Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » etranger 10:52
 » Dexter 10:50
 » DYD 10:45
 » lol555 10:44
 » dugi 10:43
 » Wedelek 10:41
 » voyteck 10:36
 » Gniew 10:34
 » rbxxxx 10:33
 » pawcio 10:27
 » RoBakk 10:25
 » Artaa 10:23
 » mark_d 10:21
 » Ament 10:20
 » metacom 10:11
 » Liu CAs 10:05
 » PiotrexP 10:03
 » steve 09:57
 » braveh 09:55
 » Master/Pe 09:53

 Dzisiaj przeczytano
 48308 postów,
 wczoraj 93152

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

serwisHp - długie i śmieszne , konio 1/09/03 19:30
Jaja.Chodzi o skaner 4470c.Mimo że proszono mnie abym wysłał skaner bezpośrednio do serwisu ,nie zrobiłem tego i całe szczescie.oddałem do serwisu przez firme B.... .Oddając im sprzęt oczywiście zapakowałem wszystko i powiedziałem że najprawdopodobniej padł zasilacz , bo zaczoł bżęczec i po chwili zgasł.Zadowolony że konczyła sie mi gwarancja wruciłem do domu i czekałem,czekałem .......... no dobra jest zasówam po odbiór i dowiaduje się że został wymieniony na nowy ,myśle se fajnie ,zaglądam do kartonu i ku memu zdziwieniu brak przystawki do slajdów.bagatela 200 pln .Na to serwisant firmy b mówi że dowiedzą się w Hp co sie stało ,mijają nastepne 4 tygodnie i dowiaduje się że hp zapomniało i już mi wysyłają przystawke.No dobra se mysle fajnie mam nowy skaner i przystawke.Trwało to następne 2 tyg i odebrałem Nowy scaner i nową przystawke.Na chacie patrze że zasilacz raczej stary ,i już się śmieje sam do siebie - włanczam a tu dupa cisza:).
Dostałem od serwisu hp nowy scaner i nową nieszczęsną przystawke ale wady nie usunięto - czyli spalonego zasilacza
Ludzie kto tam pracuje:).Mam już tego dość kupie sam se zasilacz 12V i nie będe se już dupy zawracał.
Podsumowanie.
Naprawa trwała ponad 2 mieś a wada nie została usunięta ,co śmieszniejsze dostałem nowy sprzęt tyle że ze starym padniętym zasilaczem.:D

  1. Lepszy motyw... , rogacz 1/09/03 19:39
    ... padla mi nagrywarka, Samsung SW248 jesli dobrze pamietam. Kupilem ja w Media-Markt na dniach otwarcia, wiec udalem sie tam wiedzac ze znajde tam serwis. Dowiedzialem sie jednak ze oni wszystkie uzadzenia wysylaja do autoryzowanych serwisow producenta i na tej zasadzie dziala ich "serwis". Najblizszy serwis znajdowal sie w tym samym miescie, wiec wzielem sprzet i udalem sie na miejsce. Cala procedura reklamowania sprzetu przebiegla nadwyraz sprawnie, dostalem pokwitowanie, instrukcje zeby zadzwonic za jakis tydzien, moze dwa i dowiedziec sie co i jak. Tak tez zrobilem, dowiedzialem sie jednak ze nagrywarka coprawda zostala naprawiona, ale zostala przyslana z peknieta obudowa (bo przecierz musiala byc odeslana jeszcze dalej, do bardziej autoryzowanego serwisu niz ten zekomo autoryzowany). Obsluga tegoz serwisu zaproponowala ze odesla sprzet spowrotem do nadawcy w celu wyjasnienia zajscia. Tak tez sie stalo, z tym ze tamci odeslali spowrotem nic nie mowiac (wszycho ok, poco ci obudowa). Na to posrednik jeszcze raz wyslal sprzet do "bardziej autoryzowanego serwisu" i mozesz sobie czekac kliencie na wygasniecie gwarancji.

    Czekam juz 2 miesiace, moze sie doczekam.

    The brightest flame burns quickest.

    1. to przeczytaj dokladnie warunki gwarancji , vector 1/09/03 19:52
      w kazdej jest zapis ze jezeli w ciągu x czasu (najczesciej 14 dni) nie dadzą ci naprawionej to masz dostac nową chyba ze w celu dokonania naprawy trzeba sprowadzac czesci z zagranicy.

      moze sie mylę ale mi sie wydaje ze w tym przypadku powinienes dostac nową nagrywarkę

      no i czas trwania gwarancji zostaje przedluzony o czas pobytu w servisie. i nie daj sie wrobic w to ze napiszą czas pobytu w bardziej bardziej jeszcze bardziej autoryzowanym servisie.

  2. Hehehe, ale , sebtar 1/09/03 20:01
    JAJA :D

    Demokracja to władztwo intrygantów,
    wybieranych przez głupców.

  3. brrrrrrrrrrrrrr jak ja nie lubie bledow ort..... , bartek_mi 1/09/03 20:14
    a co do skanera - niezle jaja - fakt faktem ;))
    moze oddaj sam zasilacz?

    dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

  4. HP słynie z najnędzniejszego serwisu.... , Remek 1/09/03 20:59
    ... tam zatrudniają amatorów bez doświadczenia...

    1. Ciekawe ile zarabiają tacy amatorzy... , sebtar 1/09/03 21:13
      jak mnie naprawili zasilacz od Omnibooka to śmiałem się długo i głośno, gdybym wiedział to sam bym to zrobil...

      Demokracja to władztwo intrygantów,
      wybieranych przez głupców.

  5. tez mialem fajne zajscie z reklamacja skanera , J@rek 1/09/03 21:02
    oddalem go do serwisu przez sklep, w ktorym go kupilem.. gdy zblizal sie termin udalem sie do sklepu po odbior naprawionego urzadzenia, ale okazalo sie, ze jeszcze nic nie zrobili ;-)

    nie spieszylo mi sie za bardzo wiec czekalem dalej... minal juz dawno termin reklamacji (nie wzialem pieniedzy, bo zawsze tam kupuje sprzet i juz troche znam sprzedawce). wiec troche zdenerwowany poszedlem i postawilem sprawe jasno albo sprzecik albo kaska... telefon do serwisu i okazalo sie, ze serwisant zgubil moj skaner ;-) hehe, ale sie wtedy usmialem.

    wiec wzialem nowy z polki sklepowej i poszedlem szczesliwy do domu ;-)

    Aspire5, Sym MaxSym 400i, Talon 4, Orkan
    3

    1. A personel nie protestował, , pippi 1/09/03 22:29
      gdy tak sobie brałeś tan skaner z półki z zamiarem wyniesienia go "poza obręb sklepu"? ;)))))

      1. nie mieli podstaw ;-)) , J@rek 1/09/03 22:42
        bylo jeszcze jedno wyjscie moglem zabrac pieniadze... pewnie by nie chcieli takiego rozwiazania

        Aspire5, Sym MaxSym 400i, Talon 4, Orkan
        3

  6. W HP maja niezlych specow :) , BENY 2/09/03 08:30
    Mam HP3420 i kiedys podczas druku zazgrzytala i wyplula zamiast atramentu jakis sredniej wielkosci trybik. Buczala i buczala (linki pracowaly, ale nie przesuwaly pojemnikow z tuszem. Zanioslem ja do serwisu i powiedzialem, ze padla (ofkoz nie mowilem o czesci - bo skwitowali by mnbie ze to moja wina). Plujke przyjeli i po 10 dniach byla do odbioru. Adnotacja serwisu: "sprzet wymieniono na nowy. Serwis nie mogl zlokalizowac usterki." :) LOL

    / Najlepsza sygnaturka /
    / to brak sygnaturki /

    1. Co do tych 3420... , Bodhi 2/09/03 14:39
      to troche spaprali uchwyt na pasek przesuwajacy glowice. Suma sumarum, po jakims czasie cos sie urywa (pewnie to co Ci wypadlo z drukarki), drukarka przestaje drukowac i zgrzyta. A rozwiazanie jest bardzo proste, wystarczy przykleic urwany zaczep jakims dobrym klejem i po krzyku. Jest to rozwiazanie dla drukarki po gwarancji po przeciez lepsza jest wymiana na nowa przez HP :)

      Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię
      do swojego poziomu i pokona
      doświadczeniem.

  7. a może firma x miała głód zasilacza , helmut 2/09/03 10:38
    Po co mieszać inną firmę - hp daje gwarancje producencką więc sam załatwiasz sobie sprawe bez jakiejś firmy pośredniczącej. W zgłoszeniu reklamacyjnym wystarczy opisać uszkodzenie i luzik.

    Ctrl - Alt - helmut - delete

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL