Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Seba 01:42
 » endern 01:29
 » Rafael_3D 01:27
 » Pio321 01:25
 » GULIwer 01:18
 » cVas 01:10
 » Pawiano 01:09
 » Karaczan 01:04
 » bodeq 01:00
 » biEski 00:58
 » Bartollo 00:53
 » Emios 00:52
 » Adamusss 00:52
 » XepeR 00:50
 » DeathClaw 00:48
 » mirek190 00:48
 » Mademan 00:43
 » YanSi 00:40
 » Kalkin 00:38
 » mr-owl 00:32

 Dzisiaj przeczytano
 2356 postów,
 wczoraj 29571

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Neostrada + 1 Maja zwiekszenie Downloadu i Uploadu , Ciapa 1/05/04 10:06
Mianowicie komus cos o tym wiadomo ? czy to niby juz bo niewidze jakis skokow ..... 64 jak bylo tak jest.

Pozdrowka.

  1. Ja z ciekawości zadzwoniłem i Pani orzekła że muszę być cierpliwy , zbiv 1/05/04 10:15
    ....

    ...

  2. cierpliwości , Carat 1/05/04 10:18
    nie podniosą z godziny na godzine, u mnie kablowka miala podniesc oficjalnie 1 maja ale nieoficjalnie mialem od polowy kwietnia :) TPSA dopiero do dzisiaj cos zacznie robic ale pewnie przez dlugio weekend to ruza tylko od wtorku ;)

  3. u mnie tez na razie , Franz 1/05/04 11:35
    po staremu

    Gdybym nie wymyslil elektrycznosci to
    NimnuL nadal by siedzial przed kompem przy
    swieczkach :)

  4. zwiększenia uploadu chyba nie będzie- dalej 128 kb/s , digiter 1/05/04 11:36
    a na zwiększenie downloadu pewnie trzeba będzie poczekać do 4 maja- aż panowie technicy wrócą do pracy i wprowadzą zmiany.

    Piszcie do mnie per ty z małej litery

  5. TPSA znowu przywaliła w chu.a , Piet Blank 1/05/04 12:23
    Cytat z cennika TPSA "Dotychczasowi Klienci usługi Neostrada TP, uzyskają przedstawione w Cenniku wartości prędkości przesyłu danych określone w poz. 1., 2., 3., 4. do dnia 31 lipca 2004 r. ". A więc przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać :(

    http://www.neostrada.pl/...un?n=info&p1=cennik

    Zosiu Kocham Cię

  6. a tak , Franz 1/05/04 12:35
    wogle to w nas ojebali wsumie bo za mja zaplacilismy w kwietniu abonament akle z 7% vatem niby nic ale 10zł od kazdego uzytkownika to sie nazbieralo troche:P

    Gdybym nie wymyslil elektrycznosci to
    NimnuL nadal by siedzial przed kompem przy
    swieczkach :)

  7. skoro w cenniku jest że do 31 lipca to przywalania w chu,a na razie nie ma , digiter 1/05/04 12:36
    bo po prostu tak mówi regulamin. Przywalanie w ch..a było by gdyby 31 lipca nagle zmienili regulamin ( że zwiększenia prędkości nie będzie), albo 1-go sierpnia po prostu nie zwiększyli prędkości.

    Piszcie do mnie per ty z małej litery

    1. jak nie jak tak ?? :)) , Piet Blank 1/05/04 13:02
      cały czas była gadka o przyspieszeniu od 1 maja. Nikt nie wspominał, że zejdzie z tym aż tyle.

      Pozdrawiam

      Zosiu Kocham Cię

  8. Ja tam nie wiem , maruszek 1/05/04 14:07
    Ale wydaje mi się, że te 640 kbitow to jest na poziomie fizycznym i w rzeczywistości daje to 64 kB/s - czyli tak jak mam teraz. Pamiętam że na samym początku (1,5 roku temu) miałem max 51 kB/s i to pewnie było 512 kbitow/s a potem przestawili na 64 kB/s i podejrzewam że to już jest te 640 kbitow/s.
    Być może nie wszędzie jeszcze zmienili na 640 i po to była ta cała akcja żeby pokazać ze teraz wszedzie tak będzie

    Umieść posta na Brodzie

    1. hmmm , serf 1/05/04 14:29
      640 Kb to 80kB/s jezeli sie nie myle a 512 to 64kB ja juz od dluzszego czasu mam 640 a kiedys bylo 512Kb wiec 64kB/s na tym ma polegac ta zmiana

      always emotion is the future

      1. masz 80 kB/s ??? , maruszek 1/05/04 14:40
        a gdzie mieszkasz?

        Jesli jest tak jak mowisz to znaczy ze mnie oszukiwali na początku, bo mialem 51 kB/s
        Na SDI było coś takiego że fizycznie było 115 kbitow (cos kolo tego) ale kazdy bajt był przesyłany na 10 bitach wiec wychodziło 11,5 kB/s. Nie znam sie na sieciach za bardzo, ale może tu też tak jest?

        Umieść posta na Brodzie

        1. jeden bajt to 8 bitow , serf 1/05/04 20:09
          j.w.

          always emotion is the future

          1. Tylko przy komunikacji... , DJopek 1/05/04 20:21
            trzeba doliczyć jeszcze np. bit startu/stopu itp. Realnie u siebie na Chello osiągam 56KB/s, a więc 512kbit trzeba było by podzielic przez 9. Tak samo na Neostradzie 512kbit nie osiągniesz tych 64KB/s.

            1. osiagam doklanie , Franz 1/05/04 20:35
              64.4 radze poczytac sobie o bitach startu i stopu:P

              Gdybym nie wymyslil elektrycznosci to
              NimnuL nadal by siedzial przed kompem przy
              swieczkach :)

              1. Hmm... , DJopek 1/05/04 21:25
                Nie chce mi się wierzyć że tyle w rzeczywistości osiągasz (oczywiście bez żadnej sprzętowej kompresji). I o co Ci chodzi z tymi bitami startu/stopu? W łączach asynchronicznych przy transferze danych musi znaleźć się bit startu, później dane, na końcu bit parzystości (tutaj nie wiem czy zawsze) i bit stopu (1, 1,5 lub 2 bity stopu - zdarzają się różne możliwości).

                Jakim programem zmierzyłeś te 64,4KB/s?

                1. dlatego jest ustawione , Nicholai 2/05/04 00:13
                  640kbps, zeby dawalo rzeczywiste 64kBps. po zmianie bedzie 800kbps. stad sie bierze 640kbps (a nie 512) w informacji o transferze na wielu routerach

                  Kursy tańca www.estilostudio.pl

                  1. W takim wypadku tak , DJopek 2/05/04 11:41
                    Zgadzam się - jeżeli domyślnie jest 640kbps to OK - realny transfer może osiągnąć te 64KB/s.

                2. heh , Franz 2/05/04 00:30
                  np flash getem masz sredni transfer

                  Gdybym nie wymyslil elektrycznosci to
                  NimnuL nadal by siedzial przed kompem przy
                  swieczkach :)

                3. ewentualnie , Franz 2/05/04 00:31
                  sciagnij cos z ms np pod winda i przelicz jaki miales transfer wilelkosc pliku czas

                  Gdybym nie wymyslil elektrycznosci to
                  NimnuL nadal by siedzial przed kompem przy
                  swieczkach :)

          2. to masz 80 kB/s czy 64 ?? , maruszek 1/05/04 21:05
            mozesz mi odpowiedziec na to pytanie? ściągałeś kiedyś z taką prędkością? jeśli tak to czym to zmierzyłeś, bo szczerze mówiąc niezbyt chce mi się w to wierzyć

            Umieść posta na Brodzie

      2. nie masz , Nicholai 2/05/04 00:14
        od dluzszego czasu 640 (w znaczeniu rzeczywistego 80kBps), zdaje Ci sie :)

        Kursy tańca www.estilostudio.pl

    2. 640kbps to 80kB/s a nie 64kB/s , Cadd 1/05/04 14:32
      dlatego czekam z niecierpliwoscia

      Nowy przedmiot w szkołach - "Sztuka
      zadawania pytań i szukania odpowiedzi w
      google"

  9. no na początku , Arro 1/05/04 15:24
    to każdy miał 512kb/s, ale tam gdzie były starze routerki dzieliło sie tą wartosc na 10 i wychodziło 51kB

    potem TPsa zmieniała u siebie routerki bo te stare sie wieszały i na tych nowych dzieliło sie to 512 na 8 = 64kB (na poczatku tylko w wiekszych miastach potem juz wszedzie zmienili)

    no i teraz podnoszą do 640kbps ale routerki pozostaja te same czyli /8 = 80kB

    "Don't take life too seriously. You'll
    never get out alive."

  10. A wie ktoś co z uploadem ? , Tiamat 1/05/04 17:06
    Bo na stronce widzę tylko, że chwalą się zmianą downloadu ..

    -+- TmT ---
    Jest 10 grup ludzi - jedni rozumieją kod
    binarny, drudzy nie.

    1. upload , Franz 1/05/04 20:36
      ten sam zostaje

      Gdybym nie wymyslil elektrycznosci to
      NimnuL nadal by siedzial przed kompem przy
      swieczkach :)

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL