TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
3DSMax - jak wyciac otwor np w box'ie? , Xavier 15/01/04 16:25 bawie sie troche 3ds'em ale nie moge sobie z tym poradzic. Archiwum ani google nie daly rezultatu a strony poswiecone maxowi nie maja az tak lamerskich tutoriali :)"ja nie jestem agresywny - agresywność:
jeden" - oki, jednak znalazlem , Xavier 15/01/04 17:17
http://groups.google.pl/...tuwien.ac.at&rnum=1"ja nie jestem agresywny - agresywność:
jeden" - uzywając operacji boolea'ńskich , ZGreG 15/01/04 17:21
create box, potem druga bryła która będzie otworem - ustawiasz tak żeby się przenikały. Potem MOdify i znajdź zakładkę boolean i tam masz np substract, add, itp itd... pokazujesz co od czego odejmujesz i juz... Drugi sposób to zrobić z bryły mesha i metdoą wtłaczania bądź wytłaczania face'ów możesz wymodelować dowolny kształ...najprościej jak umiałem...podpis?
jaki podpis! - a poza tym , ZGreG 15/01/04 17:22
załąduj sobie tutorial MAXowy - ten któy jest w ramach help'a programu... RTFM i po zawodach... tam jest wszystko od podstaw... (-:podpis?
jaki podpis! - ekhem , Xavier 15/01/04 17:28
trzeba miec "tutorial maxowy" :) Przyznam sie bez bicia ze w celach edukacyjnych sciagnalem jakas okrojona wersje. Ale spoko zrobilem jak napisales i jest ok, dzieki."ja nie jestem agresywny - agresywność:
jeden" - to moze , Xavier 15/01/04 17:39
korzystajac z okazji sie troche pochwale (jesli jest czym). Jak na poczatkujacego to chyba nie jest az tak zle? :)
http://www.tim132.webpark.pl/tank.jpg"ja nie jestem agresywny - agresywność:
jeden" - oczywiscie , Xavier 15/01/04 17:40
to jest jakies 20% calosci :)"ja nie jestem agresywny - agresywność:
jeden" - sam tak nie umiem ale skrytykuję , szpieg Szoguna 15/01/04 18:05
ładniej by wyglądał oświetlony światłami punktowymi
- ile ci zajeło zrobienie tego czołga?piwo ... hmmm - to pewnie się pije :) - jak na razie to on jest "oświetlony" inaczej... , ZGreG 15/01/04 18:12
nie jest oświetlony żadnym źródłem światła tylko defaultowym oświetleniem viewportu... a co do tanka - Xavier - ciężko mi pojąć ja go zmajstrowałeś jednocześnie pytając o tak podstawową operację jak boolean... jest też plug-in PowerBolean - poszukaj (nPower firma się zwie albo jakos tak) w googlach... Albo idź na max3d.pl - tam są fajne tutoriale i linki oraz mnóstwo plug-inów i skryptów... Pzdr!podpis?
jaki podpis! - dlatego , Xavier 15/01/04 18:16
nie dalem siatek zeby nie bylo widac w jaki sposob "obszedlem" niektore problemy bo byla by kupa smiechu :)"ja nie jestem agresywny - agresywność:
jeden"
- bawie sie juz , Xavier 15/01/04 18:14
kilka dni wieczorami a co do oswietlenia to tak jak napisalem to jest 20% tego czolgu. A realistyczne oswietlenie to jeszcze dla mnie wyzsza szkola jazdy :)"ja nie jestem agresywny - agresywność:
jeden" - zazdroszczę samozaparcia , szpieg Szoguna 15/01/04 18:26
mi by się tak nie chciało
Profilaktycznie zapytam pana T. o 3DS ;)piwo ... hmmm - to pewnie się pije :)
- nie punktowymi (-: , ZGreG 15/01/04 18:15
dobre oświetlenie sceny to 3 światła minimum - jedno target direct (będące jednocześnie źródłem cieni) i dwa dopełniacze omni z obniżoną wartością "mocy"... same omni nie dadzą ładnego efektu...ot co...
Xavier - popracuj nad dokładnością - widać szpary między bryłami... albo zrób szwy porządnie, albo jakoś inaczej... do modyfikacji dokładnych naucz się oprować na pivot'cie i punkcie środkowym oraz wklepuj dokładne wartości przy przesuwaniu, obracaniu itp....podpis?
jaki podpis! - masz rację , szpieg Szoguna 15/01/04 18:23
chodziło mi "spot", u ciebie "target direct" - daawno się tym nie bawiłem.piwo ... hmmm - to pewnie się pije :) - spot to spot , ZGreG 15/01/04 18:31
a target direct to direc - różnica taka że w spociepromienie światła rozchodzą się z jednego punktu niczym stożek a w direct są one równoległe wszystkie do siebie i wpisane niejako w walec - to drugie symuluje dobrze oświetlenie słoneczne...<-:podpis?
jaki podpis! - jak widać w powyższym texcie , szpieg Szoguna 15/01/04 18:43
daaawno się nie bawiłem 3DS
Czy dobrze mi się wydaje, że w starszych wersjach 3DS nie było źródeł światła typu target direct?piwo ... hmmm - to pewnie się pije :) - nie pamiętam... , ZGreG 16/01/04 11:19
robię od wersji 3.0 - i było... w 2.5 też (miałem książkę z któej się uczyłem i dużo pomocy mi dała - właśnie w temacie oświetlania scen)podpis?
jaki podpis!
- ok... , ZGreG 15/01/04 18:17
ja tam się nie mogę zmusić o zabawy... jak w nim coś robię to renderingi arch..... ale modeluję najczęściej w CADzie...podpis?
jaki podpis! |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|