|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
problem z gta3. , _sokol 5/04/03 21:00 Moj komp to P4 1.4Ghz na solteku +256DDr/266Mhz +Riva TNT2 m64 32mb. Gta3 na najnizszych detalach mocno zacina przy zainstalowanym pathu na hoghfpps, co mam zrobic??- zmienić grafikę??? , Świstak 5/04/03 21:11
niezłe połączenie p4 + tnt2m64. Na tnt2m64 ledwo gta3 na najniższych detalach łazi niezależnie od proca. - komputer z suprmarketu ? , berett 5/04/03 21:16
zmienić grafe i po problemieAmen to wpływ liczb... - heh... , _sokol 5/04/03 21:20
komp nie z supermarketu!!!, tylko zmodernizowany a zabraklo budzetu na Geforca lun na Radka. A tak wogole co byscie proponowali - OMG , BrUcE_609 5/04/03 21:30
najlepiej ge-force 3 ti 200 jak nie masz kasy, bo teraz to ta karta jest już w miare tania a caly czas dobra... ewentualnie jakiegoś droższego radeonka albo ge-forca4 (nie mx) jeśli kasy masz troche więcej... pozdr.Jutro być troche lepszym niż dziś i
dużo lepszym niż wczoraj... - dziwne , ::.admin.:: 5/04/03 22:45
ja na PIII 600, 256SDRAM i RIVA TNT 16MB przy niskich detalach w 800x600x32bit mialem naprawde plynny obraz, takze winowajca nie jest konfiguracja. Sprobuj poinstalowac patche i pobawic sie sterownikami karty i menu gry.::.Ostateczny Autorytet, Ktorego Nalezy
Sluchac Za Wszelka Cene.:: - tnt w 32 bitach , Świstak 5/04/03 22:57
jest ponad 1.5 razy szybsze niż tanie m64 takatowane 125/125, bo tnt ma 128bitową pamięć taktowaną 110MHz, a m64 64bitową, co odpowiada 62.5MHz przy 128bitach.- poza tym płynnie to pojęcie względne , Świstak 5/04/03 23:01
u mojego kumpla na duronie 1200 i tnt2 m64 ilość klatek nie przekraczała kilkunastu/s, cięzko to nazwać płynnie w 640x480 w 16 bitach.
- no i po problemie. , _sokol 6/04/03 00:32
No doslownie przed momentem sciagnalem nowa wersje service packa do czhipu via z twojePC, no i po problemi ,hula jak burza,na 800x600x32bpp plunniutko, dyskusje uwazam za zakonczona POZDRAWIAM. |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|