Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » NimnuL 13:40
 » ligand17 13:36
 » XepeR 13:35
 » elliot_pl 13:32
 » Chrisu 13:32
 » LooKAS 13:29
 » Dhoine 13:26
 » Sherif 13:24
 » Holyboy 13:23
 » Guli 13:23
 » NWN 13:20
 » Kenny 13:14
 » siwydym 13:13
 » mravel 13:04
 » Visar 13:01
 » gigamiki 12:57
 » AdiQ 12:54
 » zibi13 12:53
 » Druzil 12:50
 » Artaa 12:48

 Dzisiaj przeczytano
 36879 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Program diagnostyczny do grafiki?? , Ometoch 4/10/03 13:12
Czy jest jakis dobry program diagnostyczny ktory moglby wykryc usterke sprzetowa karty graficznej (np walnieta kosc pamieci, uszkodzony GPU) ? Chodzi o to ze karta chodzi ale wiesza sie o jakims czasie (Sapphire Radeon 9100). na roznych komputerach i roznych sterownikach dzieje sie tak samo. wszystko wskazuje na usterke sprzetowa tylko musze to udowodnic serwisowi bo inaczej mi nie wymienia karty :/

Najgorzej jest wiedzieć, że coś nie
chodzi jak powinno i nie wiedzieć
jak to naprawić !

  1. ja udowodnilem , w1lko 4/10/03 13:31
    serwisowi ze mam walnieta karte puszczajac im demko truform z delfinkami w maks rozdzialce i AAx4 i inne pierduly ;)

  2. 3dmark ktorys, , Quad 4/10/03 13:36
    zapusc loopa i juz, jak nie wywali albo nie bedzie bledow w grafie to raczej nie masz podstaw do reklamacji. A zastanawiales sie nad zasilaczem??

    1. wszystko inne odpada.. , Ometoch 4/10/03 16:08
      bo jak wloze druga taka sama karte to chodzi ok.

      Najgorzej jest wiedzieć, że coś nie
      chodzi jak powinno i nie wiedzieć
      jak to naprawić !

  3. Na dobrą sprawę... , mykacz 4/10/03 13:59
    nie powinieneś niczego serwisowi udowadniać. Jeżeli są rzetelni, to sami znajdą usterkę i nie będą się bronić przed przyjęciem sprzętu.

    "Czy są tu jeszcze jacyś Galowie?"

    1. tu sie zgadzam z ta wypowiedza w calej rozciaglosci :) , Banan 4/10/03 14:28
      ale raczej nie ma u nas porzadnych serwisow.
      kochanym klientem jestes do momentu zaplacenia za sprzet, nawet nie musisz go odbierac ;-). a pozniej? chyba wiadomo

    2. wlasnie chodzi o to ze mi odeslali karte z dopiskiem UNS , Ometoch 4/10/03 16:10
      Usterki Nie Stwierdzono..

      Najgorzej jest wiedzieć, że coś nie
      chodzi jak powinno i nie wiedzieć
      jak to naprawić !

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL