TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
ATi i jego TRUFORM , Poke 5/09/02 12:32 Czemu producenci gier nie wykorzystuja tego w swoich produktach. Kurcze no, wczoraj zciagnalem patch (oczywiscie unofficial) do UnrealTournament (jedynka) i jakosc obiektow jest BEZ POROWNANIA LEPSZA! Zniknely wszystkie kanty, wszystko wyglada duzo lepiej. Pozniej przeczytalem sobie dokumentacje zalaczona o patcha i okazuje sie ze jakis maniak zrobil to, uwaga, w GODZINE! Czy producenci naprawde nie maja wolej jednej godziny aby zaimplementowac ta technologie?! Zenujace!09 sierpien 2008 - penitentiam agite - niestety TRUFORM jest kolejną z rzedu , chris_gd 5/09/02 12:41
zapomnianych technologii sam mam nadzieje ze moze kiedys wyjdzie jakas dobra gra z wykorzystaniem tego i np. Env. BumpMapping ktory tez ma spory potencjal mozliwosci nie wspomne juz o ponoc doskonalym T&L ktore tak ladnie Nvidia promowala a konczy tak jak inne
Jedyna szansa w maniakach ktorzy tworza takie patche sam mam patcha do Q2 i Unreala na ww. TruForma i faktycznie roznica jest naprawde sporaRyzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900
- hmmm , ArturNOW 5/09/02 13:15
przecież z T&L korzysta każda nowagra, sątakie które tego wymagają..Music is everything!!! - W sumie juz w kilku chyba jest to wykozystane .. , NimnuL-Redakcja 5/09/02 13:24
na pewno w Return To Catle Wolfenstein ...
w DoomIII na pewno bedzie ...Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - buhaha? , ArturNOW 5/09/02 14:14
w Doomie 3 na 100% nie na 110% nie będzie Truform, hmm w Wolfie "jest" tylko jakoś tego nie widać, ale w serious Sam 2 działa prawie prawidłowo:)Music is everything!!! - daczego , Mackie Messer 5/09/02 14:30
nie bedzie TruForma w doomie?"Predzej sam siebie zgasze, niz sie wypale"
F. Nietzsche - bo id... , XTC 5/09/02 18:21
ma wystarczająco "manpower" aby zlewać wszystkie istniejące standardy ... no może oprócz OpenGL :)
tak więc pewnie wszystko in software...
no TruForm no 3Daudio...
a w ich brak umiejętności trudno wierzyć...
ale to oni wyznaczają standardy...Linux - manpower... psia ich mać :) , McKania 5/09/02 19:20
jw.config: skóra, fura i coreDuo ;) - No to sie zdziwilem ... , NimnuL-Redakcja 6/09/02 08:11
bo sadzilem, ze tak kultowa gra i tak bardzo oczekiwana bedzie miala juz to co gra miec powinna wiec przynajmniej dobrze dopracowane 3D Audio ... w sumie o Trueform tez myslalem .. wtedy ich gierka przeszla by pewnie do historii w pozytywnym znaczeniu ... a tak penie tylko z mieszanymi uczuciami ...
Nie rozumiem tylko dlaczego tak robia skoro moga zrobic z "bajerami" to czemu nie robia ?Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - hmmm , ArturNOW 6/09/02 09:53
Carmack o tym pisach ,więc poszukaj , poza tym TruForm powstar raczej po to ,aby mogel o małej ilości poligonów ,zrobić bardziej szczegółowymi, w Doomie ]I[ nie ma to większego sensu.Music is everything!!! - Ale zawsze , Poke 6/09/02 15:20
ten TruForm cos daje, jezeli jest i to na dodatek tak latwy w zastosowaniu to czemu by go nie stosowac?09 sierpien 2008 - penitentiam agite - hmmm , ArturNOW 6/09/02 15:54
raczej przy takiej ilości szczegółów to tak dużo nie da, aha raczej nie jest tak łatwy w zastosowaniu. Chodzi o to ,żeby działało bezbłędnie, przykła to SS2 gdzie na robot, zamiast prostej wyrzutni ma ją wybrzuszoną.Music is everything!!!
- no może nie do końca tak jak powiedziałem... , XTC 6/09/02 10:39
3DAudio to oni jakieś planują...
ale nie będzie żadnej akceleracji sprzętowej na obecnie istniejących kartach...
cholera wie co za standard zrobią - może jak CreoTeam zrobią swój audio engine i okrzykną go rewelacyjnym - a potem - też diabli wiedzą... może zrobią software realtime encoding AC3 i już będzie przełom... gra jak wszystkie wynalazki id będzie ledwo skakać na obecnym sprzęcie... :)Linux - i tu mnie boli .. , NimnuL-Redakcja 6/09/02 11:31
bo powoli czuje ze mnie przycisnie i bede musial sprzecik zmieniac ... a kasy na penwo jeszcze przez 1 rok nie zbiore na nowosc :-(Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - bo tak , ArturNOW 6/09/02 11:39
gra będzie korzystac z dźwięku doubly digital ,no i żadna karta nie potrafi rozkodować tego sprzętowo , więc sprawa prosta:P chyba ,że ja o czymś nie wiem:(Music is everything!!!
- to prostę , ArturNOW 5/09/02 14:59
truform to "dziwna" funkcją ,przy której trudno byłoby kontrolować real-time'owe cienie na postaciach, np cień byłby pod skórą ,lub trochę nad nią , no różne dziwny by się działy, a Carmack raczej nie ma czasu bawić się dla jednej karty.Music is everything!!! - Dzieki, , Mackie Messer 5/09/02 15:02
:-)"Predzej sam siebie zgasze, niz sie wypale"
F. Nietzsche
- EVBM , dombardo 5/09/02 17:55
Czytalem gdzies wzmianke na temat Dooma3 z ktorej wynika,ze wyglad postaci taki a nie inny (chyba wszyscy widzieli juz screeny) gra zawdziecza wlasnie Env Bump Mappingowi.Postaci sa mniej zlozone,niz by sie moglo wydawac.Co do TRUEFORM-IMHO idea tej technologii bylo tworzenie gier,w ktorych obiekty sa proste i dopiero TRUEFORM je 'zaokragla'.Jednak te obiekty musza byc 'okraglutkie' na innych kartach,wiec tworcy i tak musza tworzyc skomplikowane obiekty.W tym momencie TRUEFORM przestaje miec zastosowanie. - hmmm , ArturNOW 5/09/02 18:11
raczej tam użyta innego mapowania wybojów, niż ten z matroxa:)Music is everything!!! |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|