|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Nowe Detki 50.21... , Ament 8/10/03 21:13 Hehe... Posiadacze ATI dostali dzisiaj nowe Catalysty a My nowe Detonatory;-) Mam je juz na talerzu i zaraz sprawdzam i porownuje do jedynych ostatnich slusznych 43.45... A moze juz ktos instalowal i testowal? Interesuje mnie jakosc obrazu i przyrost mocy na GF4... Bo z opisow na zachodnich serwerach wynika ze FXy dostaly od 20-40% wiecej poweru... I
-AMENT-
I - hmm , Czarek 8/10/03 21:15
Oj Ament, Ament - te stery sa do 64-bitowych stachi roboczych HP na takichz (?) Windowsach (Itanium 1/2)
;-))
btw masz bete HL2?- hmm , Czarek 8/10/03 21:16
stacji... - A myslales ze co mam? , Ament 8/10/03 22:13
PIV???:))) 2x Itanium 2 siedza kolo siebie:))) hehe... A powaznie to Detki juz wyciekly i leza na serwerach w USA ale nie tylko... Co do HL2 bede mial pojutrze, bo u mnie gdzie torrent zaslabl a jeden zyczliwy kolega sciagnal i ma mi wyslac... W sumie jakby coe bardzo interesowalo to moge plytki skopiowac i poslac do ciebie... Taka poczta pantoflowa na TPC:) I
-AMENT-
I
- hmm , Czarek 8/10/03 21:20
aha: te detki, o ktorych piszesz to 52.10/52.14, ale te jeszcze nie sa dostepne dla ogolu...
co do wzrostu wydajnosci, to owszem jest takowy na FX-ach, ale Nvidia kantuje w jakosci obrazu w d3d - wymusza filtrowanie pseudotrojliniowe we wszystkich aplikacjach zamiast prawdziwego trilineara... to na FX-ach, na starszych obraz ok , ale wydajnosc bez zmian...- hmm , Czarek 8/10/03 21:25
poza tym w D3D "texturing stages" od 1 do 7 sa filtrowane max 2xAF (tylko Stage 0 dostaje 8xAF w przypadku ustawienia takiego trybu)
slowem: jeden wielki LOL!- hmm , Czarek 8/10/03 21:28
pseudo 8xAF oczywiscie...
caly art (z obrazkami) tu:
http://216.239.37.104/...&prev=/language_tools
(tlumaczenie gem -> eng)
- "pseudotrojliniowe" , NimnuL-Redakcja 8/10/03 21:56
na czym ono polega ? i czym rozni sie w stosunku do Trzyliniowego ?
czyli jednak ... jednak jest kosztem jakosci uzyskana wydajnosc ?? tylko w D3D FX dostal kopa czy wszedzie ?
ogólnie lipa ... no ale tonący, brzytwy sięchwyta, a sporo uzytkownikow moze nie zauwazyc roznic w jakosci , szczegonie w dynamicznym obrazie ... no a wydajnosc moze okazac sie wazniejsza . ciekawi mnie tylko czy testy porownawcze beda wykonywane na tych detkach czy na innych ?
no i skad wiadomo, ze nVidia kantuje w jakosci ? sami sie nie przyznali ... to da sie zauwazyc od razu ? w koncu detki sa od "przed chwili" .Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - hmm , Czarek 8/10/03 22:00
podalem link do artykulu - poczytaj sobie i obejrzyj obrazki, to wszystkiego sie dowiesz :-P...- dzieki , NimnuL-Redakcja 9/10/03 08:58
juz czytam ...Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.
- hmm , Czarek 8/10/03 22:04
> no i skad wiadomo, ze nVidia kantuje w jakosci ?
co za pytanie... to _widac_!
> sami sie nie przyznali
nie, no nie zartuj... a myslalem, ze trabia o tym na swojej stronie ;-)))...
- 43.45 ostatnie sluszne? tu sie nie zgodze bo jak dla mnie , chris_gd 9/10/03 10:21
to 44.03 dzialaja lepiej , duzo ludzi uwaza ze sa lepsze do gf4 szczegolnie z agpx8Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900
- tzn sprawa wyglada tak... , Ament 9/10/03 11:39
z Detkami ze kazdy user w zaleznosci od configu musi sobie wybrac najlepsze dla siebie;-) Dla mnie okazaly sie 43.45... Te 50.21 juz potestowalem i nie widze zadnej roznicy poza lekkim spadkiem w 3D:( I
-AMENT-
I - hmm , Czarek 9/10/03 12:46
w jaki sposob potestowales te 50.21? przeciez one sa Win64/IA-64 :-O...
- hmm , Czarek 9/10/03 13:15
bte sa juz ogolno dostepne 52.13, wiec kazdy szczesliwy posiadacz FX-a moze sam sobie sprawdzic tezy z podanego przeze mnie artykulu (przede wszystkim: porownanie jakosci filtrowania w D3D 52.xx vs 4x.xx) |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|