Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » XepeR 14:07
 » maddog 14:07
 » rkowalcz 14:05
 » bieniek 14:04
 » Robak 14:00
 » Artaa 13:56
 » ligand17 13:56
 » NimnuL 13:54
 » adolphik 13:50
 » rooter666 13:48
 » JE Jacaw 13:47
 » evil 13:39
 » bajbusek 13:37
 » selves 13:33
 » havranek 13:30
 » Tomasz 13:30
 » tuptun 13:28
 » cVas 13:28
 » Flo 13:25
 » DJopek 13:24

 Dzisiaj przeczytano
 41101 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[ot] problem z importerem sprzetu audio - warto przeczytac mimo ze dosyc dlugie , mel2 29/11/02 20:11
Oto co zapodalem na grupie pl.rec.kino-domowe - opis moich problemow z naprawa sprzetu:

---------------------------------------------------
Juz kiedys podalem taki post - oto treść:

no niestety - mi padl sprzet po 6 miesiacach - i jak wyslalem tak doczekac
sie go spowrotem nie moge - zero reakcji ze strony importera - nie odpowiada
na sms'y albo odpowiada ze straaaaaasznym opoznieniem - a dodzwonic sie nie
moge - bo albo nie odbiera - albo wylaczony telefon - wiec tak rozowo nie
jest - dodam ze czekam juz ponad 6 tygodni - a gdy napisalem w sms'ie ze
serwis w niemczech tak samo jak w polsce nie moze raczej trzymac sprzetu
dluzej niz miesiac - ten odpowiedzial - ze w niemczech serwis nie ma
okreslonego czasu na trzymanie sprzetu w naprawie - no coment :(((
ciekawe czy sprzet do mnie wroci - bo mam juz wieeeeeelkie obawy :(
.............

No wiec sprzet do mnie wrocil - po niemalze 2 miesiacach (bez kilku dni) - z tymze okazalo sie ze wrocil wciaz zepsuty :(
Jest niby jakas kartka z serwisu - ze wymieniony procesor DSP (nie wiem po co - przeciez dzialal) ale problem ktory mialem wciaz pozostaje - nie dziala mi lewy glosnik przy polaczeniu przez zlacze ext.in (sprzet to DENON AVR 1802) - strasznie harczy - a przy zmianie glosnosci glosnik sie wydyma i stuka - cala reszta jest sprawca - tzn. reszta kanalow na tym zlaczu - jak i cala reszta amplitunera.
Sprzet wrocil do mnie po bardzo dlugiej przerwie i duzych problemach ze skontaktowaniem sie z importerem - dodatkowo wrocil do mnie w stanie takim w jakim wyslalem - a ja swoj koszt ponioslem (50zl za przyslanie mi go importer sobie zazyczyl - co jestem w stanie zrozumiec - lecz wtedy i tylko wtedy gdyby cala wysylka i naprawa miala jakis sens). Po skontaktowaniu sie z importerem ten zaproponowal mi kolejna wysylke do niego i kolejne koszty zwiazane z wysylka sprzetu. Prosze o opinie na ten temat - bo albo ja jakis glupi jestem - albo jest to wyjatkowo nieprofesjonalne podejscie do tematu - nie mam zamiaru ponownie placic za cos co znow moze potrwac kolejne 2 miesiace a sprzet moze ponownie wrocic do mnie nienaprawiony. Dodam ze usterka byla czarno na bialym opisana na kartce i wyslana razem ze sprzetem - wiec serwis nie mogl tego niezauwazyc.
Jak tak dalej pojdzie to chyba za te 50zl uskutecznie tutaj jakas reklame temu importerowi - dodam ze jest on dosyc popularny tutaj.

Pozdrawiam i nie zycze takich problemow.

---------------------------
Co myslicie na ten temat - czy serwis w polscie moze naprawic sprzet mimo ze zostal on zakupiony w niemczech a jako takiej faktruy czy tez gwarancji nie mam - jedynie ten swistek z serwisu na ktorym widnieje data zakupienia tego sprzetu???

Don't lose your head,
There can be only one.

  1. datego nie kupuje 'gdzies' bo , bartek_mi 29/11/02 20:24
    wszystko jest cacy do momentu gdy sie nic nie zepsuje.

    a co do sprzetu to jesli nie jest kradziony to zlap za telefon i zadzwon do importera (nie 'importera') albo poszukaj serwisow - powiedza Ci jakie beda koszty.

    a co do serwisowania to kazda szanujaca sie firma nie bedzie patrzec na to gdzie sprzet zostal kupiony (a denon kiepski nie jest) - liczy sie renowa i zysk (z naprawy:( )

    powodzenia w walce (na pewnoi bedzie Cie ta naprawa kosztowac niestety)
    pozdrawiam

    dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

    1. no wiem , mel2 29/11/02 20:33
      ale wiesz- kupilem ok. 1100zl taniej - wiec sie w sumie oplacalo - ale takie odwalanie kichy przez tego czlowieka jest dosyc zenujace.

      NO jestem ciekaw ile to bedzie kosztowac i kto sie takim serwisem zajmuje

      Don't lose your head,
      There can be only one.

      1. otoz to , Olo 29/11/02 20:57
        wydaje mi sie ze 30% co zyskuje sie przy kupnie to duzo. Wiec mimo wszystko warto popierac importerow bo legalni dystrybutorzy zbyt wysoko cenia swoja gwarancje. A jaja jak berety to i oni robic potrafia, miec w dupie klienta - jak najbardziej tez.

        Gwoli scislosci: swoj caly sprzet mam od dystrybutorow oficjalnych bo jak pare lat temu go kupowalem to siec prywatnych jeszcze nie byla tak rozwinieta. Teraz jak bym mial cos kupowac specjalnie bym sie nie zastanawial - chrzanie oficjalne kanaly.

      2. no wiesz , RoBakk 29/11/02 21:05
        była kiedyś na kinie domowym dyskusja na temat co autoryzowany dystrybutor może zrobić ze sprzętem, czyli sprawdzenie u generalnego przedstawiciela czy jest legalnie sprowadzony (cło, podatki). ktoś miał przez to kłopoty z celnikami. nie pamiętam jak to się skończyło. a też mam ochotę na tańszy sprzęt ...

        Najlepszym sposobem zamawiania
        piwa jest powiedzenie: Ubik

        1. miało być , RoBakk 29/11/02 21:09
          "autoryzowany serwis" eh
          dobry fachowiec powinien sobie poradzić z problemem który opisujesz

          Najlepszym sposobem zamawiania
          piwa jest powiedzenie: Ubik

        2. nie strasz , mel2 29/11/02 21:12
          !!!

          Don't lose your head,
          There can be only one.

          1. poczytaj , RoBakk 29/11/02 21:36
            ten wątek:
            http://groups.google.com/...1%40news2.tpi.pl#link1

            Najlepszym sposobem zamawiania
            piwa jest powiedzenie: Ubik

            1. no ciekawe wącicho , mel2 29/11/02 22:14
              ciekawe jak to jest naprawde

              Don't lose your head,
              There can be only one.

    2. dokładnie;) , koojot 29/11/02 20:40
      Wyłączność na denona ma Horn Distribution , serwis w każdym większym mieście...

  2. Może należało , ulan 29/11/02 21:02
    udać się do "importera" w towarzystwie jakis "2 kolesi na sterydachz sąsiadującej salki dla pakerów" ;-).
    a tak na poważnie współczuje, też bym sie ostro wkurzył i zrobił mu odpowiednią reklamę (pytanie za 100 pkt, czy ten sprzęt wogóle był w serwisie w Niemczech, bo ja mam wątpliwości, bo taką kartke z serwisu to moge Ci na poczekaniu zrobić).
    co do serwisu firmowego, to może byc wyjątkowo droga zabawa, tam się nie bawią w naprawę tylko wymieniają cały moduł (a to może Cię kosztować tyle co nowy sprzęt). Rozejrzyj się może, za jakimś serwisem niefirmowym (ale z opinią "dobrzy fachowcy"). Dowiedz się ew. ile taka naprawa kosztuje w serwisie firmowym a ile w niefirmowym. Ja już mam od dłuższego czasu kłopoty z moim amplitunerem TEAC-a (zaśniedziały potencjometr głosności), rozmawiałem z kolesiem u którego to kupiłem i odradził mi kontaktu z serwisem TEACa w Markach (sprzęt nie jest już na gwarancji). w serwisie tym na "dzieńdobry" otwarcie sprzętu juz kosztuje 150 zł, więc taka naprawa może kosztować nawet kilkaset zł.

    pozdr. ułan vel ulan
    "Uwielbiam zapach napalmu
    o poranku..."

    1. no mam zamiar , mel2 29/11/02 21:13
      tyle ze niewiadomo czy tacy "dobrzy fachowcy" sa rzeczywiscie dobrzy - i nie wsadza mi jakichs marnych elementow psujacych calosc :(

      Don't lose your head,
      There can be only one.

      1. to fakt , ulan 29/11/02 21:19
        zawsze istnieje mozliwość trafienia na "pseudofachowca" tak jak na 'pseudoimportera". Może idź pogadać do salonu ze sprzętem Denona, moze trafisz na jakiegoś sensownego gościa, który ci cos poradzi (ale to tez mimo wszystko ryzyko). Trudna sytuacja.

        pozdr. ułan vel ulan
        "Uwielbiam zapach napalmu
        o poranku..."

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL