Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » g5mark 17:39
 » Kenny 17:38
 » kicior 17:36
 » john565 17:34
 » bmiluch 17:32
 » KHot 17:30
 » Liu CAs 17:25
 » rooter666 17:25
 » PaKu 17:23
 » Pawelec 17:18
 » Paweł27 17:12
 » alkatraz 17:06
 » Sherif 17:05
 » DJopek 17:04
 » Wedelek 17:04
 » ligand17 17:02
 » soyo 16:59
 » AfiP 16:59
 » Wojtekar 16:58
 » Ramen 16:57

 Dzisiaj przeczytano
 41101 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Problem z GF 4200 , drk 22/09/02 11:46
Posiadam karte GF 4200 Sparkle 64 mb i jestem załamany.... Podczas gry w Colina 2 , na 6 , 7 planszy zaczyna mi strasznie zarywać obraz , straszne szarpanie, prawie nie mozna grac...
Jest to zastanawiające, bo pierwsze 5 plansz idzie gładko obraz jest normalny żadnych szarpan nie ma , a pozniej...
zauważyłem ze podczas tego szarpania nie widac odczytu gry z hdka (dioda nie zaświeca się ) .W ustawieniach karty w zaawansowanych jest taka opcja: ustawienia Direct 3d/rozmiar pamieci tekstur PCI i jest domyslnie ustawione na 47 mb- moze to za duzo? czy to wogóle ma jakies znaczenie?
Sterowniki mam w miare nowe - Detonatory 30.82 i Via 4in1 -4.43.... Co o tym sądzicie? Pomóżcie!

drk

  1. "Posiadam karte GF 4200 Sparkle 64 mb i jestem załamany.... " , McKania 22/09/02 11:55
    jakbym mial sparkle'a to tez bym byl zalamany:)

    czy probelmy wystepuja tylko w cmr2? bo jesli tak, to moze wystarczy sciagnac jakiegos patcha do gry?

    config: skóra, fura i coreDuo ;)

    1. odp... , drk 22/09/02 12:21
      na razie tylko zauważyłem to tylko na cmr ,zobacze jeszcze na unrealu i QArenie; a jesli chodzi o samego Sparkla to aż tak słabe karty robi ta firma?

      drk

      1. niestety tak , McKania 22/09/02 12:24
        jw.

        config: skóra, fura i coreDuo ;)

        1. z tego testu wynika , walczy 22/09/02 14:16
          http://www.in4.pl/recenzje/gf4ti4600/index.htm
          że Sparkle nie jest takie złe, typowa klasa średnia

          ...brzydki jak noc ale za to nadrabia
          brakiem inteligencji...
          ...nie mam na nic czasu....

          1. ja bym powiedzial, ze srednio - nizsza , McKania 22/09/02 15:58
            czyli - jak trafisz, tak masz

            config: skóra, fura i coreDuo ;)

  2. tak ... , NimnuL-Redakcja 22/09/02 12:42
    zmniejsz na początek przydzial pamieci dla PCI na najmniej jak sie da (w OpenGL oraz Direct3D) na 2MB chyba najmniej jest ...
    Kolejna sprawa - ile masz RAMu ? Jesli np. 256MB to w BIOSie ustaw sobie AGP Apearture size na 64MB ... jesli masz 64MB to zwiększ do 128 (pokombinuj) ... BIOS masz poprawnie skonfigurowany ?
    Collin jest oryginał ? Jaki system operacyjny masz ?
    Sprawdź na innych grach - odpal 3D Marka w pętli, podaj wyniki w 3D Marku ... mimo, ze firma Twojej karty jest b.słaba to jednak chipset powinien bez problemu uciagnac ta gre ...
    moze masz zbyt duzo detali właczone, zbyt duza rozdzielczosc w grze oraz w zakladce sterownika karty masz wlaczony AntyAliasing ? jestli tak to wylacz AntyAliasing ... ustaw rozdzielczosc gry na 1024 ....

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

  3. ja bym sprawdzil obciazenie procka :P , L3ad3R 22/09/02 12:51
    bo czesto tak bywa ze jesli zaczna byc skoki a komp jest dobry to moze byc tak ze cos zabiera cala moc procesorowi glownemu i wtedy sie zatyka i sa skoki
    jesli masz win98 zapusc sobie monitor systemu odswierzanie procka co 1 sek i obserwuj jak bedziesz gral :P

    |Athlon 2.0@2.6|Asus A7N8X-X|DDR
    512MHZ|R9800|160GB 8MB|SB
    Audigy2|MX310|

    1. U mnie na prawie wszystkich grach , NimnuL-Redakcja 22/09/02 15:29
      mam obciazenie 100% procesora głownego podczas grania ... a przeskokow nie mam - to chyba nie jest ten sposob na sprawdzenie .

      Gdyby nie wymyślono elektryczności,
      siedziałbym przed komputerem przy
      świeczkach.

  4. Ja bym zobaczyl czy gra jest oryginalna , koven 22/09/02 13:05
    bo ztego co wiem to takie buraczki wystepuja na piratach w wersji dyskowej

    This is a story about memory,
    and that's what can be
    remembered...

  5. GF4 z półki średniej czy niższej , Ramone 22/09/02 16:08
    nie ma żadnego znaczenia. Wydaje mi się, że tutaj masz problem z samą grą. Nie jest to chyba gra najnowsza, może ma problemy z XP (jeśli XP masz) lub zabezpieczeń antypirackich. Ale stawiałbym na to pierwsze. Coś podobnego (nie tak drastycznego) miałem na PIV @2.3 z GF4 z NFspeed5. Poszukaj jakichś patchy.

    punks not red

    1. Nie napisałeś ile masz RAMu , Ramone 22/09/02 16:13
      może w tym sedno sprawy ale podejrzewam, że mając gf4 zaopatrzyłeś kompa w przynajmniej w 256 MB:)

      punks not red

  6. Nie jesteś sam , Robek 22/09/02 16:26
    Ja u siebie mam ten sam problem z ta grą.Gra jest oryginalna próbowałem z różnymi detonatorami bez skutku.Gra mi się haczy.Mam karte graficzną Gainward Ti4400 system Windows XP.Wiec myślę że nie jest to wina karty graficznej ,może Windows Xp z tą grą nie zabardzo się lubią:)))Acha mam 512 MB Ramu

    ***życie jest jak jajko trzeba je
    znieść***

  7. dzięki za wskazówki... , drk 23/09/02 18:40
    Na początku zapuściłem 3 D Marka 2001 imiałem wynik ... około 4000 pkt - co jak sie dowiedziałem było b słabo pozniej wyłączyłem Agp Fast Writes , zmniejszyłem w AGP Aperture Size na 4 mb i znowu - 3 d BENCHMARK - WYSYPAŁ SIE , WIEC ZWIEKSZYŁEM agp A S do 8 mb i poszło... 8662 pkt i do 64mb- 8867 pkt , to chyba juz normalnie dla mojej konfiguracji: Athlon XP 1600, 384 MB DDR, Win ME ...
    Jeszcze mnie męczy ten przydział pamięci dla textur na PCi , domyslnie jest ustawione na 47 Mb , czy to za duzo?
    Jszcze zapomniałem - colina2 mam pirata, jednak wczesniej na GF2 pro gainward grało sie bez takich niespodzianek...

    drk

    1. pamięć , resmedia 24/09/02 08:34
      dla textur w trybie PCI jest używana tylko, jak masz kartę na PCI... Przy 384MB RAM to najlepiej ustawić sobie AGP AS na 256MB... Z FastWrites to problemy już były na GF3...

      desipere est juris gentium

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL