Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » XepeR 06:40
 » resmedia 06:12
 » ngP 05:53
 » hokr 05:53
 » NimnuL 05:42
 » coolio 04:55
 » Martens 04:52
 » NWN 04:42
 » selves 03:38
 » Bonifacyz 03:06

 Dzisiaj przeczytano
 36872 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Ha ha ha ha ha chyba Futuremark dogadalo się z Ati , Micky 12/02/03 11:21
Właśnie znalazłem na gry-online taki tekst - cyt.
(...)
Minimalne wymagania 3DMarka 2003 przedstawiają się następująco:

Procesor z zegarem 1000MHz (wynik testu w programie PCMark2002 CPU równy 2500 lub lepszy)
256MB pamięci RAM (rekomendowane 512MB)
1.0GB wolnego miejsca na dysku twardym
System Windows 98/SE/ME/2000/XP
32MB karta graficzna współpracująca z DirectX®9.0 i w pełni zgodna z DirectX®7.0
Oficjalna strona firmy Futuremark.

Na koniec wspomnę, iż korporacja nVidia podała, że nie traktuje programu 3DMark 2003 jako podstawowego programu świadczącego o możliwościach kary graficznej, ponieważ jak to określono: "3DMark 2003 nie odzwierciedla technologii w jakiej obecnie produkowane są gry" :) Szczegóły dotyczące tego oryginalnego wniosku znajdują się tutaj. - link do Gamespot-a(...)
koniec cyt.

Sądząc po oświadczeniu NVidii ich najnowsze dzieło FX bardzo "wybitnie" prezentuje się w 3DMark-u.
A swoją drogą to chyba już wyczerpały się możliwości przerabiania architektury TNT - chyba że dokleją jeszcze jeden lub nawet trzy FX-y oraz własny generator prądu, no i będziemy mieli NVidia VooDoo Force 6000 FX Pro

  1. a czy przypadkiem , Sznaps 12/02/03 11:28
    Geforce to nie jest technologia , która zastąpiła TNT?? Z tego co pamietam to geforce był reklamowany jako nowa architektura a nie kontynuacja starszych kości.

    Every one of us has heard the
    call !!! !!! !!!

    1. jak zauwazyles , Tiges 12/02/03 11:31
      byl REKLAMOWANY ...

      Tiges/WIZZ.arts

    2. też gdzieś o tym czytalem , masza 12/02/03 11:33
      że to nowa architektura..

      Pozdrowionka !!!

    3. o ile pamietam, wraz z GF256 powstala architektura , bwana 12/02/03 11:37
      z jednostka T&L, w TNT tego nie bylo, przynajmniej oficjalnie.

      "you don't need your smile when I cut
      your throat"

      1. No tak nie bylo... , Wolf 12/02/03 11:42
        Wzieli TNT2, dodali T&L i jescze kiulka badziewi drobnych...

        Vey iz mir!

        1. nie no ot tak po prostu , Sznaps 12/02/03 11:47
          to się nie dodaje....zmianie musiał ulec cały układ.

          Every one of us has heard the
          call !!! !!! !!!

          1. Projektowanie procesorów polega na układaniu klocków , zartie 12/02/03 12:00
            czyli bloków funkcjonalnych. Ati jakiś czas temu całkowicie od podstaw zaprojektowało nową architekturę (czyli nowe klocki) i teraz to procentuje.

            Gdybym dostawał złotówkę za każde przekleństwo pod adresem Microsoftu już dawno byłbym milionerem

      2. a taki drobny szczegol , Meteor 12/02/03 12:09
        ze zmieniono wewnetrzna architekture na 256 bitow i kontroler pamieci na wsparcie 128 bitowego DDR zapomnielismy ? :)

        Tak, naleze do grupy trzymajacych
        kierownice i jestem z tego dumny!
        Pzdr. Univega,Author&Meteor

        1. nie zapomnielismy, ale do obalenia hipotezy , bwana 12/02/03 13:49
          wystarczy JEDNO od niej odstepstwo.

          "you don't need your smile when I cut
          your throat"

  2. He he ;) , NimnuL-Redakcja 12/02/03 12:24
    kiedys nVidia robila prrzekręty ... zgadza sie ?

    Gdyby nie wymyślono elektryczności,
    siedziałbym przed komputerem przy
    świeczkach.

  3. A do ATI 9700 to nie potrzebujesz przypadkiem tez oddzielnego zasilania? , robert71 12/02/03 13:07
    chlipie szmocy az milo !!!

    *** ********** *** ** ******* *******.

  4. No i wreszcie odpaliłem tego gniota , Micky 12/02/03 22:46
    wynik 1860 - odjechałem.
    A najlepsze są teksty gości od Radka 9700Pro 4000, 5000, 6000 - poproszę o szczegóły: jakie filtrowanie tekstur, czy FSAA, jaka rozdzielczość, jakość tekstur, mipmaping itd, jakieś tam super szczegóły w akcji z trolami - kurde jakie szczegóły - lepsze widzę w Morrowind i gierka chodzi płynnie - jedyne co zwraca uwagę to czuprynka tej laluni, reszta to żadna rewelacja. To samo można powiedzieć o tej akcji w kosmosie, tam to chyba cała moc GPU idzie na generowanie głębokiej czerni przestrzeni kosmicznej, a najlepsze jest to że w akcji z samolocikami gdzie dzieje się najwięcej framerate osiągał nawet 160 fps. Przeczytałem gdzieś również że Nature jest mocno porawione - no nie wiem wersja w 2001 wyglądała dużo lepiej (naturalniej).
    Podsumowując możliwości sa dwie albo DX9 to straszna kicha albo 3DMark doczeka się wkrótce SP1.

    1. IMHO , GULIwer 15/02/03 02:38
      poprostu w scenach 2 i 3 (bo 4 nie uświadczyłem na radku8500 :)) jest masa ścianek i innych obiektów do wyliczenia, które w grach byłby zbędne, albo zastosowałoby sie sztuczkisjakies, ale tu poprostu musi byc cięzko by dac twórcom czas na stworzenie kolejnego 3dmarka i żeby w tym czasie wyniki obecnego nie sięgnęły 10-15tyś

      I'm only noise on wires

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL