Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Irix 20:48
 » rzymo 20:44
 » Artaa 20:39
 » unodgs 20:34
 » Zibi 20:32
 » Kenny 20:32
 » Markizy 20:30
 » rooter666 20:24
 » DJopek 20:24
 » bodeq 20:21
 » elliot_pl 20:11
 » J@rek 20:08
 » NimnuL 20:08
 » burz 20:01
 » madsheep 19:59
 » XepeR 19:57
 » Pietka 19:54
 » myszon 19:53
 » Syzyf 19:48
 » P@blo 19:46

 Dzisiaj przeczytano
 27902 postów,
 wczoraj 35811

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

POMOCY !!! Do osób co kupowali coś w Komputroniku !!! , no13 13/02/03 15:02
Jakie dokumenty dostaliscie???

Bo sprawa jest taka ze padła mi plyta glowna - wiec ją odesłalem. Z dokumentów miałem tylko "Wydanie z magazynu" "faktura VAT" - więc zrobiłem ksero i im wyslalem razem z płytą. Dzisiaj dzwonię i jakiś koleś mi mówi że nie dostarczyłęm karty gwarancyjnej na ktorej powinien widniec numer seryjny !!! - i co mam zrobic..... ??????

Iron Maiden

  1. serio nie miales karty gwarancyjnej? , Ranx 13/02/03 15:08
    uuuu jakby problem.....
    teoretycznie moga miec w dokumentach (system elektroniczny) kopie karty gwarancyjnej przypisanej pod fakture ale nie musza.... przeca czasem elementy maja niezalezne karty gwarancyjne wypisywane np recznie.
    i jest zonk....
    zadzwon do serwisu i pogadaj grzecznie.
    ale szanse masz male:(((

    o roztramtajdany charkopryszczańcu...

  2. no mam trzy dokumenty , J@rek 13/02/03 15:11
    1. karta gwarancyjna na moje nazwisko i z numerem produktu
    2. Wydanie z magazynu
    3. Paragon taki z kasy fiskalnej i taki wiekszy drukowany na laserowce :)

    aha i jeszcze kwit servisco :))

    Aspire5, Honda NC700SD, Mustang M4, Orkan
    3, Talon 4

  3. fuck!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , no13 13/02/03 15:16
    nie mam zwyczaju wypieprzać gwarancji tym bardziej ze plyta miała 2 miesiące :/

    Iron Maiden

  4. jestem przekonany ze nie dostalem karty gwarancyjnej... , no13 13/02/03 15:20
    ...
    nie zwróciłem na to uwagi bo myslalem ze wszystko mam (WZ, VF) a tu dupa, przeciez w niektorych sklepach nic nie daję !

    jestem załamany, bo pewnie 300 zł jestem w plecy......

    Iron Maiden

  5. to masz problem i to duzy, ale ... , Iza WGK 13/02/03 15:24
    mozna dochodzic na podstawie dowodu zakupu (wogole faktura jest najwazniejeszym dokumentem). Musisz im udowodnic ze to ich plyta, a poniewaz jest ich sticker:) Oni sami tego nie
    naprawiaja, ale odsylaja do hurtowni, wiec SERIAL NUMBER jest w hurtowej bazie. Jesli im przyjma znaczy sie ze ich:)

    ps. nikt nie robi kopii kart gwar. Za duzo pitolenia sie, wiec na to nie masz co liczyc.

    Wogole to powinienies sprawdzic jak dostales przesylke, bo na 99% karta powinna byc.:( No ale po ptokach

    A wogole to mogles zamowic u nas;)) Ja zawsze swoja lapka wypisuje gwarancje:)

    How fortunate the man with none ...

    1. to ja poprosze o autograf pod gwarancją :) , Thadeus 13/02/03 18:28
      :)))))

      ...

      1. a zamawiales cosi:DD? , Iza WGK 13/02/03 18:58
        Hihi, kiedy bedziesz w wawie lobuzie;)? Jakies piwo by sie przydalo:)) Bo juz suszy;)

        How fortunate the man with none ...

        1. jutro mnie nie bedzie na pweno :) mamy obrone w labie , Thadeus 13/02/03 20:03
          i bede za dj robil na oblewaniu a juz znajoma szykuje odpowiednie trunki na jutro :) juz dzis tajemnicza mieszanka owocowoj etanolowa (100% etanolik czysty do analizy :) ), jakis wina do tego (poncz z czerownego wytrawnego i jabluszek ) wszytski do jutra sie przegryza w takich 7 litrowych kolbach :) - nie ma to jak zabawa grona naukowego :)

          Moze porfesor swojej sliwowicy przyniesie


          A tak wracajac do tematu zakopowego to wlasnie sie zastanawaialeem nad zakupami. I mam nadzije dostac jakas Fotke z autografem gratis ;]

          ...

  6. Upsss.... , Minus 13/02/03 15:26
    To ja kupowałem z Grala i nie mam żadnej karty gwarancyjnej... w razie awarii odsyłam im towar z kopią faktury (chyba) na stronie jak zamawiałem nic nie pisało że dostane karte gwarancyjną.... Lepiej kup se z grala następnym razem :)

  7. Dzwoniłem przed chwilą drugi raz i gadałem z innym kolesiem. , no13 13/02/03 15:32
    Mówie mu na samym wstępie że karty gwrancyjnej nie dostałem. Nawet jak dostałem maila od szefa serwisu z numerem RMA (potrzebny do reklamacji) to napisał że mam wysłać kopie/ksero WZ i VF - więc tak zrobiłem. Nawet nic nie wspomniał o karcie gwarancyjnej - więc myślałem ze wszystko ok, a tu nagle koles wyskakuje ze karta gwarancyjna potrzebna...
    ......
    ale wracając do telefonu to mówie kolesiowi: ze karty nie dostałem i jestem zdziwiony ze teraz jest potrzebna bo miałem wyslac tylko kopie wz/vf....... to ten mi wyskakuje na sam koniec z tekstem zebym ta cholerną karte gwar. wysłał !!! ręce mi opadły...... dowidzenia, prosze zadzwonic jutro jak bedzie szef... i tule..... bueeeeeeeee Komputronik SUX !!!

    Iron Maiden

  8. adresik , no13 13/02/03 15:41
    http://www.bitserwis.pl/~no13/komputronik_sux/

    możecie luknąć ? tam są skany WZ i VF, jak by nie było to na WZ w polu kod napisane jest ręcznie S/N XXXXXXX (jak sie nie myle) nie wiem

    Iron Maiden

  9. na wydaniu z magazynu jest serial , Iza WGK 13/02/03 15:52
    oczywiscie. W czymi oni maja problem?? Przeciez jest serial...A tu chodzi tylko i wylacznie o sprawdzenie czy plyta jest ich :| Ajest, to o co chodzi?

    How fortunate the man with none ...

    1. boze !!!!!!! , no13 13/02/03 16:08
      co za ludki,

      zadzwoniłem trzeci raz i mówie kolesiowi ze przeciez na WZ pisze s/n....... oooaaaaooonnnn zaczął sie tłumaczyć ze pewnie osoba ktora otwierała paczke nie zwróciła uwagi iiiiii....... głupie gadanie....
      szkoda tylko ze jak wczesniej mu mówiłem ze cos jest napisane w polu kod na WZ to mi przerywal i mowil ze to nie to...
      powiedzial ze niby juz wszystko OK, postarają sie "odtworzyć gwarancję" i reklamacja potrwa ok. 14 dni

      Jutro musze zadzwonić jak ten szef będzie bo nic z tego nie rozumiem... i musze mieć pewność że wszystko się juz wyjaśniło

      Iron Maiden

  10. plyta byla kupowana w zeszlym roku jeszcze ?? , piszczyk 13/02/03 16:01
    jak tak, to jak ci nie uznaja gwarancji - to skorzystaj z rekojmi i jush! Jesli natomiast kupiles w nowym roku - to tesh nienajgorzej, bo teraz jest zamiast rekojmi - "odpowiedzialnosc sprzedawcy" i to trwajaca 2 lata! tak czy siak powinno wyjsc na twoje, o ile tylko masz orginalny i czytelny dowod sprzedazy.

    takie tam klamoty . . .

    1. "odpowiedzialność sprawcy"??? , Corum 13/02/03 16:04
      Czy to weszło juz od początku stycznia??? i czy naprawde trwa 2 lata??? jak mozesz to skrobnij mi info o tym...

      1. weszlo , piszczyk 13/02/03 16:56
        ale szczegolow jeszcze nie znam - patrz post IzyWGK

        takie tam klamoty . . .

  11. gwarancja , Corum 13/02/03 16:02
    wszystkie srevisy pracuja podobnie, i najpierw mowia ze chca tylko fakture/paragon a dopiero pozniej przypominaja o karcie gwarancyjnej... teoretycznie przysługuje Tobie rok renkojmi(patrz polskie prawo) i tak samo teoretycznie sprzedawca powinien na fakturze umieszczac dokladny opis sprzetu ktory sprzedaje, razem z s/n... ale to jest teoria.... w praktyce po prostu trafiłeś na jakiegos goscia ktory uwarza ze jego stanowisko jest najwarzniejsze i ma to w d... ze to ty jestes klientem a on dzieki tobie zarabia na zycie:) Porozmawiaj z szefem tej firmy i jesli to nic nie da .... tz beda dalej chcieli karte gwarancyjna to wtedy pozostaje motyw z hurtownia, w niej mogą łatwo sprawdzić czy to ich czy nie ich sprzęt... jesli nie badą chcieli to.. sam nie wiem... radze wybierac inna firme albo od razu sprawdzac gwarancje... sprzedawcy czesto wykorzystuja niewiedze klijentow na temat przysługującym im praw konsumenckich... zawsze możesz zadzwonic do rzecznika praw konsumenta... i tam dowiedzieć się co mozesz jeszcze zrobic... powodzenia

    1. wiec tak: , Iza WGK 13/02/03 16:11
      weszlo juz i dziala od 1go stycznia. My nie mozemy sprzedawac towaru co ma 12 miechow gwarancji osobomy prywatnym (ale juz firmom tak, bo to sie wtedy mowi obrót specjalistyczny)

      Jest tak - dziala od 1 go stycznia 2003 ale nie ma jeszcze przepisow wykonawczych, Ale jak wejda przepisy, to znajac zycie nie bedzie dzialalo od dnia wejscia przepisow ale od tego 1.01.
      Pozdrofka

      How fortunate the man with none ...

  12. nie trzeba podawac serialu na fakturze , Iza WGK 13/02/03 16:14
    nawet w teorii...od tego jest karta gwarancyjna. A z rekojmi mozesz skorzystac z rekojmi (masz 12 miesiecy od daty zakupu, ale no13 musi wyslac im formularz ze chce z niej korzystac!!
    na www.federacja-konsumentow.org jest taki gotowy do wpelnienia i musi wyslac im najlepiej poleconym
    To jedyne wysjcie zeby musieli uznac reklamacje BEZ KARTY GWARANCYJNEJ

    How fortunate the man with none ...

  13. Ze strony komputronika.... , KURAK 13/02/03 16:31
    sprzęt, do którego nie będzie dołączony dokument wydania magazynowego, będący podstawą roszczeń gwarancyjnych, nie będzie przyjęty do reklamacji; możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu po weryfikacji, czy dany sprzęt podlega gwarancji (nasza wewnętrzna procedura)

    serwis ma prawo zażądać od nabywcy dokument zakupu, gdy oznaczenia na dokumencie magazynowym budzą wątpliwości serwisanta

    Sprzęt musi być dostarczony do wskazanego przez firmę serwisu (po uprzednim otrzymaniu numeru RMA). Jeżeli do sprzętu dostarczona jest karta gwarancyjna producenta, nabywca zobowiązany jest realizować swoje prawa w jego sieci serwisowej. W takim przypadku nie jest dopuszczalne angażowanie pracowników firmy Komputronik w procedurę reklamacyjną. Firma Komputronik nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu działalności sieci serwisowej producenta, stąd też nie zajmuje się pośrednictwem przy naprawie sprzętu, który winien być serwisowany w tejże sieci.

    To chyba wszystko wyjasnia-a sie troche przestrachalem bo sam tam kupile plyte i tesz nie mam karty gwarancyjnej
    pozdr

    1. co to wyjasnia? , no13 13/02/03 16:47
      co innego jak masz gwarancje producenta a co innego do sklepu

      Iron Maiden

  14. kupilem tam 2 dni temu obudowe i mam tylko fakture vat.... , w1lko 13/02/03 16:34
    nic wiecej.......

  15. Czytales ... , KURAK 13/02/03 16:56
    dokladnie co tam jest napisane??
    Jezeli nie dostales karty gwarancyjnej to podstawa do roszczen gwarancyjnych jest WZ---Jakbys dostal karte gwarancyjna to bys musial naprawiac w serwisie producenta!!! KPW?? :-)

  16. jezuuu..to jest plyta glowna. Gwarancja jest Komputronika , Iza WGK 13/02/03 17:01
    (spezedawcy) Zewnetrzna gwarancja producenta (tak ma np LG) to co innego i tej sprawy absolutnie nie dotyczy.

    >>Jakbys dostal karte gwarancyjna to bys musial naprawiac w >>serwisie producenta!!! KPW?? :-)
    Moze nie rzoumiem ciebie:0 Ale NIE BEDZIE musial naprawiac w serwisie producenta, tylko i wylacznie w KT. Wogole kupujac nie ma stycznosci z producentem tak jak i sklepy tez nie:) (tylko z hurtowniami).

    Oto schemat
    zepsuło sie --> oddajemy sprzedacy --> KT oddaje do hurtowni(14 dni roboczych na naprawe) --> hurtownia oddaje producentowi (badz od razu wuymienia na nowy np dyski, ktorych sie wogole nie naprawia:) --> i odwrotnie. Taka trase pokona Twoja plyta no13. A na kazdym kroku w kazdej bazie jest SERIAL NUMBER i sticker:) Nieziezko poznac ze plyta jest ta sama co ci sprzedali...

    How fortunate the man with none ...

  17. No... , KURAK 13/02/03 17:12
    przeciez pisze ze jak by dostal z plyta karte gwarancyjna to by musial naprawiac w serwisie producenta(tak jest napisane na stronie komputronika) tak jak jest z wlasnie z LG.A on nie ma karty tylko WZ .I wlasnie on nie dostal karty tylko Wz. Jeszcze raz cyt." Jeżeli do sprzętu dostarczona jest karta gwarancyjna producenta, nabywca zobowiązany jest realizować swoje prawa w jego sieci serwisowej" a komputronik nie daje kart tylko na podstawie wz jest gwarancja-tak ze sie nie ma co martwic brakiem karty gw.

  18. I jeszcze jedno... , KURAK 13/02/03 17:15
    cyt.Moze nie rzoumiem ciebie:0 Ale NIE BEDZIE musial naprawiac w serwisie producenta
    Przeciez napisalem "JAKBYŚ DOSTAL KARTE" a on nie dostal!!!

    1. to powiedz mi co w jego przypadku jest nie tak? , Iza WGK 13/02/03 17:24
      >>>przeciez pisze ze jak by dostal z plyta karte gwarancyjna to by musial naprawiac w serwisie producenta

      On NIE MOZE naprawiac w serwisie producenta z karta czy bez karty. Gwarantem jest tutaj tylko i wylacznie KOMPUTRONIK ktory producentem nie jest i nie ma innej opcji...
      Karta gwarancyjna w tym przypadku (na twgo mainborda) to druczek komputronika przeciez - a jesliw tym przypadku jest to ta WZ to powiedz czemu sie czepiaja no13 ze nie ma karty skoro wszytsko w takim razie im WYSLAL?

      How fortunate the man with none ...

  19. ja sie nie znam na tym , no13 13/02/03 17:21
    ale moze jest roznica między kartą gwarancyjną producenta a komputronika... (?)

    przeciez w regulaminie pisze: "do sprzętu dostarczona jest karta gwarancyjna PRODUCENTA !!!, , nabywca zobowiązany jest realizować swoje prawa w jego sieci serwisowej"

    Iron Maiden

  20. znowu... , KURAK 13/02/03 17:43
    cyt.>On NIE MOZE naprawiac w serwisie producenta z karta czy bez karty<
    Ja nie wnikam gdzie powinien naprawiac tylko dalem przyklad co komputronik pisze na swoich stronach w dziale reklamacja-niechce mi sie po raz kolejny cytowac ale skoro nie dostal karty GW to sie gostek z telefonu myli bo reklamuje na podstawie WZ i niema sie o co martwic bo reklamacja powinna byc przyjeta ew. w razie watpliwosci i dalszych trudnosci moze sie powolac wlasnie na ten regulamin.I wedlog KP jakby mial karte GW to oni by umywali od tego rece.

  21. looooooooool , RusH 14/02/03 00:40
    kurak nie masz racji, nie masz o tym pojecia i piszesz to co wywnioskowales z zapisuf na stronie komputronika. KT moze sobie napisac nawet ze "reklamacji po odejscu od kasy nie uwzglednia sie" - nie znaczy to wclae ze tak jest - PRAWO JEST JEDNO i ma moc nadszedna.

    Iza ma racje , az dziwne - w koncu to kobieta :PPPPP

    no13 ty jak zwykle mieszasz :)
    Zapisales sobie nazwiska osob ktore cie olewaly telefonicznie ? Zadzwon do szefa i powiedz mu o tych osobach i o szumie jaki zrobiles w necie z powodu ich niekompetencji. O stresie , o tym ze stwierdzili ze bez gwarancji to ty mozesz spadac itd.
    W twoim przypadku wazna jest WZ'ka z numerem seryjnym plyty.
    Jak ci tego nie zalatfia to napisz tutaj o tym. Kazda antyreklama KT jest dobra :)
    Lubie KT - jak mam cos sprzedac to zawsze mowie ludziom zeby sobie ceny w KT lookneli i stan magazynu, zwykle towar jest 10% droszszy i "brak w magazynie". Nawet jak jest niby w magazynie to po zamowieniu sie okazuje ze oops sory , skonczylo sie :P.

    I fix shit
    http://raszpl.blogspot.com/

    1. dzieki Rush za mile slowa , Iza WGK 14/02/03 12:16
      NAWET KOBIETA moze miec racje:)))))));)
      :* 4U i ty tez masz racje:| Prawo jest jedno a ja polecam www.federacja-konsumentow.org
      ps. na kabelki tez dajecie gwarancje;)?

      How fortunate the man with none ...

  22. Nie wiem... , KURAK 14/02/03 12:25
    czy piszesz bo lubisz czy ze tak wypada???A co ja q...a napisalem ze na podstawie WZ maja mu przyjac a ty mi walisz ze nie mam racji i powtarzasz to samo!!!!????
    >>cyt: nie masz o tym pojecia i piszesz to co wywnioskowales z zapisuf na stronie komputronika
    -a z kad mialem wywnioskowac ze strony siriusa :-)
    Ty chyba nie masz pojecia co napisalem albo nie umiesz tego zinterpretowac--Ja mu dalem tylko przyklad ze w rozmowie z gostkiem moze przytoczyc to co oni pisza na swojej stronie(powolac sie na ten zapis)
    a jak to nie pomorze to wiadomo ze zostaje droga prawna i odpowiednie przepisy- ale po co odrazu do pihu biegac jak moze ich tym przekonac.Tak czy tak- najpierw musi z nimi gadac a poznie dopiero powolywac sie na przepisy prawne.
    I jeszcze jedno napisz dokladnie gdzie nie mam racji!! Chociaz to tylko twoje zdanie, to napisz.

    1. mleeee , RusH 14/02/03 21:31
      ty zacytowales jakies bzdoory z ich strony i sie upierales przy tej karcie gwarancyjnej :/

      polskie prawo stanowi ze NAWET jak ci dadza np zewnetrzna gwarancje LG to masz prawo meczyc sklep, zeby to ONI ja zalatwili, bo to ONI ci sprzedali.

      I fix shit
      http://raszpl.blogspot.com/

      1. Ale .. , KURAK 14/02/03 22:41
        caly czas mi chodzilo o to ze jakby mieli dalej fonty to by sie mogl powolac wlasnie na te ich bzdury a pozniej w razie odmowy dalej walczyc :-)
        pozdr.

  23. dzisiaj zadzwoniłem jeszcze raz zeby sie upewnic , no13 14/02/03 14:39
    i plyta juz oddana do hurtowni..... czy gdzies tam gdzie powinna ;)

    po raz kolejny przekonuje sie ze zakupu w realnym swięcie są najlepsze..... fakt ze przewaznie jest drozej ale lepiej dopłacic to pare złotych i później nie piepzyć sie przez telefon z takimi problemami :)

    Iron Maiden

  24. na przyszłość polecam Pronoxa , Carmamir 14/02/03 17:32
    jeśli masz z nimi umowę podpisaną, to przyjeżdzasz do nich oni się tam nie pitolą, wymieniają od ręki jeśli mają na stanie i tyle. (o ile często i dużo u nich kupujesz)

    No to się wkopałem...

  25. Fajnie... , KURAK 14/02/03 19:55
    ze zalatwiles-mnie czeka niestety reklamacja u nich tez przez neta :-( i tez plyty glownej-no ja odnioslem wrazenie ze w necie jest niestety dalej drozej niz na zywca -tymbardziej ze dochodzi cena za przesylke :-( .

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL