Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 03:18
 » Visar 03:00
 » Chavez 02:46
 » yanix 02:26
 » PaKu 02:20
 » metacom 02:18
 » xpx 02:17
 » abes99 01:30
 » luckyluc 01:30
 » Chrisu 01:26
 » PiotrexP 01:18
 » Martens 00:57
 » Wolf 00:44
 » CiAsTeK 00:39
 » bmiluch 00:38
 » Zic 00:36
 » rulezDC 00:36
 » Demo 00:15
 » rarek 00:09
 » buddookan 00:03

 Dzisiaj przeczytano
 41113 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Barracuda IV - co zrobic gdy sie popsuje? , josh 3/10/02 15:44
ostatnio zaczynaja pojawiac sie posty, ze barracudy IV powoli zaczynaja padac... sytuacja zaczyna przypominac problemy z IBM'ami 7200. Na poczatku byly sporadyczne posty o uszkodzeniach a po jakims czase nawet sam IBM przyznal, ze im nie wyszlo :-/

Moj problem polega na tym, ze kupilem moja Barracude IV w Media Markt. Wiem wiem - sam sie w to wpakowalem, ale uwierzcie mi, ze NIE MIALEM wyjscia! (jedyny sklep w niedziele, gdzie mogelm go kupic przed wyjazdem za granice).
Chodzi o to, ze te GNOJKI z Media Markt dali mi tylko JEDEN rok gwarancji (to byla polowa wakacji).

I teraz pytanie: czy jesli ODPUKAC (PUK PUK PUK) cos sie stanie z tym dyskiem po uplywie roku to czy bedzie szansa go jeszcze gdzies reklamowac? (mieszkam w Poznaniu) - pytam, bo wszystkie inne sklepy daja na ten dysk 3 lata.

  1. Masz racje - wpakowałeś się ;-) , JOY 3/10/02 15:54
    Ale nie martw się na przyszłość - zapewnij swojej rybce dobrą wentylację i wszystko będzie ok.

    No i skończyło się rumakowanie ;-)

  2. prawdopodobnie , Meteor 3/10/02 16:52
    przez sklep, w ktorym go kupiles dysk pojedzie do Seagata.

    Tak, naleze do grupy trzymajacych
    kierownice i jestem z tego dumny!
    Pzdr. Univega,Author&Meteor

  3. A to chyba było do tej pory tak że .. , Yosarian 3/10/02 16:58
    sklep dawał rok a producent 3 lata i jak padl w 2 czy 3 roku to reklamowałeś nie u sprzedawcy tylko u producenta ale za pośrednictwem polskiego dystrybutora dysku. Jeżeli MM sam go (bezpośrednio) dystrybuuje to na nim spoczywa obowiązek wywiązania się z gwarancji producenckiej (IMO)

    All the best people in life seem to like
    LINUX.
    Steve Wozniak

  4. MM nic nie musi , Darek K. 3/10/02 17:33
    oprócz wywiązania się z rękojmi - jak dali gwarancję roczna to ich nic nie bedzie obchodzić. Jedyne wyjście to w razie problemów reklamowanie u przedstawiciela na Polskę - sprawa IMO bardzo trudna bo po prostu olewają maluczkich.
    Moja BIV (kupiona w kwietniu) ma już 0,5 MB Badów. A tak dobrze sę zapowiadało.

    Everything that has a beginning has an end

  5. Uuuuh, bo wiecie, to jest tak, , sebtar 3/10/02 18:28
    najlepsze Barakudy są zawsze nieparzyste.

    Demokracja to władztwo intrygantów,
    wybieranych przez głupców.

    1. Uuuuh, to ja mam niefart;-) , Ament 3/10/02 19:50
      Bo mam dwie II 20GB i jedna IV 60GB:( I nie zdarzylo mi sie jeszcze zeby sie choc jeden plik zgubil na ktoryms z tych dyskow;-)

      I
      -AMENT-
      I

    2. Ponieważ ja już podziękowałem mojej BIV... , Umek 3/10/02 19:57
      to pozwolę sobie zmodyfikować - najlepsze barracudy to martwe barracudy - takie na tależu z chrupiącą, podsmażoną skórką...
      :))))

  6. mam taki sam model , Outsider 3/10/02 21:11
    od samego poczatku ma zalozone wirtaki. Narazie nie grzeje sie i chodzi dobrze (odpukac) a na wszelki wypadek robie backupy.

    Z ta gwarancja to jest tak, ze firmy udzielaja mozliwosc reklamaci na pewien czas, ale zawsze maja pewien magines od producenta. Podejzewam, ze maja grawre na 3 lata, ale by nie robic sobie problemow z uzytkownikami dali tylko rok.

    Okiełznany Ukierunkowany Twór
    Sometimes Informatycznie
    zDEspeRowany...

  7. tralalalaaa... WIEDZIALEM ;-))) , Tummi 3/10/02 23:27
    b4 nigdy mi nie pasowaly jakos...
    dtla mi sie sypie po 1.5 roku... 5400 niby, ale to, co przezyl u mnie w kompie to i tak dobrze, ze jeszcze zipie ;-)) czasami ma problem ze startem, czasami bootsektor nie zalapuje - wystarczy go troszke powyginac (elektronke znaczy sie) i wraca do normy hehe

    T - matroX user, future JB user ;-)

    www.skocz.pl/uptime :D

    1. masz matroxa , mel2 4/10/02 21:58
      jakiego? parhelie?

      Don't lose your head,
      There can be only one.

  8. Odplatnie reklamowac. , guma 4/10/02 00:17
    Np w ABCData:
    Wychodząc naprzeciwko Państwa oczekiwaniom ABC Data oferuje Państwu usługę serwisową polegającą
    na wymianie dysków twardych nie zakupionych w naszej firmie.

    Warunki obsługi:
    Obsługiwane są tylko dyski twarde marki Seagate i IBM.
    Dyski muszą być na gwarancji producenta i pochodzić z legalnego kanału sprzedaży.
    Wymienione dyski posiadają gwarancję producenta. ABC Data będzie bezpłatnie rozpatrywać reklamacje urządzenia przez okres sześciu miesięcy od daty wymiany, pod warunkiem, że sprzęt będzie jeszcze na gwarancji producenta. Po upływie 6 miesięcy od daty wymiany kolejne reklamacje mogą być załatwiane tylko odpłatnie.
    Usługa jest oferowana tylko dla klientów ABC Data. Warunki płatności są takie same, jak za faktury towarowe dla danego klienta. Koszt wymiany wynosi 50 PLN netto/szt dla dysków ATA oraz 80 PLN netto/szt dla dysków SCSI.


    Procedura:
    Klient wysyła poczta elektroniczną numer seryjny (serial number) oraz symbol (part number) wadliwego produktu na adres
    Po wstępnej weryfikacji danych, najpóźniej następnego dnia roboczego, pracownicy ABC Daty odpowiadają na wysłaną wiadomość załączając wstępną akceptację zwrotu.
    Klient dostarcza wadliwy sprzęt do ABC Daty na swój koszt z załączonym otrzymanym potwierdzeniem. W wypadku wysyłki firma spedycyjną towar musi być oznaczony jako „naprawa płatna”
    ABC Data przesyła listę wadliwych dysków do producenta. Po akceptacji sprzętu przez producenta ABC Data dokonuje wymiany wadliwego sprzętu i odsyła sprzęt do klienta na swój koszt. Jednocześnie dany klient zostaje obciążany fakturą VAT za usługę.

    To z interlinka. Pozatym u producenta. Reklamowalem raz dysk Samsunga z 1 roczna gwarancja sprzedawcy i nie bylo problemu. Wymienili na nowy. Jak jest z Seagate nie wiem niestety,

    pozdrawiam

    1. gdzie wyslales tego samsunga? , Tummi 4/10/02 00:28
      do pl gdzies, bo chyba nie na tajwan?

      T.

      www.skocz.pl/uptime :D

      1. Polska , guma 4/10/02 19:35
        Oczywiscie do polskiego oddzialu samsuga. Najpierw sprawdzili czy faktycznie dysk pochodzil z legalnego zrodla (czyli od dystrybutora) potem poprosili o fakturke zakupu i wymienili. Problemow nie robili zadnych.

        pozdrawiam

  9. stary , GULIwer 4/10/02 10:20
    DTLA swoją droga ale to sie dzieje z każdym popularnym dyskiem. Raz Seagate (chyba w Polsce ma z 50% rynku) dwa dysk poprostu powalił wszytkiuch na kolana głośnością pracy a przy tym niezła wydajnością. dostał dobrą ocene ludzie zaczeli kopować dużo tego w kompach procentowo niech 2% zdechnie to ilościowo bedzie sporo i robi sie szum i panika
    Nie martw sie na zapas
    A swoja droga znajomy sfajczył elektronike na U8 20GB (jhak dobrze pamietam) napisał do Seagate'a odpisali mu ze nie ma sprawy wymeinią tylko on musi pokryć koszty transportu z i do Holandii (sytuacja miałą miejsce 2 lata temu, nawet pisemko było i takie tam)

    I'm only noise on wires

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL