Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » mravel 20:15
 » dugi 20:14
 » rurecznik 20:06
 » esteban 20:05
 » zibi13 20:04
 » adolphik 20:03
 » Sherif 20:03
 » siwydym 20:02
 » elliot_pl 19:49
 » DJopek 19:42
 » Curro 19:31
 » wrrr 19:28
 » waski 19:21
 » Draghmar 19:20
 » Wedelek 19:14
 » Kraszan 19:11
 » Katoda Lt 19:10
 » past 19:06
 » bajbusek 19:04
 » ripek 19:03

 Dzisiaj przeczytano
 36902 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Unreal Tournament 2003 - czu da sie odpalic w OpenGL ? , NimnuL-Redakcja 11/10/02 09:24
Witam!
Wczoraj dostalem ta gierke ... jest po prostu wysmienita - swietna muzyczka, sliczna grafika i b.ładne lokacje ... podoba mi sie jak diabli. Jednak czasem mi przytnie (cieło sie szczególnie na planszy w kosmosie - jedna z pierwszych). Tnie sie wyraznie na filmikach - poczatkowym, tutorialach ... W tym czasie duzo z dysku kozysta i moze dlatego .
Gram w 1024x768x32b. Wsyztsko na high lub highest jak sie da, Smothvision x2 i Filtrowanie Anizo x16 ...
Wyłaczenie Smothvision jednak nie poprawia niczego w filmikach - moze przejscie na OpenGL pomoze ? Da sie grac w OpenGL ? Z pliku ReadMe wyglada, ze tak, ale nie wiem jak go wlaczyc ...
Moj konfig:
Abit KT7A, TB1,4@1,46, Radeon 8500 275/290, 256SDRAM , Barracuda III 40GB , Windows 2k .
Acha - jakie sterowniki do tej gry zainstalowac ? Bo mam aktualnie Catalyst 6118 i czasem cienie sie kaszania ...
Pozdrawiam
i dzieki.

Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.

  1. Kurcze... , Remek 11/10/02 09:37
    ...to samo pytanie miałem właśnie zadać...z palców żeś mi to wyjął....

    U mnie chodzi dosyć szybko w 1152x864x32 na highest, tylko nie wiem czemu broń ma spore opóźnienie. Zanim otworzę ogień do gościa stojącego naprzeciw, to dostaję rakietą w papę.

  2. jakiś czas , ksk 11/10/02 09:39
    temu było na boardzie, całkiem niedawno, ale nie mogę znaleźć, może źle szukam ;-)

    AthlonXP 1700@2400 EPOX 8RDA+
    512DDR 40GB CDRWx40 DVDx16
    ATI AIW 9000 PRO Canon A60

    1. poszukam ... , NimnuL-Redakcja 11/10/02 11:50
      .....

      Gdyby nie wymyślono elektryczności,
      siedziałbym przed komputerem przy
      świeczkach.

      1. Nie masz co... , Remek 11/10/02 11:53
        .., bo ksk się wydawało. Była mowa ogólna, ale o tym jak uruchomić...

  3. KTO WIE ? , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:03
    :-) sorki za krzyk .. no ale na pewno da sie to jakos w OpenGL odpalic ... w jaki sposob ?
    Pozdrawiam

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

    1. to jest , resmedia 11/10/02 12:22
      kwestia jednego średnika w jednym pliku .ini
      Szukaj... ;)))

      desipere est juris gentium

      1. no powiedz gdzie .... , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:24
        .,.,.,.,.,

        Gdyby nie wymyślono elektryczności,
        siedziałbym przed komputerem przy
        świeczkach.

        1. nie powiem :) , resmedia 11/10/02 12:31
          Nie idź na łatwiznę. Obejrzyj sobie *.ini w katalogu z grą, szczególnie [...].ini ;)))

          desipere est juris gentium

          1. takich ja ty... , Remek 11/10/02 12:33
            ...powinno się banować. Nie rozumiesz, że Ty też możesz kiedyś czegoś potrzebować...

            1. tia... , resmedia 11/10/02 12:37
              daję wskazówki, a nie znęcam się :)))

              desipere est juris gentium

              1. powiedz wprost jesli wiesz .. , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:38
                a nie sie droczysz ...

                Gdyby nie wymyślono elektryczności,
                siedziałbym przed komputerem przy
                świeczkach.

                1. To moze inaczej ... , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:39
                  skoro wiesz jak to zrobic wiec pewnie robiles u siebie ,... czy gra w OpenGL cos zmienia ? przyspiesza ? Gra wyglada inaczej czy jak ?
                  Hej!

                  Gdyby nie wymyślono elektryczności,
                  siedziałbym przed komputerem przy
                  świeczkach.

          2. wiem mniej wiecej gdzie , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:37
            szukac UT2003.ini .... pewnie w sekcji "D3D ... "
            ale nie wiem co wpisac ... no skoro wiesz to powiedz ... i po klopocie.
            Bde wdzieczny .

            Gdyby nie wymyślono elektryczności,
            siedziałbym przed komputerem przy
            świeczkach.

            1. grrr... , resmedia 11/10/02 12:41
              przecież napisałem - jeden średnik - wstawiasz przed sekcją dla D3D, odhaczasz przy OGL...
              Tylko jedno ale - nie wiem, czy jest sekcja dla OGL w pełnej wersji, ale w demku była :)))

              desipere est juris gentium

              1. dzieki ... , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:43
                tutaj tez jest ...
                pozdrawiam

                Gdyby nie wymyślono elektryczności,
                siedziałbym przed komputerem przy
                świeczkach.

              2. ale ale ... , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:44
                mam cos takiego ...


                [D3DDrv.D3DRenderDevice]
                DetailTextures=True
                HighDetailActors=True
                SuperHighDetailActors=False
                UsePrecaching=True
                UseTrilinear=False
                AdapterNumber=-1
                ReduceMouseLag=True
                UseTripleBuffering=False
                UseHardwareTL=True
                UseHardwareVS=True
                UseCubemaps=True
                DesiredRefreshRate=60
                UseCompressedLightmaps=True
                UseStencil=False
                Use16bit=False
                Use16bitTextures=False
                MaxPixelShaderVersion=255
                UseVSync=False
                LevelOfAnisotropy=1
                DetailTexMipBias=0.800000
                DefaultTexMipBias=-0.500000
                UseNPatches=True
                TesselationFactor=2.000000
                CheckForOverflow=False
                DecompressTextures=False
                UseXBoxFSAA=False
                DescFlags=0
                Description=

                [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
                DetailTextures=True
                HighDetailActors=True
                SuperHighDetailActors=True
                UsePrecaching=True
                UseCompressedLightmaps=True
                UseTrilinear=True
                UseStencil=False
                MaxTextureUnits=8
                VARSize=20]


                gdzie tam srednik wpisac ? nie ma zadnych srednikow ..

                Gdyby nie wymyślono elektryczności,
                siedziałbym przed komputerem przy
                świeczkach.

                1. sorki... , resmedia 11/10/02 12:49
                  nie przy sekcji, tylko przy wyborze DeviceRendered (albo coś w tym stylu, nie pomnę własciwej nazwy) - powinno być, jak nie ma to jeśli masz demko sprawdź tam wpisy (nie moge teraz dokładniej napisac, co tam powinno być, nie mam UT pod ręką)

                  desipere est juris gentium

                  1. cos takiego mam : , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:51
                    [Engine.Engine]
                    RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
                    ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
                    ;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
                    AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem
                    NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver
                    DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
                    Console=XInterface.extendedconsole
                    GUIController=XInterface.GUIController
                    Language=int
                    Product=UT2003
                    GameEngine=Engine.GameEngine
                    EditorEngine=Editor.EditorEngine
                    DefaultGame=XGame.XDeathmatch
                    DefaultServerGame=XGame.XDeathmatch
                    ViewportManager=WinDrv.WindowsClient
                    ;ViewportManager=SDLDrv.SDLClient
                    Render=Render.Render
                    Input=Engine.Input
                    Canvas=Engine.Canvas
                    CdPath=J:

                    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
                    siedziałbym przed komputerem przy
                    świeczkach.

                    1. właśnie o to mi chodziło , resmedia 11/10/02 12:57
                      ;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
                      ;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
                      RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
                      i tyle :)

                      Null chyba jest dla trybu soft, ale nie sprawdzałem.

                      desipere est juris gentium

  4. a można , ksk 11/10/02 12:51
    odpalic RadeonGlide, jesli tak to jakie gry i czy chodza lepiej. Mnie udało sie tylko RTCW aler chodzi tylko w 640x480 i to b. wolno.

    AthlonXP 1700@2400 EPOX 8RDA+
    512DDR 40GB CDRWx40 DVDx16
    ATI AIW 9000 PRO Canon A60

    1. No wlasnie sprawdzilem ... , NimnuL-Redakcja 11/10/02 13:16
      na OpenGL .. gra wyglada gorzej - zauwazalnie, nie ma odbic na pancerzach i boty gorzej wygladaja ... pozatym wcale nie jest szybciej . wrecz nawet wolniej ...
      Dociagne nowe stery do ATI i wtedy zobacze ...

      Gdyby nie wymyślono elektryczności,
      siedziałbym przed komputerem przy
      świeczkach.

  5. PODSUMOWANIE :-) , NimnuL-Redakcja 11/10/02 14:26
    Zainstalowałem najnowsze sterowniki - Catalyst 6166 ... no i teraz gra chodzi przepieknie - zadnego przyciecia - ani jednego czy to na filmikach czy to na planszy o której wspominałem ...
    Ustawienia w grze - wszystko na highest, 1152x864x32b ... Właczony Smothvisionx2 oraz Filtrowanie Anizotropowe x16 ... gra chodzi jak bajka a przy okazji zniknęły błedy w cieniach ...
    No a na OpenGL gra wyglada gorzej i jeszcze raz sprawdzaem - chodzi nieznacznie szybciej, ale niemalze niezauwazalnie - kilka fpsów ..
    Pozdrawiam

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

    1. a ile masz... , Ament 11/10/02 17:25
      fpsow z benchmarka przy 1024*768?

      I
      -AMENT-
      I

      1. A gdzie jest benchmark ? , NimnuL-Redakcja 12/10/02 08:53
        bo ja k chodzi o ta ikone w katalogu System gdzie sie 4 plansze odpalaja to mam w podsumowaniu 68fps "flyby" oraz to drugie 34fps.
        z ustawieniami jak mowilem (wszystko na highest, smothvisionx2, filtrowanie anizotropowex16) ....
        wlaczylem jeszcze ten benchmark z katalogu "Benchmark" - jest tam dosowa ikona "benchmark all" czy jakos tak ... ponad godzine sie robilo i nie skonczylo, wiec wylaczylem... wiesz jak dlugo to sie ma robic ?
        Pozdrawiam

        Gdyby nie wymyślono elektryczności,
        siedziałbym przed komputerem przy
        świeczkach.

        1. jest w katalogu /System , Ament 12/10/02 12:17
          plik nazywa sie benchmark.exe - odpalasz, wybierasz rozdzialke i czekasz az przeleci 4 razy. Na koniec podaje Ci dwa wyniki: flyby i deathmatch.

          I
          -AMENT-
          I

          1. no ... , NimnuL-Redakcja 12/10/02 13:24
            no to podalem wyzej wyniki ....

            Gdyby nie wymyślono elektryczności,
            siedziałbym przed komputerem przy
            świeczkach.

            1. wiem... , Ament 12/10/02 14:27
              nie doczytalem posta na poczatku;-)

              I
              -AMENT-
              I

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL