Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » KHot 15:25
 » zibi13 15:23
 » palioza 15:21
 » ngP 15:21
 » Mademan 15:18
 » bajbusek 15:15
 » Artaa 15:09
 » rainy 15:09
 » Chrisu 15:09
 » Pio321 15:08
 » soyo 15:08
 » Sherif 15:07
 » Kenny 15:06
 » ligand17 15:00
 » selves 14:59
 » siwydym 14:58
 » yeger 14:55
 » M@ryna 14:53
 » Ament 14:50
 » JE Jacaw 14:48

 Dzisiaj przeczytano
 36866 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Co z gwarancja jak sklep upada ?? , Baaq 5/04/03 10:29
Wyobrazmy sobie : kupuje jakis kawalek komputera w jakims sklepie. Dostaje gwarancje od sklepu a nie od producenta. Sklep pada... Co z gwarancja ?? Gdzie trzebaby sie zglosic ?? (Chodzi konkretnie o Gigabyte...)

  1. Nie jestem pewien, , Mms 5/04/03 10:55
    ale chyba trzeba uderzyc do producenta.

    Pozdrawiam

    1. hmm , majek 5/04/03 10:58
      wiekszosc plyt pochodzi z tajwanu.. jakbys chcial wyslac tam plyte to by to wynioslo o wiele wiecej niz plyta...chyba zeby dostac jakis numer zgloszenia od producenta i dostac adres nadrzednego serwisu np na Polske ?


      ... ale jak to?!

      1. Wlasnie chodzi mi o przedstawiciela w Polsce. , Mms 5/04/03 12:23
        Sorki, ze nie dopisalem tego.

        Pozdrawiam

  2. Ja tak , majek 5/04/03 10:56
    mialem z płytą MSI - sklep upadł a na plycie nie ma zadnych stickerow, wiec na tyle ile moglem znlazlem goscia - ale sprawe przekazalem do Biura Ochrony Praw Konsumenta - czyli zlozylem podanie - opisalem tam wsio i teraz czekam (14 dni juz minelo) - chyba mają 30 na odpowiedź Ale czy to cos da? zoabczymy


    ... ale jak to?!

    1. jestem bardzo ciekaw jak to sie skonczy , DomeLL 5/04/03 11:14
      napisz jak cos sie wyjasni.Nigdy jeszcze mnie nie spotkalo cos takiego ale dobrze bedzie wiedziec na przyszlosc jakie sa mozliwosci rozwiazania sprawy.

  3. za swoje zobowiązania , obes 5/04/03 23:55
    w obec klienta odpowiada właściciel byłego sklepu

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL