Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » marcin502 22:24
 » Lord Kama 22:24
 » JaroMi 22:23
 » BONUS 22:18
 » Soulburne 22:16
 » Wedelek 22:12
 » Curro 22:11
 » ProSavage 22:09
 » DJopek 22:09
 » stefan_nu 21:58
 » Flo 21:54
 » Artaa 21:53
 » yeger 21:49
 » NimnuL 21:48
 » patinka 21:47
 » Fl@sh 21:47
 » Mariosti 21:46
 » Gakudini 21:42
 » Star Ride 21:40
 » Janusz 21:31

 Dzisiaj przeczytano
 41124 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Gwarancja na hdd (21dni) , Grza 2/02/03 18:57
Dysk (BIV 60) oddalem do serwisu 13 stycznia, dzwonilem w piatek i nadal nie byl gotowy. Jutro mija 22 dzien od daty zdania towaru do serwisu, moje pytanie: czego moge zadac po 21 dniach?

a) nowego hdd
b) kasy
c) niczego i czekac dalej

Kupilem go w listopadzie 2001. Czytalem troche http://twojepc.pl/...854fb59bba5d705048ef1cb8958fd ale wiekszosc porad jest na \"po\" 1.01.2003
Pozdro i sorry za byki ;p

  1. Poczytaj tutaj: , PKort 2/02/03 19:19
    http://twojepc.pl/...hiwum.php?r=2002&id=30515

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

  2. a to sa dni robocze???? , Deus ex machine 2/02/03 20:13
    jesli robocze to odlicz te w ktorych sprzedawca nie pracuje i zwieksz sobie limit. I zobacz czy nie ma klauzuli, ze wprzypadku braku czesci i potrzeby ich sprowadzenia z zagranicy terimn naprawy przedluza sie.

    Jak dalej nic nie bedzie, to wal do nich - powinni dac nowy.

    "Uti non Abuti"

  3. Sprzedajacy , Bierioza 2/02/03 20:14
    ma 14 dni roboczych na zalatwienie tej sprawy czyli do piatku 31 stycznia o ile po drodze nie bylo jakis swiat panstwowych, ktorych nie zauwazylem. W poniedzialek 3 lutego (tu uklon w strone sprzedajacego, bo uwazam ze wszyscy jestesmy ludzmi i jeden dzien wiosny nie uczyni) musza ci dac naprawiony lub nowy. Jesli tego nie zrobia w swietle prawa mozesz zadac zwrotu pieniedzy a konkretnie kwoty jaka widnieje na dowodzie zakupu (paragon, faktura, rachunek). Wszystko to oczywiscie na podstawie przepisow ogolnych dot. gwarancji. Moze byc inaczej (termin realizacji naprawy gwarancyjnej) jesli jest to opisane w karcie gwarancyjnej ktora powinienes byl podpisac w momencie zakupu.

  4. ma dokonać naprawy , Yooras 2/02/03 21:04
    niezwłocznie wg. polskiego prawa "niezwłocznie oznacza 14 dni kalendarzowych. chyba, że oddajesz w punkcie zakupu i muszą przewieżć do serwisu to plus 7 dni kalendarzowych. w twojej sytuacji możesz żądać nowego dysku.

  5. Dzieki , Grza 2/02/03 21:52
    za konkretne odpowiedzi, odrazu pewniej bede sie czul ;) Rozumiem ze jesli kolo bedzie stawial jakies problemy moge bez wachania zadac zwrotu pieniedzy? i jezeli bedzie chcial mi dac nowy hdd to mam prawo wyboru NOWY or KASA?

    1. Nie do końca. , PKort 2/02/03 22:28
      Masz prawo zażądać zwrotu pieniędzy w momencie, w którym sprzedawca/gwarant nie wywiązał się z umowy - np. jeśli po upływie terminu określonego w gwarancji nie może oddać Ci naprawionego urządzenia lub ma ono mniejszą wartość, niż to, za które zapłaciłeś - np. zamiast 7200 ma tylko 5400rpm, ma krótszą gwarancję, etc. Jeśli dostajesz nowy dysk twardy - ten sam model lub lepszy to nie możesz żądać zwrotu pieniędzy. Ale za to przy nowym dysku gwarancja biegnie od nowa. Tylko uważaj, żebyś nie dostał BIV z roczną gwarancją - wtedy jesteś bezzasadnie stratny i ja bym żądał kasy z powrotem.

      Heavy Metal or no metal at all
      whimps and posers - Leave the Hall !!

      1. a jezeli , Grza 2/02/03 22:51
        nie dostalem zadnej gwarancji? kupowalem kilka czesci i poprosilem o fakture na swoja osobe. Co teraz? wiem ze zle zrobilem ale nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem (czy jakos tak) Podpisalem fakturke i to wszysko.

        1. Sprawdź , PKort 3/02/03 08:17
          czy na fakturze nie ma nic na ten temat napisane? Czasami zdarza się, że faktura zakupu staje się również kartą gwarancyjną.

          Heavy Metal or no metal at all
          whimps and posers - Leave the Hall !!

      2. jeszcze jedno , Grza 2/02/03 23:05
        widze ze nie maja na stanie mojego modelu, co najwyzej wersje 80GB czy moga mi ja wcisnac? oczywiscie z gwar. 3 letnia?

      3. nie , mirkrup 3/02/03 01:14
        masz racji - może dostać HDD o takich samych parametrach z okresem gwarancji tylko do końca trwania gwarancji na pierwszy kupiony dysk twardy.

        1. Dlaczego? , PKort 3/02/03 08:16
          Z czego to wynika? Przecież dostanie zupełnie nowy dysk - dlaczego miałby mieć krótszą gwarancję (pomijając sprawę 1-3 lata gwarancji)?

          Heavy Metal or no metal at all
          whimps and posers - Leave the Hall !!

        2. juz to walkowalismy:) , Iza WGK 3/02/03 13:19
          ale powiem tak
          nowy dysk = zupelnie nowa gwarabcja jaka obecnie obowiazuje na dyski (ale minimum 24 miesiace wg nowego prawa)

          How fortunate the man with none ...

          1. [ot] przy okazji Izu odbierz mail'a - przepraszam że w tym wątku. , fiskomp 3/02/03 13:57
            Przepraszam że tu i teraz, ale bardzo pilna sprawa do Izy.

            pozdrawiam,

            1. hej, juz czytalam maila i podeslalam go technicznemu , Iza WGK 3/02/03 17:18
              ktory ci poradzi cos z mobo, ale mnie martwi co innego...ze nie masz gwarancji!! Niemozliwe zebys nie dostal! A jaki na nimjest sticker?

              How fortunate the man with none ...

  6. no to jade , Grza 3/02/03 15:09
    Zobaczymy jak sie losy potocza ;)
    cd. moze nastapi...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL