TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Gwarancja a dysk moje boje cz2. Odbiór z serwisu!!!! , HURAN 15/03/04 16:57 No więc jakieś dwa tygodnie temu oddałęm dysk. przyjeli bez problemów. Dzisiaj odebrałem nowy jednak znowu mam pewien problemik. Otóż jeżeli otrzymałem zupełnie nowy dysk twardy to czy nie powinna się automatycznie przedłuzyć gwarancja o kolejny rok?? Tzn od dzisiaj o nowy rok do nowego dysku?? Bo koleś zaczął podniesionym głosem do mnie mówić że zaraz odda mi tamten zepsuty dysk i żebym się cieszył że mam nowy. zacząłem się śmiać po czym wyszedłem. Dlatego zamierzam zrobić wielki Come-BACK ale muszę się dowiedzieć czy mam rację...Proszę o komentarze lub jakąś fachową pomoc...Dzięki z góry pozdrawiamare U ReadyNAS?? - masz rację... , Chrisu 15/03/04 17:01
nowy dysk = nowa gwarancja... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - IMO , Yosarian 15/03/04 17:10
naprawa->przedłużenie gwarancji o okres naprawy
wymiana sprzętu ma nowy->gwarancja jak dla nowego, od początku (ale wątpliwość: na okres jak dla starego czy aktualnie obowiazujacy dla nowego)All the best people in life seem to like
LINUX.
Steve Wozniak
- gwarancje masz nowa... , Skyp 15/03/04 20:36
tlyko ze sklep moze odmowic realizacji reklamacji(poza okres pierwotny).. u mnie w takich wypadku sprawa sprowadzala sie do tego ze to ja musilaem poniesc koszty wysylki do dystrybutora... ale gwarancje mialem pelna. upewnij sie o tym u sprzedawcy iw razie czego zaproponuj rozwiazanie jakie ja opisalem.. napewno sie zgodzi bo dystrybutor na bank daje pelna gwarancje jesli nowke dostalesSkyp |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|