Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » coolio 04:55
 » Martens 04:52
 » NWN 04:42
 » ngP 04:41
 » selves 03:38
 » Bonifacyz 03:06
 » piszczyk 01:43
 » Chavez 01:26
 » Chrisu 01:25
 » metacom 01:21
 » BoloX 01:16

 Dzisiaj przeczytano
 36886 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Gwarancja a firma ktora zakonczyla dzialalnosc , rruszk 11/03/03 18:39
Witam
Wlasnie popsul mi sie dysk w komputerze ktory jest na gwarancji. Firma w ktorej kupilem towar zakonczyla swoja dzialalnosc. Na ich stronie WWW znalazlem tylko numer tel. pod ktorym nalezy sie skontaktowac w sprawie serwisu.
I teraz moje pytanie :
Czy osoba do ktorej nalezala firma ma obowiazek jeszcze przyjac mi gwarancje na produkt ktory mi sprzedala ??
Czy tego musze juz dopilnowac u dystrybutora sprzetu w ktorym ta firma sie zaopatrywala jezeli jest taka mozliwosc ?

Prosze o pomoc , rade i podpowiedz jak w takiej systuacji powinienem postapic , jakie mam prawa itp ...

"Be not afraid of growing slowly, be
afraid only of standing still."
regards RR

  1. wez dysk i gwarancje i , Okota 12/03/03 00:14
    powendruj do jakiegos sklepu komp. oni tam zerkna na naklejki na dysku i powiedza z jakiej hurtowni to jest , znajdziesz adres hurtowni na necie, tam bedzie tel, to se do nich zadzwonisz i spytasz co masz zrobic... ok?

    Dyslektyka błąd nie pyka...
    RTS wszechczasów:
    Supreme Commander

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL