Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » @GUTEK@ 16:01
 » KHot 16:00
 » rainy 16:00
 » dugi 15:57
 » soyo 15:53
 » Ramol 15:51
 » hokr 15:50
 » Carduin 15:49
 » Kenny 15:48
 » jenot 15:42
 » Wolf 15:39
 » luckyluc 15:35
 » bajbusek 15:31
 » Raist 15:31
 » Shark20 15:24
 » Master/Pe 15:23
 » Tomasz 15:16
 » Hitman 15:09
 » P@blo 15:00
 » Promilus 14:49

 Dzisiaj przeczytano
 19155 postów,
 wczoraj 48330

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Co zrobić z 2 raz padniętym dyskiem ? , MTP 4/09/02 08:12
Wczoraj padł mi (wcześniej reklamowany) dysk DTLA -IBM.
Wszystkie narzędzia dyskowe nie pomagają, także te ze strony IBM. Za pierwszym razem wymienili mi na ten sam model tylko pewnie składak bo jest na nim naklejka z napisem "servicable used part". Co mogę zrobić w związku z powyższym, ? Dysk jeszcze jest na gwarancji. Czy mogę żądać zwrotu gotówki ?

  1. Hmmm , Gelfik 4/09/02 08:47
    No mi tez na poczatku padl IBM 30GB za niego dostalem 40 GB
    No i oczywiscie po jakims czasie tez zdechl, i bez zbednego zastanowienia zamienilem na Barracude 40 i jestem zadowolony z niego

  2. z tego co wiem, to dopiero po 3 naprawie , Deus ex machine 4/09/02 09:11
    ale nie daje glowy (przynajmniej swojej .-)

    "Uti non Abuti"

  3. Jeśli po trzech naprawach , PKort 4/09/02 09:36
    nadal masz problemy, to możesz zażądać wymiany dysku na nowy egzemplarz lub zwrotu gotówki.

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

  4. dostales , Meteor 4/09/02 09:42
    ten sam dysk po naprawie, czy NOWY dysk, ale ten sam model ?

    Jesli rekojmia nie zostala wylaczona, to po padnieciu 2 dysku mozesz zadac zwrotu gotowki. W wypadku naprawy gwarancyjnej musisz sparawdzic jak to jest w warunkach gwarancji, ale przyjmuje sie, ze dopiero po 3 naprawie mozna zadac zwrotu pieniedzy.

    Aha... w wypadku wydania nowej rzeczy gwarancja biegnie od poczatku (od dnia otrzymania nowej rzeczy), w przypadku naprawy gw. czas gwarancji jest przedluzany o czas gwarancji.

    Tak, naleze do grupy trzymajacych
    kierownice i jestem z tego dumny!
    Pzdr. Univega,Author&Meteor

    1. Po 1 reklamacji dostałem ten sam model , MTP 4/09/02 10:13
      ale zupełnie inne nr seryjne więc to był NOWY dysk(prawdopodobnie składak).
      pozdrawiam

      1. no to w takim razie zadaj zwrotu pieniedzy , Meteor 4/09/02 14:02
        jesli juz nie chcesz sie bawic z ta firma.

        Tak, naleze do grupy trzymajacych
        kierownice i jestem z tego dumny!
        Pzdr. Univega,Author&Meteor

      2. Dzisiaj oddałem im ten dysk. , MTP 4/09/02 14:46
        Zaproponowali mi większy nowy dysk i oczywiście innej firmy. IBM odpada choć szkoda bo szybkie te dyski to są, tylko mało żywotne.
        A tak z ciekawości to ile bym dostał, tzn tyle co ten dysk mnie kosztował czy też w/g obecnego cennika ?
        pozdro.

        1. tyle co na fakturze , Meteor 4/09/02 16:33
          j.w

          Tak, naleze do grupy trzymajacych
          kierownice i jestem z tego dumny!
          Pzdr. Univega,Author&Meteor

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL