|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
sklep.frazpc.pl -> sirius.pl = BRAK ZETELNOSCI , Holyboy 8/03/03 01:35 najpierw link do fotek http://holyfiles.celinternet.pl/...ius_zalman.html - podczas ladowania jpegow przeczytacie akurat posta...
Otoz moj kolega zamowil wczoraj w tym sklepie cooler Zalman 6000Cu BOX
dzisiaj przyszla kurierem paczka (odebral i zaplacil nasz wspol lokator) - plus za czas realizacji (de facto placi sie te 30zl) - jedyny..
coz kumpel pojechal do domu, ale powiedzial zebym mu go zamontowal (mieszkamy razem)... po powrocie z StarTrek Nemisis zabralem sie wiec do rozpakowywania Zalmanka...mysle no dobrze zapakowane, i nalepka ze to szklo... rozcialem czarna folie, ktora dokladnie olepiono firmowa tasma...
to co po ujzalem wprawilo mnie w zdumienie i mocno zdenerwowalo...
zamiast orginalnego niebieskiego podelka Zalman (mam Zalmana 3100+ wiec dokladnie wiem jak ono wyglada) jest pudelko od lampki halogenowej firmy Ansmann model VELA 20W, G4
na podelko zostala nalepiona naklejka z logiem ABITa (sic!) na ktorej pisze ze zalecaja kupienie "potrojnej" spinki do procka... ciekawe co Abit ma wspolnego z Zalmanem???
ok wypakowalem - pierwsze co sie rzucilo w oczy to to ze radiator jest lekko uszkodzony - z jednej strony blaszka jest zagieta - ale w sumie jest to nieduze uszkodzenie... aha radiator byl owiniety w ta "strzelajaca" folie - w orginalnym pudelku jest on specjalnie ulozony...
co do reszty komponentow to powiedzmy ze sposob ich zapakowania nie wzbudzil moich zastrzezen...
jednakrze w komplecie BRAKUJE rzeczy najwazniejszej - specjalnego uchwytu sluzacego do bezpiecznego i bezproblemowego (de)montarzu radiatora na procku
to jest po prostu skandal - moj kumpel zaplacil im 162 zl za wersje BOX - czy tu chodzi o to ze dali 'swoje' niefirmowe podelko?
dla tych ktorzy nie wiedza to powiem ze w ofercie sirius.pl jest rownierz wersja OEM tego coolera - i przypuszczam ze moj przyjaciel otrzymal wlasnie taka, oczywiscie bez cienia przeprosin, za to po cenie wersji boxowej..
nie staram sie oceniac wogole marketingu tej firmy - pierwsze zamowienie i juz wiem ze nikomu nie bede polecal tego sklepu - spodziewalem sie znacznie wiecej po tak znanym sklepie jak sirius.pl... sklep internetowy powinien troche bardziej dbac o swoja marke - bo zbudowac solidna marke to rzecz trudna, stracic ja - jak widac - jest latwo...
na koniec - moge jedynie wyrazic nadzieje ze mimo wszystko jest to jednak powazna firma i ze przypadek mojego kolegi to tylko nieszczesliwy zbieg okolicznosci, ktory zostanie wyjasniony, a moj kolega otrzyma stosowne przeprosiny i rekompensate...Strength is irrelevant.
Resistance is futile.
We wish to improve ourselves. - oj nieladnie... , w1lko 8/03/03 01:56
ja zamawialem w siriusie herculesa 8500 le i wszystko bylo w porzadku tylko nasza kochana poczta nawalila... - mamy nadzieje ze nasze wyjasnienia wyczerpia temat nie zależny od Sirius.pl , Sirius.pl 8/03/03 02:25
rozwiazanie jest jedno- oczywiste przeprosiny za nieprofesjonalne podejscie...Zalmana doslemy Panu w pełnowartosciowym pudełku a to co Pan otrzymał odeśle Pan
do nas nasz koszt oczywiście, po otrzymaniu własciwego produktu...
A to co Pan otrzymał odeślemy prze dystrybutora do Korei, zeby zobaczyli co wysyłaja ( ja co prawda wiedzieliśmy, że Zalman dotarł bez pudełek) ale...nie w takim stanie ( przynajmniej gwarantowano nam ze bedzie to komplet w idealnym stanie) tylko ze bez pudełka....- napisalem maila do siriusa i widze ze odrazu reaguja :) , w1lko 8/03/03 02:46
bardzo ladnie :) podoba mi sie to :)- a to widze napisales w tym samym czasie co ja ponizej , Wedrowiec 8/03/03 02:52
i tak nie wierze :))))))))))))))))))
albo wierze w matrix'a :>"Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani"
- eeee..... Martrix???????????? , Wedrowiec 8/03/03 02:49
co jest???????
qrtka na wacie... albo ktos sie chcial posmiac, albo ja jeszcze spie, albo jestem w matrixie :))))))))))))
totalna inwigilacja ;)
BTW brawa dla tej osoby ktorej chcialo sie specjalnie w tym celu zapisywac na TPCB :)))))))))))"Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - to fajnie bo ja też napisałem , Paweł27 8/03/03 22:02
w sumie to nie napisałem ale podesłałem link do siriusa.
Ciekaw jestem ilu jeszcze boardowiczów zareagowało na tego posta???i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold
- Mnie bardziej denerwują firmy kurierskie ... , Shadow1 8/03/03 09:24
Zmasakrowali mi pudełko od płyty Abita, ledwno co płyta przeżyła.
Na szczęście blacha z napędu FDD który był również w tym pudełku uchroniła przed uszkodzeniem płytę.
Ale napęd dyskietek musiałem poźniej "wyklepywać".
Nie chcę nawet myśleć co by się stało gdyby pudełko było walnięte z innej strony.I WANT TO BELIEVE - No tak, nie mieściło się im pewnie do , Agnes 8/03/03 09:56
samochodu, to "ubili" troszkę ;)Metafizyka: - Poznaj, proszę, to jest
Fizyk, a to jego Meta...
- Miałem ten sam problem z siriusem!!! , Mynunio 8/03/03 10:33
Padł mi wentylator na karcie grafiki, a ponieważ jest przyklejany postanowiłem kupić sobie nowy w sklepie internetowy. Wszedłem na stronke siriusa, zobaczyłem jakiś fajny i w miarę nie drogi (29zł) z taśmą samoprzylepną. Ok. Zamawiam - po 5 minutach dzwoni pani i miłym głosikiem pyta czy potwierdzam zamówienie. Następnego dnia otwieram paczkę (zklejoną jak jasna holera) a tam zamiast samoprzylepnego który chciałem, taki zwyczajny na kołeczki. Ok, pomyłki się zdarzają. Dzwonię żeby poinformować o pomyłce. Oczywiście przyślą mi kurierem następnego dnia. Fajnie, tylko że chcieli na mój koszt! Wkurzyłem się niezmiernie, ale dzięki temu stanęło na moim i przysłali na swój koszt :). Jednak na tym nie koniec problemów!!! Okazało się że nie ma już zamówionych przeze mnie coolerków i pan zaproponował mi inny. Oczywiście w tej samej ceni. OK. Jak nie ma to co mam zrobić. Coś mnie jednak tknęło i zacząłem go szukać na stronie. Nie ma!!Dzwonię żeby miły pan powiedział mi coś na jego temat - obroty itp. itd. Ależ on jest na stronie - usłyszałem. No i faktycznie. TYLKO ŻE KOSZTUJE 19 A NIE 29!!! Znowu się wkurzyłem, zadzwoniłem, opieprzyłem kogo trzeba lub nie i przysłali mi 10 zł w paczce razem z nowym coolerem. Teraz jest delikatny problem z tym który mi wcześniej przysłali. Mam go odesłać pocztą na ich koszt, tylko na poczcie mi mówią że nie mają zgody na takie akcje. Chyba ze złości jeszcze raz zadzwonie, a jak się dowiem że mogę już wysłać to chyba wrzucę im tam ze 100kg ołowiu żeby zapłacili sobie za mój czas i pieniądze które wydałem w ciągu tego 1 dnia na telefon. Powiem na koniec krótko i zajebiście: NIE KUPUJCIE U TYCH CWANIAKÓW!! Pozdrawiam"życie to nie bajka - nie głaszcze
Cię po jajkach..." - to powiedz im jeszcze że niech za twoje telefony zapłacą :))) , no13 8/03/03 13:17
1234Iron Maiden
- a co do tego zalmana , Mynunio 8/03/03 10:34
to faktycznie wersja OEM nie ma tego klucza - wiem bo sam takową posiadam. Tylko OEM kosztuje jakieś 120 - 130 zł. Twojego kumpla też oszukali tak jak mnie!!! NIE DAJCIE SIĘ I WALCZCIE O SWOJE!!!"życie to nie bajka - nie głaszcze
Cię po jajkach..." - śmiej się człowieku, śmiej... , Mynunio 8/03/03 14:33
a życie jest przewrotne... Jakbyś wiedział jaką mają działającą na nerwy melodyjkę i ile razy trzeba jej posłuchać żeby się z kimś połączyć to byś się załamał. POZDRO :))"życie to nie bajka - nie głaszcze
Cię po jajkach..." - a nie RZETELNOSC przypadkiem?????? , Chrisu 8/03/03 22:22
123 /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - prosze o konkretny numer zamówienia Mynunio , Sirius.pl 9/03/03 01:21
gdyż cała sytuacja pachnie niejanosciami :(
pisze Pan ... "przysłali mi 10 zł w paczce razem z nowym coolerem... "
nigdy nie wysyłamy środków w paczce z towarem, taka jest zasada! - jezeli zas fakt taki miał rzeczywiscie miejsce prosimy o konkretne dane zamówienia, wyjaśnimy niescisłości:) - Wyjasnienia czesc ostatnia... , Sirius.pl 9/03/03 01:29
Musimy poinformowac, ze cała sprawa wyjasnienia została rozwiazania tuz po otrzymaniu maila doklienta o godz.01,16
a sam post został założony o godz.01,35
Informacje ktore otrzymał klient w odpowiedzi na swoje pytania, pokrywaja sie z informacjami zamieszczonymi tutaj...
ponadto zawierały inforamcje o dalszym sposobie rozwiazania reklamacji :)
Nie jestesmy nieomylni, ale kazdy nasz serwis zalatwiamy w miare sprawnie i szybko - bez koniecznosci reklamowania kazdego zalatwionego serwisu na forum... - sirius , Mynunio 9/03/03 09:59
nr zamówienia napiszę jutro na tego boarda bo zostawiłem te wszystkie świstki w pracy. Widze że troszkę się przejąłeś tą sprawą, tym że boardowicze nie mają o was dobrego zdania i że nie boją się pisać. Chciałbym żebyś zrozumiał jedno. To właśnie my jesteśmy klientami, i kiedy jesteśmy niezadowoleni, to piszemy o tym i dzielimy się naszymi spostrzeżeniami z innymi po to, żeby mogli uniknąć takich sytuacji. A jeżeli chodzi o wasz sklep, to myślę że musicie duuuuuuużo popracować nad rzetelnością. Mój przypadek jest przykładem typowej pomyłki, jednak to, że ktoś w waszym sklepie próbowałmnie oszukać na głupie 10zł to przesada. Nie wspomnę już o tym truciu na temat przesyłek. Przykład tytułowy to natomiast totalna niefrasobliwość pracowników! I powiedz mi czy nie uwarzasz że idiotyczne jest tłumacznenie że miało być wszystko w pudełku??? To nie wiecie co sprzedajecie, co wysyłacie i jak to się nazywa, jaka to wersja (box czy oem)??? Cieszy mnie tylko jedno - to że tak szybko zareagowaliście na forum. Chociaż może to tylko przypadek.... Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję że takich uchybień będzie coraz mniej. Jutro wrzucę numerek zamówienia."życie to nie bajka - nie głaszcze
Cię po jajkach..." - Temat Zalmana , Lucas dH@L@ 9/03/03 20:33
No to zaczynam. Po pierwsze, to ja zamowilem ten cooler. Niestety nie mialem jeszcze czasu wyslac do Panstwa maila z reklamacja, bede musial poszukac adresu na stronie www, poniewaz nie odstalem zadnego potwierdzajacego zamowienie, zostalem jedynie poinformowany telefonicznie (mam jedynie kartke od servisco). Nie bylo mnie gdy doszla przesylka, dlatego zaareagowal odpowiednio moj wspolokator. Jesli dotarl do Pana (z Sirius.pl) jakis mail, zareczam iz nie jest on odemnie (to odnosnie poczatku wypowiedzi "Musimy poinformowac, ze cała sprawa wyjasnienia została rozwiazania tuz po otrzymaniu maila doklienta o godz.01,16
a sam post został założony o godz.01,35
Informacje ktore otrzymał klient w odpowiedzi na swoje pytania, pokrywaja sie z informacjami zamieszczonymi tutaj..")
Wyjasniajac cala sytuacje. Nie czuje sie zdegustowany tym iz Zalman dotarl troszeczke uszkodzony, poniewaz nie jest to az takie wielkie uszkodzenie, czyniace go nieprzydatnym. Nie jestem nawet niezadowolony tym, ze jest to wersja OEM. Objekcjie me budzi jedynie fakt iz zaplacilem za wersje BOX. Przeciez wystarczylo mnie poinformowac o tym, ze nie maja Panstwo wersji BOXowej i czy mozna wyslac wersje OEM. Prawdopodobnie bym sie zgodzil (choc nie posiada ona potrzebnego mi chwytaka na radiator). Napewno skontaktuje sie z Panstwem juz w poniedzialek. Bardzo zalezy mi na pospiechu i bylbym bardzo zadowolony gdyby paczka z nowym towarem dotarla do mnie juz we wtorek. Rozumiem iz pomylki sie zdarzaja, w tak duzym sklepie i przy niewatpliwie duzej liczbie zakupow. Ufam iz sprawa zostanie zalatwiona w taki sposob, ze obie strony beda zadowolone. Napewno nie omieszkam zawiadomic forumowiczow o zakonczeniu calej sprawy (napewnie szczesliwym :) )
Z uszanowaniem
Lukasz Halastra - Sirius.pl - obiecany numerek zamowienia , Mynunio 10/03/03 09:57
1023/03/I - data sprzedazy 2003-03-04. Zamawiany byl: wentylator na k. grafiki Colorful przylepny (ID: 5302) cena brutto 29 PLN, oraz Srubki uniwersalne - srebne (ID: 5450) cena brutto 10 PLN. Co mi przyslaliscie jest napisane kilka pieter wyzej. Mam nadzieje ze nie stwierdzisz teraz ze czujesz jakis zapach niejasnosci..."życie to nie bajka - nie głaszcze
Cię po jajkach..." - Ha ! Szczesliwe zakonczenie ! , Lucas dH@L@ 22/03/03 14:22
No wiec tak. Dostalem nareszcie (juz dwa dni temu przyszla, ale musialem wyjechac) paczusie z BOXem Zalmana. Wszystko jest jak w najlepszym porzasiu. Dodatkowo dostalem tez radiatorek na chipset plyty glownej lub karte graficzna (w ramach przeprosin). Jestem troszke zly, ze trwalo to tak dlugo, ale jak to w zyciu bywal, trudno ustrzec sie pomylek. Sklepik zaaregowal szybko i poprawnie. Podoba mi sie to. Honor uratowany :). Az chce sie zakonczyc " I zyli dlugo i szczesliwie..." :D
Tak sobie myslalem. Moze by tu na Twoje PC zalozyc jakis dzial SKLEPY gdzie kazdy moglby polecic/odradzic kupno w jakims sklepie internetowym. W sumie to jedyna szansa obrony klienta. Dobry sklep liczy sie ze swa opinia i tyle.
Pozdrawiam- o sklepach już było , Chrisu 25/03/03 13:11
Norton miał się tym zająć... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- HAHAHAHAHA Powiem Wiecej!!! , KruKos 26/03/03 13:31
Kupowale w tym sklepie w zyciu dwie rzeczy:
Pamieci Samsunga 256 DDR333mhz
Herculesa 3DProphet 9500PRO BOX
W pierwszym przypadku paczka kurierem przyszla ale zamiast samsungow dostalem M-Tec;/ nie chcialem z nimi zaczynac itd.. wiec nie reklamowalem...
Drugi przypadek byl lepszy Przychodzi paczka z kurierem place 1200zl otwieram a tu widze pudelko ABITA;o otwieram dalej patrze zawinieta karta w 3 folie z babelkami itd..(+dla siriusa) obok lezy dziwny kartonik obklejony tasma odklejam, otwieram a tam schowana instrukcja skladania obudowy(lol?)oprocz tego rozpakowuje karte a tam siedzi Sapphire 9500(zamiast herculesa)(LOL) 2 kalendazyki Reklamowki Belinea i kable itd....heh co najsmieszniejsze na fakturze mam napisanego Herculesa;/
Wiec chwytam za telefon i dzwonie. Musze przyznac ze obsluzyli mnie profesjonalnie pan przez telefon powiedzial mi ze zmeczony pracownik pomylil sie w magazynie i ze dzisiaj wysla kurierem paczke na ich koszt i przy odbiorze mam dac kurierowi Sapphire i wyslac na koszt siriusa.;)WLASNIE TERAZ CZEKAM NA PACZKE ZOBACZYMY CO BEDZIEASUS A7N8, AMD 2400+, 512 DDR
333Mhz, Maxtor 120 SATA, Hercules
9500PRO, Sncmaster 700ift, |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|