|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Jak to jest z gwarancja na monitory philips? , mass 10/10/03 22:24 Czy to prawda ze klient w razie usterki na wlasny koszt dowozi monitor do serwisu??............. - gdzies czytalem... , metacom 10/10/03 22:37
...ze nawet jak jest napisane w gwarancji, ze masz dostarczyc sprzet na wlasny koszt, to jest to niezgodne z czyms tam...
Zgodnie z przepisami koszt dostawy ponosi (i tu nie pamietam) sprzedawca...Największą sztuczką Szatana jest to,
że ludzie w niego nie wierzą. - Raczej ty ponosisz koszt dostawy , Paweł27 10/10/03 23:08
do serwisu, chyba że tak jak np. LG mo podpisane umowy z jakąś firmą przewozową. Dwonisz i ta firma ma dostarczyć sprzęt na koszt LG Polska. Musisz zadzwonić do serwisu Philipsa i dopytać się.i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold - chyba jest jakis przepis , vector 10/10/03 23:28
że jezeli produkt waży wiecej niz 10kg to serwis przyjezdza po niego (lub do niego) na swój koszt. do 10kg samemu sie zawozi- NIE JESTEM PEWIEN , Paweł27 10/10/03 23:33
bo LG nawet duże monitory (w Małopolsce - firma OPEK) bierze na swój koszt.i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold - no ale moje stwierdzenie nie przeczy twojemu , vector 10/10/03 23:36
LG po prostu ma prawdopodobnie jeden serwis centralny i dlatego to tak sobie rozwiązali. inne firmy też tak mogą wprowadzić ale nie muszą.
jak zwykle w takich sprawach najlepiej się skonsultować w federacji konsumenta - muszą natomiast , vector 10/10/03 23:38
przyjechać do klienta jeżeli produkt waży ponad 10 kilo (tak mi się przynajmniej wydaje)
federacja konsumenta pomoże
ale i tak jak jest na gwarancji i philips robi problemy to oddać do sklepu i niech sklep wysyła- true , Franz 11/10/03 23:23
j.wJest źle a będzie jeszcze gorzej.
Niedługo nas z ujni europejskiej
wyrzucą.
- To jest tak: , PKort 10/10/03 23:58
Jeśli w gwarancji nie jest napisane inaczej, to trzeba dowieźć do serwisu samemu - chyba, że towar ma rozmiary powyżej 2 m2 (bodajże, ale to nie stosuje się do komputerów, więc nieważne) lub waży ponad 30 kg - wtedy gwarant ma obowiązek wziąć trznsport na siebie (jest na to odpowiednie rozporządzenie ministra bądź rady ministrów, sprawdzałem). W praktyce najczęściej serwisy biorą na siebie transport wszystkich monitorów - najlepiej zadzwonić i uzgodnić z serwisem. Sam to przerabiałem jakiś rok temu, jak mi padł CTX PR960F - zadzwoniłem do Wrocka, kazali zapakować w pudło i wysłać na ich koszt Masterlinkiem albo Stolicą, a po tygodniu monitor wrócił również kurierem, naprawiony. W Archiwum (grudzień, przed Świętami) jest w miarę dokładny opis moich bojów.Heavy Metal or no metal at all
whimps and posers - Leave the Hall !! - dzieki , mass 11/10/03 22:05
za odpowiedzi............. |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|