Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Sherif 09:32
 » Sociu 09:28
 » jablo 09:27
 » rrafaell 09:13
 » wrrr 09:11
 » ProSavage 09:06
 » maddog 09:01
 » KHot 08:59
 » Syzyf 08:59
 » b0b3r 08:52
 » rooter666 08:51
 » XepeR 08:49
 » MARtiuS 08:48
 » DJopek 08:34
 » Artaa 08:33
 » emigrus 08:33
 » etranger 08:32
 » Kenny 08:21
 » petropank 08:14
 » piwo1 08:12

 Dzisiaj przeczytano
 41108 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

ATi i jego TRUFORM , Poke 5/09/02 12:32
Czemu producenci gier nie wykorzystuja tego w swoich produktach. Kurcze no, wczoraj zciagnalem patch (oczywiscie unofficial) do UnrealTournament (jedynka) i jakosc obiektow jest BEZ POROWNANIA LEPSZA! Zniknely wszystkie kanty, wszystko wyglada duzo lepiej. Pozniej przeczytalem sobie dokumentacje zalaczona o patcha i okazuje sie ze jakis maniak zrobil to, uwaga, w GODZINE! Czy producenci naprawde nie maja wolej jednej godziny aby zaimplementowac ta technologie?! Zenujace!

09 sierpien 2008 - penitentiam agite

  1. niestety TRUFORM jest kolejną z rzedu , chris_gd 5/09/02 12:41
    zapomnianych technologii sam mam nadzieje ze moze kiedys wyjdzie jakas dobra gra z wykorzystaniem tego i np. Env. BumpMapping ktory tez ma spory potencjal mozliwosci nie wspomne juz o ponoc doskonalym T&L ktore tak ladnie Nvidia promowala a konczy tak jak inne
    Jedyna szansa w maniakach ktorzy tworza takie patche sam mam patcha do Q2 i Unreala na ww. TruForma i faktycznie roznica jest naprawde spora

    Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
    RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

  2. hmmm , ArturNOW 5/09/02 13:15
    przecież z T&L korzysta każda nowagra, sątakie które tego wymagają..

    Music is everything!!!

  3. W sumie juz w kilku chyba jest to wykozystane .. , NimnuL-Redakcja 5/09/02 13:24
    na pewno w Return To Catle Wolfenstein ...
    w DoomIII na pewno bedzie ...

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

  4. buhaha? , ArturNOW 5/09/02 14:14
    w Doomie 3 na 100% nie na 110% nie będzie Truform, hmm w Wolfie "jest" tylko jakoś tego nie widać, ale w serious Sam 2 działa prawie prawidłowo:)

    Music is everything!!!

    1. daczego , Mackie Messer 5/09/02 14:30
      nie bedzie TruForma w doomie?

      "Predzej sam siebie zgasze, niz sie wypale"
      F. Nietzsche

      1. bo id... , XTC 5/09/02 18:21
        ma wystarczająco "manpower" aby zlewać wszystkie istniejące standardy ... no może oprócz OpenGL :)
        tak więc pewnie wszystko in software...
        no TruForm no 3Daudio...
        a w ich brak umiejętności trudno wierzyć...
        ale to oni wyznaczają standardy...

        Linux

        1. manpower... psia ich mać :) , McKania 5/09/02 19:20
          jw.

          config: skóra, fura i coreDuo ;)

        2. No to sie zdziwilem ... , NimnuL-Redakcja 6/09/02 08:11
          bo sadzilem, ze tak kultowa gra i tak bardzo oczekiwana bedzie miala juz to co gra miec powinna wiec przynajmniej dobrze dopracowane 3D Audio ... w sumie o Trueform tez myslalem .. wtedy ich gierka przeszla by pewnie do historii w pozytywnym znaczeniu ... a tak penie tylko z mieszanymi uczuciami ...
          Nie rozumiem tylko dlaczego tak robia skoro moga zrobic z "bajerami" to czemu nie robia ?

          Gdyby nie wymyślono elektryczności,
          siedziałbym przed komputerem przy
          świeczkach.

          1. hmmm , ArturNOW 6/09/02 09:53
            Carmack o tym pisach ,więc poszukaj , poza tym TruForm powstar raczej po to ,aby mogel o małej ilości poligonów ,zrobić bardziej szczegółowymi, w Doomie ]I[ nie ma to większego sensu.

            Music is everything!!!

            1. Ale zawsze , Poke 6/09/02 15:20
              ten TruForm cos daje, jezeli jest i to na dodatek tak latwy w zastosowaniu to czemu by go nie stosowac?

              09 sierpien 2008 - penitentiam agite

              1. hmmm , ArturNOW 6/09/02 15:54
                raczej przy takiej ilości szczegółów to tak dużo nie da, aha raczej nie jest tak łatwy w zastosowaniu. Chodzi o to ,żeby działało bezbłędnie, przykła to SS2 gdzie na robot, zamiast prostej wyrzutni ma ją wybrzuszoną.

                Music is everything!!!

          2. no może nie do końca tak jak powiedziałem... , XTC 6/09/02 10:39
            3DAudio to oni jakieś planują...
            ale nie będzie żadnej akceleracji sprzętowej na obecnie istniejących kartach...
            cholera wie co za standard zrobią - może jak CreoTeam zrobią swój audio engine i okrzykną go rewelacyjnym - a potem - też diabli wiedzą... może zrobią software realtime encoding AC3 i już będzie przełom... gra jak wszystkie wynalazki id będzie ledwo skakać na obecnym sprzęcie... :)

            Linux

            1. i tu mnie boli .. , NimnuL-Redakcja 6/09/02 11:31
              bo powoli czuje ze mnie przycisnie i bede musial sprzecik zmieniac ... a kasy na penwo jeszcze przez 1 rok nie zbiore na nowosc :-(

              Gdyby nie wymyślono elektryczności,
              siedziałbym przed komputerem przy
              świeczkach.

            2. bo tak , ArturNOW 6/09/02 11:39
              gra będzie korzystac z dźwięku doubly digital ,no i żadna karta nie potrafi rozkodować tego sprzętowo , więc sprawa prosta:P chyba ,że ja o czymś nie wiem:(

              Music is everything!!!

  5. to prostę , ArturNOW 5/09/02 14:59
    truform to "dziwna" funkcją ,przy której trudno byłoby kontrolować real-time'owe cienie na postaciach, np cień byłby pod skórą ,lub trochę nad nią , no różne dziwny by się działy, a Carmack raczej nie ma czasu bawić się dla jednej karty.

    Music is everything!!!

    1. Dzieki, , Mackie Messer 5/09/02 15:02
      :-)

      "Predzej sam siebie zgasze, niz sie wypale"
      F. Nietzsche

  6. EVBM , dombardo 5/09/02 17:55
    Czytalem gdzies wzmianke na temat Dooma3 z ktorej wynika,ze wyglad postaci taki a nie inny (chyba wszyscy widzieli juz screeny) gra zawdziecza wlasnie Env Bump Mappingowi.Postaci sa mniej zlozone,niz by sie moglo wydawac.Co do TRUEFORM-IMHO idea tej technologii bylo tworzenie gier,w ktorych obiekty sa proste i dopiero TRUEFORM je 'zaokragla'.Jednak te obiekty musza byc 'okraglutkie' na innych kartach,wiec tworcy i tak musza tworzyc skomplikowane obiekty.W tym momencie TRUEFORM przestaje miec zastosowanie.

  7. hmmm , ArturNOW 5/09/02 18:11
    raczej tam użyta innego mapowania wybojów, niż ten z matroxa:)

    Music is everything!!!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL