Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Dexter 01:54
 » endern 01:51
 » Guli 01:43
 » mirek190 01:41
 » spidi 01:29
 » biEski 01:21
 » bagi_glog 01:19
 » bursta 01:05
 » Mario2k 01:03
 » bazylek 01:03
 » piszczyk 01:03
 » krwiak 00:52
 » Kriomag 00:49
 » Bart 00:44
 » rainy 00:40
 » MARC 00:38
 » marfor 00:37
 » esteban 00:29
 » Sebalos 00:25
 » Banan 00:21

 Dzisiaj przeczytano
 3052 postów,
 wczoraj 20807

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Net w Poznaniu - nowa firma , WooKy 1/06/03 13:26
Moje pytanie i zarazem info: Czy ktos z boardowiczow z Poznania spotkal sie z firma Tinet?Bo wlasnie znalazlem ich ciekawa alternatywe dla tpsowego netu:-) Wlasciwie to juz sie umowilem z nimi - na zalozenie:P Ale dla pewnosci pytam, moze "ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie?"

A teraz info: (ctr+c , ctr+v):P
"Abonament miesięczny od 59 zł!!!!
- podłączenie do internetu radiowym łączym stałym o prędkości do 512 kb/s
- nielimitowany 24 godzinny dostęp do internetu
- instalacja niezależna od linii telefonicznej
- translacja adresów ip (NAT)
- firewall
- 1 adres e-mail w domenie *.tinet.pl
- instalacja typ1 (karta radiowa+antena+montaż) - 399 zł
- instalacja typ2 (sprzęt dostarczony przez klienta) - 0 zł !!!!
- oferta dotyczy tylko miasta Poznania i okolic"

Moze kogos zaciekawi.....
Pozdrowionka

bitnoi.se

  1. możesz podać adres ich stronki? , bober 1/06/03 14:54
    j.w.

    Toshiba L20-183

    1. proponuje domyslic sie samemu - w sumie nie jest ciezko , McKania 1/06/03 15:32
      jw.

      config: skóra, fura i coreDuo ;)

  2. tak... , kaszpio 1/06/03 16:17
    hehe....chwyty maja niezle...59 zł i przepustowosc do 512...
    Jestem ciekawy ile tak na prawde stabilnie jest...przy duzym obicazeniu...100 Kbit/s?!!?
    Pamietaj ze te 512 to na pewno nie jest gwarantowane i jak bedziesz mial transfer 3 kb/s to nie masz prawa nic od nich kciec;-)
    Pozdrowka!

    Toshiba Tecra S11-124

  3. wiem... , WooKy 1/06/03 17:17
    Ale za 63 zl brutto nie mozna za wiele wymagac:-)
    Adres to jak nie trudno sie domyslic www.tinet.pl :P
    Ze stacja bazowa bedzie gwarantowane 12Mb natomiast dalej...no coz to jest radiowka (wiem ze sprzet daja dobry bo juz sie rozeznalem). Ale z tego co wiem, sa u nich wyzsze abonamenty z gwarantowanym transferem. U mnie nie bylo innej opcji oprocz pakietow tpsy, wiec takie lacze jest dla mnie jedyna szansa stalego lacza za te pieniadze (tele 2 za duzo zdziera...)

    bitnoi.se

  4. ad radiowka , Patrol 1/06/03 19:32
    a o blokadzie na P2P cos wspominaja?

  5. wlasnie, a moze ktos sie orientuje jak to jest z blokowaniem... , WooKy 1/06/03 21:35
    Czy czesto na radiowkach blokuje sie P2P??

    bitnoi.se

    1. a co , Franz 2/06/03 12:17
      to p2p (peer to peer?) co sie dzieje jak sie blokuje?? wooky jak ci zalozą to prosze podziel sie spostrzezeniami jaki transfer i wogle... a ne wiesz po ile maja jakies gwarantowane transfery np. 128kb/s pzdr, narka

      Gdybym nie wymyslil elektrycznosci to
      NimnuL nadal by siedzial przed kompem przy
      swieczkach :)

  6. ja mam radiowe lacze , kubas02 1/06/03 22:29
    i wszystko jest ok (czytaj transfery) ale z P2P jest problem zablokowane porty:-(

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL