Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » PeKa 06:26
 » Killer 06:24
 » Doczu 06:23
 » kombajn4 06:19
 » SebaSTS 06:12
 » rzymo 05:36
 » Demo 05:30
 » Shark20 04:15
 » NWN 04:14
 » PiotrexP 04:06
 » Visar 03:00
 » Chavez 02:46

 Dzisiaj przeczytano
 41103 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

pytanie o gwarancje, a wlasciewie o odpowiedzialnoscv sprzedawcy , HussaR 2/11/03 17:22
slyszal kto , cos, kiedys o tym? Ponoc w polskim prawie jest tak ze na wszystkie czesci komputerowe jest dwa lata gwarancji i zwie sie to odpowiedzialnoscia sprzedawcy. Prosze o potwierdzenie tej informacji i ew. informacje jak to sie ma do rzeczywistosci.

Największym marzeniem człowieka jest latać i nie
spaść na ryj

  1. "ponoc" ehehe ;-) , Tummi 2/11/03 17:56
    to prawda. poszukaj strony federacji konsumentow (federacja-konsumentow.org.pl chyba, ale google zweryfikuja jakby co)

    T.

    www.skocz.pl/uptime :D

  2. ano jest coś takiego , vector 2/11/03 17:57
    lepiej ją na trzeźwo poczytaj bo nie jest to najlepsza ustawa.
    zastąpiła rękojmę (tzn. rękojmia jest ale dotyczy tylko podmiotów gospodarczych)
    w poprzednim zakładzie pracy miałem szkolenie z takim specem od tych spraw i twierdził gościu że nawet ustawodawcy nie wiedzą o co za bardzo chodzi bo ustawa była tłumaczona z prawa unijnego bodajże.
    ustawa jest mało precyzyjna i ją można dowolnie interpretować w niektóych przypadkach.

    mi się wydaje że dla branży komputerowej jest tam jeden nieciekawy niuans.
    bo chyba rzaden producent i dystrybutor nie dołącza do sprzętu instrukcji w języku polskim i z tego co mi się wydaje to jest to powód do zwrotu towaru. i wyobraź sobie sytuację że po niespełna 2 latach przychodzi do sklepu koleś z grafą lub prockiem że chce zwrotu kapusty bo nie było polskiej instrukcji obsługi.

    jeżeli znajdziesz gdzieś jakąś witrynę z łopatologicznym opisem tej ustawy z prawami konsumenta i prawami sprzedawcy to się pochwal. sam pracuję w handlu no i też jestem konsumentem więc dobrze wiedzieć kto do czego ma prawo

  3. Archiwum! , PKort 2/11/03 18:29
    Kilka(naście) razy podawałem już bezpośredni adres do WW Federacji Konsumentów, nie chce mi się kolejny raz.

    Heavy Metal or no metal at all
    whimps and posers - Leave the Hall !!

  4. eee , vector 2/11/03 18:37
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/...opic=10

  5. dzieki chlopaki za odpowiedz , HussaR 3/11/03 09:40
    i sorry ze nie pomyslalem o archiwum. Mea culpa

    Największym marzeniem człowieka jest latać i nie
    spaść na ryj

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL