TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
|
|
Jak to jest z gwarancja producenta?? , qwertix 29/11/03 02:44 Kumplowi na dysku pojawilo sie sporo badow (dysk nie wyciagany z komputera). Kupil go kiedy bylo jeszcze 3 lata gwarancji. Sprawdzalem na stronie Seagate\'a i na dysk zostalo jeszcze 6 miesiecy gwarancji przy czym jest juz po gwarancji ktora otrzymal w sklepie w ktorym kupowal dysk. Gdzie go teraz reklamowac skoro sprzedawcy juz to nie interesuje??jak cos moze pojsc zle to napewno
pojdzie - poprosić , mirkrup 29/11/03 03:27
sprzedawcę o wysłanie dysku do dystrybutora, od którego go kupował, czyli o tzw. warunkowe przyjęcie do naprawy gwarancyjnej. |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|