Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » jafar 12:55
 » KHot 12:55
 » rzymo 12:48
 » Paweł27 12:48
 » Chavez 12:47
 » waldisobo 12:41
 » Dexter 12:39
 » NimnuL 12:37
 » Kenny 12:31
 » rooter666 12:26
 » Jumper 12:20
 » doxent 12:19
 » zbiggy 12:17
 » Guli 12:15
 » Hitman 12:15
 » abes99 12:14
 » ligand17 12:09
 » Markizy 12:06
 » Sherif 12:01
 » g5mark 12:00

 Dzisiaj przeczytano
 41114 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

ot - jak to jest z serwisem sprzetu audio w niemczech??? , mel2 11/11/02 19:32
mam problem - wyslalem denona jakis miesiac temu coby mi naprawili - tzn. wyslalem do impoetera ktory to odwiozl do serwisu - mieli jakiegos chipa wymienic - bo sie ponoc skopcil - ale w zwiazku z tym ze minal miesiac wyslalem info do importera coby sie pospieszyl - no bo nawet w polsce serwis raczej nie moze trzymac sprzetu dluzej niz miesiac - a ten mi odpisal ze serwisy w niemczech nie maja okreslonego czasu na wykonanie naprawy - troche mnie to juz denerwuje - bo nie mam czym grac - a sluchawki maja za krotki kabel i powoli nerwicy dostaje jak mam czegos posluchac - powiedzcie jak to jest?

Don't lose your head,
There can be only one.

  1. to prywatny importer? , ulan 11/11/02 19:55
    Coś mi się zdaje, ze robi cię w konia. Niemiaszki to uporządkowany narodek i na taki bu..el by sobie nie pozwolili. Moim zdaniem musisz go mocniej ponaciskać, może drań zaskoczy.

    pozdr. ułan vel ulan
    "Uwielbiam zapach napalmu
    o poranku..."

    1. no wlasnie tak mi wciskal cos , mel2 11/11/02 20:02
      ze maja wymienic chipa -ale nie mieli go na skladzie - i musial z japoni przyjechac -ale chyba powinni sie wyrobic ze wszystkim w przeciagu miesiaca

      Don't lose your head,
      There can be only one.

  2. Warunki gwarancji , Kool@ 11/11/02 19:58
    Jesli sprzet byl na gwarancji to poczytaj warunki gwarancji jakie daje producent sprzetu - gwarancja jest dobrowolna i kazdy producent moze sam ustalic jaki jest czas na naprawe sprzetu i w tym wypadku nie ma znaczenia czy serwis jest w szfabi czy u nas.
    Jesli sprzet zostal zakupiony w sklepie w Polsce nie dalej niz rok temu to proponuje skorzystac z rekojmi jaka na sprzedawce naklada prawo. Tzn. sprzedawca przez rok odpowiada za sprzet ktory sprzedal i w przypadku gdy jego naprawa trwa dluzej niz 14 dni roboczych to mozna zazadac od sprzsedawcy zwrotu pieniedzy lub wydania nowego urzadzenia.

    Ja tak mialem z moja pierwsza nagrywarka YAMAHA 6/4/16 SCSI - padla po 10 miesiacach od zakupu. Oddalem ja do sklepu i sprzedawca zawiozl ja do serwisu skad wrocila po okolo 14 dniach roboczych niestety jeszcze gorzej uszkodzona niz przed oddaniem do sklepu - sprzedawca sam ja sprawdzil i stwierdzil ze nie bedzie mi jej oddawal tylko odesle ponownie do serwisu. Po tygodniu jak serwis milczal i nie odeslal sprawnego sprzetu sprzedawca sam zaproponowal ze dostane nowy sprzet.

    ...

    1. nie da rady , mel2 11/11/02 20:01
      sprzet od importera :(

      Don't lose your head,
      There can be only one.

      1. Czego nie da rady?? , Kool@ 11/11/02 22:12
        Od importera tzn kupiony w Polsce. W Polsce obowiazuje prawo ktore nakalda na sprzedajacego (obojetnie czy to jest importer, hurtownik czy detalista) tzw rekojmie. Jesli sprzedajacy nie jest w stanie zapewnic naprawy to musi Ci zapewnic nowy towar lub zwrot gotowki.
        Jesli importer ma jakies obiekcje to polecam w tym przypadku federacje konsumentow lub biuro rzecznika praw konsumentow - powinni pomoc.
        http://www.uokik.gov.pl/rzecznik.phtml?z=4

        No i niezawodne www.google.pl - "rękojmia"

        ...

        1. nie zrozumiales mnie , mel2 11/11/02 22:16
          to jest od "importera"

          Don't lose your head,
          There can be only one.

        2. Gupi jestem , Kool@ 11/11/02 22:20
          Kupiles to u bezposredniego importera ale w Polsce ???

          ...

          1. hmmmmm , mel2 11/11/02 22:24
            powiem to inaczej - kupilem to od czlowieka co to zwozi zza granicy

            Don't lose your head,
            There can be only one.

            1. aaaaaaaaa , Kool@ 11/11/02 22:42
              od takiego importera :)))) - sorry nie zajarzylem wczesniej
              No to masz problem - jesli dostales ze sprzetem oryginalna karte gwarancyjna to tam powinno byc napisane ile czasu producent przewidzial na naprawe gwarancyjna - ale skoro sprzet pojechal do serwisu to karty juz nie masz i mozesz tak czekac do...

              ...

              1. Sorry, ale... , ulan 11/11/02 22:46
                dawno się tak się nie ubawiłem :-)))))))))))))))))
                Są takie dni, że ciężko człowiekowi zajarzyć ;-)

                pozdr. ułan vel ulan
                "Uwielbiam zapach napalmu
                o poranku..."

                1. ;-PP , Kool@ 11/11/02 22:59
                  Zasugerowalem sie na poczatku i potem dopiero lopatologiczne tlumaczenie pomoglo ;-))

                  ...

              2. nio wlasnie , mel2 11/11/02 22:49
                pozostaje ostateczna wersja nacisku - obsmarowanie na grupie na ktorej handluje - predko ktos od niego nie kupi

                Don't lose your head,
                There can be only one.

                1. może, najpierw , ulan 11/11/02 22:54
                  delikatnie mu to zasugeruj (stopień delikatności=pierwisatek wq..wienia). Tylko zorientuj się najpierw, czy nie należy do jakiejś "grupy towarzyskiej" (strzyżonego, Pan Bóg strzyże ;-).

                  pozdr. ułan vel ulan
                  "Uwielbiam zapach napalmu
                  o poranku..."

                  1. spoko - tak wlasnie mam zamiar zrobic , mel2 11/11/02 23:03
                    narazie delikatne pytanko na grupie czy juz naprawili ;)

                    Don't lose your head,
                    There can be only one.

                    1. no to powodzenia. , ulan 11/11/02 23:04
                      .......

                      pozdr. ułan vel ulan
                      "Uwielbiam zapach napalmu
                      o poranku..."

                      1. dzieki , mel2 11/11/02 23:12
                        bedzie potrzebne

                        Don't lose your head,
                        There can be only one.

  3. ja to załatwiam inaczej , ili@s 12/11/02 11:17
    jak kupujesz taki sprzęt z "importu" to dostajesz niemiecką kartę gwarancyjną. Wysyłasz sprzet do niemiec przez znajomego jeżdżącego często do tego kraju i po ptokach.
    Jeżeli chodzi o Denona konkretnie to można go było oddać w Polsce z oryginalną kartą gwarancyjną bo obejmuje ona całą europę i autoryzowane serwisy denona mają obowiązek taki sprzęt naprawić. To samo dotyczy SONY, Philipsa i większości znanych firm produkujących elektronikę.

    1. nie dostalem niemieckiej , mel2 13/11/02 19:01
      karty gwarancyjnej :(

      Don't lose your head,
      There can be only one.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL