Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » PiotrexP 04:11
 » Shark20 03:09
 » cVas 03:07
 » Zibi 02:45
 » selves 02:14
 » Pinokio.p 02:03
 » Banan 01:42
 » piszczyk 01:33
 » SpiDy 01:08
 » mo2 01:06
 » g5mark 01:02
 » biEski 01:00
 » Martens 00:57
 » slanter 00:55

 Dzisiaj przeczytano
 41108 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

3DSMax - jak wyciac otwor np w box'ie? , Xavier 15/01/04 16:25
bawie sie troche 3ds'em ale nie moge sobie z tym poradzic. Archiwum ani google nie daly rezultatu a strony poswiecone maxowi nie maja az tak lamerskich tutoriali :)

"ja nie jestem agresywny - agresywność:
jeden"

  1. oki, jednak znalazlem , Xavier 15/01/04 17:17
    http://groups.google.pl/...tuwien.ac.at&rnum=1

    "ja nie jestem agresywny - agresywność:
    jeden"

  2. uzywając operacji boolea'ńskich , ZGreG 15/01/04 17:21
    create box, potem druga bryła która będzie otworem - ustawiasz tak żeby się przenikały. Potem MOdify i znajdź zakładkę boolean i tam masz np substract, add, itp itd... pokazujesz co od czego odejmujesz i juz... Drugi sposób to zrobić z bryły mesha i metdoą wtłaczania bądź wytłaczania face'ów możesz wymodelować dowolny kształ...najprościej jak umiałem...

    podpis?
    jaki podpis!

  3. a poza tym , ZGreG 15/01/04 17:22
    załąduj sobie tutorial MAXowy - ten któy jest w ramach help'a programu... RTFM i po zawodach... tam jest wszystko od podstaw... (-:

    podpis?
    jaki podpis!

    1. ekhem , Xavier 15/01/04 17:28
      trzeba miec "tutorial maxowy" :) Przyznam sie bez bicia ze w celach edukacyjnych sciagnalem jakas okrojona wersje. Ale spoko zrobilem jak napisales i jest ok, dzieki.

      "ja nie jestem agresywny - agresywność:
      jeden"

      1. to moze , Xavier 15/01/04 17:39
        korzystajac z okazji sie troche pochwale (jesli jest czym). Jak na poczatkujacego to chyba nie jest az tak zle? :)
        http://www.tim132.webpark.pl/tank.jpg

        "ja nie jestem agresywny - agresywność:
        jeden"

        1. oczywiscie , Xavier 15/01/04 17:40
          to jest jakies 20% calosci :)

          "ja nie jestem agresywny - agresywność:
          jeden"

        2. sam tak nie umiem ale skrytykuję , szpieg Szoguna 15/01/04 18:05
          ładniej by wyglądał oświetlony światłami punktowymi

          - ile ci zajeło zrobienie tego czołga?

          piwo ... hmmm - to pewnie się pije :)

          1. jak na razie to on jest "oświetlony" inaczej... , ZGreG 15/01/04 18:12
            nie jest oświetlony żadnym źródłem światła tylko defaultowym oświetleniem viewportu... a co do tanka - Xavier - ciężko mi pojąć ja go zmajstrowałeś jednocześnie pytając o tak podstawową operację jak boolean... jest też plug-in PowerBolean - poszukaj (nPower firma się zwie albo jakos tak) w googlach... Albo idź na max3d.pl - tam są fajne tutoriale i linki oraz mnóstwo plug-inów i skryptów... Pzdr!

            podpis?
            jaki podpis!

            1. dlatego , Xavier 15/01/04 18:16
              nie dalem siatek zeby nie bylo widac w jaki sposob "obszedlem" niektore problemy bo byla by kupa smiechu :)

              "ja nie jestem agresywny - agresywność:
              jeden"

          2. bawie sie juz , Xavier 15/01/04 18:14
            kilka dni wieczorami a co do oswietlenia to tak jak napisalem to jest 20% tego czolgu. A realistyczne oswietlenie to jeszcze dla mnie wyzsza szkola jazdy :)

            "ja nie jestem agresywny - agresywność:
            jeden"

            1. zazdroszczę samozaparcia , szpieg Szoguna 15/01/04 18:26
              mi by się tak nie chciało

              Profilaktycznie zapytam pana T. o 3DS ;)

              piwo ... hmmm - to pewnie się pije :)

          3. nie punktowymi (-: , ZGreG 15/01/04 18:15
            dobre oświetlenie sceny to 3 światła minimum - jedno target direct (będące jednocześnie źródłem cieni) i dwa dopełniacze omni z obniżoną wartością "mocy"... same omni nie dadzą ładnego efektu...ot co...
            Xavier - popracuj nad dokładnością - widać szpary między bryłami... albo zrób szwy porządnie, albo jakoś inaczej... do modyfikacji dokładnych naucz się oprować na pivot'cie i punkcie środkowym oraz wklepuj dokładne wartości przy przesuwaniu, obracaniu itp....

            podpis?
            jaki podpis!

            1. masz rację , szpieg Szoguna 15/01/04 18:23
              chodziło mi "spot", u ciebie "target direct" - daawno się tym nie bawiłem.

              piwo ... hmmm - to pewnie się pije :)

              1. spot to spot , ZGreG 15/01/04 18:31
                a target direct to direc - różnica taka że w spociepromienie światła rozchodzą się z jednego punktu niczym stożek a w direct są one równoległe wszystkie do siebie i wpisane niejako w walec - to drugie symuluje dobrze oświetlenie słoneczne...<-:

                podpis?
                jaki podpis!

                1. jak widać w powyższym texcie , szpieg Szoguna 15/01/04 18:43
                  daaawno się nie bawiłem 3DS

                  Czy dobrze mi się wydaje, że w starszych wersjach 3DS nie było źródeł światła typu target direct?

                  piwo ... hmmm - to pewnie się pije :)

                  1. nie pamiętam... , ZGreG 16/01/04 11:19
                    robię od wersji 3.0 - i było... w 2.5 też (miałem książkę z któej się uczyłem i dużo pomocy mi dała - właśnie w temacie oświetlania scen)

                    podpis?
                    jaki podpis!

  4. ok... , ZGreG 15/01/04 18:17
    ja tam się nie mogę zmusić o zabawy... jak w nim coś robię to renderingi arch..... ale modeluję najczęściej w CADzie...

    podpis?
    jaki podpis!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL