Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Visar 10:58
 » MARtiuS 10:56
 » past 10:56
 » DYD 10:53
 » Tomasz 10:33
 » Star Ride 10:29
 » Dhoine 10:26
 » PaKu 10:25
 » buddookan 10:22
 » elliot_pl 10:11
 » piwo1 10:01
 » jablo 09:57
 » KHot 09:52
 » dugi 09:49
 » Sociu 09:48
 » wrrr 09:44
 » Armitage 09:39
 » rad 09:37
 » Wolf 09:36
 » Matti 09:30

 Dzisiaj przeczytano
 10153 postów,
 wczoraj 22340

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

LCD Samsung 172T, uszkodzony, gwarancja... , Liu CAs 2/02/03 11:30
Hello

Niedawno kupiłem sobie Samsunga SyncMastera 172T, byłem z niego bardzo niezadowolony, bo mi smurzył. Byłem ostatnio w salonie i oglądałem identyczny model a tamten chodził super, zero smurzenia, monitor marzenie. Okazało się, że moj monitorek jest uszkodzony!!! Postanowiłem oddać ten monitor na gwarancji, lecz gdy zacząłem rozmawiać z szefem sklepu usłyszałem następującą historyjkę: Powiedziano mi, że muszę zawieść monitor do serwisu Samsunga, oni natomiast odeślą go do Samsung Polska, gdzie dokonana zostanie ekspertyza i dopiero wydadzą zaświadczenie, ze wada jest fabryczna i odeślą spowrotem do serwisu wraz z papierkiem, ze należy mi się nowy, następnie mam się udać z monitorem i świstkiem do sklepu gdzie dokonałem zakupu i to wszystko zostawić, natomiast oni znowu muszą go odesłać do Samsung Polska żeby to wszystko potwierdzić i dopiero po tym wszystkim będą w stanie wydać nowy. Podobno może to nawet potrwać miesiąc!!!! Czyż to nie jest chore ?????
I tu moje pytania:
1. Czy to rzeczywiście tak musi wyglądać ????
2. Czy można to jakoś przyspieszyć ???
3. Co mogę jeszcze zrobić w tej sprawie ???

4. Ma ktoś z Board'owiczów jakieś znajomości w Samsung Polska lub w serwisie i mógłby mi pomoc w szybszym załatwieniu tego problemu ????

5. Pytanie do speed'a, Czy 172T i 171P maja taka samą matryce i takie same parametry ??? bo myślałem o wymianie na taki właśnie model.

Z góry dzięki
Pozdrawiam.
Liu CAs

-= parówkowym skrytożercom,
mowimy NIE =-

  1. Jeżeli kupując monitor Samsunga , Darek K. 2/02/03 13:33
    nie otrzymałeś karty gwarancyjnej Samsunga to coś jest nie tak. Sprzedając każdy produkt tej firmy ( no oprócz dysków) dostaje się kartę gwarancyjną firmy Samsung i na niej masz wykaz autoryzowanych serwisów. Tam oddajesz swój sprzęt a termin zwrotów jest określony na karcie gwarancyjnej. Owszem możesz oddać sprzęt razem z kartą do sklepu w którym kupiłeś i jeżeli sprzedawca będzie uprzejmy to załatwi całą procedurę za ciebie.

    Everything that has a beginning has an end

    1. powiedz mi... , Liu CAs 2/02/03 14:13
      gdzie napisalem, ze nie dostalem karty gwarancyjnej ?. Karte oczywiscie mam.

      -= parówkowym skrytożercom,
      mowimy NIE =-

  2. 172t i 171p , acd 2/02/03 13:37
    maja te sama matryce a roznia sie designem .Rozmawialem z przedtwawicielem Samsunga ,ktory to wlasnie mi powiedzial ,natomiast gosc w sklepie caly czas wmaiwial mi ,ze 172t ma inna ( nowasza ) matryce ...

    >>> We are The BOARD. Resistance
    is futile.<<<

    1. tez mi sie tak zdawalo... , Liu CAs 2/02/03 14:11
      tylko nie bylem pewien

      -= parówkowym skrytożercom,
      mowimy NIE =-

  3. No to jak masz kartę gwarancyjną , PKort 2/02/03 15:17
    to zobacz, kto ją wystawiał
    - jeśli sklep - to mają 14 dni (lub tyle, ile napisali na karcie) na rozpatrzenie reklamacji - po tym czasie masz dostać swój panel naprawiony albo zupełnie nowy (i gwarancja biegnie od nowa) - zajrzyj do moich postów z połowy grudnia o niemalże identycznej tematyce.
    - jeśli Samsung - to omijaj sklep, bo to tylko wydłuża sprawę i dzwoń do Samsunga - cała reszta jak powyżej.
    Ja ostro zawalczyłem i mam nowy dysk twardy, monitor naprawiony po tygodniu (+weekend+2 dni transportu), a jak w poniedziałek oddałem do serwisu MMV zepsutego GF4Ti4200 to w czwartek facet zadzwonił, czy zgadzam się na wymianę na nową kartę, ale niestety inny model - z AGPx8 i TV-Out :)))

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

    1. Mały update: , PKort 2/02/03 15:22
      monitor wysłałem w piątek, dostałem w nastepny piątek - czyli równo tydzień...

      Heavy Metal or no metal at all
      whimps and posers - Leave the Hall !!

    2. napisales... , Liu CAs 2/02/03 18:36
      "zajrzyj do moich postów z połowy grudnia o niemalże identycznej tematyce" a mozesz podac dokladny link, bo jakos nie moge znalezc. Dzieki. Pozdrawiam

      -= parówkowym skrytożercom,
      mowimy NIE =-

      1. Proszę: , PKort 2/02/03 19:09
        http://twojepc.pl/...hiwum.php?r=2002&id=30515 oraz te, które są zlinkowane.

        Heavy Metal or no metal at all
        whimps and posers - Leave the Hall !!

    3. a wiec... , Liu CAs 2/02/03 19:16
      Tak prawdę mówiąc to myślałem już o tej sprawie i wymyśliłem: jak bym oddal LCD na gwarancji, zakładając ze go nie są w stanie naprawić, musza mi dać nowy monitor, lepszy, taki sam, ale nie gorszy. Aktualnie, o ile się nie mylę, nie ma lepszej 17'tki Samsunga niż 172T, a biorąc pod uwagę to, ze na dzień dzisiejszy nawet Samsung Polska nie ma modelu 172T, wiec mogliby dać 181T, nie obraziłbym się.
      A co do karty gwarancyjnej to jest to "Samsung Electronics karta gwarancyjna" i wszędzie są pieczątki sklepu, zatem nie mam co jechac z tym monitorem do sklepu, tylko od razu do serwisu samsunga, tak przynajmniej pisze na karcie: "W przypadku wystąpienia problemów technicznych prosimy o kontaktowanie się z najbliższym lokalnym Autoryzowanym Punktem Serwisowym", i to samo powiedzial koles ze sklepu, ze mam walic prosto do serwisu.

      -= parówkowym skrytożercom,
      mowimy NIE =-

      1. Hehehe.... , PKort 2/02/03 19:20
        Nieźle kombinujesz :))) Tylko weź jeszcze pod uwagę, że może udać im się ten panel "naprawić" :)))
        Ale skoro masz gwarancję producenta, to wal do producenta, a sklep omiń, bo będzie dłużej trwało i jeszcze się naużerasz z tymi typkami, którzy tam pracują...

        Heavy Metal or no metal at all
        whimps and posers - Leave the Hall !!

        1. masz jakies GG, to spokojnie porozmawiamy , Liu CAs 2/02/03 19:24
          puki jestem online

          -= parówkowym skrytożercom,
          mowimy NIE =-

          1. Nie mam. , PKort 2/02/03 19:58
            I nie planuję. Ale e-mail działa.

            Heavy Metal or no metal at all
            whimps and posers - Leave the Hall !!

  4. 172T jest nowszy i sa spore roznice pomiedzy 171P , speed 2/02/03 18:27
    najwazniejsze w elektronice. do tego dochodzi tez ze 172T nie jest ten sam co byl 8 miesiecy temu caly czas poprawiaja z tym ze jak juz dochodzi sie do tego ze jest bardzo duzo poprawek to wypuszczaja nowy model wiosna pojawi sie najprwdopodobniej 173T bo bylo nie bylo 172T to juz "dziadek"
    :)))). po pierwszym Twojim poscie zwrocilem uwage ze musisz miec uszkodzona elektronike . zdarza sie szkoda ze tobie sie to trafilo. Dzialanie serwisow i gwarancji w polsce zawsze mnie rozkladalo w tym ci nie pomoge. Z tego co napisales to dalszym obiawem bedzie stopniowa degradacja czasow odswierzania az do momentu kiedy obraz bedzie odswierzany 2-3 razy na sekunde ,widzialem cos takiego.
    172T i 171P maja rozne matryce nie chce zaglebiac sie w to bo to tak banalne a ludzie piepsza glupoty zamiast sprawdzic .

    1. zastanawiam sie nad 171P... , Liu CAs 2/02/03 18:38
      poniewaz ma on ciekawa opcje, a mianowicie nie rozciaganie obrazu np. w 1024x768 na caly ekran, co moze sie jeszcze przydac jak wyjdzie Doom3, czy cos rownie wymagajacego, a moj sprzet nie ruszy rozdzialki 1280x1024.

      -= parówkowym skrytożercom,
      mowimy NIE =-

    2. skad masz takie info ? , acd 2/02/03 19:10
      podasz zrodla ? to skonfrontujemy ...

      >>> We are The BOARD. Resistance
      is futile.<<<

      1. btw , acd 2/02/03 19:11
        pieprza przez "rz"

        >>> We are The BOARD. Resistance
        is futile.<<<

        1. nigdzie ich nie mozna kupic... , Liu CAs 2/02/03 19:16
          a takze paru gosci a Action WAWA.

          -= parówkowym skrytożercom,
          mowimy NIE =-

        2. sorry... , Liu CAs 2/02/03 19:22
          mialo byc gdzie indziej

          -= parówkowym skrytożercom,
          mowimy NIE =-

  5. bede widzial z ... , acd 2/02/03 19:18
    ... pierwszej reki za gora 45min. ( tak sie sklada ,ze sam kupuje LCD od Samsunga - duzo slabszy model - i nawiazalem kontakt z osoba ,ktora jest serwisantem Samsunga )

    >>> We are The BOARD. Resistance
    is futile.<<<

    1. a czy moglbys... , Liu CAs 2/02/03 19:23
      dowiedziec sie czegos w mojej sprawie... bylbym dzwieczny... Pozdrawiam

      -= parówkowym skrytożercom,
      mowimy NIE =-

      1. Dobra juz wszystko wiem - Speedowi zwracam honor , acd 2/02/03 19:33
        1.W Twojej sprawie dowiedzialem sie tyle ,ze to nie ten gosc przyjume sprzed do naprawy ,a jedynie go naprawia ( dostaje go i nie ma wplywu na to gdzie i kto ja przyjmuje ) .Wiem tez ze powinienes miec oryginalna gwar. Samsunga bo to prawdopodobnie z powodu jej braku masz problemy :(
        2.Speed mial racje ( jak zwykle ) i faktycznie te dwie matryce sie roznia .Chlop faktycznie zna sie na monitorach LCD ( lepiej niz "sale manager" z Samsunga ! )

        >>> We are The BOARD. Resistance
        is futile.<<<

        1. czego sie tak uczepiliscie braku karty gwarancyjnej , Liu CAs 2/02/03 19:37
          wszystko mam, a zadaje pytania, bo nie chce zostac na miesiac bez monitora.

          -= parówkowym skrytożercom,
          mowimy NIE =-

          1. to nie ja sie czepiam , acd 2/02/03 19:44
            tylko ten koles .Ja tylko chcialem Ci pomoc i przekazalem co powiedzial ...

            >>> We are The BOARD. Resistance
            is futile.<<<

            1. sorry , Liu CAs 2/02/03 20:02
              ale jakos tak jestem troche zly i czepiam sie wszystkiego co popadnie

              -= parówkowym skrytożercom,
              mowimy NIE =-

              1. sie nie dziwie , acd 2/02/03 20:56
                na pewno wszystko bedzie OK ! Nie lam sie

                >>> We are The BOARD. Resistance
                is futile.<<<

  6. no to jeszcze jedno pytanie , Liu CAs 2/02/03 20:26
    A co jesli zawioze monitor do "Autoryzowanego Punktu Serwisowego" i monit do mnie wroci bo oni nie stwierdza smurzenia, padnietej elektroniki czy czegos podobnego ? Co wtedy zrobic ? Do kogo uderzyc ?

    -= parówkowym skrytożercom,
    mowimy NIE =-

    1. Wtedy możesz zawsze wystąpić o zwrot pieniędzy , PKort 2/02/03 21:45
      z tytułu "niezgodności z umową" - chciałeś kupić dobry, sprawny panel, który nie ma już przecież objawów smużenia (vide ten w sklepie), a ten, który dostałeś ma takie efekty. Więc jest niezgodny z umową i, o ile się nie mylę, wada ta ujawniła się w czasie krótszym niż 6 miesięcy od daty zakupu, więc według prawa towar, który nabyłeś był już nią obciążony. Możesz zażądać zwrotu pieniędzy, naprawy lub wymiany na nowy egzemplarz. Jednakże ustawa nie precyzuje, ile czasu ma sprzedawca (!!! - nie gwarant!!!) na wykonanie tych czynności...

      Heavy Metal or no metal at all
      whimps and posers - Leave the Hall !!

    2. Acha, i jeszcze jedno: , PKort 2/02/03 21:49
      czy na pewno musisz odwieźć ten monitor? Czy nie masz przypadkiem gwarancji door-2-door? Zadzwoń najpierw i spytaj, czy Samsung nie powinien Ci wskazać jakiejś firmy kurierskiej, która by za Ciebie ją zawiozła? Ja tak miałem z monitorem.

      Heavy Metal or no metal at all
      whimps and posers - Leave the Hall !!

  7. Kto z BOARD'owiczów (WAWA) posiada Samsunga 172T ???? , Liu CAs 3/02/03 19:02
    Mam taka prośbę, czy mógłbym podjechać do jakiegoś posiadacza Samsunga 172T z Warszawy, żeby dokładnie przyjrzeć się monitorowi, miałbym 101% pewności, że mój jest popsuty ? Bo jak oglądałem inny egzemplarz to miałem tylko kilka minut i nie zwróciłem uwagi na wszystkie szczegóły, a to było jakiś czas temu i już nie jestem taki pewien. Niestety teraz nigdzie już nie mają tego monitora, dzisiaj zwiedziłem kilkanaście sklepów/salonów z kompami i nigdzie go nie mieli.
    Chyba, ze ktoś może podać mi namiar na sklep w którym na 100% jest i mi go tam podłączą i dadzą się chwile pobawić (byłbym wdzięczny). Kurcze żałuję, że od razu nie zadziałałem z tym monitorem, jak tylko zobaczyłem inny model, ale wtedy jakoś nie zwróciłem na to uwagi, poza tym miałem na głowie zaliczenia, sesje itp. Niestety mądry Polak po szkodzie.

    -= parówkowym skrytożercom,
    mowimy NIE =-

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL