 2MB Main, 2MB Video, 1MB Sound
              Graphics: 320x240
              Color: 24-bit
              Sound: CD-Quality Digital
              Connectors: (2) Control Pad, (1) Memory Card, Serial

              CPU: R3000A 32-bit RISC 33.9 MHz !!! :)

              Ale grafika w sumie nie jest taka zła, a gierki bardzo ciekawe.

              "Uspokój się! bo zobaczysz,
              dostaniesz wpierdol." - Piston (TM)

              1. BUUUAHHHA , GULIwer 31/07/02 09:12
                no mój mięsień piwny ma troche treningu :)) przebicie 1 do 10 i to ledwo chodziło
                czyli emu do PS2 bedzie potrzebowało cos koło 4Ghz i dobrych conajmniej tak dobrych pluginów jak Pete'ego ale on je robi od 2 lat
                czyli FFX albo poczekać 2 lata i sie pomeczyc albo kupić miast GF4 PS2
                A co do PS2 to byłem świcie przekonany że ma 64MB RDR. czego to sie człowik na boardzie nie dowie
                dzieki za info
                ATSD co znaczy bezpośrednie odwołanie do urządzenia ale kufa w blaszkach tego nie uświadczy :((

                I'm only noise on wires

                1. Więcej danych , Piter 31/07/02 23:01
                  CPU

                  R3000A
                  32 bit RISC processor
                  Clock- 33.8688MHz
                  Operating performance - 30 MIPS
                  Instruction Cache - 4 KB
                  Data Cache - 1 KB
                  BUS - 132 MB/sec.


                  GEOMETRY ENGINE (GTE)

                  Operating performance: 66 MIPS
                  3D polygon transformation:

                  Type Per second
                  --------------------------------------------------------------
                  Flat shaded 1.5 M
                  Gouraud, textured and light sourced 500 K

                  GTE performs high speed matrix multiplies


                  DATA DECOMPRESSION ENGINE (MDEC)

                  Operating performance - 80 MIPS
                  Directly connected to CPU bus
                  Motion JPEG-like Hardware Decompression Engine


                  HARDWARE RENDERED POLYGONS (GPU)

                  Rendered in hardware
                  Up to 360K polygon/sec.
                  Texture mapping
                  Flat or Gouraud shading


                  MEMORY CONFIGURATION

                  Main RAM: 2 Megabytes
                  Video RAM: 1 Megabyte
                  Sound RAM: 512 Kilobytes
                  CD ROM buffer: 32 Kilobytes
                  OS ROM: 512 Kilobytes

                  SOUND PROCESSOR

                  24 Channels
                  44.1KHz sample rate
                  PCM audio source
                  Digital effects include:
                  Envelope
                  Looping
                  Digital Reverb
                  Load up to 512K of sampled waveforms
                  Supports MIDI Instruments


                  SPRITE SPECIAL EFFECTS

                  Rotation
                  Scaling up/down
                  Warping
                  Transparency
                  Fading
                  Priority
                  Vertical and horizontal line scroll

                  "Uspokój się! bo zobaczysz,
                  dostaniesz wpierdol." - Piston (TM)

                  1. nic do śmiacia... , XTC 31/07/02 23:08
                    RISC jest RISC i tyle... a jeszcze jak specjalizowany...
                    hu hu...
                    ale tak już jest uniwersalność vs. szybkość...
                    to jak teoretycznie wolniejszy Vortex2 jest szybszy niż teoretycznie szybszy EMU2k ... bo bardziej "hardwired" - ale niestety... "less features, practically not upgradable" ...
                    /czy ja nie mogę pisać po polsku?/

                    Linux

                    1. ale popatrz , GULIwer 1/08/02 08:37
                      wszak obecnie w kompach masz procki od grafy od muzy czy kurka nie mozna tego tak ze sobą zgrać aby wszytko chodziło tak jak na konsolach. Wiem wiem to niemozliwe ale fajkno pomarzyć ;))
                      ATSD power RISCa znam jak zobaczyłem co znajomy robiłna swojej amisi podajze 40 25Mhz (9MIPS) a co ja mogłem na DX4 100Mhz (25MIPS) to porostu szok

                      I'm only noise on wires

                      1. ta... , XTC 1/08/02 16:23
                        niby są ale muszą być "kompatybilne" cokolwiek to znaczy - ze wszystkim co się rusza...
                        tak więc i tak większość funkcji jest software-emulated albo tylko "doemulowywana" co wiąże się z tym, że musi być jednak tak a tak i inne takie tam... :( i kiszka dlatego okropna...zresztą PC od początku nie był przewidziany do tego... i teraz to jak łatanie moich zębów (baj de łej ide właśnie zaraz na kanałowe :((( i okropnie mi z tym) ...
                        taka amiga czy cokolwiek innego ZAPROJEKTOWANEGO w jednym kawałku zawsze było/jest/będzie efektywniejsze...

                        Linux

  3. A mi jeszcze 600MB zostało , Piter 29/07/02 18:05
    mam nadzieję że nie będzie błędu w archiwum bo nie wiem co uczynię.

    "Uspokój się! bo zobaczysz,
    dostaniesz wpierdol." - Piston (TM)

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL