|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Ha ha ha ha ha chyba Futuremark dogadalo się z Ati , Micky 12/02/03 11:21 Właśnie znalazłem na gry-online taki tekst - cyt.
(...)
Minimalne wymagania 3DMarka 2003 przedstawiają się następująco:
Procesor z zegarem 1000MHz (wynik testu w programie PCMark2002 CPU równy 2500 lub lepszy)
256MB pamięci RAM (rekomendowane 512MB)
1.0GB wolnego miejsca na dysku twardym
System Windows 98/SE/ME/2000/XP
32MB karta graficzna współpracująca z DirectX®9.0 i w pełni zgodna z DirectX®7.0
Oficjalna strona firmy Futuremark.
Na koniec wspomnę, iż korporacja nVidia podała, że nie traktuje programu 3DMark 2003 jako podstawowego programu świadczącego o możliwościach kary graficznej, ponieważ jak to określono: "3DMark 2003 nie odzwierciedla technologii w jakiej obecnie produkowane są gry" :) Szczegóły dotyczące tego oryginalnego wniosku znajdują się tutaj. - link do Gamespot-a(...)
koniec cyt.
Sądząc po oświadczeniu NVidii ich najnowsze dzieło FX bardzo "wybitnie" prezentuje się w 3DMark-u.
A swoją drogą to chyba już wyczerpały się możliwości przerabiania architektury TNT - chyba że dokleją jeszcze jeden lub nawet trzy FX-y oraz własny generator prądu, no i będziemy mieli NVidia VooDoo Force 6000 FX Pro- a czy przypadkiem , Sznaps 12/02/03 11:28
Geforce to nie jest technologia , która zastąpiła TNT?? Z tego co pamietam to geforce był reklamowany jako nowa architektura a nie kontynuacja starszych kości.Every one of us has heard the
call !!! !!! !!! - jak zauwazyles , Tiges 12/02/03 11:31
byl REKLAMOWANY ...Tiges/WIZZ.arts - też gdzieś o tym czytalem , masza 12/02/03 11:33
że to nowa architektura..Pozdrowionka !!! - o ile pamietam, wraz z GF256 powstala architektura , bwana 12/02/03 11:37
z jednostka T&L, w TNT tego nie bylo, przynajmniej oficjalnie."you don't need your smile when I cut
your throat" - No tak nie bylo... , Wolf 12/02/03 11:42
Wzieli TNT2, dodali T&L i jescze kiulka badziewi drobnych...Vey iz mir! - nie no ot tak po prostu , Sznaps 12/02/03 11:47
to się nie dodaje....zmianie musiał ulec cały układ.Every one of us has heard the
call !!! !!! !!! - Projektowanie procesorów polega na układaniu klocków , zartie 12/02/03 12:00
czyli bloków funkcjonalnych. Ati jakiś czas temu całkowicie od podstaw zaprojektowało nową architekturę (czyli nowe klocki) i teraz to procentuje.Gdybym dostawał złotówkę za każde przekleństwo pod adresem Microsoftu już dawno byłbym milionerem
- a taki drobny szczegol , Meteor 12/02/03 12:09
ze zmieniono wewnetrzna architekture na 256 bitow i kontroler pamieci na wsparcie 128 bitowego DDR zapomnielismy ? :)Tak, naleze do grupy trzymajacych
kierownice i jestem z tego dumny!
Pzdr. Univega,Author&Meteor - nie zapomnielismy, ale do obalenia hipotezy , bwana 12/02/03 13:49
wystarczy JEDNO od niej odstepstwo."you don't need your smile when I cut
your throat"
- He he ;) , NimnuL-Redakcja 12/02/03 12:24
kiedys nVidia robila prrzekręty ... zgadza sie ?Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - A do ATI 9700 to nie potrzebujesz przypadkiem tez oddzielnego zasilania? , robert71 12/02/03 13:07
chlipie szmocy az milo !!!*** ********** *** ** ******* *******. - No i wreszcie odpaliłem tego gniota , Micky 12/02/03 22:46
wynik 1860 - odjechałem.
A najlepsze są teksty gości od Radka 9700Pro 4000, 5000, 6000 - poproszę o szczegóły: jakie filtrowanie tekstur, czy FSAA, jaka rozdzielczość, jakość tekstur, mipmaping itd, jakieś tam super szczegóły w akcji z trolami - kurde jakie szczegóły - lepsze widzę w Morrowind i gierka chodzi płynnie - jedyne co zwraca uwagę to czuprynka tej laluni, reszta to żadna rewelacja. To samo można powiedzieć o tej akcji w kosmosie, tam to chyba cała moc GPU idzie na generowanie głębokiej czerni przestrzeni kosmicznej, a najlepsze jest to że w akcji z samolocikami gdzie dzieje się najwięcej framerate osiągał nawet 160 fps. Przeczytałem gdzieś również że Nature jest mocno porawione - no nie wiem wersja w 2001 wyglądała dużo lepiej (naturalniej).
Podsumowując możliwości sa dwie albo DX9 to straszna kicha albo 3DMark doczeka się wkrótce SP1.- IMHO , GULIwer 15/02/03 02:38
poprostu w scenach 2 i 3 (bo 4 nie uświadczyłem na radku8500 :)) jest masa ścianek i innych obiektów do wyliczenia, które w grach byłby zbędne, albo zastosowałoby sie sztuczkisjakies, ale tu poprostu musi byc cięzko by dac twórcom czas na stworzenie kolejnego 3dmarka i żeby w tym czasie wyniki obecnego nie sięgnęły 10-15tyśI'm only noise on wires
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|