TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Painkiller ... błędy Mortyra powracają??? dywagacje ... , XTC 21/03/04 15:20 Chciałem zapytać tych z Was, którzy demo Painkiller'a uruchamiali na szybkich sprzętach...
ja u siebie w low detail'ach popykałem i stwierdziłem, że:
a) grafika 2d piękna...
b) dźwięk i w ogóle użycie MilesSoundSystem /gdzie można jeszcze włączyć A3D 2.0/ - brawa...
c) efekty dźwiękowe - mistrzowskie...
d) broń... ta defaultowo "spod 1-dynki" rewelacyjna :)
e) ...monotonia w stylu niektórych leveli SS2
wydało mi się natomiast, że gra chodzi na poprawianym engine z Mortyr'a (ten engine miał świat powalić na kolana)...
jak duży ruch i tłok efektów - gra przechodzi w slow-motion... i to niestety nie jest klasyczna "utrata ramek" - tylko wszystko zwalnia okropnie... aby potem przyspieszyć gdy mapa się wyludni... i to przyspieszyć czasem do dziwacznych prędkości...
i tu jest takie moje małe pytanie - bo wcześniej mortyr powalił mnie na kolana tym błędem /na maszynie z V3 grało się jak z włączonym guzikiem "turbo" - albo przykład - kroki idąc jakąś większą złożoną salą - stuk... puk... stuk... puk... - natomiast wystarczyło wejść w jakiś tunel aby "stukpukstukpukstukpuk" ...
prędkość gracza wzrastała o 300% ...
no i tak sobie o Painkillerze myślę ... czy te dewiacje prędkości to tylko u mnie bo mam taki stary sprzęt?... czy na maszynie na której nie dławi się - chodzi jednolicie?...
bo jeśli nie to kolejna porażka... przykład jak można sp... dobrą grę... /to zadecydowało właśnie, że Mortyra nie mam u siebie choć na niego czekałem... nawet pirata nie miałem u siebie z żalu... podobnie Mesjasz - gdzie sterowanie /dokładniej brak osobnego guzika do "opuszczenia ciała" - robiło się to bodaj "spojrzeniem do góry"/ spowodowało, że na etapie dema gra zapisała się na black-listę/...
czyżby tak samo miało być z Painkillerem?Linux - hmm... mortyr? , J@rek 21/03/04 15:32
pamietam ta gierke... jak dla mnie byla calkiem skaszaniona... pod koniec jakby niedorobiona. bardzo duzo bledow np. na prostej drodze potykalem sie jakby o niewidzialne scianki, stopnie.
gra... przypominala dooma... wiec spozniona o pare lat. idziesz do klucza w prawo, wracasz z kluczem skrecasz w lewo i tak dalej.
a painkiller? hmm... gralem na athlonku 2000 z radeonem 9000 i 512MBramu... w najwyzszych detalach gra smigala calkiem ladnie i bez zaciec, plynnie... jak teraz pomysle to rzeczywiscie moze i cos tam spowalnialo... ale raczej minimalnie.
grafika tak jak mowisz swietnie zrobiona... dbalosc o szczegoly, muza i dzwieki swietne.
ale sama grywalnosc jak dla mnie flaki z olejem... jak serious sam... idziesz wybijasz wszystkich bez zadnych emocji :-) otwieraja sie nastepne pomieszczenia itd... mam nadzieje, ze w calej wersji zmieni sie to troche, ze bedzie ciekawiej.
a gra ma podobno na starcie kosztowac okolo 20 zika... nie pamietam dokladnie.Aspire5, Honda NC700SD, Mustang M4, Orkan
3, Talon 4 - no wiesz co?! :) , XTC 21/03/04 15:38
dooma?
a pamiętasz te screeny gdzie wpada do pomieszczeń światło kolorowane przez poszczególne barwy na witrażu etc?... błyszczące podłogi... :)
praktycznie - Unreal... :)Linux
- Grafika 3D, ją miałeś na mysli a nie 2D, tak? , NimnuL-Redakcja 21/03/04 16:53
z tego co piszesz wyglada na ciekawą pozycję. Kiedy ma sie ukazać pełna?Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach. - chyba w kwietniu , J@rek 21/03/04 17:00
...Aspire5, Honda NC700SD, Mustang M4, Orkan
3, Talon 4 - 2D... , XTC 21/03/04 17:20
chodziło mi o menu itp...Linux
- Grałem w demo Painkiller'a , Miro 21/03/04 17:22
Dla mnie rewelacja, Świetna grafa, świete dzwięki. Z ostatnich dem, które sciagałem to najdłużej przukuło moją uwagę :) Czekam na pełną wersję. Co do wymagań sprzętowych to u mnie śmigała na full ustawieniach w 1024. Sprzęt w moim info.- wiem, że to najprościej - zapytać "czy wam też tak wolno"... , XTC 21/03/04 17:42
ale ja zupełnie nie o to pytam...Linux
- No nie wiem, u mnie ta gra chodziła całkiem , sebtar 21/03/04 17:54
dobrze, nie zauważyłem takiego efektu... A co do Mortyra, to o ile dobrze pamiętam to gra ta chodziła na Voodoo zupełnie przyzwoicie, a na GF wcale. No i była jakby nieukończona, jakby autorom kasy zabrakło w połowie (zapewne tak było). A dobrze zrobione etapy DOOMa są moim zdaniem jednak nieco bardziej ambitne niż to co mamy w demie Painkillera (i podobnych grach typu Serious Sam) gdzie można tylko lecieć naprzód byle dalej nie oglądając się za siebie, ale za 20 zł jak piszecie zbytniej rewelacji się nie spodziewam...Demokracja to władztwo intrygantów,
wybieranych przez głupców. - u mnie było to samo , Soulburner 21/03/04 18:30
czyli kiedy robiło się gorąco, cała akcja zaczynała ruszać się jak mucha w smole, jakby włączył się Bullet-Time...
Ogólnie o gierce mogę powiedzieć tyle, że spodziewałem się czegoś a'la Quake, tymczasem wykluł się z tego Serious Sam. Oczekiwałem chodzenia po klucze, wyskoczenia potworaka zza rogu, błądzenia po mapach w poszukiwaniu wyjścia... a tu co? Pomieszczenie niezbyt duże i 938674 przeciwników leci w stronę gracza, ciągle przychodzą nie-wiadomo-skąd :P
Podobała mi się tylko pierwsza mapka w demku...You must gather your party before
venturing forth. - Ja w temacie messiaha .. , Tiamat 21/03/04 23:19
.. był guzik do wychodzenia z opętanego ciała .. gorzej było z wnikaniem - trzeba było wskoczyć delikwentowi w plecy.
A co do painkillera - sprawdzę jak będę miał juz nowy komputer, bo tez mnie ta gra interesuje. Serious Sam akurat jest całkiem OK jak dla mnie. Taka niezobowiązująca jatka tez ma swój urok. Na starym kompie (wcale nie takim słabym GF4ti4400 i celT 1.46 painkiller chodził raczej słabo - ale nie zauwazyłem, tego o czym piszesz. Inna sprawa, ze nie grałem zbyt długo)-+- TmT ---
Jest 10 grup ludzi - jedni rozumieją kod
binarny, drudzy nie. - przyznam, że dokładnie nie pamiętam... , XTC 21/03/04 23:30
ale wryło mi się w pamięć, że często przez przypadek maluch wyskakiwał... co do wskakiwania to w sumie oczywista, że jakieś specjalne musi być :)
co do sprzętu do painkiller'a... :)
bez problemu daje się ich wykilować :) na cel900MHz+gf2mx+192MB :))) ta broń spod jedynki po prostu wyniszcza :) /w trybie alternative fire/Linux - No w tym messiahu to całe sterownie skopane trochę było .. , Tiamat 22/03/04 00:50
.. ja co jakiś czas robię kolejne podejście do tej gry i przechodzę kawałek - bo trzymam SAVy heh .. ale dużo bugów jest .. gierka wychodzi do pulpitu, trudno trafiać w przeciwników ... może do emerytury przejdę (wtedy pewnie na telefonach komórkowych będzie śmigać przez emulator PCta jakiś).
Bob wyskakiwał automagicznie z ciała, jak nosiciel zostawał zabity. Ale to pewnie nie to ..
A do demka painkillera wrócę mam nadzieję już w tym tygodniu.
Przypomniało mi się, że podobne do opisanych przez Ciebie wałków miałem z blood2 - ale to było na AMD k6-2 i TNTm64 lub GF2MX (juz nie pamiętam, która) na płycie z MVP3. Strasznie dzwięk przycinał i cała gra zwalniała - np przy strzelaniu z broni automatycznej zamiast 'tratatatatata' było 'tra....... ta ...... tatata ...... ta .... ta' :)-+- TmT ---
Jest 10 grup ludzi - jedni rozumieją kod
binarny, drudzy nie.
- taa , Zajkos 22/03/04 07:51
mi tez gra wydała sie monotonna, mam nadzieje to bylo tylko na potrzeby dema, żeby zaprezentować bardziej grafike i dzwiek a nie grywalnosc i że w pełnej wersji bedzie o wiele lepiej (chociaz podobno gdzies dalej w demie było dużo ciekawiej, ale ja tam nie dotarłem).
Zastanawia mnie jedno - skoro gra zwalnia gdy nie starcza mocy, to jak to bedzie w multiplayerze? gdy jeden gostek bedzie mial wolniejszego kompa to u wszystkich bedzie gra zwalniała? btw. myślę że własnie w MP Painkiller bedzie wymiatał- co do zwolnień i mp... , XTC 22/03/04 17:34
bardzo trafne spostrzeżenie...
zobaczymy...Linux
- jaki masz sprzet ??? , bajbusek 22/03/04 15:32
U mnie gra zasuwa na maxa - chodzi wyjatkowo szybko i nigdzie nie zwalania nawet na sekunde :) !!- właśnie w tym może być problem... , XTC 22/03/04 17:33
bo jakbyś miał szybszy sprzęt to może by chodziła szybciej :)Linux
- No więc sprawdzałem to demo .. , Tiamat 30/03/04 02:30
.. i faktycznie dziwnie chodzi. Jak jest dużo przeciwników to nie daje się grać w zasadzie .. a sprzęt raczej dobry (B2500+ i GF4ti4400). Może to wina sterów ? Bo mam 45.23 czy jakieś takie - w każdym razie detonatory a nie forceware.-+- TmT ---
Jest 10 grup ludzi - jedni rozumieją kod
binarny, drudzy nie. - hmmm , bajbusek 2/04/04 10:44
chyba znowu musisz u mnie zobaczyc ta gra ;))
- a ja mysle , rapra 30/03/04 08:50
ze trzeba do niej ATI.
u mnie co prawda sprzet z innej epoki niz u XTC, ale smiga pieknie (podobnie na R9000 J@rka).
Wzornictwo menu i dzwieki rzeczywiscie wyrabiste.
Tylko czemu mnie caly czas zarabuja... |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|