|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
NWN pare pytań , GULIwer 5/02/03 22:19 Witam meczyłem kumpli, szukałem po stronach o NWN (nie wszystkich bo nie sposób ale kilku) i jakos dopatrzyć sie nie mogłem tego czego szukałem.
1. Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć o co chodzi z tymi pkt. z premia do ataku. Jeszcze póki miałem +16/+11 to se myślałem jakas premia do ataku a to drugie do udeżenia krytycznego ale gdy przeskoczyło mi na 17/12/7 to poprostu zbaraniałem. No i czy lepiej łazić z lżejsza bronią 1-6 i mieć o 5 pkt wiekszą premie do ataku czy z bronią 1-8 bez premii
2. moze znacie opis gdzie pokazane/wytłumacozne sa wszytkie zależności. mam taką sytuację. Pancerz Legionu Cienia (KP2, max premia do zrecznosci 6, premia do pancerza 4, reszta niewazna) jak zdejmuje ja to spada mi KP z 22 na 19. Nosze jednocześnie buty elfów (+2 zręczność) i jak ich nie mam założonych to KP po zdjeciu pancerza spada mi z 22 do 18. Do zreczności mam jeszcze rekawice +2 i pierścień łotrzyka +3.
ATSD zgadnijcie co zniknęło z tabelki "Co testujemy? " :)I'm only noise on wires - co do tabelki... , Tummi 5/02/03 22:31
...zniknelo to, o czym pisal DYD, ze jutro bedzie ;-))))))
T.www.skocz.pl/uptime :D - Nie wiem dokładnie, jak to jest w AD&D 3, ale , PKort 5/02/03 22:48
w drugiej edycji było to tak:
1. Wysoka siła daje: +do THAC0 (łatwiej się trafia), +do obrażeń (proste), Bend Bars/Lift Gates (% na rozgięcie krat/wyważenie ciężkich drzwi). Co do broni - zobacz, jakie obrażenia zadajesz z jedną i z drugą, ale chyba lepiej 1d6+premia.
2. Wysoka zręczność modyfikuje KP (postać jest zwinna i szybka, może robić uniki i ma świetny refleks) - reszta chyba logiczna.
3. Wszystki zależności i tabelki są w instrukcji do gry. Ewentualnie możesz ściągnąć Player's Handbook do AD&D 3rd Edition i też tam będą.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - chodzi mi o to , GULIwer 5/02/03 23:59
że przy pancerzu ten bonus nie zawsze jest taki jaki powinien i ciekaw jestem dlaczego. Tzn jak nosze samą branzolete +2zrecznośc i zbroje to po zdjeciu faktycznie KP spada o 6 ale jak dorzucam cos z + zreczność albo np. wymienie branzolete na pierscień i mam z rzeczy +3 zreczność to po zdjeciu zbroi mam KP-5 gdzie przy zbroi pisze że max premia za zreczność to 6. wiec na co to ??
Aha ja korzystam z modyfikatora zręczności w walce (finezja w walce ale tylko lekkie bronie i rapier za to choróbska mnie nie ruszają :)) i chciałem skorzystać dwa razy wysokie KP i mozliwość lepszego siepania :) ale KP nie rośnie od momentu jak bonus za zreczność jest wiekszy niz 2pkt.
Co do broni moge mieć miecz długi 1-8 + obrazenia od lodu albo rapier +7 z tych pkt "premia do ataku" 12/7/2 vs 19/14/9 (choć póki co nie wiem co konkretne liczby znaczą). Chyba rapier bo jakbym częściej trafiał
Aha prosze o takie proste wytłumaczenie bo ja z gier planszowych z tych klimatów to tylko w magie i miecz grałem :)
ide poszukac player's handbook mam nadzieje że gdzies pdf lub chocby txt znajde do zaciągniecia
Tummi wiesz 4 dni zaległości na boardzie :) i pewno w weekend kolejne dwa dni dojdąI'm only noise on wires - Z tym pancerzem to zamotałeś strasznie ... , Tiamat 6/02/03 01:48
... więc jeszcze parę razy przeczytam, to może mi się przejaśni i wtedy odpiszę.
A co do liczb .. to nie jest to czasem tak, że masz 3 ataki na rundę i każdy atak ma swoje bonusy ?
I jeszcze uwaga - w 3rd D&D nie ma już THAC0 :P
Pozdro,-+- TmT ---
Jest 10 grup ludzi - jedni rozumieją kod
binarny, drudzy nie. - heh , GULIwer 6/02/03 02:29
żebym ja wiedział jak to opisać i zebym wiedział co to THAC0. Ale jak juz napisałem z D&D nie miałem dotychczas do czyneinia ani w wersji papierowaj ani komputerowej
1. BROŃ. Moze i dobrze myślisz bo wczesniej przed 10 poziomem miałem tylko dwa moze przy powiedzmy to 15 bedą 4 ataki na runde a przy 20 aż 5
2. ZBROJA. Chodzi o to że w opisie do zbroi pisze. max premia do zreczności 6, wiec se myślałem ze dopiero jak bede miał rzeczy co dodaja 6 do zreczności to przesatnie sie dodawać do KP a tymczasem juz przy +3 premie do KP za zreczność sie niwelują. Dam przykłądy:
1. postac bez zbroi KP 17 zakąłdam zbroje KP 23 (6 jak miało być)
2. zakąłdam brnazolete +2 zreczność (+1KP) i zbroje (+6KP) i w sumie mam 24
3. zakąłdam pierścień +3 zreczność (+2KP/19) i zbroje i mam w sumie wciąz KP 24 czyli za zbroje +5KP a do zreczności mam dodane tylko 3pkt.I'm only noise on wires - dlatego , marsmok 6/02/03 08:47
ze bonus dostajesz tylko za niepazyste i tak 12/1 ; 14/2; 16/3 itd max 32/12. Maksymalna premia za dex-wiadomo im ciezsza zbroja tym bardziej ogranicza ci ruchy. Polukaj na forum IG http://gry.wp.pl/igforum/index.php tam napewno znajdziesz to czego szukaszRyzen2700X,16GB,Asus PrimeX470-Pro, M2 SA1000M8
SSD 4x256GB, 3TBHDD,Asus GTX 970,Tagan
700W. - chyba zaczynam kumać , GULIwer 6/02/03 12:18
chodzi o to że to jest stopniowana utrata premii do +6zręczność a nie od tego pkt. czyli za zreczność +2/KP6 (2 + 4) za +3/KP5, za +4/4 za +5/3 za +6/2 (2+0 premii) a od 7 moze leci na minus czyli leci po bazowej KP. Nie mam póki co tyle rzeczy co dają zręczność wiec sprawdzic nie mam jak. Ale to wydaje sie logiczne
No to sprzdam co sprzedac mam i ide do Luskan :)
ATSD szkoda że swoboda nie niweluje kary za noszenie zbyt wielu rzeczy byłoby cool :)I'm only noise on wires
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|