TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Gwarancja na dyski? , p@blo! 23/01/03 11:42 Kupiłem dysk z 3 letnią gwarancją.Oddałem go do serwisu z powodu błędnych sektorów. Najprawdopodobniej otrzymam nowy dysk i ten już będzie z gwarancją roczną.Czy można to jakoś obejść? albo czy w jakiś sposób sklep powinnien to zrekompensować?czy nie ma żadnych szans?Pablo - Jak to?? , Phate 23/01/03 11:46
Wg mnie jesli kupujesz dysk, jest zepsuty, to powinienes otrzymac drugi taki sam z takim samym okresem gwarancyjnym - kupno-sprzedaz to umowa, a ty kupujac dysk przyjmujesz ja na okreslonych warunkach, ktorych pozniej nie mozna zmieniac... chyba.... ze wymienili Ci dysk na inny - wiekszy, szybszy (co jest ostatnio dosc czesta praktyka w dobrych sklepach) i ten inny ma inny okres gwarancyjny - tutaj sam powinienes zadecydowac, ktory wariant wybierasz - wiekszy dysk, rok gwarancji, dysk taki jak byl i okres gwarancji taki jak byl. PozdroPozdrawiam ;-) - masz otrzymać , obes 23/01/03 12:05
nowy dysk z przedłużeniem gwarancji o czas "naprawy", a na wypadek problemów przeczytaj warunki gwarancji, które podpisałeś i jeżeli są niezgodne z tym co proponuje ci sprzedawca użyj 913, tam ci powiedzą jaki numer jest do najbliższej federacji konsumenta. Jak w sklepie nic nie zdziałasz powiedz że udajesz się do FK. A sklepikarze wiedzą że sądy konsumenckie są szybkie i trzymają stronę konsumenta. Jak będziesz szedł do FK to weź gwarancje i ine dokumenty dotyczące tej sprawy.
ps jak w sklepie wystraszysz sprzedawce i powie ci że to trzeba z szefem załatwić to niech ten cieć połączy ciebie ze sklepowego telefonu, rozmowa ma być stanowcza i jeżeli szef nie poleci pracownikowi tego o co ci chodzi to wiesz gdzie się udać. - tia , Sznaps 23/01/03 12:08
dysk, który kupiłeś był na trzyletniej gwarancji i przyjmując go do reklamacji firma wywiązała się z obowiązku. Powinna teraz w zamian dać ci inny dysk na takiej gwarancji jak aktualnie dane dyski sprzedaje lub zwrócić ci pieniądze (od ciebie zależy którą opcję wybrać).Every one of us has heard the
call !!! !!! !!! - "przyjecie do reklamacji" to nie to samo co , bwana 23/01/03 12:39
"zrealizowanie reklamacji" wiec nie moze byc mowy o wywiazaniu sie z obowiazku po samym przyjeciu."you don't need your smile when I cut
your throat" - i ty masz RACJE! dokladnie tak , Iza WGK 23/01/03 15:31
jest:)How fortunate the man with none ... - jeśli to do mnie to bardzo mi miło , Sznaps 23/01/03 15:57
:-)))Every one of us has heard the
call !!! !!! !!!
- Dysk musisz dostac ten , NimnuL-Redakcja 23/01/03 12:18
sam na tych samych warunkach gwarancyjnych - znaczy sie albo 3 lata albo musza cie spytac czy chcesz na 1 rok (3 lat chyba juz nie dostaniesz) mozesz dostac wiec po prostu kase za stary dysk - pewnie kupisz sobie cos nowszego i lepszego ;) ewentualnie WD Caviar da sie chyba jeszcze z 3 latami gwary kupic.Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - od 01.01.03 nie ma gwarancji!!! , obes 23/01/03 12:24
istnieje pod inną nazwą(zapomniałem jaką) a jej warunki są nie korzystne dla sprzedawców (dostosowali ją do obowiązującej w unii). Wracając do sprawy to wszystko zależy od tego co podpisałeś w warunkach gwarancji, a tam na pewno nie istnieje zapis że ci pieniądze zwrócą. - Ludzie co Wy mu opowiadacie? , Chrisu 23/01/03 12:33
Tylko NimnuL dobrze pisze. Jeśli dostaniesz swój stary dysk, muszą przedłużyć gwarancję o czas naprawy.
Jeśli dostaniesz nowy dysk - musisz dostać TAKI SAM OKRES GWARANCJI jaki miałeś na tamten dysk (chyba że zgodzisz się na krócej). Jak sprzedawca bezie się sprzeczał - zarządaj zwrotu kasy (masz dostać tyle ile dałeś za dysk w dniu zakupu, nie tyle ile wart jest teraz).
obes - co piszesz ze nie ma gwarancji? Otóż w Unii (a na pewno w Niemczech) obowiązuje gwarancja na min. 2 LATA! Na wszystko co kupujesz (oprócz żywności oczywiście). W Polsce, co ciekawe, gwarancja NIE JEST OBOWIĄZKOWA! /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - pisałem że zmienili , obes 23/01/03 12:46
nazwę i treść starej gwarancji. Chrisu możesz mi powiedzieć gdzie mieszkasz? Chodzi o miasto.- ... , Chrisu 23/01/03 12:59
Opole/Cz-wa /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - a ja mam rzut kamieniem do niemiec , obes 23/01/03 13:18
I niemcy oferują na nagrywarki 6mies gw. oczywiście nie które sklepy. Tak ze dla nich te 2 lata co pisałeś to też marzenie. Długość gwarancji zależy od producenta i przedewszystkim od sklepu.- bo to , Chrisu 23/01/03 13:30
NIemcy Wschodnie ;). Pewnie kombinują jak Polacy ;). A na poważnie. Ciekawe to jest, bo w wakacje właśnie jeden prawnik (Niemiec) pytał sie mnie jaka jest u nas gwarancja na częsci komputerowe. Ja mu na to, że od roku to 3-5 lat zależy na co. On mi na to, że (teraz nie pamietam czy powiedział w Unii czy w Niemczech) u nich jest min gwarancja 2 lata i rzeczywiście bo pojechałem z nim do hurtowni i BArracudy miały 2 lata gw. (zresztą wszystko nie tylko BIV) /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - Ja też byłem w hurtowni , obes 23/01/03 13:42
z kolesiem ale w polskiej. Tam można kupić seagata z roczną lub z 3letnią oczywiście odpowiednio drożej
- NIE:) Nieprawda...bo , Iza WGK 23/01/03 15:33
nowy dysk jest juz na NOWEJ GWARANCJI jaka obowiazuje aktualnie na dyski wg producentow. Nie ma takiej samej, bo to fizycznie inny dysk, a umowa dotyczyla tanmtego. Przyjecie go reklamacji oznacza wywiazanie sie z tamtego...a ze sykow sie nie naprawia? albo zwrtolo kasy albo nowy na nowych warunkach (watpie by mieli taki sam na wymiane, to raczje niemozliwe;)How fortunate the man with none ... - kurcze , Chrisu 23/01/03 15:58
to już się pogubiłem. Gdzieś (boże na benchmark.pl) wypowiadał się jakiś prawnik (chodziło tam o nowe prawa konsumentów), że gwarancja musi być na taki sam okres jak w poprzednim dysku. I tak to chyba jest bo skoro już mam dostać (załóżmy, że dostanie nowy) nowy dysk i ma on być o parametrach (w skrócie) nie gorszych jak w dysku poprzednim, to chyba chodzi także o parametry (nazwijmy to) prawne? /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- Nie ma co się rozpisywać - przeczytaj , milekp 23/01/03 12:38
art. 581 k.c. - jeżeli rzecz jest wymieniona na nową od nowa biegnie gwarancja! Więc jeżeli dysk ma gwarancję na trzy lata ten, który dostaniesz w zamian będzie miał taki sam okres gwarancji i nie ważne co Ci powie sprzedawca. Byle było napisane, że ten nowy wymieniają za ten stary. No i oczywiście nie wyrzucaj karty gwarancyjnej po tym pierwszym dysku. - No to jak jest w koncu?? , Phate 23/01/03 12:49
Wg mnie gwarancji nie podpisuje sie ze sklepem, tylko z producentem, jesli np. WD daje na dyski 3 lata, dysk jest zepsuty, sprzedawca proponuje nam dysk Seagate (ktory ma np. 1 rok gwar.) a my zgadzamy sie przyjac INNY (tak pisalem) dysk to mamy taka gwarancje, jaki dysk. Kto odpowiada (w tym hipotetycznym przypadku) za zepsuty dysk Seagete po 2 latach? Seagate? Chyba nie - daje tylko rok, WD - tez nie - to nie jego dysk. Sprzedawca? No nie za bardzo bo on tylko sprzedaje a nie serwisuje sprzet. Wiec jak jest w koncu? Ja rozumiem, ze jesli sprzedawca zaoferuje mi inny dysk o ktrotszej grar. to ja sie moge nie zgodzic i rzadac takiego samego, ale jak sie zgodze to okres gwar. moze sie zmienic IMHO.Pozdrawiam ;-) - Darek K pewnie ci wytłumaczy , obes 23/01/03 13:03
on zdaje się chandluje sprzętem.
Sklep kupując coś w hurtowni dostaje tam gwarancje na ten towar. Ty kupując w sklepie dostajesz tą samą gwarancję co sklep w hurtowni. Jak widzisz jaja zaczną się jak kupisz coś co leżało w sklepie miesiąć, a to coś zesra ci się np. 2tygodnie przed upływem gwarancji. To znaczy że ty masz gwarancje a sklep już nie i wtedy to dopiero jest zwodzenie. Nie dotyczy to gwarancji producenta np. na drukarki, monitory, (cd-rom,dvd-rom markiLG), które to dostaniesz jako osobne gwarancje potwierdzone przez sklep nr. faktury, datą sprzedaży i pieczęcią.
PS wnioskuje po twojej wypowiedzi że zaopatrujesz się na giełdzie. - Nie, nie, nie! , PKort 23/01/03 14:44
To zależy, czyją masz gwarancję - jeśli masz gwarancję sklepu, to dochodzisz od sklepu tej gwarancji. Jeśli masz gwarancję dystrybutora, to olewasz sklep i idziesz do dystrybutora.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - nie dystrybutora a producenta , obes 23/01/03 14:53
HP mi klękła, na gwarancji był telefon do servisu i po krótkiej rozmowie poprosili aby za pomocą stolicy na ich koszt wysłać drukare. Po tygodniu stolica przywiozła nową tyle że te kutasy zabrali fabryczne pojemniki a włożyli moje ze starej drukary3x nabijane :P Dobrze że opakowania nie wywaliłem.- no bo nie , Chrisu 23/01/03 15:32
popsuły Ci się naboje a drukarka :) /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - nie popsuły a , obes 23/01/03 15:49
wyczerpały. Drukarka była nowa, nowe też opakowanie tak jak byś kupił w sklepie. Nawet na instrukcji jest namalowane że oprócz drukarki i zasilacza masz 2 pojemniki z tuszem
- To nic nie zmienia , PKort 23/01/03 16:40
Dochodzisz praw gwarancji u firmy, która Ci tę gwarancję wystawiła - sklep, dystrybutor, producent...Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !!
- to jest tak , resmedia 23/01/03 13:33
że możesz otrzymać NOWY dysk z roczną gwarancją, pod warunkiem że ten roczny okres nie kończy się przed upływem 3 lat od udzielenia gwarancji na zakupiony pierwotnie dysk.desipere est juris gentium - z tego co ja czytałem , remus 23/01/03 14:02
to jeśli dostajesz nowy dysk to jest to nowy towar z nową gwarancją , nie ma mowy o przedłużeniu gwarancji na dłuższy okres czasu(stary dysk 3 lata ,gdy wróci z naprawy kontynuacja gwarancji, nowy dysk roczna gwarancja zaczynająca się od daty zakupu)- no ale , Chrisu 23/01/03 14:23
jest napisane że musisz otrzymać towar tej samej jakości (lub lepszy). Zatem chyba o "jakość prawną" też tu chodzi... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- heh, nie macie razcji...ale odpowiem wam jak wroci szefo:) , Iza WGK 23/01/03 15:29
i podam przypisy prawne:) Teoretycznie nie mozna zmieniac
Moga Ci zwrócic kase jaka zaplacicles. I tak nie kupisz juz dysku z 3 letnia gwar. Nie musza Ci wymieniac na taki sam z 3letnia, bo nie musza takiego miec na stanie. Moga Ci najwyzej oddac hajs. A co do gwarancji, to oni sa uzaleznieni od dystrybutorow...i oni sami daja
1) jesli dysk zostal naprawiony - biegnie z 3 letnia gwar.
dalej i zostaje przedluzony o czas naprawy. A poniewaz nikt dyskow nie naprawia, to jedsynym wyjsciem jest...
2) dostajesz nowy - bedzie gwarancja 1 roczna. Albo zwrot kasyHow fortunate the man with none ... - tak wlasnie jest... , xmac 23/01/03 15:56
ale komu oplaca sie zwracac forse za dysk kupiony np. rok temu (spora strata)
wiekszosc sklepow zaproponuje pewnie wiekszy dysk z roczna gwarancja, jesli nie to zadaj zwrotu pieniedzydual&mobile power
XMAC - Są dyski z 3letnią gwarancją seagata!!! , obes 23/01/03 16:00
Chodzi o modele serii U6 różnica tylko 30zł, a jako nowość pokazała się U7 ale z roczną. Pewnie to jest to samo co U6 tyle że ma giazdo S-ATA.- ale to wyjatki, ja mowie o kazym innym zwyklym dysku , Iza WGK 23/01/03 16:07
z 12 mies gwarancja :)How fortunate the man with none ... - a wd jb maja przecierz 3 latka i taka musi dskllep dac , Thadeus 23/01/03 16:20
a nie interpolowac bo inne dyski maja rok...
- ale BIV , Chrisu 23/01/03 16:14
też są wersje z 3 letnią gwarancją. NIeco droższe ale są. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- hmm a ja powiem tak... , Star Trek 23/01/03 16:19
jest jeszcze RĘKOJMIA, ktora to zostala teraz zmieniona i dostosowana do przepisow UE (np.: zostala wydluzona do 2 lat) i nie jest teraz od wad.... tylko teraz nazywa sie RĘKOJMIA ZA NIE DOTRZYMANIE WARUNKOW UMOWY. ( ustawa z dnia 1.01.2003 r. o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej Dz U. 141 ) - uregulowala kwestie rękojmi (np.: wylacza przepisy k.c.)
Uprawnienia Konsumenta
1. podstawowe-zadanie naprawy albo wymiany - sprzedawca
ma 14 dni na odpowiedz ( kalendarzowych)
2. posilkowe(uboczne) - obnizenia ceny (przy jakiejkolwiek niezgodnosci) LUB kupujacy moze od umowy odstapic (przy ISTOTNEJ niezgodnosci) gdy w zachodzi, ktorys z warunkow:
- sprzedawca nie wywiazal sie w terminie
- wystepuja znaczne niedogodnosci dla kupujacego przy naprawie lub wymianie.
Reasumujac jesli wymienia Ci hdd na nowy to dostaniesz go z nowa prawdopodobnie roczna gwarancja i szczerze nie wiem czy bardziej nie oplaca Ci sie wystapic z roszczeniem z tytulu rekojmi niz z gwarancji.- no właśnie to jest to co pisałem w punktcie 5 , obes 23/01/03 17:33
ale wiem że też zaszły zmiany względem gwarancji z możliwością zwrotu towaru bez podania przyczyny. Chyba 7 czy 14 dni od daty zakupu. Zresztą wystarczy zadzwonić do federacji konsumenta.- jesli kupujesz w "normalnym" , Chrisu 23/01/03 17:39
sklepie to od 1995 roku nie możesz zwrócić towaru bez podania przyczyny. Co innego w sklepie internetowym. Masz chyba 10 dni.
A w punkcie piątym to napisałeś (wybacz) GŁUPOTĘ! Cytuję: "od 01.01.03 nie ma gwarancji!!!" Gwarancja jest nadal. To o co Ci chodzi nazywa się rekojmią (jest to odpowiedzialność SPRZEDAWCY za za sprzedawany towar) i było juz wcześniej. Do tej pory jednak trwało 1 rok od daty zakupu teraz trwa 2 lata. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - OD 01.01.03. przystosowano do , obes 23/01/03 18:06
przepisów UE rękojmie jak również gwarancję. W tej publikacji którą czytałem opisano dokładniej zmiany jakie dotyczyły gwarancji. Między innymi był zapis o zwrocie towaru.- niestety... , Star Trek 23/01/03 18:35
ale sie mylisz-tak jak napisal CHRISU nie ma mozliwosci zwrotu towaru w jakims terminie z wyjatkiem zakupow wysylkowych i niektorych hipermarketow (i to tylko ze wzgledu na swoja polityke sprzedazy-np.: MEDIAMARKT-do 5 dni). W tej kwestii nic sie nie zmienilo no chyba, ze moi wykladowcy o czyms nie wiedza....( U. Gdański Wydzial Prawa i Administracji - przedmiot Ochrona Interesow Konsumenta ( wyklad wlasnie o tym odbyl sie 12.01 ).
- dla zainteresowanych..... , Star Trek 23/01/03 18:49
oto link do calosci tejze ustawy: http://prawo.hoga.pl/...l.asp?strona=1&id=6859 - już mówiłem że , obes 23/01/03 19:04
czytałem to w jakiejś publikacji i czym to zkomentowali - ten link i przykłady praktyczne nie teoretyczne , obes 23/01/03 19:09
na tej stronie na pewno rozwieją jak i pomogą rozwiązać przyszłe problemy związane z gwarancją
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/...sid=140 - No dobra , dida 23/01/03 19:23
Mam wlasnie taka sytuacje - dzisiaj oddalem swojego 3 miesiecznego Maxtorka 40 GB (sic wymienionego za doplata 60 pln za oddanego na gwarancji IBM DTLA - kosztowal 2lata 6 miesiecy temu 720 PLN) z 3 letnia gwarancja. Zaprop[onowano mi wymaine na Maxtorka 60GB ale 5400 i rok gwarancji. JA stwierdzilem ze chce jednak 36 miesiecy tak jak ostatnio mialem a oni ze nawet na wymianie jak bezie nowy to 12 miesiecy gwarancji.
Zgodnie z prawem chyba przysluguje mi wymiana na zasadach niepogorszonych warunkow albo kaska spowrotem!!! ??? Tylko ze fakturkle mam za tego IBM-a a karta gwarancyjna z Maxtorka z wpisem ze wymieniony za gwarancję. To jakiej ceny teraz krzyczec ;-) moge byc laskawy albo i nie.
Swoja droga dziwniw mi padl ten MAxtorek - po calym dniu pracy przychodze a tu czarny ekranik i komunikat no system disk. okazalo sie ze wy.... wszystkie 4 partycje dysk widziany tylko przez bios niczym nie dalo sie go ruszyc zaczytan nawet fdisk go nie widzial ;-( no i poszluy sie pliczki ....- No więc w Twojej sytuacji , PKort 23/01/03 19:44
to wygląda tak:
- masz gwarancję na IBMa - 2 lata 6 m-cy do padu, pozostało Ci 6 miesięcy.
- wymiana na nowego Maxtora - gwarancja biegnie od początku, pozostało Ci 2 lata 9 miesięcy
- teraz masz prawo do :
a. Maxtora 40GB z gwarancją na co najmniej 2 lata 9 miesięcy i dwa tygodnie
b. zupełnie nowego dysku ale _nie gorszego_ od tego Maxtora (możesz stwierdzić, że dysk 5400rpm jest mniej wydajny od 7200rpm, a na dodatkowych 20GB Ci nie zależy)- tutaj gwarancja jest rzeczą sporną, niech się wypowiedzą fachowcy od prawa
c. zwrotu zapłaconych pieniędzy - czyli 780PLN, bo tyle faktycznie za ten dysk zapłaciłeś.
Ja bym wybrał opcję c., a za otrzymane pieniądze (+50PLN) kupił Caviara 120GB z 3letnią gwarancją.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - nie dostanie zwrotu kasy z prostej przyczyny - , Iza WGK 24/01/03 11:41
nie korrzystal z RĘKOJMI tylko z gwarancji
A zasada "niepogorszonych warunkow" dotyczy TYLKO I WYŁĄCZNIE parametrow. I to nieprawda ze dyski maja 36 miechow. Obowiazek gwarancyjny jest 12. A reszta to dobra wola sprzedawcy. A co do rekojmi - trzeba zaznaczy PRZED oddaniem dysku, ze sie korzysta z prawa rekojmi. Jesli go oddasz w ramach gwarancji - nie masz prawa do zrotu kasy....Mozesz jedynie dostac ten dysk naprawiony badz nowy taki sam lub lepszy.How fortunate the man with none ... - IZA , Chrisu 24/01/03 12:31
wg nowego prawa w Polsce NIE MA obowiązku udzielania gwarancji... To jest jeden z idiotyzmów nowej ustawy. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- Problem z gwarancja na HDD , alfa 23/01/03 20:58
byl wyjasniony w gazecie CRN z 18.11.2002.Pytanie klient kupil dysk z 3 letnia gwarancja ktory zepsul sie po roku.Dostaje nowy na rocznej gwarancji i jest co najmniej rok stratny. Jak beda rozwiazywane takie problemy.Odpowiada Chanel Sales Representative Seagate Technology.Od 1 pazdziernika 2002 roczna gwarancja bedzie obejmowala wszystkie nowo sprzedane dyski.Jesli dysk sprzedany przed tym terminem zostanie odeslany do naprawy klient otrzyma na wymiane urzadzenie ktorego dotycza stare zasady gwarancji. W praktyce widac wiec ze seagate wywiazuje sie z umowy.Problem lezy jednak w tym ze jezeli sklep oddal dysk do hurtowni a hurtownia nie otrzymala jeszcze dysku z naprawy to moze wydac z magazynu tylko dysk taki jaki ma obecnie na stanie czyli na rocznej gwarancji. Jezeli sprzedawcy konczy sie termin 14 dni to niekiedy bierze to co daje hurtownia zeby zrealizowac w terminie gwarancje klientowi i proponuje mu dysk na rocznej gwarancji. Tym to sposobem hurtownia otrzymuje od seagate dysk na 3 letniej gwarancji i moze z nim zrobic co chce np sprzedac drozej jako dysk z 3 letnia gwarancja. W takich nwypadkach prosze niestety klientow zeby zaczekali pare dni dluzej az hurtownia otrzyma dysk z naprawy chociaz nie zawsze jest to mozliwe klient nie chce czekac.Powinienes wiec otrzymac w sklepie dysk na starych zasadach gwarancyjnych. Chyba ze hurtownia wyrolowala sklep a oni probuja wyrolowac ciebie.Radio Vanessa 100.3 FM
http://sc8010.xpx.pl:8010/ - Sorry za niewiedzę ale rozszyfruj , milekp 24/01/03 08:52
CNR - co to za gazeta?- jest to najpopularniejsza gazeta resellerska , Iza WGK 24/01/03 11:36
- tylko dla prenumeratorow. Wlasnie jedna lezy kolo mnie, ale ja tam nie czytuje:)How fortunate the man with none ...
- Pablo ;-)))) , Tummi 23/01/03 21:06
Milo Cie widziec ;-)
Jak bedziesz w Legnicy, to kolo dworca PKP jest biuro federacji konsumentow. Tam, gdzie kiedys komach nagrywal plytki (dalej nagrywa?) tylko, ze po drugiej stronie korytarza.
Tam sie dowiedz co i jak, wez jakies pisemko od nich i z tym pismem wyskocz, jak cos beda bredzic w sklepie.
A swoja droga, to przedwczoraj uratowalem mojego DTLA przed reklamacja programem ze stronki ibm'a - a dysk byl w takim stanie, ze nawet fdisk go nie widzial (zwieszal sie komp mielac hddkiem), wiec Twoj dysk tez moze naprawia i oddadza Ci go.
T.www.skocz.pl/uptime :D - nio , Maniak 23/01/03 21:44
badz dobrej mysli :) ja chcesz skocze z Toba :) Tummis komach dalej nagrywa :) i niezla kase z tego trzepie :)
swoja droga co sie stalo ze CI barracuda padla ?Zmień swój podpis na Boardzie - barakuda? , Tummi 26/01/03 20:06
manius... ja sobie 'seagate'mi rak nie brudze' :>>>>>
dtla to ibm. a padl bo troszke zwarc dostal ;-(
T.www.skocz.pl/uptime :D
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|