Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » rurecznik 07:48
 » josh 07:48
 » mateusz 07:47
 » SonyWali 07:47
 » Pron! 07:44
 » mr.weak 07:44
 » McMi21 07:43
 » Shamoth 07:43
 » kubas02 07:42
 » HetmaN72 07:39
 » Logic-3 07:39
 » MayheM 07:39
 » fiskomp 07:36
 » malick 07:36
 » Kenny 07:36
 » exmac 07:35
 » sew123 07:35
 » Micky 07:35
 » endern 07:34
 » Adamusss 07:34

 Dzisiaj przeczytano
 6425 postów,
 wczoraj 25138

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Problem z ac3! Pomocy! , LuHash 1/12/02 11:15
Robię divx'a rozszrzonej wersji lotr'a i chciałem go zrobić z dwoma ścierzkami dźwiękowymi w ac3 na 3CD. Więc jak film był na 2DVD to voby z drugiej płyty dołożyłem do katalogu z vobami z pierwszej i zapisałem cały film jako jeden projekt w dvd2avi. Zrobiłem film gordian knotem i video wyszło idealnie... no właśnie bo dźwięk nie... Do połowy filmu (ten fragment z pierwszego dvd) dźwięk się zgadza, a potem jest wcześniej niż obraz...
Proszę więc o podpowiedź jak owy problem załatwić...
Nie zadziała tu na pewno zmiana czestotliwości klatek bo są 2 ścieżki dźwiękowe...
Może więc wyekstraktować dwie ścieżki (tzn tą z pierwszej i drugiej płyty dvd) i później coś zrobić z tą z drugiej płyty, ale co?

tu bi? or nat tu bi?
dat iz de kłeszczon!

  1. tak sie dzieje , robert71 1/12/02 11:48
    jak zmienisz liczbe klatek tzn. masz film w 29 klatek a zrobisz wyjsciowy 25.

    Ten użytkownik nie ma jeszcze
    podpisu.

    1. pierd* glupoty... , Tummi 1/12/02 14:55
      jakie zmiane framerate!???? przeczytales tego posta w calosci wogole?
      A swoja droga, to w jaki sposob chcesz uzyskac przejscie 29,9->25fps????? Inverse Telecine zmienia 29,9->23,976 - lepszego sposobu na zmiane framerate'a nie ma. Pisze o stalej zmianie framerate'u, a nie o zabawie aviFrate'em...


      Anyway LuHash - sprawdz, czy jak zrobisz sama druga plytke DVD->DivX, to obraz i dzwiek jest spox. Moze trzeba wykonac przesuniecie tylko na 2giej plytce - wartosc 160ms jest juz zauwazalna podczas szybkich dzwiekow (trzasniecie drzwiami itp.). GKnot wypisze Ci (nawet w nazwie pliku bedzie) - ile ma wyniesc przesuniecie.

      Jesli trzeba bedzie przesunac, to wtedy jest proooooblem ;-( Ale da sie go obejsc - wal na maila, to jakos sobie poradzimy, jak nie samym Nandubem, to SoftEncode'em trzeba bedzie przerobic wszystkie 6 sciezek (cooledit) i zapisac spowrotem do ac3... Troche zabawy jest, ale zadanie jest wykonalne ;-))))

      Hint: DUUUUUUUZZZZZZZZOOOOOOOO latwiej bedzie zrobic wersje na 4 plyty ;-)
      Moje propozycje: 640x352 DivX 3.11 2-pass, .ecf wyedytowany EditPadem i zamiana kazdej klatki kluczowej (,K) na klatke zapisana z drf'em poziomu 2giegi (,CL=2,K), 5% boost dla KF'ow, luminance correction wlaczone...
      Napisz na priva - chetnie pomoge, a potem zobacze efekt koncowy ;-))))))))

      T.

      www.skocz.pl/uptime :D

      1. bez problemu robisz to Flaskiem , robert71 2/12/02 15:22
        i zastanow sie co piszesz ,co to mialo znaczyc pier.. costam ?
        Nie wazne jak on to robil i czym ,tak sie dzieje przy zmianie liczby klatek na sekunde .I moze sie tego nie da zrobic?
        Robisz Flaskiem z voba film co ma 29 klatek na 25 z zapisaniem oddzielnie pliku ac3 ,laczysz virtual dubem i masz przesuniecie .Ja tak kiedys przez przypadek zrobilem i dokladnie taki sam byl efekt jak kolego wyzej opisal .I nie rozumiem twojego podejscia .sorry jestem jakis dziwny ,nie?

        Ten użytkownik nie ma jeszcze
        podpisu.

        1. Flask? , Tummi 2/12/02 18:28
          czlowieku... kto tego badziefia uzywa w dobie GKnota :>>>>>

          a LH pisze _zupelnie_ o czym innym - 2 plytki DVD i na drugiej jest desync ac3 ;-(

          A flaska obejrze i zobacze co i jak, bo nie wierze, ze ntsc->pal ta sie tak bez problemu przejsc.

          T.

          www.skocz.pl/uptime :D

          1. a widzisz !! ja tylko sygnalizowalem , robert71 2/12/02 18:58
            gdzie moze lezec problem .Bynajmniej ja tak mialem i dlatego moja sugestia. Ne drugi raz ostrozniej z ostrymi sformulowaniami .Jesli nawet nie wiesz ze Flask potrafi zmienic liczbe klatek wyjsciowych to dlaczego piszesz ze to knot ? bardzo mily programik ,czasem przydatny .

            Ten użytkownik nie ma jeszcze
            podpisu.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL