Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Lukas12p 12:46
 » P@blo 12:45
 » wrrr 12:44
 » abes99 12:44
 » Wedelek 12:43
 » reev 12:42
 » DJopek 12:40
 » Ramen 12:39
 » ligand17 12:38
 » MARtiuS 12:35
 » resmedia 12:33
 » Markizy 12:32
 » gantritho 12:32
 » burz 12:31
 » @GUTEK@ 12:29
 » stefan_nu 12:24
 » KHot 12:16
 » zbiggy 12:08
 » RoBakk 12:07
 » Rafael_3D 12:04

 Dzisiaj przeczytano
 41103 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Sprzedawca nie chce wyslac dysku do dystrybutora w ramach gwarancji :( Co robic?? , qwertix 4/12/03 01:04
A wiec sprawa jest taka ze skonczyla sie gwarancja ktora dostalem w sklepie na dysk, ale jak sprawdzalem na stronie seagate'a to jest jeszcze na niego gwarancja producenta wazna przez ponad pol roku. Bylem w sklepie gdzie nabylem dysk, a koles stwierdzil ze nie wysle dysku bo nie mam do dysku gwarancji producenta na papierku. Co z tym fantem zrobic?? Czy jest moze mozliwosc wyslania dysku samemu?? Jesli tak to gdzie?? Jak to zalatwic??

jak cos moze pojsc zle to napewno
pojdzie

  1. Obowiazku wyslac to niema. Ale... , Shneider 4/12/03 01:11
    ...mozna po ludzku z nim pogadac by wyslalw ramach gwarancji seagate.

    Na stronce znalazlem polski tel. "Poland 00 800- 311 12 38". nic wiecej na polski temat niema. Sproboj zadzwonic w koncu darmowa linia :)

    Powodzenia.

    .:: Live at Trance Energy ::.

    1. zwlaszcza ze ktos niedawno pisal , Wedrowiec 4/12/03 01:20
      ze zadzwonil i wszystko cacy zalatwili (chyba nawet seagate)

      "Widziałem podręczniki
      Gdzie jest czarno na białym
      Że jesteście po**bani"

  2. sam go wyslij bedzie szybciej , zorg 4/12/03 01:18
    dziala to tak ze najpierw na ich stronie musisz , sprawdzic ich


    http://www.seagate.com/support/seatools/index.html

    programem hdd jesli sie okaze ze sa bad sectory podlega wymianie,
    wypelnisz tam wszystko na tej stronce dostaniesz numerek RMA i wysylasz go do nich, z tym ze masz dwie opcjie..
    1-szybki- podajesz nr. carty credytowej np. visa i oni juz ci wysla HDD na twuj adres. ty natomiast masz ok 3 tygodni na wyslanie im starego uszkodzonego hdd , jesli nie odeslesz to oni wezma kase z twojej carty visa

    2- wolniejszy- wysylasz im zepsuty hdd ( oczywiscie poczta kurierska ) i z chwila dotarcia napedu do nich odesla ci naped nowy !

    teraz co wybierasz ?

    http://support.seagate.com/...addr/rma_address.jsp

    a zacznij od tego
    http://www.seagate.com/support/npf/index.html

    oczywiscie byles wczesniej zarejstrowany jako uzytkownik !
    http://www.seagate.com/.../registration/index.html

    salsa merenqe bachata

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL