|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Unreal Tournament 2003 - czu da sie odpalic w OpenGL ? , NimnuL-Redakcja 11/10/02 09:24 Witam!
Wczoraj dostalem ta gierke ... jest po prostu wysmienita - swietna muzyczka, sliczna grafika i b.ładne lokacje ... podoba mi sie jak diabli. Jednak czasem mi przytnie (cieło sie szczególnie na planszy w kosmosie - jedna z pierwszych). Tnie sie wyraznie na filmikach - poczatkowym, tutorialach ... W tym czasie duzo z dysku kozysta i moze dlatego .
Gram w 1024x768x32b. Wsyztsko na high lub highest jak sie da, Smothvision x2 i Filtrowanie Anizo x16 ...
Wyłaczenie Smothvision jednak nie poprawia niczego w filmikach - moze przejscie na OpenGL pomoze ? Da sie grac w OpenGL ? Z pliku ReadMe wyglada, ze tak, ale nie wiem jak go wlaczyc ...
Moj konfig:
Abit KT7A, TB1,4@1,46, Radeon 8500 275/290, 256SDRAM , Barracuda III 40GB , Windows 2k .
Acha - jakie sterowniki do tej gry zainstalowac ? Bo mam aktualnie Catalyst 6118 i czasem cienie sie kaszania ...
Pozdrawiam
i dzieki.Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - Kurcze... , Remek 11/10/02 09:37
...to samo pytanie miałem właśnie zadać...z palców żeś mi to wyjął....
U mnie chodzi dosyć szybko w 1152x864x32 na highest, tylko nie wiem czemu broń ma spore opóźnienie. Zanim otworzę ogień do gościa stojącego naprzeciw, to dostaję rakietą w papę. - jakiś czas , ksk 11/10/02 09:39
temu było na boardzie, całkiem niedawno, ale nie mogę znaleźć, może źle szukam ;-)AthlonXP 1700@2400 EPOX 8RDA+
512DDR 40GB CDRWx40 DVDx16
ATI AIW 9000 PRO Canon A60 - poszukam ... , NimnuL-Redakcja 11/10/02 11:50
.....Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - Nie masz co... , Remek 11/10/02 11:53
.., bo ksk się wydawało. Była mowa ogólna, ale o tym jak uruchomić...
- KTO WIE ? , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:03
:-) sorki za krzyk .. no ale na pewno da sie to jakos w OpenGL odpalic ... w jaki sposob ?
PozdrawiamGdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - to jest , resmedia 11/10/02 12:22
kwestia jednego średnika w jednym pliku .ini
Szukaj... ;)))desipere est juris gentium - no powiedz gdzie .... , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:24
.,.,.,.,.,Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - nie powiem :) , resmedia 11/10/02 12:31
Nie idź na łatwiznę. Obejrzyj sobie *.ini w katalogu z grą, szczególnie [...].ini ;)))desipere est juris gentium - takich ja ty... , Remek 11/10/02 12:33
...powinno się banować. Nie rozumiesz, że Ty też możesz kiedyś czegoś potrzebować...- tia... , resmedia 11/10/02 12:37
daję wskazówki, a nie znęcam się :)))desipere est juris gentium - powiedz wprost jesli wiesz .. , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:38
a nie sie droczysz ...Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - To moze inaczej ... , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:39
skoro wiesz jak to zrobic wiec pewnie robiles u siebie ,... czy gra w OpenGL cos zmienia ? przyspiesza ? Gra wyglada inaczej czy jak ?
Hej!Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.
- wiem mniej wiecej gdzie , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:37
szukac UT2003.ini .... pewnie w sekcji "D3D ... "
ale nie wiem co wpisac ... no skoro wiesz to powiedz ... i po klopocie.
Bde wdzieczny .Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - grrr... , resmedia 11/10/02 12:41
przecież napisałem - jeden średnik - wstawiasz przed sekcją dla D3D, odhaczasz przy OGL...
Tylko jedno ale - nie wiem, czy jest sekcja dla OGL w pełnej wersji, ale w demku była :)))desipere est juris gentium - dzieki ... , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:43
tutaj tez jest ...
pozdrawiamGdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - ale ale ... , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:44
mam cos takiego ...
[D3DDrv.D3DRenderDevice]
DetailTextures=True
HighDetailActors=True
SuperHighDetailActors=False
UsePrecaching=True
UseTrilinear=False
AdapterNumber=-1
ReduceMouseLag=True
UseTripleBuffering=False
UseHardwareTL=True
UseHardwareVS=True
UseCubemaps=True
DesiredRefreshRate=60
UseCompressedLightmaps=True
UseStencil=False
Use16bit=False
Use16bitTextures=False
MaxPixelShaderVersion=255
UseVSync=False
LevelOfAnisotropy=1
DetailTexMipBias=0.800000
DefaultTexMipBias=-0.500000
UseNPatches=True
TesselationFactor=2.000000
CheckForOverflow=False
DecompressTextures=False
UseXBoxFSAA=False
DescFlags=0
Description=
[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
DetailTextures=True
HighDetailActors=True
SuperHighDetailActors=True
UsePrecaching=True
UseCompressedLightmaps=True
UseTrilinear=True
UseStencil=False
MaxTextureUnits=8
VARSize=20]
gdzie tam srednik wpisac ? nie ma zadnych srednikow ..Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - sorki... , resmedia 11/10/02 12:49
nie przy sekcji, tylko przy wyborze DeviceRendered (albo coś w tym stylu, nie pomnę własciwej nazwy) - powinno być, jak nie ma to jeśli masz demko sprawdź tam wpisy (nie moge teraz dokładniej napisac, co tam powinno być, nie mam UT pod ręką)desipere est juris gentium - cos takiego mam : , NimnuL-Redakcja 11/10/02 12:51
[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
AudioDevice=ALAudio.ALAudioSubsystem
NetworkDevice=IpDrv.TcpNetDriver
DemoRecordingDevice=Engine.DemoRecDriver
Console=XInterface.extendedconsole
GUIController=XInterface.GUIController
Language=int
Product=UT2003
GameEngine=Engine.GameEngine
EditorEngine=Editor.EditorEngine
DefaultGame=XGame.XDeathmatch
DefaultServerGame=XGame.XDeathmatch
ViewportManager=WinDrv.WindowsClient
;ViewportManager=SDLDrv.SDLClient
Render=Render.Render
Input=Engine.Input
Canvas=Engine.Canvas
CdPath=J:Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - właśnie o to mi chodziło , resmedia 11/10/02 12:57
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
i tyle :)
Null chyba jest dla trybu soft, ale nie sprawdzałem.desipere est juris gentium
- a można , ksk 11/10/02 12:51
odpalic RadeonGlide, jesli tak to jakie gry i czy chodza lepiej. Mnie udało sie tylko RTCW aler chodzi tylko w 640x480 i to b. wolno.AthlonXP 1700@2400 EPOX 8RDA+
512DDR 40GB CDRWx40 DVDx16
ATI AIW 9000 PRO Canon A60 - No wlasnie sprawdzilem ... , NimnuL-Redakcja 11/10/02 13:16
na OpenGL .. gra wyglada gorzej - zauwazalnie, nie ma odbic na pancerzach i boty gorzej wygladaja ... pozatym wcale nie jest szybciej . wrecz nawet wolniej ...
Dociagne nowe stery do ATI i wtedy zobacze ...Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.
- PODSUMOWANIE :-) , NimnuL-Redakcja 11/10/02 14:26
Zainstalowałem najnowsze sterowniki - Catalyst 6166 ... no i teraz gra chodzi przepieknie - zadnego przyciecia - ani jednego czy to na filmikach czy to na planszy o której wspominałem ...
Ustawienia w grze - wszystko na highest, 1152x864x32b ... Właczony Smothvisionx2 oraz Filtrowanie Anizotropowe x16 ... gra chodzi jak bajka a przy okazji zniknęły błedy w cieniach ...
No a na OpenGL gra wyglada gorzej i jeszcze raz sprawdzaem - chodzi nieznacznie szybciej, ale niemalze niezauwazalnie - kilka fpsów ..
PozdrawiamGdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - a ile masz... , Ament 11/10/02 17:25
fpsow z benchmarka przy 1024*768? I
-AMENT-
I - A gdzie jest benchmark ? , NimnuL-Redakcja 12/10/02 08:53
bo ja k chodzi o ta ikone w katalogu System gdzie sie 4 plansze odpalaja to mam w podsumowaniu 68fps "flyby" oraz to drugie 34fps.
z ustawieniami jak mowilem (wszystko na highest, smothvisionx2, filtrowanie anizotropowex16) ....
wlaczylem jeszcze ten benchmark z katalogu "Benchmark" - jest tam dosowa ikona "benchmark all" czy jakos tak ... ponad godzine sie robilo i nie skonczylo, wiec wylaczylem... wiesz jak dlugo to sie ma robic ?
PozdrawiamGdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - jest w katalogu /System , Ament 12/10/02 12:17
plik nazywa sie benchmark.exe - odpalasz, wybierasz rozdzialke i czekasz az przeleci 4 razy. Na koniec podaje Ci dwa wyniki: flyby i deathmatch. I
-AMENT-
I - no ... , NimnuL-Redakcja 12/10/02 13:24
no to podalem wyzej wyniki ....Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - wiem... , Ament 12/10/02 14:27
nie doczytalem posta na poczatku;-) I
-AMENT-
I
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|