|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Ponad 3 razy lepszy wynik w 3DMark 03 ... , Shadow1 12/03/03 13:03 W końcu udało mi się uruchomić programowo Pixel Shader na moim starym GF 2 Pro :)
Kiedyś mogłem przeprowadzić 5/14 testów, a obecnie 11/14, nie działają tylko 2 testy z Pixel Shader 2.0 i 60 głosowy test dźwiękowy.
A teraz wyniki.
Bez obsługi Pixel Shader - 302 pkt
Softwarowa obsługa PS - 954 pkt
Nieco lepsze wyniki, trochę powyżej 1000 pkt mają karty Radeon 9000 Pro, GeForce 3 na podobnym procesorze do mojego.
Z tego wynika, że cały 3DMark 03 można sobie utopić w kiblu, a jego wiarygodność jest śmieszna.
Jak GF2 Pro może dysponować wydajnością GF3 Ti500 ???I WANT TO BELIEVE - a to jeszcze napisz jak to zrobiles , Wedrowiec 12/03/03 13:12
bo sam z vhecia bym sobie obejrzal demka w smarku :>"Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - Potrzebny program ... , Shadow1 12/03/03 13:19
http://www.tommti-systems.de/start.html
Dział Files - 3D Analize
Pierwsze demko działa dobrze, ale w kolejnych są duże zakłamania.I WANT TO BELIEVE - wielkie dzieki , Wedrowiec 12/03/03 13:24
wczoraj 2h szukalem podobnego programu i dupa... thx :]"Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani"
- No to jeszcze porównanie 3DMark 2001 SE (Build 330) , Shadow1 12/03/03 13:22
Bez obsługi Pixel Shader - około 4800 pkt
Softwarowa obsługa PS - około 4100 pkt
Mimo, że przeszły wszystkie testy, całość chodziła znacznie wolniej.
Więc wynik jest sprawiedliwy.I WANT TO BELIEVE - ale co tam zaznaczyc , Kaszpirowski 12/03/03 13:30
w tym programie aby zrobić to co ty zrobiłeś?|Gigabyte GA7vrxp|LCD150s-Philips|
|Gigabyte rOdeon 9000Pro|
|Athlon1700/2400xp|WaterCooling| - Już mówię ... , Shadow1 12/03/03 13:38
1. Na dole w rogu zaznaczami force hook.dll
2. W tabeli Pixel and Vertex Shader zaznaczamy force max. pixel shader v1.4
3. W tabeli HW Limits (cap bits) wszystko poza ostatnim
4. Można zaznaczyć jeszcze któreś ustaweinie w tabeli HW Limits (features) w zależności od rodzaju posiadanej karty.
5. Na koniec w tabeli File Selection podać ścieżkę do głównego pliku EXE 3DMark'a 03.
6. Nacisnąć RUN ;)I WANT TO BELIEVE
- polecam , NimnuL-Redakcja 12/03/03 13:57
http://twojepc.pl/news4251.html
podsumowujący całe 3D Marki ;)Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - NimnuL , Shadow1 12/03/03 14:29
Nie zrozumiałeś puenty.
Chciałem tylko powiedzieć, że 3DMark 03 to "gówno" które trzeba spuścić w kiblu.
Takie benchmarki jak 3DMark 2001, są potrzebne. Można sprawdzić czy producenci nie kłamią i Radeon 9000 Pro jest szybszy od Radeona 9000.
Gdyby nazwenictwo kart graficznych rzeczywiście było oparte na wydajności a nie na sztuczkach marketingowych wówczas programy testujące nie miały by racji bytu.
Nie uwierzę Ci jeżeli powiesz, że przed kupnem nowej karty graficznej nie zerkasz na testy ;)I WANT TO BELIEVE - puente zrozumialem ;) , NimnuL-Redakcja 12/03/03 18:38
wiem o co ci chodzilo i na potwierdzenie dorzucilem ten artykulik ... tez tak uwazam jak TY ...
owszem - sam tez uzywalem do pewnego czasu 3D Marka 2001 i na testy patrze - jak podkrecam sprzet zawsze sptarszam w benchmarkach syntetycznych aby sprawdzic rezultaty podkręcania ... jednak na przyklad do porownania maszyn sie to nie nadaje, bo na przyklad kolega ma P4 1,6GHz, 128MB DDR i GF3Ti500 i w 3D Marku 2001 mial tyle samo co ja a gry mu sie ciely tam gdzie u mnie chodzily idealnie plynnie nawet ze smothvision ..
pozdrawiamGdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.
- a mi ruszyło , Chrisu 12/03/03 14:53
dopiero za drygim razem i w trakcie zaliczyłem restarta :( /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - zastosowalem i w smarku 2003 , Wedrowiec 12/03/03 21:32
podskoczylo z 153 na 611 :)
buahahahahahalol
a grafa to zwykly gf2mx400 64mb:>
zaraz sie za 2001 biore moze w koncu nature zobacze :))))))))"Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|