Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 02:16
 » MARC 02:08
 » RoBakk 01:51
 » Rybeck 01:27
 » Martens 01:06
 » rainy 00:57
 » spidi 00:42
 » Paweł27 00:36
 » m&m 00:35
 » rzymo 00:35
 » b0b3r 00:22
 » dugi 00:21
 » NWN 00:20
 » Logan 00:16
 » mnih 00:10
 » cVas 00:08
 » Wedrowiec 00:08
 » Visar 00:06
 » Raist 00:04
 » muerte 00:04

 Dzisiaj przeczytano
 41104 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Ale się uśmiałem , ENGELS 10/09/02 17:12
Na tekst "Nabici w Neostradę Plus" zareagował rzecznik Telekomunikacji Polskiej - Witold Rataj. Zamieszczamy wyjaśnienie przesłane przez firmę.

"Sygnał o kłopotach przy instalacji Neostrady Plus jest dla Telekomunikacji Polskiej bardzo ważny. Z pewnością będziemy sprawdzać i naprawiać każdy pojawiający się problem. Oczekujemy na sygnały od naszych Klientów przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem infolinii 0 800 102 102.

Po wnikliwym sprawdzeniu opisanego w artykule "Nabici w Neostradę Plus" problemu, uważamy że oferowana aplikacja przygotowana dla naszej usługi jest w pełni sprawna technicznie. Sugerowanie na podstawie kilku przypadków, że uniemożliwia ona korzystanie z naszej oferty jest zbyt pochopne.

Podczas testów oprogramowania dla usługi Neostrada Plus, przeprowadzonych w Telekomunikacji Polskiej oraz TP Internet (na wszystkich wymienionych systemach operacyjnych, czyli Windows 95, Windows 98, Windows ME, Windows 2000 i Windows XP), przed uruchomieniem usługi nie zaobserwowano problemów, o których mowa w artykule "Nabici w Neostradę Plus".

"Niektóre przypadki", o ktorych wspomniano, mogą praktycznie wystąpić dla dowolnego systemu operacyjnego, jeżeli:
- nie jest on zainstalowany poprawnie (np. brak zainstalowanych komponentów sieciowych),
- nie jest legalną wersją producenta,
- wcześniej używano innego oprogramowania typu PPPoE (typu shareware, freeware), które może powodować konflikt, nawet po usunięciu z komputera (np. nie deinstalując automatycznie wszystkich wcześniej zapisanych plików).

Problemy uzależnione są również od typu komputera, karty sieciowej i innego oprogramowania (w szczególności sieciowego) używanego na konkretnym komputerze. Przypadki takie mają zatem charakter bardzo indywidualny, a wyciąganie na tej podstawie generalnych wniosków jest, naszym zdaniem, niemożliwe i nie uprawnione".

Nie kłócę się z idiotami - ściągną cięna swój poziom i pokonają doświadczeniem...

  1. rzecznik moze tak sobie mowic , capri 10/09/02 17:38
    wiedzac ze 99% OS-ow na kompach indywidualnych jest legalna inaczej i mozna wszystko zwalic teraz na piracki soft...

    Quidquid latine dictum sit,
    altum videtur

  2. sranie w banie, , Outsider 10/09/02 20:43
    pisze soft i czesto spotykamy sie w firmie z faktem, ze cos nie dziala jak nalezy, ktos cos spier.... i pozniej niewiadomo dlaczego na jednym win dziala a na drugim nie. U nich napewno wystapila podobna wpadka tym bardziej, ze na niektorych Win Me wszytsko smazy jak dzikie...

    Okiełznany Ukierunkowany Twór
    Sometimes Informatycznie
    zDEspeRowany...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL