TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Akceleracja interfejsu WinXP na GF3, GF4, itd. , Alonzo Vega 18/01/04 23:15 Pamietam, ze gdy tworzono jesze windowsa XP bylo slychac w zapowiedziach ze pulpit ma byc na Kartach GF3 i wyzszych akcelerowany przez GPU a nie przez CPU. Korzystałem z XP na kartach GF256 oraz GF2 to np.. większe płaszczyzny obiektów GUI przesuwane /pojawiające się nie chodziły płynnie a skokowo. Teraz gdy mam GF4 Ti jest tak samo jakby cały czas interfejs graficzny dalej spoczywał na barkach CPU. Może ktoś z Was wie jak uaktywnić akceleracje LUNY przez GPU?- ke? , bor@s 19/01/04 00:18
przecież sprzętowa akceleracja okienek istnieje już od windowsa 95 i nastarszych kart SVGA. Najpierw to było rysowanie kursora, potem prostych linii, aż do dzisiejszych kart. Wszystko dzięki funkcjom DirectDraw oferowanym przez sterowniki kart graficznych. Aby się przekonać, że akceleracja jest naprawdę wystarczy wyłączyć
Właściwości ekranu->Ustawienia->Zaawansowane->Rozwiązywanie Problemów i dać suwak na pozycję Brak. Wtedy dopiero widać pracę procesora :D- hmm2 , bor@s 19/01/04 00:20
"nie chodziły płynnie a skokowo" jeżeli chodzi ci o rwanie krawędzi, to wynika ono z braku synchronizacji wyświetlania z monitorem... czyli brak vsync... - Nie chodzlo , Alonzo Vega 19/01/04 00:40
dokladnie o tego rodzju przyspieszenie wyswietlania, a o interfejs WixXP ktory jest wykonany troche inaczej niz poprzednicy(wiecej animowanych obiektow) W longornie ma byc znacznie ulepszona wersja obecnej LUNY i tam to juz FX nie wiem czy obsluzy wszystkie bajery.
- spoko , bajbusek 19/01/04 12:52
pociesze Cie - nie przydadza Ci sie vertex shadery do pulpitu WinXp ;)) - za duzo o Longhornie sie naczytales.. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|