Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Dexter 22:45
 » Kenny 22:45
 » john565 22:43
 » JaroMi 22:35
 » Tomasz 22:31
 » wrrr 22:29
 » rulezDC 22:28
 » Chrisu 22:21
 » ulan 22:21
 » Flo 22:14
 » GLI 22:13
 » DJopek 22:11
 » ReeX 22:10
 » ligand17 22:09
 » P@blo 22:01
 » Janusz 21:52
 » biEski 21:51
 » Katoda Lt 21:46
 » DYD 21:43
 » Sociu 21:41

 Dzisiaj przeczytano
 41118 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] Ostrzezenie dla posiadaczy tel kom, czyli jak rznie sie klientow - DLUGIE , @kjos 27/08/02 12:09
UWAGA
jak oddajesz swoj telefon do serwisu (nie wazne czy gwarancyjny, czy nie)
domagaj sie zapisania w dokumentach zdania

- APARAT NIE POSIADA WIDOCZNYCH USZKODZEN MECHANICZNYCH

albo wymagaj dokladnego opisania kazdej rysy (co do milimetra!).

Jesli tego nie zorbisz moze cie pozniej czekac przykra niespodzianka.

Chcesz wiedziec dlaczego?

Przeczytaj jak NOKIA POLSKA, POLKOMTEL SA i RR SERWIS traktuja swoich klientow

Oddalem moj telefonik N6210 do serwisu. Mial na szybce niewielka ryse, wiec poprosilem zeby ja wymienili (rysa miala gdzies 1,5 cm i nawet nie byla wyczuwalna pod dotykiem, ale byla widoczna).
Niestety jak serwis w Radomiu krzyknal ile to bedzie kosztowac to stwierdzilem, ze szybki nie bede wymieniac i zrobie to taniej u siebie i znacznie szybciej, wiec podziekowalem za ta czesc uslugi.

Niestey nie moglem telefonu z salonu Polkomtela osobiscie odebrac i zrobil to poproszona przeze mnie osoba.
Jak telefon trafil do moich rak myslalem ze chyba dostalem nie swoj - szybka zostala zmasakrowana - dokladnie od samej gory do samego dolu szybki widnieje pekniecie!!!

No to ja oczywiscie zaczalem pisac reklamacje, ale NOKIA POLSKA, POLKOMTEL SA i RR SERWIS stosuj 'spychotechnike'.

POLKOMTEL SA - uwaza, ze ich problem w ogole nie dotyczy i przesylaja wszystkie pisma do serwisu.

RR SERWIS - odpisuje na reklamacje w ten sposob, iz nic z tego nie wynika - odpisuja tylko dlatego, ze musza. Jak zazadalem aby dokladnie opisali uszkodzenia aparatu, to przepisali wszystko z formularza Polkomtelu (a wlasnie na tym problem polega, ze nie bylo tam napisane jak bardzo szybka byla uszkodzona) - nie maja pojecia co sie z telefonem u nich dzialo (jakby slon nadeptnal tez by chyba nie zauwazyli)

NOKIA POLSKA - to mnie najbardziej rozbawilo - maly cytat z pisma z Nokia Poland Sp. z o.o.:
'Jezeli chodzi o poszerzenie rysy wyswietlacza to jest to uszkodzenie postepujace, dlatego minimalna rysa rozrosla sie do 5 cm [czyli do wielkoci wyswietlacza - @kjos]'
I dwie rzeczy sa ciekawe: po pierwsze, czemu przez pare miesiecy zanim oddalem telefon do serwisu rysa nie wykazywala najmniejszej checi postepowania a po drugie, jakby byla postepujaca to szybka rozlecialaby sie na przedluzeniu pierwotnej rysy a nie obok!

No i juz od dluzszego czasu posylamy do siebie rozne pisma i wszystkie trzy firmy sie wykrecaja (najgorszy jest RR SERWIS bo do maksimum wykorzystuje 30 dniowy czas odpowiedzi na reklamacje.

Dobra rada - Ucz sie na cydzych bledach!

@kjos

---------------------
Nobody's perfect.
Call me Nobody.

  1. coz mozna powiedziec, poprostu banda i zlodziejstwo , filet 27/08/02 12:32
    ciekawe czy sa jeszcze firmy, ktore naprawde dbaja o klienta (bez obrazy dla takich firm) ja w to szczerze watpie ...

    Pozdro

    --<< Człowiek mądry zmienia
    zdanie, głupiec nigdy >>--

    1. he he sa , @kjos 27/08/02 12:51
      jak swojego czasu jeszcze tak mieszkalem ze trzeba bylo palic w piecach weglowych (bosze ale to dziwnie brzmi w cywilizownym kraju w XXI wieku hi hi) to firma od ktorej kupowalismy wegiel przed sezonem grzewczym zawsze dzwonila czy nie musimy sie zaopatrzyc a na swieta zawsze karte przysylali hi hi

      ---------------------
      Nobody's perfect.
      Call me Nobody.

    2. Zauważ jeszcze... , Umek 27/08/02 14:30
      jak to zabawnie wygląda - wszyscy narzekają że kryzys, że klienta ni ma itd. a obsługa jest jaka jest.
      I potem widzi się panią z warzywniaka co wygraża niedaleko odwartemu hiperowi a sama zawsze jakoś myli się sprzedając te swoje towary TYLKO w jedną stronę... Ech - i to tak na każdym kroku...

  2. do mojej chaty to samo , Hitman 27/08/02 12:57
    nawet kalendarz dostałem ale jakiś lewy bo żadne święta się
    nie zgadzają.

    Teoretycznie okłamywanie samego siebie
    jest niemożliwe. W praktyce robi to
    każdy z nas.

  3. Ciekawe ile czasu potrzeba , MTP 27/08/02 13:13
    by postępujące poszerzanie się rysy wyświetlacza objeło swym rozmiarem resztę aparatu :)

    1. odpowiedz jest prosta , @kjos 27/08/02 13:40
      w moich rekach 3 miesiace nie pomogly
      a w serwisie zalatwili to w pare dni he he tyko jakos dziwnie postapila ta rysa - tak bokiem he he

      ---------------------
      Nobody's perfect.
      Call me Nobody.

  4. zaznaczcie tez telefon i baterie! , Ranx 27/08/02 13:28
    po serwisie mam ten sam telefon ale inna baterie...
    niby tez litowo-jonowa ale sie wywala wykrzacza i nie trzyma..
    sam miod.
    extra mocne q... j... m...ć!
    czyli przed oddaniem do serwisu jeszcze okleic czyms albo porysowac inicjalami albo spisac przy oddaniu nr albo co. obfotografowac moze
    ...
    pozdrowka

    o roztramtajdany charkopryszczańcu...

  5. szkoda gadac ... , NimnuL-Redakcja 27/08/02 13:40
    placisz kupe kasy za sprzecik (bo ten telefonik pewnie kosztowal kupe kasy) nawet jesli dostales go z abonamentem za 1zl to i tak wartosc swoja ma ... i jeszcze musisz pilnowac, zeby cie w jajo nie zrobili ...
    ciesz sie , ze Ci jeszcze obudowy nie uszkodzili ....

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

  6. porysowali mi moja 6510 , Pitt 27/08/02 15:35
    głupie c.h.u.j.e z serwisu nokii porysowali mi szybkę i nakleili na to folie zabezpieczającą !!! Moja Nokia 6510 miała dokładnie 1 m-c i była w idealnym stanie, więc jak odkleiłem w domu i to zobaczyłem to się wku..... . Pisałem do Nokii ale oni są tak uprzejmi że kazali mi podać wszystki informacje o telefoni co ,gdzie, dlaczego i porobić ksero gwarancji i dopiero wtedy mogą porozmawiać. Walić ich !!!

    | AthlonXP 2400+ | Asus A7V333 |
    | DDR 512/333 Samsung |
    | GF4 Ti 4200 Winfast | B IV 80 GB |

    1. he he skads ta folie znam hi hi , @kjos 27/08/02 18:13
      mnie tez taka przykleili ale ja im nie odpuszcze dopoki chociaz na znaczki nie wydadza wiecej niz mnie to kosztowalo

      ---------------------
      Nobody's perfect.
      Call me Nobody.

  7. aha..ciekawe, że w druga strone to nie dziala!! , Iza WGK 27/08/02 16:36
    Barany!! Wspólczuje serdecznie:( Ja nie mam takich prolemow bo ograniczam sie do Motorli na POPa:|.
    Ale wyobraz sobie, jakbys dostal aparat zastepczy z 2 cm ryska i rozwalił ja 5 cm! Ciekawe, czy by pamietali, że taki nie byl!! Odwrotna sytuacja...Pewnie by cie sadami scigali do konca zycia!

    ps. a propos sadow -wie ktos moze po jakim czasie przychodzi zaproszenie do placenia z ZTM:) Złapali mnie w czerwcu (bez WAZNEJ legitki, bilet mialam )i jeszcze mi nie przyszlo...

    (zapomnialam o tym , a mialam 3 dni na pokazanie im :( )
    Heh..zapomnialam legitki studndkiej, a te ze studium (moja druga szkola) sa wazne..do 21 roku zycia. A urodziny mialam w maju:) (zlapali w czerwcu) i nie przekonalo ich nic. Nawet jak na nich nawrzeszczalam:|!

    How fortunate the man with none ...

    1. mozesz sie , Jumper 27/08/02 19:10
      zdziwic ale moga Ci to odlicyc od zwrotu w US, napewno tak jest z Policja....skonczyly sie czasy nieplacenia mandatow ;-(

      "Łatwiej wybaczyć wrogowi niż
      przyjacielowi"
      William Blake

  8. Troche to dzwine , Poke 27/08/02 16:36
    bo sprawa wyglada inaczej: to serwisant powinien zapisac ze sa jakies inne uszkodzenia (zarysowania, peknieca), jezeli tego NIE zapisal to oznacza ze sprzet byl w 100% OK. Masz prawo isc do tego serwisu z karta przyjecia urzadzenia do naprawy i spytac gdzie na niej pisze ze sa zarysowania w momencie przyjmowania telefonu. Nie ma ich wiec moga Ci "naskoczyc".

    09 sierpien 2008 - penitentiam agite

    1. wlasnie w tym problem.. , Iza WGK 27/08/02 16:46
      ze @kjos miał uszkodznie..ale malenkie i na 1,5 cm! A oddsali mu z wielkim rowem na 5 cm,. Na karcie napisano tylko rysa na wyswietlaczu - bez podania jej parametrow:( No i o to biega wlasnie. Oni zapisali , ze rysa, ale nie napisali jaka... nastepnym razem wez cyfrowke i rob komisyjna fotke!!
      :( Do czego to doszlo...ehh

      How fortunate the man with none ...

      1. Aaaa , Poke 27/08/02 17:17
        nie doczytalem...

        09 sierpien 2008 - penitentiam agite

  9. qrde..dobrze że przeczytałem tego posta , Maverick 27/08/02 17:57
    bo idę jutro zdać do naprawy swojego Siemensika S35i. Co jakiś krótki czas wysadza mi komóre komunikatem: Card error!
    I trzeba wyciagnąć SIMa, dmuchnąć w slocik i jest OK. Ale wqrzające.

    Dzięki za rady i walcz z nimi do upadłego b o tak jak mówi POKE: to serwisant powinien opisać wszystkie uszkodzenia widoczne.

    Pozdro

    1. uwazaj na baterie... , Ranx 28/08/02 08:48
      te do S-ki padaja i mozesz dostac inna... jak ja...
      dostalem ale lewa...
      a w gwarancji napisali ze wymiana softu i cytnika simmow a tylko klawiatura sie blokowala heh..
      o wymianie baterii nic..

      o roztramtajdany charkopryszczańcu...

  10. qrna a ja oddalem do reklamacji telefon , Bojar 27/08/02 18:52
    ciekawe co wymysla mam nadzieje ze nie zrobia takiego numeru, bo im granat do pomieszczenia podesle :))

    ps. ciekawe czy uwzglednia gwarancje telefon zamokl i po wysuszeniu jak sie go wlaczylo dzialal tylko 25 sek i gasl :(

    Lubię pracę. Praca mnie fascynuje.
    Mogę siedzieć i patrzeć na nią
    godzinami.

    1. hehe dodadzą Ci w zestawie suszarkę , Maverick 27/08/02 19:00
      czyznaki

    2. jeden kumpel utopil w jeziorze , @kjos 27/08/02 21:06
      nowiutki eryk - mial tydzien
      wysyuszyl i oddal do serwisu
      - powiedzieli mu ze wchodzenia z komorka pod prysznic gwarancja nie obejmuje hi hi

      ---------------------
      Nobody's perfect.
      Call me Nobody.

      1. odp.... , Star Trek 31/08/02 12:10
        "zaden" autoryzowany serwis nie naprawi takiego telefonu-to juz jest przegiecie zanosic utopiony telefon do serwisu-gdy go rozkreca od razu wiedza co bylo grane i wbijaja czerwona pieczotke do gwarancji(anulacja gwarancji)> Wiem bo mam kilku kolesi w serwisach NOKII, ERICSSONA I MOTOROLII.

  11. nie kupie juz nokii , Pitt 27/08/02 19:17
    nie kupie juz nokii po tym jak mi porysowali w serwisie !!! najlepszy serwis z jakim sie do tej pory spotkalem ma ericsson. motorola ma tez do dupy serwis albo tak sie trafilo mojemu kumplowi dal telefon do serwisu v50 a dostal w obudowie od 3690 i do tego porysowanej. zrobil im awanture i łaskawie dali mu nową obudowe od v50.

    | AthlonXP 2400+ | Asus A7V333 |
    | DDR 512/333 Samsung |
    | GF4 Ti 4200 Winfast | B IV 80 GB |

  12. Ja bym im , Grza 27/08/02 21:42
    jakiegos standardowego waglika podeslal za takie qre... a tak przy okazji to dzis oddalem do naprawy 3310 (idea) pewnie po naprawie jej rozmiary sie zmienia lub cos w tym stylu :)

  13. hehe , GULIwer 28/08/02 12:01
    jak ja sie ciesze ze kom. nie mam zero problemów :)) samochodu też :))
    Zycie jest takie drogie bo wliczona jest w nie podróz dookoła słońca
    Ale ja to jakis nie z tej epoki jestem ;))

    I'm only noise on wires

    1. taaa , Ranx 28/08/02 14:10
      i cieszysz sie jak gupi.....:)))))))))
      jak juz placic za te podroz to niech choc troche zabawy bedzie:)))))

      o roztramtajdany charkopryszczańcu...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL