TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Problem z GF 4200 , drk 22/09/02 11:46 Posiadam karte GF 4200 Sparkle 64 mb i jestem załamany.... Podczas gry w Colina 2 , na 6 , 7 planszy zaczyna mi strasznie zarywać obraz , straszne szarpanie, prawie nie mozna grac...
Jest to zastanawiające, bo pierwsze 5 plansz idzie gładko obraz jest normalny żadnych szarpan nie ma , a pozniej...
zauważyłem ze podczas tego szarpania nie widac odczytu gry z hdka (dioda nie zaświeca się ) .W ustawieniach karty w zaawansowanych jest taka opcja: ustawienia Direct 3d/rozmiar pamieci tekstur PCI i jest domyslnie ustawione na 47 mb- moze to za duzo? czy to wogóle ma jakies znaczenie?
Sterowniki mam w miare nowe - Detonatory 30.82 i Via 4in1 -4.43.... Co o tym sądzicie? Pomóżcie!drk - "Posiadam karte GF 4200 Sparkle 64 mb i jestem załamany.... " , McKania 22/09/02 11:55
jakbym mial sparkle'a to tez bym byl zalamany:)
czy probelmy wystepuja tylko w cmr2? bo jesli tak, to moze wystarczy sciagnac jakiegos patcha do gry?config: skóra, fura i coreDuo ;) - odp... , drk 22/09/02 12:21
na razie tylko zauważyłem to tylko na cmr ,zobacze jeszcze na unrealu i QArenie; a jesli chodzi o samego Sparkla to aż tak słabe karty robi ta firma?drk - niestety tak , McKania 22/09/02 12:24
jw.config: skóra, fura i coreDuo ;) - z tego testu wynika , walczy 22/09/02 14:16
http://www.in4.pl/recenzje/gf4ti4600/index.htm
że Sparkle nie jest takie złe, typowa klasa średnia...brzydki jak noc ale za to nadrabia
brakiem inteligencji...
...nie mam na nic czasu.... - ja bym powiedzial, ze srednio - nizsza , McKania 22/09/02 15:58
czyli - jak trafisz, tak maszconfig: skóra, fura i coreDuo ;)
- tak ... , NimnuL-Redakcja 22/09/02 12:42
zmniejsz na początek przydzial pamieci dla PCI na najmniej jak sie da (w OpenGL oraz Direct3D) na 2MB chyba najmniej jest ...
Kolejna sprawa - ile masz RAMu ? Jesli np. 256MB to w BIOSie ustaw sobie AGP Apearture size na 64MB ... jesli masz 64MB to zwiększ do 128 (pokombinuj) ... BIOS masz poprawnie skonfigurowany ?
Collin jest oryginał ? Jaki system operacyjny masz ?
Sprawdź na innych grach - odpal 3D Marka w pętli, podaj wyniki w 3D Marku ... mimo, ze firma Twojej karty jest b.słaba to jednak chipset powinien bez problemu uciagnac ta gre ...
moze masz zbyt duzo detali właczone, zbyt duza rozdzielczosc w grze oraz w zakladce sterownika karty masz wlaczony AntyAliasing ? jestli tak to wylacz AntyAliasing ... ustaw rozdzielczosc gry na 1024 ....Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - ja bym sprawdzil obciazenie procka :P , L3ad3R 22/09/02 12:51
bo czesto tak bywa ze jesli zaczna byc skoki a komp jest dobry to moze byc tak ze cos zabiera cala moc procesorowi glownemu i wtedy sie zatyka i sa skoki
jesli masz win98 zapusc sobie monitor systemu odswierzanie procka co 1 sek i obserwuj jak bedziesz gral :P|Athlon 2.0@2.6|Asus A7N8X-X|DDR
512MHZ|R9800|160GB 8MB|SB
Audigy2|MX310| - U mnie na prawie wszystkich grach , NimnuL-Redakcja 22/09/02 15:29
mam obciazenie 100% procesora głownego podczas grania ... a przeskokow nie mam - to chyba nie jest ten sposob na sprawdzenie .Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.
- Ja bym zobaczyl czy gra jest oryginalna , koven 22/09/02 13:05
bo ztego co wiem to takie buraczki wystepuja na piratach w wersji dyskowejThis is a story about memory,
and that's what can be
remembered... - GF4 z półki średniej czy niższej , Ramone 22/09/02 16:08
nie ma żadnego znaczenia. Wydaje mi się, że tutaj masz problem z samą grą. Nie jest to chyba gra najnowsza, może ma problemy z XP (jeśli XP masz) lub zabezpieczeń antypirackich. Ale stawiałbym na to pierwsze. Coś podobnego (nie tak drastycznego) miałem na PIV @2.3 z GF4 z NFspeed5. Poszukaj jakichś patchy.punks not red - Nie napisałeś ile masz RAMu , Ramone 22/09/02 16:13
może w tym sedno sprawy ale podejrzewam, że mając gf4 zaopatrzyłeś kompa w przynajmniej w 256 MB:)punks not red
- Nie jesteś sam , Robek 22/09/02 16:26
Ja u siebie mam ten sam problem z ta grą.Gra jest oryginalna próbowałem z różnymi detonatorami bez skutku.Gra mi się haczy.Mam karte graficzną Gainward Ti4400 system Windows XP.Wiec myślę że nie jest to wina karty graficznej ,może Windows Xp z tą grą nie zabardzo się lubią:)))Acha mam 512 MB Ramu***życie jest jak jajko trzeba je
znieść*** - dzięki za wskazówki... , drk 23/09/02 18:40
Na początku zapuściłem 3 D Marka 2001 imiałem wynik ... około 4000 pkt - co jak sie dowiedziałem było b słabo pozniej wyłączyłem Agp Fast Writes , zmniejszyłem w AGP Aperture Size na 4 mb i znowu - 3 d BENCHMARK - WYSYPAŁ SIE , WIEC ZWIEKSZYŁEM agp A S do 8 mb i poszło... 8662 pkt i do 64mb- 8867 pkt , to chyba juz normalnie dla mojej konfiguracji: Athlon XP 1600, 384 MB DDR, Win ME ...
Jeszcze mnie męczy ten przydział pamięci dla textur na PCi , domyslnie jest ustawione na 47 Mb , czy to za duzo?
Jszcze zapomniałem - colina2 mam pirata, jednak wczesniej na GF2 pro gainward grało sie bez takich niespodzianek...drk - pamięć , resmedia 24/09/02 08:34
dla textur w trybie PCI jest używana tylko, jak masz kartę na PCI... Przy 384MB RAM to najlepiej ustawić sobie AGP AS na 256MB... Z FastWrites to problemy już były na GF3...desipere est juris gentium
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|