|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Gwarancja a firma ktora zakonczyla dzialalnosc , rruszk 11/03/03 18:39 Witam
Wlasnie popsul mi sie dysk w komputerze ktory jest na gwarancji. Firma w ktorej kupilem towar zakonczyla swoja dzialalnosc. Na ich stronie WWW znalazlem tylko numer tel. pod ktorym nalezy sie skontaktowac w sprawie serwisu.
I teraz moje pytanie :
Czy osoba do ktorej nalezala firma ma obowiazek jeszcze przyjac mi gwarancje na produkt ktory mi sprzedala ??
Czy tego musze juz dopilnowac u dystrybutora sprzetu w ktorym ta firma sie zaopatrywala jezeli jest taka mozliwosc ?
Prosze o pomoc , rade i podpowiedz jak w takiej systuacji powinienem postapic , jakie mam prawa itp ..."Be not afraid of growing slowly, be
afraid only of standing still."
regards RR - wez dysk i gwarancje i , Okota 12/03/03 00:14
powendruj do jakiegos sklepu komp. oni tam zerkna na naklejki na dysku i powiedza z jakiej hurtowni to jest , znajdziesz adres hurtowni na necie, tam bedzie tel, to se do nich zadzwonisz i spytasz co masz zrobic... ok?Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|