Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Demo 13:58
 » ligand17 13:57
 » ngP 13:57
 » Wolf 13:56
 » Dhoine 13:51
 » Kool@ 13:51
 » b0b3r 13:48
 » Zbyszek.J 13:47
 » McMi21 13:46
 » McWandal 13:45
 » DJopek 13:44
 » selves 13:42
 » dugi 13:38
 » Pawelec 13:35
 » metacom 13:32
 » Menah 13:27
 » Markizy 13:19
 » RADMAN 13:14
 » NimnuL 13:09
 » PaKu 13:09

 Dzisiaj przeczytano
 41142 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Jaki monitor dostane od Sony (prosze obstawiac (-:)??? , Icing 3/06/03 18:50
Witam Was. Po miesiacu perypetii delikatnie mowiac, Sony przyslalo pismo do Urzedu Konsumenta, ze przeprasza mnie i otrzymam nowy monitor. Chodzilo o wymiane monitora Sony E220E 17\' na nowy poniewaz zostal uszkodzony podczas transportu w czasie naprawy gwaranycjnej. I teraz jestem ciekawy co dostane ??? Z tego co wiem SONY nie produkuje modeli 17\' i 19\' chyba od marca. Jedyny dostepny model to SONY E250. Sprzet ma zostac dostarczony do dnia 11 czerwiec, poniewaz musza zamowic towar u importera. Moje obawy biora sie z tad, ze qqq gowno mozna sie dowiedziec dzowniac do SONY i ciagle cos kreca.. Jest jeden numer telefonu i jeden e-mail, nie wiadomo kto co i jak. Babka w sony powiedziala, ze zadzwoni ale jakos nic nie slychac (ostatnio tak samo bylo). Pozatym nie chce dostac monitora tzw. \"refurbished\" czyli uzywany ale sprawny po generalnym przegladzie.


\"ALMS NEVER MAKE POOR\"

  1. przykro mi ale pewnie takiego dostaniesz , Fantomas 3/06/03 18:56
    pamietaj: jezeli ma cos żle pojsc to na pewno pojdzie ....

    .... jezeli nie wyłapałes(aś)
    złosliwosci to przeczytaj raz
    jeszcze ...

  2. no niewykluczone , Doczu 3/06/03 18:58
    że dostaniesz naprawiony używany. Nie liczyłbym na naowy, chyba, że w piśmie było napisane, że NOWY, i dysponujesz tym pismem, wóeczas jest spora szansa na nówkę.
    Pozdr.

  3. Doczu , Icing 3/06/03 19:02
    Pismo jak pismo. Na karcie gwarancyjnej jest napisane, ze jezeli usterka nie zostanie usunieta w ciagu 14 dni kalendarzowych to wtedy like it or not dostaje sie nowy monitor i tyle. A jak beda chiclei wcisnac uzywany to nie wezme....

  4. Hmmm..... , PKort 3/06/03 19:15
    Wyjścia są dwa -albo dostaniesz swój stary monitor w nowej obudowie, albo zupełnie nowy- innej możliwości ustawa o ochronie konkurencji i konsumenta nie dopuszcza. A jeśli będą chcieli Ci wcisnąć używany, to weź od nich stosowne pismo i pędź do rzecznika praw konsumenta.

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

  5. no cóż, liczę, że będziesz moiał lebszy dzień niż ja i dostaniesz nowy! , Seba78 3/06/03 19:16
    no cóż, liczę, że będziesz moiał lebszy dzień niż ja i dostaniesz nowy! życzę powodzenia. tak czy inaczej jestem ciekaw co dalej więc jak się wszystko wyjaśni to daj znać na bordzie

    www.nieruchomosci-gil.pl

  6. Hmmm... , Umek 3/06/03 19:31
    a może wreszcie zdradzisz tajemnicę i powiesz o jakim serwisie tak namiętnie wypisujesz - konkretna nazwa firmy serwisującej/miasto/ulica...

  7. Umek, Seba78, PKort , Icing 3/06/03 19:51
    Wiec w liscie jest napisane,ze wymiana monitora bedzie na nowy. Jezeli dadza uzywany to sie pozna (nawet po zapachu lol, poniewaz nowe niezle smierdza). Jezeli beda chcieli dac mi moj stary monitor w nowej obudowie to sie sprawdzi numer fabryczny. Jezeli chodzi o serwis to jest to "Zurit serwis" na ul. Chopina 22 w Szczecinie. Kiedys gosciu oddal laptopa to tego serwisu i tyle go widzial. Urzad Konsumenta duzo spraw mial zwiazanych z tym serwisem.W dodatku gownienie naprawija sprzet, jest to serwis polprofesjonalny (dwie gwiazdki). Kierownik gosciu z zachowania i przypomina Lapinskiego.

    1. Rozumiem że sygnał , Umek 3/06/03 21:52
      do sony polska na temat firmy "Zurit serwis" poszedł w formie pisemnej ?!
      Wiesz - piździsz na Sony a masz problemy z zurit serwis - tak to sobie możesz na różnych forach gadać na koncern jeśli problemem jest jakaś firemka serwisowa. Ja bym walnął zgłoszenie do Sony - najlepiej także Europe z opisem sytuacji...

  8. nie bierz uzywanego , tytan 3/06/03 23:32
    w swietle prawa nalezy Ci sie nawka albo gotwka. Jezeli beda chcieli Ci wcisnac uzywanego zloma z odzysku walcz o swoje. Pisemko do Sony, Federacji Konsumentow itd.
    BTW Kto by pomyslal, ze Sony bedzie odstawiac takie cyrki.

    --
    "Wciąż w pogoni za lepszej jakości
    życiem..."

  9. umek , Icing 4/06/03 00:27
    ta firemka jest autoryzowanym przedstawicielem Sony w Szczecinie. Niestety g... mozna zrobic poniewaz ten serwis tak funkcjonuje od kilku lat. A najlepsze jest to, ze w sklepie komputerowym gdzie kupowalem kompa to zyczyli mi wszystkiego dobrego z monitorem i lepiej zebym nie musial jezdzic do swerwsiu. W duzej mierze jest to tez wina SONY, ze wspolpracuja z takimi ludzmi...

    1. masz rację... , Seba78 4/06/03 07:40
      masz rację, już o tym pisałem. Płaci się tyle kasy dodatkowo za markę więc to zobowiązuje. Uważam właśnie, że za to się dopłaca, za uprzejmość, serwis, obsługę i wszystko co istnieje poza produktem. Gdyby był to problem z jakaś podrzędną firmą co sprzedaje monitory za 400 PLN to bym się nie zdziwił... ale tu kupujesz monuitor za kupę kasy i możesz wymagać, że za to firma stanie na głowie abyś był zadowolony z produktu! dobrze prawię?!;)

      www.nieruchomosci-gil.pl

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL